Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کفشی که فدای ایدئولوژی دکتر شریعتی شد

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

محرمِ دو سال پیش، تازه کفش خریده بودم که محرم شروع شده بود. وارد مسجد که شدم که برم به مجلس عزاداری ملحق شم، کفش هام رو که در آوردم و خواستم بذارمشون داخل جا کفشی، دیدم خیلی نگرانِ اینم که یکی لازمشون داشته باشه و ببره واسه خودش؛ خیلی ذهن و فکرم درگیر بود که این جمله ی دکتر شریعتی فکرم رو فرا گرفت:


ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا این که در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم.


آقا / خانم یهو جو ما ر گرفت، هیچی دیگه! کفش ها ر پرت کردم یه گوشه و فکر و درگیریِ ذهنیم واسه کفش های تازه خریداری شده م ر هم انداختم همون گوشه و با پای راست وارد مجلس شدم! خدا خودش شاهده دکتر جان! تمامِ دو سه ساعتِ مجلس فقط به خدا و اولیای الهی فکر کردم و حتی یه اپسیلون هم ذهنم سمتِ کفش های تازه خریداری شده ام نرفت به همین زرشک پلوی امام حسین! ولی وقتی مراسم تموم شد و خواستم کم کم برم سمت کفش های عزیزم، جای خالی کفش هام بد جور زد تو ذوقم! تو گیر و دار پیدا کردن کفش هام بودم که خدا هم چکِ آخر ر زد و رعد و برق خورد و من خشک نشدم، باران گرفت و همه جا ر خیس کرد! حالا من بودم و پاهام و جوراب هام و خیابانِ خیسی که توش راه میرفتم و فقط به تو فکر میکردم دکتر! تا بدو ورودم به منزل واسه شادیِ روحت فحش ندادم، دلم نیومد! همون صلوات فرستادم؛ از اون روز به بعد همیشه کفش هام ر میذارم تو پلاستیک با خودم میبرم تو مجلس!
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۹)

:-D عجبا:-D
پاسخ:
به همون زرشک پلویی که گفتم
  • علیـ ـرضـا
  • دکتر شریعتی اومد نیومد داره حاجی ، به هر کسی نمیاد :|
    پاسخ:
    به تو اومده حتمأ :|
    عاغا من یادم رفت بگم که چه قدر از فضای وبلاگ
    و قالب خوشم اومده
    پاسخ:
    قابل شما ر نداره حالا
    علیرضا تو باید هررررجا من هستم باشی؟ :|
  • علیـ ـرضـا
  • @صخی
    من هر جا میرم تو هستی :|
    + کی هست که از جیمی ما بدش بیاد :| الکی مثلا من خیلی میخوامش :|
    پاسخ:
    :|
    میدونم که دیوار اتاقت پر شده از پوستر های من :)))
  • علیـ ـرضـا
  • نه حاجی تو کفشتو دادی ، من در سال های اخیر یه کاپشن نذر ابالفضل کردم :|||||||||
    پاسخ:
    ابلفضل نگهدارت باشه پس مؤمن :|
    @علیرضا
    جیمی ما، جیمی ما-_-
    بگم جیمی مااااا بیاد بپوکونتت؟!-_____-
    پاسخ:
    :)))
    حرف قشنگیه ولی... احساس میکنم همه وقتی میخوان از مسجد و هرچی مربوط به اونه فرار کنن اینو به کار میبرن قشنگ آتو داده دکتر دست مردم. نمیدونم زمان دکتر پلاستیک نبوده؟
    پاسخ:
    اختراع نشده بوده یحتمل :))
  • علیـ ـرضـا
  • @صخی
    یادت نمیاد یه زمانی خرس گنده بود ، اونجا نتونست با من کاری کنه ! الان که کارگر معدن شده عمرا بتونه 8)
    @سناتور جیم
    داش شوخی میکنم ها ، نوشابه میخوری ؟ :)))
    پاسخ:
    :))))

    نوشابه ضلر داره! فقط دوغ :))))
    @علیرضا
    داداچ جیمی ماااا با جیمی شما فرق داره
    جیمی بکس رو میگم
    همون که ادرس گل فروشی دادند:-D
    پاسخ:
    خدا همه جیمی ها ر حفظ کنه خلاصه! مخصوصا من رو :))) چون علیرضا بدونِ من نمیتونه دوام بیاره :))))

    علیرضا برای جیمی:

    من اگه تو نباشی‌
    دیگه چجوری واسه گنده‌ها بکنم قاطی؟
    اگه تو نباشی‌
    دلم رو خوش بکنم به چی‌ وقتی‌ هست دورم آژیر؟

    :)))
  • علیـ ـرضـا
  • @جیمی
    گرفتم گرفتم
    @صخی
    گرفتم گرفتم
    @علیرضا
    همیشه باهوش بودی علیرضا:-D همیشه:-D
    عاخه ریا در این حد؟!در این داغان؟!؛)
    پاسخ:
    حتی در اون حد! باور کن!
    دکتر شریعتی اومد نیومد داره حاجی ، به هر کسی نمیاد :|

    + از پست هم خنداننده تر بوده این :))
    پاسخ:
    حالا پست که قرار نبود خنده دار باشه اصن :))
  • علیـ ـرضـا
  • @جیم
    یه کارامل غلیظی ریختی رو ترانه که هیچ جوره نمیشه جمعش کرد :|
    پاسخ:
    :)))))
    کف کردیا اصن
  • یاسین . میم
  • :))
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • یه معلم داشتم میگف من بعضی از حرفایِ دکتر شریعتیو قبول ندارم=|
    یه هشتگ تافاهم با معللمون بزن
    پاسخ:
    خدا زیادش کنه
    #تفاهم_با_همون
  • هویجوری :)
  • عکس آوتار جدید مبارک:)خستگی میباره ازش اصن:/
    پاسخ:
    ممنونم :))
    یه خستگیِ امیدوار به آینده و افق های دور :)))
    اخی :(
    چه حس بدی:((
    اشکال نداره عزاداریتون قبول:)
    پاسخ:
    التماس دعا حتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی