Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

آخوند؟!

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ق.ظ
در عرض دو روز، به سه روحانی حمله شد و دوتاشون کشته شدن! [ خبر ] صدای هیچکس در نیومد!  ککِ هیچ منور الفکری نگزید! مدافعان حقوق انسانیت و اخلاق خفه خون گرفتن! درحالی که واسه مسائل اسید پاشی به صورت خانم ها و یا عدم حضور خانم ها در ورزشگاه ها یا حیوان آزاری یا کودک آزاری، ترندِ توییتر میشدیم و سرورهای تلگرام و اینستاگرام رو پاره میکردن! خب اینجا یه مسئله ی خیلی پیچیده و خاص هست؛ عرضم به حضورتون که ... ولی چرا خاص و پیچیده ش کنم؟! روحانی هایی که بهشون حمله شد و کشته شدن حقشون بود! والاع! چرا؟! چون سه تا جرم داشتن. بدون جرم که کسی اینجوری کشته نمیشه! اونا اول از همه جرمشون این بود که زن نبودن؛ زنی که ترجیحأ اعتقادی به حجاب هم نداره! بهتره بگم جرمشون این بود که مرد بودن. به درک که مردن. اهمیتی نداره. دوم اینکه بچه نبودن؛ ترجیحأ دختر بچه. واقعأ چه اهمیتی داره حالا که دختر بچه نبودن که بهشون تجاوز شده یا آزار جنسی بهشون نشده؟! هوم؟! به اسفل السافلین دوستان! به کلیه راستِ مهناز افشار! جرم آخر که مهم ترین و سنگین ترین جرمشون محسوب میشد، روحانی بودن و یا به گفته ی خیلیا آخوند بودنشونه! آخوند! موجودی مالِ مردم خور، هوس باز و زن باره و علاقه مند به صیغه نمودنِ دخترهای جوانِ زیبا و بدبخت، دروغگو و کذاب، ساندیس خور و مزدورِ رِجیم! خا... نه! معذرت میخوام! بهتره یه جور دیگه بگم. چابلوس و بادمجون دور قاب چینِ اون یارو کیه؟! دیکتاتوره، دست کجه، خامه ای بود خافعی بود چی بود؟! آها! خامنه ای! خدا لعنتش کنه بی **** و ******* های دیگه. خلاصه آخوند بودن دگه! زن و بچه بماند، پست تر از انسانیت هستن! این زالو ها پست از حیوان و اون سگ هایی هستن که ترند توییتر شدن و ابراز تأسف های منور الفکر ها تلگرام و اینستا رو خفه کرده بود! آره دوستان. آخوند جماعت ارزش و لیاقت زنده موندن نداره! باید بمیرن همه شون خلاص شیم.
:: تفکرات و عقاید بخش نسبتأ زیادی از هموطنانِ آریایی و سکولار و آتئیست و ضد نظام و فمینیسم و مدافع حقوق بشریت و کودکان و حیوانات رو نسبت به قشر روحانیت خوندید. نه اون دخترِ قربانیِ اسید پاشی، نه خانم هایی که نمیتونن برن ورزشگاه، نه اون بچه های قربانیِ جنون جنسی و نه اون حیواناتِ اذیت شده و کشته شده حقشون نبود اون اتفاقاتی که واسشون افتاد و به درستی و به حق این اعمال و معضلات محکوم و مورد اعتراض و انتقاد قرار گرفتن؛ ولی چرا همین انتقاد و اعتراض و محکومیت، علیه این قتل و ضرب و جرح ها علیه روحانیت انجام نشد؟! چون روحانی بودن؟! چون آخوند بودن؟! جالبه. ولی... ولی بماند. کلامِ آخر. اکثرِ جماعتی که قشر روحانیت رو جزء کثیف ترین موجودات میدونن و آدم هم حسابشون نمیکنند و این قتل و ضرب و جرح های زنجیره ای به هیچ جاشون نبود و نیست و نخواهد بود، حجت الاسلام سید محمد خاتمی رهبر و مولا، مرحوم آیت الله رفسنجانی اسطوره و جناب حجت الاسلام حسن روحانی بُتِ ضد ضربه ی عقایدشونه! این تناقض رو من نمیفهمم! شما میفهمید؟! خودشون میفهمن؟! 
  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

ما که دیگه پیر شدیم از دست بی معرفتی های مردمی که یه عمر بخاطر آسایششون تو غربت، تنهایی و دلتنگی قد کشیدیم

اصلا کاش خدا همه ی این جور آدمارو از زمینش بگیره
که همین مردم خودشون با چشاشون ببینن این مدعیان حقوق بشر براشون چه میکنن
یه مشت طبل تو خالی که فقط صداشون بلنده و موقع عمل معلوم نیست تو کدوم سوراخی پنهونن
پاسخ:
چی بگم که دلِ منم سوراخ شده دگه :| :)
  • °° مریم °°
  • حرف حق!
    پاسخ:
    ممنون که خوندید
    ای بابا آخه اینجا چه خبره واقعا؟؟
    واقعیت اینه که اسیدپاشی، قتل آتنا، کشتن روحانی همه و همه جامعه امون رو کثیفتر و ناامن تر میکنه، چه بسا این مورد یه مارک سیاسی هم بچسبونن کنارش و اونوقته که بیا و این معضلات رو جمع کن. :|
    پاسخ:
    واقعیت اینه که روحانیت رو آدم حساب نمیکنن
    بورد سیاست توو مغزم مونتاژ نشده. یک کلمه نفهمیدم.
    پاسخ:
    قضیه سیاسی نبود البته
    این که به قتل این آقایون اعتراضی نشده منم فکر میکنم بی تفاوتی کار اشتباهیه چون تو جامعه ای که خشونت نهادینه و منتشر بشه هیچ تضمینی نیست همین بلا تا چند وقت دیگه سر اقشار دیگه مثل پزشکان و مهندسان و ... هم نیاد. فقط یه نکته میمونه. فکر میکنم علت اصلی که مردم نسبت به انتشار این خبرا اصراری نداشتن ولی اخبار دیگه ای که گفتین رو با حساسیت بیشتری منتشر کردن این بوده که فکر میکنن این قشر خودشون به اندازه کافی رسانه و قدرت در اختیار دارن که بخوان از خودشون دفاع کنن ولی در مورد اسیدپاشی و کودک آزاری رسانه های رسمی فقط سعی در پنهان کاری و پاک کردن صورت مساله دارن و در این مواقع مردم احساس میکنن که خودشون باید جای خالی رسانه های رسمی رو پر کنن. ضمن اینکه واقعا مردم قشر روحانیت رو در اوضاع بد جامعه امروز مقصر میدونن چه از لحاظ سواستفاده برخی از لباس روحانیت برای چپاول مردم و چه از لحاظ سکوت عده ای دیگر از این روحانیون در برابر این فسادها.
    پاسخ:
    چه ربطی داره خانم؟! با این منطق که صورت مسئله پاک میشه. رسانه کجا بود؟! یه میکروفون و یه مسجد و چند ده نفر آدم رو مقایسه میکنید با رسانه های مجازی و مخاطب های میلیونی؟! در ضمن! همه ی این اخبار مربوط به اسید پاشی و ... توسط رسانه ملی و روزنامه ها و غیره منتشر شده بود و میشه. بحث من سکوت معنا دارِ همون آدمایی بود که گفتم. اگه انسانیت و اخلاق در برابر چنین اتفاقاتی میتونه خفه شه و ککش نگزه، حرف شما درست! ولی اونایی که ادعای روشنفکری و اخلاق مداری شون لایه ی اوزون رو سوراخ کرده، این سکوت با چیزی که شعارشو میدن متناقضه! هرچند خود رسانه های دولتی هم خبر مربوط به روحانیت رو به خوبی بازتاب ندادن.
    بعد هم اینکه چون یه جزئی از کل یه غلطی میکنن، دلیل بر این میشه که این رفتار ها رو در برابر شون انجام بدیم؟! تو قشر دکتر مهندس و ... آدم سو استفاده گر و دزد و ... نداریم؟! این حرفا چیه :)
    الان چیزی نیس که سیاسی نباشه... اگه غیر از این بود حال زمین و زمان می تونست خیلی بهتر باشه. نظر شخصیه البته. اگر بخوایم حرف زنیم که واسه جوهر نوشتن دریاها رو کم میاریم...
    پاسخ:
    ولی این قضیه سیاسی نیست به هر حال
    امان از قشر شبه روشن فکر :/
    پاسخ:
    امان
  • اسطــــ ــــورهـ ..
  • نمیفهمند، این خیلی درد داره..

    عالی بود.
    پاسخ:
    به شدت!

    ممنون
    هرکی لباس روحانی تنشه آدم خوبی نیست.
    هرکی لباس روحانی تنشه، مجرم نیست!
    من که می‌خوام برم فیضیه تحصن کنم تابلو هشتگ بزنم #ما را بکشید! بیدار تر می‌شویم 😎
    پاسخ:
    با اجازه تکبیر حاجی
    این تضاد آخری رو من هم درمونده کرده البته من علتشو میدونم فقط نمیتونم هضمش کنم.

    به شخصه وقتی کسی عزیزی رو از دست میده خودمو میذارم جاش ولی برای قشر بالا همیشه دعا میکنم سرشون بیاد تا بفهمن از این غلطای اضافی نخورن اه
    پاسخ:
    قابل هضم نیست.

    چی خشن :))
    آخه اگه کم سن بودن و جوزده به خودم میگفتم اشکال نداره درست میشن ولی اماااااااان از اونایی که انتظار نداری ازشون.
    پاسخ:
    چه میشه کرد؟
    من جزو اون دسته نیستم . کلا نه به کسی توهین میکنم نه به کسی احترام میدارم . حس میکنم همین که به کسی توهین نکنی کافیه و نیازی به احترام نیست .

    اما جواب سوال آخر شما واضحه . اولا که وقتی یه رستوران کوبیده و جوجه داره شما نمیتونی پیتزا سفارش بدی ! اگر بین خاتمی و محمود من خاتمی رو دوست دارم دلیلش محدود بودن انتخابه . اگر روزی گزینه ی بهتری از خاتمی وجود داشته باشه مطمئن باش همه به خاتمی پشت میکنن .

    سیاست مثل فوتباله . حساب کتاب نداره . یه روز یه مربی تو اوجه و چند ماه بعد که گزینه ی بهتری پیدا شد با فحش میندازنش بیرون .

    خیلی از کسانی که به اصلاحات رای میدن در اصل مخالفن اصولگرا ها هستن و هیچ علاقه ای به خاتمی ندارن . خاتمی محبوبیتش وابسته به خودش نیست بلکه مخالفینش منفور هستن

    همون ضرب المثل حب علی نیست . بغض معاویه است .

    اگر نه خاتمی و روحانی کی هستن . تاریخ مصرفشون تموم میشه مثل همه ی سیاستمدار های دیگه .
    پاسخ:
    اینا عقاید شماس صرفأ! واقعیت خلاف اینه. خیلی از همون افرادی که گفتم حاضرن جونشون رو واسه امثال خاتمی بدن. زندگیشون رو بر مبنای حرفای ایشان جلو میبرن.
    والا من دو شیوه دارم وقتایی که به قول شما خشن طور میشم میگم برن بمیرن وقتای دیگه میگم خدا هدایتشون و هدایتمون کنه ولی خیلی وقتا شما همون اولین شیوه رو در نظر بگیر والا
    پاسخ:
    والاع
    اینا فقط عقیده ی من نیست . واقعیت اینه درصد بزرگی از افرادی که به اصلاحات رای میدن اصلا مذهبی نیستن و حتی طرفدار جمهوری اسلامی هم نیستن . اصلا اصلاحات توی هر کشوری از بالا به پایین اعمال میشه . یعنی حکومت ها برای جلوگیری از انقلاب (تغییرات از پایین به بالا ) اصلاحات رو به وجود میارن و سعی میکنن مخالفان رو جذب کنن . نه تنها ایران بلکه همه جا ی دنیا همینه . کافیه کتاب های علوم سیاسی رو مطالعه کنید تا تعریف و هدف اصلاحات رو بدونید .

    کسی هم که مذهبی نیست . نیست ! کسی که چیزی رو دوست نداره ، دوست نداره ! برای همین از اصلاحات به عنوان یه راه حل موقت یاد میشه و اصلا دلیل این که هیچ حکومتی در طول تاریخ جاودان نبوده همینه .

    یا مردم از اصلاحات خسته میشن . یا انقدر حکومت اصلاح میشه که شباهتی به فرم اولیه اش نداره و فقط اسمش مونده .

    بگذریم .

    اینایی که گفتم ربطی به ایران نداره حتی . کلی هست . تعریف اصلاحات همینه . یک مسکن موقت .

    بنابراین نظر شخصی من نیست . نظر علمی نویسنده های کتاب های علوم سیاسیه و توی تمام کتاب ها تعریف اصلاحات تقریبا همینه .
    پاسخ:
    اینایی که گفتی واضحه. من نگفتم مذهبی ان و فلان. تعریف اصلاحات رو هم میدونم. بحث من یه چیز دیگه س. و اون چیزی که تو کامنت قبل گفتی عقده ی شخصیت بود و خیلیا اونجوری فکر نمیکنن. 
    من که گفتم خشونت و حذف فیزیکی کلا مردوده حالا از هر قشری میخواد باشه. من هم مثل شما گرایشات مذهبی دارم به همین دلیل از خودن وبلاگتون لذت میبرم ولی من یه سری از حرفهای شما رو قبول ندارم. مثل اینکه میگید رسانه های آقایون فقط یه میکروفون و مسجده!!!! پس صدا و سیما که هر کانالش رو در هر ساعت از شبانه روز میزنیم داره یه روحانی رو نشون میده چیه؟؟!!
    این که میگید این خبر رو خیلی رسانه های رسمی بولد نکردن به نظر من یه دلیل داره: این که قبح این قضیه نشکنه و مردم و جوونای بیکار و بعضا از دین برگشته از فردا نیفتن دنبال این کار و آمار بالاتر نره. متاسفانه این چند وقته یه موجی راه افتاده که افتادن دنیال مسجد آتیش زدن و ... فکر میکنم یکی از دلایل انعکاس محدود این خبر همون بوده که خیلی سروصدا به پا نکنه و وضع بدتر نشه.
    پاسخ:
    رسانه هست. شبکه هست. برنامه هست. ولی اینروزا کی تلویزیون نگاه میکنه!؟ کی این برنامه ها رو نگاه میکنه؟! این قشری که من گفتم اصلأ تلویزیون نگاه میکنن؟! رسانه الان تلگرامه. اینستاگرامه. توییتره! مخاطب میلیونی کجاس؟! کجاها میلیونی بازدید داره؟ بعد اینکه این قشر از روحانیت که مورد حمله قرار میگیرن طلبه های ساده و گمنام هستن. نه افراد مطرح کشوری. اینا کجا تریبون دارن؟! کجا ازشون دفاع میشه؟! 
    دلیل قانع کننده ای نیست به نظرم. این مظلومیتِ روحانیته. وگرنه اگه به این حرفا بود که هیچ خبرِ جنایی و معضل اجتماعی رو نباید از رسانه پخش کنن. که مبادا جوونا جوگیر بشن.
    سوای هر تقسیم بندی و جانبداری همه ی ما به حکم انسان بودن باید در مقابل ظلمی که به انسانی شده بایستیم حتی در حد یک اظهار تاسف
    حالا این انسان یک آخوند باشه یا یک بچه یا یک یهودی یا یک شهروند انگلیسی یا یک آفریقایی
    پاسخ:
    دقیقأ
    توی کامنت اولم به این اشاره کردم که فرصتش بیاد طرفدارای خاتمی بهش پشت میکنن چون خیلی هاشون اصلا نظام و دین رو قبول ندارن و توی کامنت دومم هم گفتم وظیفه ی اصلاحات جذب مخالفینه ولی این جذب کردن موقته و یه روز مردم سطح انتظارشون انقدر بالا میره که به اصلاحات هم پشت میکنن

    خودم فکر میکنم کامنت اول و دومم یکیه .

    خیلی از ماها که به روحانی رای دادیم فقط رئیسی رو نمیخواستیم . روحانی و خاتمی بت نیستن و اگر احترامی پیش مردم دارن به واسطه ی افکار سیاسیشونه نه روحانی بودنشون . روحانی بودن نه خوبه نه بد . فقط نشون میده طرف توی حوزه درس خونده . خب مثلا یکی دیگه به جای حوزه توی دانشگاه مثلا برق خونده . که چی ؟

    روحانی بودن اصلا پاک یا ناپاک بودن کسی رو اثبات نمیکنه . فقط یه درسه که طرف خونده . اصلا معلوم نیست خودش چقدر بهش اعتقاد داره
    پاسخ:
    شما طرفدارای خاتمی و هاشمی رو ندیدی گویا. روحانی که بماند. وظیفه ی اصلاحات رو هم تِزِ جالبی درموردش دادی کلأ. اگه میدونستی این دوستان چقدر طرفدار متعصب و جان بر کف دارن که کورکورانه ازشون پیروی میکنن این کامنت ها رو نمیدادی. شما خودت رو میبینی و همه رو بر همین مبنا میسنجی. نظرت در مورد رأی دادن به روحانی هم درمورد درصدی از افراد درسته. نه همه ی بیست و خورده ای میلیون نفر. اکثر این چند میلیون نفر فقط و فقط به پیروی از فرمان خاتمی به روحانی رأی دادن و دیگر هیچ. و اینکه اگه کسی روحانیت و اسلام رو قبول نداره خیلی باید ساده لوح باشه که یه یه فرد روحانی رأی بده و ازش پیروی کنه که خودش نماینده ی اسلامه. حالا به هر دلیلی! این عدم ثبات عقیده و سطحی بودن تفکرش رو میرسونه. امثال روحانی و خاتمی و هاشمی و کروبی با لباس دین وارد کار شدن و این خودش کلی حرف داره توش! میتونستن لباس رو در بیارن با کت شلوار بیان تو کار. این توجیهاتی که گفتی قانع کننده نیست! آدم یا یه چیزی رو قبول داره یا نداره. ماست سفیده! سیاه و طوسی و بنفش نمیشه! نظرت درمورد روحانی بودن یا نبودن یه رئیس جمهور و رأی دادن یا ندادن بهش خیلی ابتداییه به نظرم. اگه بیشتر درمورد این معقوله فکر و مطالعه کنی با توجه به عقایدت دیگه به یه روحانی رأی نمیدی! البته اگه به چیزایی که میگی معتقدی.
    ولی بحث اصلی من سیاسی نبود. به نظرم به اندازه کافی درموردش بحث کردیم و اگه قرار باشه کسی قانع شه میشه. پس ممنون بابت نظرت. من با همه حرفات مخالف نیستم. ولی با اکثرش چرا. موفق باشی.
    باشه عافا اصلا بحث نکنیم بهتره ولی هر کی مخالف شما بود ساده لوح نیست .

    مشکل شما اینه که " تخصص " افراد رو با " اعتقادات شخصی شون " مخلوط میکنی .

    ملت آمریکا یه متخصص خوب برای اقتصاد میخواد حالا این که با چند نفر رابطه داشته به خودش و اون چند نفر مربوط میشه . اون اومده اقتصاد رو درست کنه نه این که درس اخلاق بده


    یا مثلا استاد ریاضی اومده انتگرال درس بده . به من چه نماز میخونه یا مشروب میخوره توی خونه اش ؟؟؟ مگه انتگرال یه غیر مذهبی با انتگرال یه مذهبی فرقی داره ؟؟؟

    به همین ترتیب من یه رئیس جمهور میخوام که عقل داشته باشه . این که آخونده یا نیست اصلا برای من مهم نیست و بین اونایی که اونجا بودن ملت تشخیص دادن متخصص ترین و عاقل ترین آدم آقای روحانی و همکارانش ( آقای خاتمی و ... ) هستن .

    این اصلا تناقض نیست .

    شما مذهبی هستی اوکی . حالا مثلا ریاضی ات خوبه . من میتونم بگم چون من مذهبی نیستم و با تو مخالفم پس ریاضی ات خوب نیست ؟؟؟

    اینا ربطی به هم نداره !
    پاسخ:
    شما و مخالف های من ساده لوح نیستید. این تفکری که داری خودتو باهاش قانع میکنی ساده لوحانه س. مسئله ی ساده ایه. شما یا اسلام و روحانیت رو قبول داری یا نداری. اگه داری که به رأی و فکرت افتخار کن. اگه هم نه که یه فکری به حالِ منطق و رأیت کن. 
    در ضمن! رئیس جمهور معلم و مهندس و دکتر و جوشکار نیست! این توجیهت واسه یه رئیس جمهور درست نیست!

    من که نمیفهمم شما چی میگی . دین هر کسی به خودش مربوطه . برای من اصلا مهم نیست دین بقیه چیه . اگر علم طرف یا تخصصش برای من مفید بود ازش استفاده میکنم و اگر نبود استفاده نمیکنم. همین الان ما استاد مذهبی و غیر مذهبی توی دانشگاه داریم و من سر کلاس هر دو میرم و از تخصصشون استفاده میکنم و به عقایدشون کاری ندارم .

    واقعا امثال شما رو نمیفهمم . طبق نظر شما چون مریم میرزا خانی و ماری کوری و انیشتین و ... مسلمون نبودن پس به درد نمیخورن !

    اصلا همین تکنولوژی هایی که استفاده میکنی رو بنداز دور چون مسلمون ها نساختن !

    تخصص چه ربطی به عقاید شخصی داره آخه ؟

    چون عقیده ی شخصی من با یکی مخالفه از تخصصش استفاده نکنم ؟ این احمقانه است
    پاسخ:
    شما قصد نداری حرف منو بفهمی و هی داری بیخودی همه چیو بهم میچسبونی! من میگم ریاست جمهوری با باقی مسائل متفاوته شما هی نمیخوای بفهمی هی نمیخوای! من میگم رئیس جمهور دکتر مهندس و جوشکار و فلان شخص نیست میای ماری کوری و انیشتین رو مثال میزنی! هی نمیخوای متوجه شی و هی مغالطه میکنی :) هی از طرف من تز میدی و منو جمع میبندی با یه سری :)) من دیگه مسؤل پافشاری شما واسه نفهمیدن و پیچوندن نیستم :) 

    احمقانه همونه ک گفتم! من زیر بنای یه خونه رو قبول ندارم، برم روش یه طبقه خونه بسازم :) بیخیال. موفق و منطقی باشی دوست عزیز.
  • آقای مجازی
  • ساندیس خور کی بودیم ما :))
    جالب بود، ممنون از حمایتتون از روحانیت
    پاسخ:
    قابل نداشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی