Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چیپس

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

طرف بزرگترین و عمیق ترین شکستِ طول عمرِ بی خاصیتش، مربوط میشه به شکستِ فاجعه بارش در لحظاتِ آخر در مِنچ، و اگر هم بخوام به شکستِ عاطفیش اشاره کنم میتونم اشاره ای داشته باشم به مردنِ یکی از جوجه رنگی هاش بر اثرِ سو هاضمه، اونوقت متنِ آهنگ هایی که گوش میده این مدلیه:

* با عربده های زوزه دار خوانده شود


میگن شبِ عروسیته عروس خانوم مبارک

دستاشو سفت گرفتی عشق جدید مبارک

خودزنمیو دو تیغو این قلب پاره پاره

عروس شدی عزیزم مبارکِ دوباره

وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم

وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن

وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم

وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن


♫♫♫♫


وقتی قدماتو موقع رفتن میدیدم

خون گریه میکردم از توو ترکیدم

کارت عروسیتم رسید وای

صدای شکستن استوخونامو میشنیدم

گل گرفتم واست ندیدی؟

از همون گلایی که تو همیشه دوست داشتی

گل از دستم افتاد چشمم بهت افتاد

دیگه زنداداشم شده مبارک داداشی

سخته اون که دوستش داشتی یه عمر

جلو چشات کنار داداشت بشینه

بله بگو عشقم گور بابای من

عروس خانوم کجاست رفته گل بچینه

یه جا سردرد همه دیوونگیت میشه

یه جا گریه هات تبدیل به خودزنی میشه

یکی گریه میگن شبِ عروسیته عروس خانوم مبارک

دستاشو سفت گرفتی عشق جدید مبارک

خودزنمیو دو تیغو این قلب پاره پاره

عروس شدی عزیزم مبارکِ دوباره

وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم

وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن

وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم

وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن


♫♫♫♫


وقتی قدماتو موقع رفتن میدیدم

خون گریه میکردم از توو ترکیدم

کارت عروسیتم رسید وای

صدای شکستن استوخونامو میشنیدم

گل گرفتم واست ندیدی؟

از همون گلایی که تو همیشه دوست داشتی

گل از دستم افتاد چشمم بهت افتاد

دیگه زنداداشم شده مبارک داداشی

سخته اون که دوستش داشتی یه عمر

جلو چشات کنار داداشت بشینه

بله بگو عشقم گور بابای من

عروس خانوم کجاست رفته گل بچینه

یه جا سردرد همه دیوونگیت میشه

یه جا گریه هات تبدیل به خودزنی میشه

یکی گریه هاش آبروی دلشو میبرد

نشد یکی شکست عشقی خورد

امشب خودکشی میکنم خودزنی که سهله

به من اصلا نگا نکن محکم بگو بله

رگه دیوونگیم گل کرد خواب از سرم پرید

کشیدم کشیدم تا رگامو برید

واسه دل بریدن از تو بریدم این رگو

تو میدونستی اخلاق این دیوونه ی سگو

من فقط یه پام که نه جفت پاهام لبِ گوره

باید بمیری وقتی که جدایی زوره

وقتی مست بودمو همه چیو دوتا میدیدم

تو بازم واسه من یکی بودی عشقم

خونمون سفید بود الان قرمز شده ها

آخه اسم تورو همه جا با خون نوشتم

چشم تو خیره به اون چشم من کاسه ی خون

چشم من حلقه ی اشک دست تو حلقه ی اون

خنجرو جوری زدی که قرصم اثر نداره

خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره

خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره آبروی دلشو میبرد

نشد یکی شکست عشقی خورد

امشب خودکشی میکنم خودزنی که سهله

به من اصلا نگا نکن محکم بگو بله

رگه دیوونگیم گل کرد خواب از سرم پرید

کشیدم کشیدم تا رگامو برید

واسه دل بریدن از تو بریدم این رگو

تو میدونستی اخلاق این دیوونه ی سگو

من فقط یه پام که نه جفت پاهام لبِ گوره

باید بمیری وقتی که جدایی زوره

وقتی مست بودمو همه چیو دوتا میدیدم

تو بازم واسه من یکی بودی عشقم

خونمون سفید بود الان قرمز شده ها

آخه اسم تورو همه جا با خون نوشتم

چشم تو خیره به اون چشم من کاسه ی خون

چشم من حلقه ی اشک دست تو حلقه ی اون

خنجرو جوری زدی که قرصم اثر نداره

خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره

خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۲۰)

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • آهنگ محراب بود؟ -_-
    پاسخ:
    خودِ چلغوزش
    چیپس فقط سرکه ای :|
    پاسخ:
    :|
  • بهارنارنج :)
  • من چیپس میخوام:|
    پاسخ:
    |:
    من حرفی ندارم :|

    چیپس هم فقط با ماست موسیر ولاغیر :|
    پاسخ:
    ||
    بابا لِه بودنِ اوضاع وقتی اتفاق می‌افته که خودِ خواننده هم در حدِ همین طرفیِ که ازش می‌گید! :|

    +جریانِ چیپس چیه!؟ :D
    پاسخ:
    دقیقأ!

    یه ارتباطاتی هست :)
    معلومه عمر با برکت من همش پیروزی بوده چون حتی این آهنگا رو نشنیده بودم. :))
    پاسخ:
    بنده هم :))
    این پیشنهادا چیه میدین عاخه عربده زوزه دار اونم وسط ظهر؟ به نظرتون خانواده حق ندارن مارو بندازن بیرون اونوخ؟ خدایی این شعره خودش خز هست حالا با عربده هم خوانده شود چـــــــه شود!

    کامنت "هلما" خانوم ایضاً...
    پاسخ:
    اینجوری میخوانن خاع!
    خدایا اینا چه اهنگاییه!!!!
    پاسخ:
    مزخرف
    :|
    الان جواب‌تون رو درک نکردم! یعنی چه؟!

    ولی خب اگه منظورتون این بود که هیچکس ارتباطِ بینِ چیپس و پست رو درک نکرده و همینطوری کامنت ارسال کرده باید بگم سخت در اشتباه هستید :))
    پاسخ:
    ینی داغان طورانه :))

    خا خا :))
    اینا بیشتر خنده دار بودن تا گریه دار
    البته از من به شما نصیحت، آدمی که غم داره با آهنگ شادم گریه میکنه
    پاسخ:
    صحیح است صحیح
    خداوکیلی بعضیا خیلی داغونن
    پاسخ:
    به شدت
    وا :|
    اینا چیه؟ :/
    پاسخ:
    چیپس 
    وایی خیلی خیلی خوب بود؛))))
    مخصوصا اون قسمت وای ای وایش:))
    پاسخ:
    :))))
    خداروشکر این آهنگ رو نشنیدم و انشاله که از این به بعد هم نخواهم شنید و حتی امیدوارم به صورت اتفاقی هم نشنومش :)
    پاسخ:
    من چند بار از ضبطِ ماشین های دیگه شنیدم 
    با احترام به نظر کسایی که این اهنگا را گوش میدن حالم از این اهنگا بهم میخوره :/
    پاسخ:
    نظرِ بنده به شما نزدیکه
    دلم ریش شد با خوندنش حتی!
    پاسخ:
    ما نیز
    حیفِ چیپس!:/
    آقا من هنوز کنجکاوم جریانِ عنوانِ این پست رو بدونم. :)
    کسی اینجاها نمی آد.
    بگید انصافا...این چیپس یعنی چِه؟
    پاسخ:
    ینی مرزهای داغانی ر دریدین با این کنجکاوی :)))

    چیپس مترادف یه فحشه :))) 
    ینی الان بیشتر اصرار نکنم که اون فحش رو بگید؟! #)
    پاسخ:
    عفت کلامتان خدشه دار میشه :))))
    با اینکه نمی دونم عفت کلام چیست اما باشه! #)
    پاسخ:
    ولی من این کار ر با عفت کلام شما نمکنم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی