Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

از اینکه راهم دادی، ممنونم...

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ


از لبِ مرزِ مهران پست میذارم و به زودی از مرز رد میشیم. راستش خودمم نمیدونم چه خبره و داره چی میشه و چرا اینجام! الآن فقط میتونم بگم: از اینکه راهم دادی، ممنونم! فکر کنم امضا و مجوز اصلی رو همون مشهد، از امام رضا گرفتم. قطعأ درموردش خواهم نوشت. مفصل! حالا و هوای این چند روزم رو میتونم از همین الآن حدس بزنم. همه ش تو همین فایل هست. خیلی وقته انتظارش رو میکشم. گوش کنید و بدونید به یادِ همه تون هستم و دعاتون میکنم؛ قدم به قدم به یادتون خواهم بود. نیازی به گفتن التماس دعا تهِ کامنتاتون نیست. یه چیزِ جدید بگید وجدانأ :)) 

فعلا یا علی.


  • ۹۶/۰۸/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

التماس دعا!
پاسخ:
:|
از کلمه ی خوشبحالت بدم میاد..ولی واقعنی خوشبحالتتتت...پس من چی؟؟😢😢
پاسخ:
ان شاءالله قسمتت بشه :) به زودی
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • بابت مداحی آخر پست ممنون.
    پاسخ:
    نوش جان
    @یه چیز جدید
    برا چی میرین کربلا؟؟
    یا اصلا یه جور دیگه بپرسم و اصلا بعد برگشت بگین، برا اربعین کربلا بودن و کربلا نبودن فرقی داره به حالتون یا هر چیز دیگه؟؟ لطفا جواب بدینا برام مهمه!
    لازم به گفتن نیست. خودتون می‌دونید...
    پاسخ:
    تقریبأ
  • علیـ ـرضـا
  • التماس دعا تد !
    من که هنوز نرفتم :|
    پاسخ:
    منم نرفته بودم
    دیگه نمیخوام جواب بدین!
    فقط تو تاریخ ها بنویسید: اگر روزی هلما کربلا رفت یا بهتره بگم اگر روزی هلما "خواست" کربلا برود دلیلش 21:10ششم آبان 96 شنیدن مداحی ای بود که هزار بار شنیده بود ولی اینبار حتی بدون جمع شدن کلمات در مغزش دلش برا امام حسین خیلی خیلی بیشتر از همیشه ضعف رفت.
    پاسخ:
    چشم
    ان شاءالله هر چه زودتر خودتون بیاید و بفهمید حرف منو.
    اولین خط: بهت.
    جا ماندن... نطلبیده شدن... گریه :(
    دومین خط: دقیقاً‌ این به ذهنم اومد که این سعادتو اونجا بهتون دادن...

    حالا برای اینکه تکراری نباشه میگیم سلام مارو به حضرت عشق برسونین.
    پاسخ:
    : )

    چشم
    قدم به قدم...
    پاسخ:
    تا به حرم...
    چقدررر قشنگ که دارید میرید کربلا:)))
    حتما بنویسید که کربلا اربعین چه حال و هوایی داره:))
    پاسخ:
    خیلی
    ان شاءالله وقتی برگشتم
    حسودیم شد بهت.
    پاسخ:
    حسادت نه
    میای ان شاءالله
    سلام
    دعا کنید منم امسال بتونم بیام:)
    چقدر مداحی که گذاشتید خوبه، خیلی خوبه:)
    التماس دعا، سلام ما رو هم برسونید به مولا.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله
    عالیه
    چشم
  • خونه مادری
  • احتمالا چتر شدن توی حرم اثر خودش رو گذاشت
    حالا فکر کن اگه اونجا چتر بشی اثرش چی می تونه باشه
    پاسخ:
    :))
    عالی میشه
    خوش به حالت :)
    پاسخ:
    آره
    رادیو سوت و کوره:)
    قبول باشه

    + من آدم بشم. یادتون نره.
    پاسخ:
    میام :))
    ممنون

    + نمیره
    یه چیز جدید :))
    پاسخ:
    وجودِ این حجم از نمک در وجودت غیر منطقیه :))
  • عاشق بارون ...
  • خیلی وقت نیست از کربلا برگشتم ولی دلم تنگه. سلام ما رو هم برسونید. :)
    پاسخ:
    بح بح : )
  • آندرومدا :)
  • :(
    پاسخ:
    میای ان شاءالله :)
  • مریــــ ـــــم
  • ممنون میشم برای من دعا کنید
    پاسخ:
    امیدوارم لایق باشم
  • جناب دچـ ــــار
  • سفته گذاشتی که برگردی؟
    پاسخ:
    نح
    رسیدن به ارزوتون مبارک...
    پاسخ:
    ممنونم
  • سربازکوچولو ...
  • خوش بحالتون
    جامانده ایم
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم
    خوش به سعادتت ببین چی از امام رضا خواستی خدا همچین چیزیو بهت داد. در حق حاجتمندان دعا فراموش نشه
    پاسخ:
    تشکر
    چشم
    التماس دعا خیلی
    پاسخ:
    محتاجیم
    همش تاثیر اون چتره بوده ها
    اینجایی که هستی چتر بزرگتری باز کن
    بخواه که بیایم
    پاسخ:
    کار ساز بوده دگه :)))
    تلاشمو میکنم
    خوش به سعادتتون. خوش به سعادتتون. خوش به سعادتتون. خوش به حالتون که امام رضا برات کربلا رو بهتون داد. خوش به حالتون. سلام منو به آقا برسونید!

    +حالِ یک جا مانده را جا مانده می داند فقط :(
    پاسخ:
    خیلی تشکر

    + میاید ان شاءالله
    ممنون امیدوارم سفرپرباری داشته باشین.
    پاسخ:
    ان شاءالله
    سلام.
    حاتون خوب و زیارتتون قبول ان شاءالله.

    اینقدر که من تو این چند روز هر صبح به خاطر پستهای صبح بخیرتون تو کانال( که فعلا خبری ازشون نیست ) به یاد شما بودم؛ شما هم من رو یادتونه که برای دلِ من هم دعا کنید؟؟
    خوش به حالِ حال و هوای این روزای دلتون .... التماس دعا خیلی زیاد .
    سفر به سلامت.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون

    به یادِ شخصی به نامِ سه ستاره باشم؟ :) چشم. حتمأ اگه لایق باشم.
  • هانیه شالباف
  • این‌چیزی که می‌گم خیلی جدید نیست؛ چون به همه می‌گم:))
    «ایشالا لذت زیارت و حال خوب پیاده‌روی به‌تون بچسبه :)»
    پاسخ:
    خوبه :))
    ایشالاه
    خوش به حالت
    برا ما هم دعا کن اگه وقت کردی
    پاسخ:
    برنامه هامو چک کنم حالا :)))
    ممنون
    نه تنها غیرمنطقیه خیلی هم خاصه :)
    پاسخ:
    بله بله
  • •✿ آرورا ✿•
  • ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
    سهمِ چو من پیامک هستم به یادت است ...
    پاسخ:
    اندکی همت و اراده میخواد  :)
    زیارت قبول. التماس دعا.
    پاسخ:
    محتاجیم
  • علی اسفندیاری
  • ای ساربان آهسته ران آرام جان گم کرده ام
    آخر شده ماه حسین من میزبان گم کرده ام

    در میکده بودم ولی بیرون شدم چون غافلین
    ای وای ازین بی حاصلی عمر جوان گم کرده ام

    پایان رسد شام سیه آید حبیب من ز ره
    اما خدا حالم ببین من مهربان گم کرده ام

    ای وای ازین غوغای دل از دلبرم هستم خجل
    وقت سفر ماندم به گل من کاروان گم کرده ام

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم
    قشنگ رفتین تو حس و حال کربلاها :)
    کربلایی یاغی بهتون میاد. :))
    پاسخ:
    اصن عجیب :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی