Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یادم، تو را فراموش؟!

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ


هنوز این بی شرف ها هستند؛ مدعی و زبان دراز! چند کلام خطاب به همین بی شرف ها:

اگه شماها آلزلیمر دارید و یادتون رفته چه غلط هایی کردید و چه اهانت هایی به آقا امام حسین و حضرت اباالفضل و عاشورا، من و امثال من خوب یادشونه! هر وقت خواستی اون دهنت رو باز کنی و در دفاع از این حرومزاده ها بالا بیاری یادت باشه، داری از چه حیوون هایی دفاع میکنی! من و امثال من رقص و پایکوبی و جیغ و کف و سوت هاتون تو اون روز رو یادمون نمیره! تا ابد! تا ابد هم اگه قرار باشه این قبیل غلط هایی ازتون سر بزنه هستیم و هستند که بزنند تو دهنتون! 


*  حرامزادگی لزومأ نطفه ی حاصل از رابطه ی نامشروع نیست! حرامزادگی گاهی اوقات حاصلِ اعمال و رفتار هاییه که باعث بشه چنین اتفاق و واقعه ای رقم بخوره! همه ی اون موجوداتی که تو اون اتفاق بودند و حرمت شکستند، حرام زاده بودند و هستند! اونایی هم که از این حرامزاده ها دفاع میکنند، یقینأ ارادت زیادی به حرامزاده های این مدلی دارند! امیدوارم با هم محشور بشید!


* پست قبل

  • ۹۶/۰۷/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

رو که نیست. سنگِ پای قزوین کم میاره جلوشون.
پاسخ:
والاع
چه میشه گفت:/
پاسخ:
خیلی چیزا :))
  • آقای دیوار نویس
  • یقینا فراموش نمیکینم...هرگز...
    پاسخ:
    هرگز
    شکستن حرمت روز عاشورا بی شرمی و قباحت داره واقعا...
    پاسخ:
    واقعأ هم
    منظورت از بزنند تو‌ دهنشون همون زیر‌ گرفتن با ماشین نیروی انتظامی‌ و شلیک مستقیم و کشتار و با باتوم تو سر پیر‌و جوون زدن انقد که بمیرن‌ه دیگه؟ :)
    پاسخ:
    باز یه مطلب مخالف عقیده تون نوشتم سر و کله تون پیدا شد؟ :))) ما خوشحال میشیم واسه مطالب دیگه هم تشریف بیاریدا :)))

    اینایی که شما میگی نود درصدش که افسانه س :)) راویش هم همونایی هستن که علاقه ی زیادی به توهین و شکست حرمت و قبح امام حسین و مقدسات ملت دارند! ولی اگه یه نفر تو روز عاشورا اون بی حرمتی ها رو کنه و بزنه و برقصه و کف بزنه و آتیش بکشه و خرابکاری کنه و قانون مملکت رو زیر پا بذاره، نمیرم باهاش روبوسی نمیکنم! رفتاری رو باهاش میکنم که لایقشه! 
    شلیکِ مستقیم و زیر گرفتنِ مذهبی ها و روحانی ها و عریان کردنشون و کتک زدنشون تو مرام هم فکرای شماس بیشتر :)) 

    در ضمن! اگه میخوای معنای واقعی تو دهنی رو متوجه بشی، یه دور واقعه ی 9 دِی رو مطالعه کن. بد نیست واست :)
    حقیقتش از آخرین باری که اینجا کامنت گذاشتم خاطره ی خوبی ندارم!:)

    من با کسایی که با رفتارای غیرمتمدنانه سطل زباله آتیش میزنن و لباس از تن بسیجی در میارن و سرباز نظام وظیفه رو کتک میزنن هم فکر نیستم!
    مشکلم یه طرفه نگاه کردنت به این قضیه س!
    کساییم بینشون بودن که فقط معترض بودن،بدون خشونت
    مصاحبه ی مسیحو با خونواده هاشون ببین،اونوقت دیگه این اتفاقا به نظرت تخیلی نمیاد!:)
    پاسخ:
    از اول همین بوده والا :)) 

     من منظورم همینا بودن! همه اونایی که خرابکاری کردن و کارایی که گفتم!
    یه طرفه نیست! منظورم رو گفتم که با کیا هستم!

    مسیح :))
  • رفیعه رجعتی
  • چرا خصوصی رفت؟! :| پابلیش بود که -__-
    پاسخ:
    کامنتتان:
    با محتوایِ پست کاری ندارم که البته درسته و موافقم باهاش. اما لحنِ پست رو نمیپسندم. یه کم لطیف تر و با ادب تر هم می‌شد گفت! چون ذهنیتِ خواننده(با هر سلیقه ای و هر عقیده ای) رو ممکنه تغییر بده در جهتِ مثبت یا منفی!
    علی ایها الحال؛ وب شماست و به من ربطی نداره اصلا :|

    پاسخ:
    نظر شما محترمه. ولی من عقیده دارم با این افراد نمیشه اونجوری حرف زد! 
  • هانیه شالباف
  • چه روزهای نحسی بود...
    کوچیک بودم؛ ولی کم‌تر از بزرگ‌ترها دلم آتیش نگرفت...
    پاسخ:
    خیلی نحس و حساس
  • علیـ ـرضـا
  • سال عجیبی بود ، اون سال !
    خدا کنه دیگه تکرار نشه این شکل از تاریخ :|
    پاسخ:
    امیدوارم
    من فقط دلم به همون آخر جمله خوشه. الهی باهم محشور شن.
    پاسخ:
    آمین
  • ماهی قرمز
  • برن بمیرن :ااااااا

    پاسخ:
    :)))
    برن آدم شن بهتره
  • نار خاتون
  • کلی برات نوشتم و پاک کردم تد ... واسه کسی که انقدر چارچوب دار و مستدل بحث میکنه که کیف میکنم از بحث باهاش حتی اگه مخالفم باشه...
    به عرض ارادت همیشگی اکتفا میکنم:)
    پاسخ:
    چرا پاک کنی خا؟! الآن اینایی که گفتی با من بودی؟! :))) ولی مینوشتی خوشحال میشدم. منم لذت میبرم از بحث با افراد منطقی و مخالف.
    ما مخلصیم :)
  • نار خاتون
  • چون موضوع بحث جوری مطرح نشده که بتونم حرف بزنم درباره ش...
    قربانت:)
    پاسخ:
    میدونم منظورت چیه. آره. این بحث به اون ربط نداره. ولی فکر نکنم با مفهوم این پست مخالف باشی.

    :)) خواهش میکنم
  • علی اسفندیاری
  • ای خاااااااااااااااااااککک تو سرشون
  • علی اسفندیاری
  • ای خاااااااااااااااااااککک تو سرشون
    پاسخ:
    :))
    جالبه شدن شهدای مظلوم عاشورای 88
    وای خدایا به اسم شهید هم رحم نکردن
    مثلا به ندا اقا سلطان میگن شهید،نمیدونم اخرش توسط کی کشته شد ولی کسی که شهید میشه زندگی قبل شهادتشم ملاکه ادم میمونه چی بگه
    پاسخ:
    اینا اگه میفهمیدن شهادت چیه که روز عاشورا اون غلطا رو نمیکردن
    راس میگی .. روزای خیلی بدی بود .. واقعا به امام حسین بی حرمتی شد .. حرمت ها شکسته شد .. یه مشت خس و خاشاک ریختن سطل آشغال ها رو آتیش زدن چرا ؟ چون فک میکردن تقلب شده .. واقعا مگه میشه با حضورت حضرت آیت الله العظمی آقا ، رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران تقلبی صورت بگیره ؟ اصلا امکان نداره .. واقعا تاسف میخورم بابت این ساده لوحی مردم که حرفای مزخرف یه عده ضد انقلابی رو باور میکنن ..
    نمیدونم چرا اون روزا با ماشین از روشون رد میشدن .. اصن باید این مردم رو در جا اعدام کرد تا حساب کار بقیه دستشون بیاد .. بفهمن که مملکت قانون داره .. مملکت نظام داره ..
    پاسخ:
    امیدوارم اون روزها تکرار نشن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی