Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رویای سیاه

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

همه جا تاریک بود. همه جا سیاه. هر از چند گاهی چراغ های کوچه - خیابان ها نفس نفس میزدند؛ نفس های بریده. صدای چکمه های نیروهای تاریکی، گوشِ عدالت و آزادی را در شهر کر کرده بود. صدای عربده های ظلم، زبانِ انسانیت را لال کرده بود. مردم به بردگیِ تاریکی تن داده بودند؛ این ذلت برایشان عادتِ شبانه شده بود. آنجا روز مرده بود و خورشید در خوابی عمیق فرو رفته بود. در سویی دیگر عده ای در تکاپوی آغاز نبردی مقدس؛ بر علیهِ تاریکی...


و از خواب بیدار شدم...

بر روی یادداشت های پسر تاریکی خوابم برده بود...


+ شاید یه جور تریلر واسه قسمتِ جدید. ذهنم آروم شه مینویسمش!



  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • Neo Ted

Outside_Mine

Son_dark

نظرات (۱۱)

  • بهارنارنج :)
  • اخی^_^
    چرا دیگه ادامه پسر تاریکی نمینویسی؟
    پاسخ:
    چونکه زیرا برای اینکه :| :)))
  • دُچــــ ــــار
  • نوشتی لطفا یبارم از روش بخون وویسشم بذار :)
    پاسخ:
    تو که کلأ دنبال نکردی داستانش رو :))

  • دُچــــ ــــار
  • ولی رمزشو دارم :) هر وقت بخام میتونم دنبال کنم :/
    بنویسیدش لطفاً :)
    خیلی منتظریم! خیلی زیاد!
    پاسخ:
    ان شاءالله
    الان من نفهمیدم یعنی تو خواب بهتون متن پست الهام شد؟ پست خوبی بوده خوابتون مستدام
    پاسخ:
    نه. 
    مربوط به یه داستانه.
  • آقای سر به هوا ...
  • اینو باید ویدیوش کرد لامصبو !
    پاسخ:
    بودجه نمیدن دکتر! لهنتیا :)))
    بله بله با عنوان داستانا آشنایی داشتم ولی فکر کردم این پست ادامه شه که بهتون تو خواب الهام شده و البته ی مردم چه خوابایی میبینن خاصی توش مستتر بود
    پاسخ:
    آوه گاد :))
    ما از این سوسول بازیا نداریم :)))
    من اوایل فکر نمیکردم برام جالب باشه ولی خیلی وقته دلم تنگ شده و منتظر قسمت جدیدم. :)
    پاسخ:
    امیدوارم راضی کننده باشه
    میشه رمزو به منم بدید ...میخوام بخونمش:)
    پاسخ:
    میفرستم براتون
  • آقای سر به هوا ...
  • بودجه نمیخواد :)) دوربینش با من :دی
    پاسخ:
    خیلی فشار روته دکتر :)))) نگرانتم اصن :)))
  • آقای سر به هوا ...
  • بزنمش ها :))
    پاسخ:
    D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی