Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ابزار

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ

درحالی که مراسم تمام شده و سفره ی غذا را پهن میکنند و سپس ظرف های نیمه پرِ زرشک پلو با مرغ را به عشاق تحویل میدهند:

+ داداشته؟!

- نه پس! خواهرمه داره تمارض میکنه! داداشمه دیگه. 

+ خا حالا! چرا میزنی؟! واسه چی آوردیش حالا؟! [ یه قاشق غذا میخورد ]

- معلوم نیست یعنی؟! آوردمش که از کودکی با مضامین اسلامی - شیعی آشنا بشه و درسِ آزادگی و ایمان و اعتقاد به خدا بیاموزد و عشق آقا از همین ابتدا در وجودش ریشه بیفکنه! در یک کلام تربیتِ اسلامی از مجرای هیئت! [ به آرامی و با قاشق به سینه ی مرغِ در ظرفِ داداش نزدیک میشود ] 


* پیرو خط پستِ قبل باید عرض کنم که ای ملت! غذا کم میریزن تو بشقاب ها! ملت سیر نمیشن به مولانا! خودِ امام حسین هم راضی به گرسنه بودن دوست دارانش نیست! حالا من داداشم رو با خودم میارم! همه که داداش ندارن دوستِ عزیز! گرسنگیش ر باید ملت بکشن، یه عده از ریخت و پاش تو مجلس امام حسین حرف بزنن! خیلی داغانید وجدانأ!


* در مورد قضیه داداشم و گوشتِ غذاش جدی نگفتما! به همین سوی چراغ! [ چراغ میپوکد ]

* ولی واقعأ التماس دعا واسه همه و مخصوصأ من! 

  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

شکموووووو هنوز رگه ای از خرس بودن مونده تو وجودتون. :)
پاسخ:
ذاتیه لهنتی :)))
اینجا فقط قیمه میدن :|
پاسخ:
قیمه هم خوبه بابا! خدا ر شکر کنید نون لواش ندادن بهتان!
من فقط یه نصفه غذای نذری خوردم تا الان:)))
دعا فراموش نشه جناب جیمی:)))
پاسخ:
الآن زیر پوستی اشاره ای داشتید به رژیم بودنتان مثلا؟ :))

چشم چشم :))
من؟ رژیم؟ به ورزشکار مملکت توهین نکنین عاقا:/😂
پاسخ:
دوتا لگد به در و دیوار زدن که این حرفا ر نداره خانم :))
منکه منتظرنذری ام هنوزندادن :(
پاسخ:
پاشید برید مسجدی هیئتی جایی :)) زودتر به نتیجه میرسید 
  • بهارنارنج :)
  • زرشک پلو بامرغ؟:)))وای چ باحال.مگه عروسیه؟؟
    اینجا مشهوره به ابگوشت امام حسینیش ,تهش لوبیا پلویی عدس پلویی استانبولیی ی
    پاسخ:
    عجب! چه ربطی داره به عروسی داغان؟! ما در هفته یکی دوبار زرشک پلو میخوریم تو خانه! در هفته دو بار عروسی داریم؟ :/

    شماها داغانید :))) ما خیلی باحال و ایناییم :))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • دلم نذری خواس:|
    پاسخ:
    عخخخیی
    مسجد و اینا نمیرید؟! میدنا
    همون لگد به در و دیوارو شما بزنید ببینم میتونید مثل من یکی بزنید یا نه "عینک دودی لطفا "
    پاسخ:
    من پا رو دختر بلند نمیکنم! تو مرامم نیست ضعیف کشی [ اونی که میگه هه ]
    کسی نگفت منو بزنید که:/ اینجانب سمت آقایون نمیرم اصلا بزنمشون:/
    همون به دیوار بزنید من ببینم " همون چشم غره ایه "
    پاسخ:
    :)))
    میدانم! خودم گفتم :)))

    خا خاع
    البته پدر اجازه داده در همه مواقع از خودم دفاع نمایم با مسئولیت خودش
    بعله😂✌
    پاسخ:
    خااااع :))
    شربت‌های ایستگاه صلواتی...سهم من از زندگی...

    +خدا برادرتونو حفظ کنه.
    پاسخ:
    و چه سهمِ عظیم و عمیقی...

    + خدا واسه شما ر هم حفظ کنه اگه دارید
    ما که هنوز قسمتمون نشده غذای نذری ):
    پاسخ:
    ان شاءالله میشه
  • حامد سپهر
  • داداشتو که بردی اونجا ترفند خوبیه دو پرس میگیری یکیو نصفی تو میخوری نصف هم اون :))
    پاسخ:
    خدا حفظش کنه واقعأ
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • درسو اینا داریم
    نمیشه:|
    پاسخ:
    اینا که بهانه س :)) ما هم داریم به همین برکت
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • به همین برکت قراره آخره هفته برم
    پاسخ:
    آخر هفته رو که آتئیست ها هم میرن :)))

    شوخی میکنم. التماس دعا اصن
    اون داداش خوشبخت (شما ی چی دیگه بخون) یه مضامین دیگه ای مث تجاوز به حریم غذایی رو هم یاد میگیره ها!! فقط کاش اونم کسی رو داشته باشه که این مضمون متعالی رو، رو اون عملی کنه :دی
    خیلی داعانن واقعاً

    به قول یکی دعا به شرط دعا بعله (آیکون ایموجی و اینا)
    پاسخ:
    :))) اسمش تجاوز نیست! بخشش و گذشت ر بهش یاد میدم :))


    خا :))
  • مهندس رضا عباسی
  • غذاهای نذری هم عتلی بودند تو روستامون تو شهر ولی یه سری مسائل و ناهماهنگی هایی کارو خراب کرده
    پاسخ:
    متأسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی