Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چگونه صد سال عمر کنیم؟!

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

ساده س! تمامِ بدبختی ها و داد و بیداد ها و بیشعوری ها و کم عقلی های بشر، به کفیِ کفشتون هم نباشه!

[ نصایح الجیمیون، بابِ سلامتیِ روح و روان، واکنش به اتفاقاتِ رو مخِ اطراف، صفحه ی 43، بندِ انفرادی، خطِ ویژه ]

  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۱۵)

نمیشه:/ یا لااقل من تاحالا نتونستم!!

+ خلاقیت منبع عالی😂
پاسخ:
من دارم سعی میکنم ولی. موفق هم بودم تا حدودی


+ 😎
  • بهارنارنج :)
  • یه سری زر زرای مفت اره..
    اما بعضی چیزا درد داره..نمیشه بی تفاوت بود
    پاسخ:
    باشه
  • بهارنارنج :)
  • اما منظورتو متوجه شدم از کدوم جنبش گفتی,
    وب یکی از بچه ها خوندم...مجری یه برنامه به پیرمردی که خیلی عمر کرده بود و سالم بود گفت:راز سلامتیتون چیه؟
    پیرمرد گفت:من هیچوقت با کسی بحث نمیکنم
    مجری میگه:امکان نداره مگر همچین چیزی میشخ؟
    پیرمرد میگه:حق باشماست نمیشه:)
    پاسخ:
    :))))
    منم حرفی باهات ندارم دگه
    منبعش داغونم کرد! D:
    پاسخ:
    ای باباع
    کاشف به عمل اومده که غذا هم خیلی تاثیر داره(البته میتونه زیر مجموعه پند شما باشه)
    +منبعت پارمون کرد خخخخ
    پاسخ:
    اینا شایعه س

    + :))
    داریم سعی می‌کنیم! امیدواریم که بشه! باید بشه!

    + منبع 😂😂😂
    پاسخ:
    + :))
    سخته
    پاسخ:
    آره
    نکته قابل توجهی بود :)
    پاسخ:
    خیلی
    آخ آخ راست میگی حسابی :)
    پاسخ:
    نوش جان :))
  • کنت دراکولا
  • بزنیم رو دنده بیخیالی:/
    پاسخ:
    بنداز
    بقول عزیزی اول 50 سال عمر کنیم بعد فکر 50 سال بعدی باشیم : )

    به ... بودن اینا که بدن رو سالم نگه نمیداره ")
    پاسخ:
    اینی ک گفتم رو عملی کن. بقیه ش حله.
    خیلی خوب بود
    باید تمرین کرد وکرنه به همچیمون هست
    شپاس!!
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    کفی کفش D;
    خیلی درست و بجا بود ..ممنون ماینر
    پاسخ:
    قابل نداشت :)
    میگم چرا کفی کفش ما همه اش مشکل داره ها :دی
    والا یه بنده خدایی این حرفارو برامون میزد ولی میدونین چیه مشکل اینه که ما از اون بنده خدا خیلی میترسیم حالا خودتون بگید از شمام باید ترسید یا نه :دی

    پاسخ:
    :)))
    بترسید بترسید :)))
    آخ آخ
    آتیش میگیرم با این حرف ها
    شب و روزم شده گریه
    افسردگی گرفتم
    دارم بار همه زندگی رو به دوش میکشم
    بقیه اذیتم میکنن، میگی به کف کفشت نباشه؟
    واقعا سوال دارم از خدا که چرا مرگمون رو نذاشت دست خودمون؟
    چرااا؟!
    میگن خدا میبینه
    خدا میببنه یکی داره زجر کش میشه؟ بعد میگه اون دنیا رو بچسب؟!
    بقیه باید پوست تن منو بکنن؟!
    بعد من بشینم تا اون دنیا؟
    این دنیا چی؟!
    ۲۰ سالمه
    ولی به اندازه ۷۰ سال پیرم
    پاسخ:
    همه ی ما آدما مشکلات و سختی ها و بدبختی های خاص خودمون رو داریم و هیچ اطلاعی از وضعیتِ بقیه نداریم! هیچ وقت هم نمیشه از ظاهر زندگی آدما، شرایطشون رو سنجید. منم مشکلات خودمو دارم. ولی ترجیح میدم واسم مهم نباشه و تلاش کنم واسه رسیدن به حلشون و خودمو آزار روحی ندم. 
    خدا همه رو میبینه. ولی اینکه توقع داشته باشید پاشه بیاد یکی یکی مشکلات من و شما رو حل کنه درست نیست. خدا کمکش رو میکنه. ما باید دنبال راهش باشیم. باید دنبال مشکل کارمون باشیم. یه جای کارمون میلنگه همیشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی