Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نوبل امید و Come Back در دستان با کفایت داداشم

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۳ ب.ظ

در مواجهه با سختی و شکست های زندگی، مثل برادرِ من باشید. اگه تو مسئله ای شکست خوردید، نا امید نشید. مثل داداشِ من باشید:



وقتی که اینجور، انقدر، در این ابعاد و حجم شکست خوردید و داغان شدید، نرید خود کشی و خود زنی و آمپول هوا و قرص برنج و نهنگ قهوه ای و فول آلبوم مهراب و اینا رو تو دستور کار زندگیتون قرار بدید! دستتون رو بذارید رو زانوتون و یه یا علی بگید [ واسه دوستان آتئیست یا استیون هاوکینگ توصیه میشه ] و دوباره مثل پلنگ مازندران [ یادی کنیم از آقا حسن یزدانی، که تلفیق پلنگ مازندران و میگ میگه ] پاشید و دوباره تلاش کنید و مثل داداش من دوباره شجاعانه مبارزه کنید و:



خلاصه که داداشِ من درسته کوچیکه و نُه سالشه، ولی درس های عمیق و کاربردی ای رو به همه میده. درس زندگی بود همین حرکتش فی الواقع! بیاموزید دوستان که از کفتان نرود!

+ لازم میدونم بگم اصولا به این قرتی بازی ها که با بچه آروم و شُل بازی کنید و هواشو داشته باشید و دسته رو ول کنید و روحیه ش لطیفه و گناه داره و طفل معصوم رو انقدر گل نزن و این چیزا اعتقادی ندارم! معتقدم بچه از همون اول باید رو پای خودش واسته و داغان شه تا در بزرگسالی تحمل شکست های داغان تر رو داشته باشه! به هر حال من به این سوسول بازی های روانشناسانه اعتقادی ندارم! مشخصه دگه؟!

++ وقتی پرسپولیسی ها از Come Back واسه بازیِ برگشت با الهلال حرف میزنن، ناگهان یه چنین پستی به ذهنم خطور میکنه! الله اکبر! 

+++ من چلسی ام!

  • ۹۶/۰۷/۱۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

  • بهارنارنج :)
  • باش:|
    پاسخ:
    بله
    حالا دوتا گل اونم تو بازی کامپیوتری به بچه نه ساله زدیناااا :))))
    آخه فانوسا مستلزم اینقد زوق، ذوق، حتی ظوق کردنه؟؟؟
    پاسخ:
    دوتا چیه خانم! توی دوتا بازی مجموعأ 17 تا گل بهش زدم :))))) یه حالی داد ک :)))
    ما 96 درصدی ها به همین مسائل کوچیک دلخوشیم دگه :))) 
    ذوق ناقوسأ! :)))
    سپهر هم همیشه همین بلا رو سر دوقلوها میاره. می‌گه باید سخت باشه براشون٬ تلاش کنن و حرفه‌ای بشن.
    پاسخ:
    کار خوبی میکنه. هم سو و هم فکریم :)))
    نه که ما از چهار درصدیاشیم :)))))
    یاخدا جیغ هم میکشن :))))
    از نتایج یاغی شدنه :)))
    پاسخ:
    شما حتی از 1 درصدی ها هم میتونید باشید :)))

    بله! پ چی :)) و شما دخترها چه میدانید 17 تا گل زدن در پی اس یعنی چه!
    پی اس بازی میکردیم پی اس مد نبود :)) بعععععععله :)

    همون 99 درصدی :)))
    پاسخ:
    حیعف دوریم :)))))

    پاسخ قبلی ر ویرایش کردم :| :))))
    آفرین آقا داداش :))))
    دلمان خنک شد به چه وسعتی :)))
    پاسخ:
    متوجه پست نشدید ها :/ 
    آفرین به من در واقع :/ دشمنان ما چقدر تیره دل شدند :/ تنگ نظر :/ :))))
    حالتان عجیب گرفته میشد. :))))

    با 0.25 درصدی هم حتی موافقم :))
    پاسخ:
    خداییش این حجم از ادعا سرِ پی اس. اونم از یه دختر رو برنمیتابم! کِی بیام تبریز؟! :)))))) اوه! یادم نبود دخترا رو گیم نت راه نمیدن :)))) نمیتونیم بازی کنیم ک :))))


    دست ما ر هم بگیرید پ :/ وامی ماشینی خانه ای چیزی :/
    متوجهِ پست شدم یقیناً :/
    ولی خوشحالم که شکست تون داده! بله! همین که همت کرده شکست تون بده خیلیه! :)))
    پاسخ:
    باباع من چلسی ام! من بردم! من توی دوتا بازی 17 تا زدم :))))) چقدر شما داغانید :))) دانشگاه چه کرده با شماع؟! 
    :)))))
    ما 0.25 درصدیاا کلا گیم نت رو اختصاصی میخریم غمی نیست، حتی داداشتونم بیارید، شاید لازم شه یه آبی بزنن سر و صورتتون من نمیتونم :))

    ما ماهی نمیدیم دست فرزند مردم ماهی گیری یادش میدیم. :))
    خداییش فاز لاکچری بودن گرفتم. :)
    پاسخ:
    اووووپس :))) پس لازمه یه سر بیام تبریز زخمی کنم همه تون رو :))))


    فصل صید ماهی نیست ولی :| دستگیر میکنن :))))

    وجدانأ لاکچری هستین ولی :))))
    چلسی هم شد تیم خدایی؟
    داغان تر از اینم هست؟:/
    پاسخ:
    آره! 
    من سیتی و من یونایتد 😂😂😂😂✌
    حواستان را جمع نماییید هاااا:/
    به من یونایتد حرف نزنید که حسابی حساسم روش😒😒
    😂
    پاسخ:
    هه :/ ترسیدیم. لرزیدیم 😂😂😂😢

    هی من نمیخوام بحث کنم هی شما نذارید😒😂
    پاسخ:
    برید موهاتون ر شانه کنید باباع
    بلی بلی حتما تشریف بیارید. :))
    ولی من موندم چطوری مهمون رو با بغض و غم فراوان بدرقه کنم؟؟ هیییییییم.. :)

    فصل ماهی گیری بیایین :)

    لاکچری بودیم لاکچری بودن مد نبود :)) رسما توهم زدمااا همش بخاطر سرماخوردگیه.
    پاسخ:
    ان شاءالله بعد ظهور :))

    نگران نباشید! میزبان نواز خوبی هستیم. نمیذاریم اینجوری شه :)))


    دستمال کاغذی بدم؟! :))
    اصولا موهای فر شونه نمیخواد😂
    پاسخ:
    ذاتا شلخته این پس :)))))
    ان شاءالله :)

    سوء تفاهم نشه منظور غم شما اونم ناشی از باخته :))

    نه آبریزش بینیم قطع شده مرسی :))
    پاسخ:
    خا خا :)))
    اصلا شوخی خوبی نبوووداااا
    به جمعیت موهای فر توهین کردین:/
    😂
    پاسخ:
    توهین چیه! حقیقته :)))
  • علیـ ـرضـا
  • این برادرت دیگه چیزی برای از دست دادن نداشته واسه همین بازی میکرده :|
    منم اکثرا میبازم ولی نه با این حجم از گل خوردن :|
    پاسخ:
    میگم کِی میای بازی علیرضا؟ 😂😂
    ما شلخته نیستیم
    مدل موهامونه عاقا:/
    پاسخ:
    بابا مدل موهاتون شلخته س دیگه. عجبا :)))
    حالا که بحث به اینجا کشید بزارین یه اعترافی بکنم: شاخ ترین گیم کامپیوتری که انجام دادم البته اونم با آتاری اون قدیما شیر رو از حلقه آتش میپروندم اون بود. :))
    پاسخ:
    این اعتراف ستودنیست :))))
    اصلنم شلخته نیست:/
    😂😂
    پاسخ:
    خا خا :))
  • علیـ ـرضـا
  • ادعایی ندارم والله :| من تو Pes که میبازم غالبا ، Fifa که اصن قهوه ای طوره !
    ولی ولی ولی تو منچ صاحب سبکم ، کی میای بازی ؟ :D
    پاسخ:
    این صداقت هم میلیارد ها می ارزه!

    مار پله چی؟! :))) دوز :)))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • چطوری روت شد به بوفون هفتا گل بزنی؟
    خجالت نکشیدی؟
    پاسخ:
    به سختی!
    راستش 5 تا گل اول خیلی درد داشت. ولی دوتای آخر دیگه عادی بودم.
  • علیـ ـرضـا
  • داشتم آمار بازیا رو نگاه میکردم متوجه شدم داداشت مالکیت توپش خوب وبده فقط نمیدونم چرا حمله نمیکرده ؟ یعنی کل تایم تو زمین خودش پاسکاری میکرده ؟ :|
    پاسخ:
    :))))
    سیستم بازی داداش من رو دفاعِ اتوبوسی و ضد حمله بود! نمیذاشتم! میفهمی؟! نمیتونست! زورش نمیرسید :)))
  • علیـ ـرضـا
  • دهنت سرویس :D شیوه نامگذاری سیستم بازی کردن جدیدی رو پایه گذاری کردی :|
    دفاع اتوبوسی رو میشه رد کرد با پاس عمقی ، چرا اخویمون اینقدر سخت گرفته که حتما با کراس و پاسکاری رد کنه :|
    پاسخ:
    کاری که بر میاد دگه :))))

    اخوی از ابتدا ریخت بهم :))) اونجا که تا اومد به خودش بیاد تو 14 دقیقه سه هیچ عقب بود :)))
    اونی که متوجه نشد شما بودید :|
    بیخیال.
    پاسخ:
    باشه بیخیال
    جالب بود. دنیای بچگی... :)
    پاسخ:
    ارادتمندیم :)
    میگم یهو طفلک رو میذاشتید کنار رینگ بوکس میزدید بهتر نبود؟!
    پاسخ:
    گناه داشت خداییش
  • شادوَرد __
  • الان درگیری ذهنی من اینه به نویر ۱۰ تا زدین یا تراِشتگن؟
    معدنچی بی رحم:))
    پاسخ:
    10 تا به نویر
    7 تا به بوفون :)))))
  • ماهی قرمز
  • منم همیشه داداشمو میبرم :)
    و به بابام هم میبازم متقابلا :)
    پاسخ:
    چی باحال :)
    آی حال میده یکی پست بذاره بگه به شما درس زندگی داده :دی

    با اینکه من و داداشم کلاً از فوتبال فراری هستیم ولی چلسی یم شد تیم؟‌ به سرخا هیچی نگین که ته معدن میمونینا حالا جالبه کامل بازیاشو نیگا نمیکنما ولی خب دیگه تیم خانوادگیمونه غیرت داریم روش :دی
    پاسخ:
    جدی؟! :))

    بیشین بیریم باباع :))))))
    بله مگه مرد شدن عیب داره؟

    آخه آبی جماعت که زدن نداره خدا زدتشون ما چیزی بتون نمیگیم دل خوش باشید.
    پاسخ:
    عالیه :))

    خا خا :)))
    بعد از ارسال پیام میخواستم بگم شوخی ای بیش نبود ولی منصرف شدم و منتظر بودم جوابتون رو ببینم. حالا درسته شما به ناموس ما چپ نیگا کردین ولی انصافاً‌ انقدر این برادرتون رو اذیت میکنین که به شخصه شدم از حامیاش حالا بماند که یه اسم فرضیم برا این داداشمون انتخاب کردیم :دی
    پاسخ:
    :))))))
    چه اسمی؟!
    میگم ولی شما ذهنیتم رو به هم نریزین و درستش رو نگین. محمد
    پاسخ:
    :)))))
    خوبه خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی