Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ترجیحِ مشمئز کننده

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تو ماشین، صندلی عقب نشسته بودم و ماشین با سرعتِ زیادی در حالِ حرکت بود. دیدم بادِ شدیدی میوَزه؛ سرم رو بردم بیرون که حال کنم با وزشِ باد؛ داشتم عشق و حال میکردم با خودم و باد هم میزد به سر و صورت و موهام و لب و لوچه م، دهانم باز و بسته میشد از شدتِ وزشِ باد و زبونم هر از چند گاهی میزد بیرون؛ از شدتِ عشق و صفای مذکور، به یه حالتِ خلسه طوری که رسیدم، یهو این تصویر اومد تو ذهنم. ترجیح دادم سرم رو کنم تو ماشین، بِچِپَم  گوشه صندلی و  از منظره لذت ببرم فقط.

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • Neo Ted

Outside_Mine

نظرات (۲۶)

این احساس عالیه،مخصوصا اگه تو اتوبان باشه:)
ای بابا مگه تصویر قحطه
پاسخ:
هرچی بود به فنا رفت :)))

نح :))
  • Mohsen Farajollahi シ
  • خخخ جالب بود :)
    پاسخ:
    جالبی از خودته
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • فکر کردم یهو از ماشین جلویی یه پوست موز میره تو حلقت :))) ولی سگه هم باحال بود
    پاسخ:
    نح :))))
    منم انتظار داشتم یه چی بپاشه تو صورتت :))
    خوب بود
    پاسخ:
    چه انتظاراتِ داغانی :))
    من دیگه این کار رو نمی کنم
    پاسخ:
    درود ب شرفت
  • من الله التوفیق
  • خخخخ

    بابا کاری به حرف مردم نداشته باش با زندگی عشق کن.... همین ..اون موقع لذت بردنتو به خاطر یه تصور از بین نمی بری
    پاسخ:
    :)))
    سعی میکنم
  • من الله التوفیق
  • خخخخ

    بابا کاری به حرف مردم نداشته باش با زندگی عشق کن.... همین ..اون موقع لذت بردنتو به خاطر یه تصور از بین نمی بری
    نحوه آدرس عکس دادنت تو حلق یاسین. خجالت بکش مرد با ای آدرس دادن. آدرس مستقیم به خود عکس بده. نه به گوگل.
    پاسخ:
    خاع
    :))))
    به چه چیزهایی فکر می‌کنین شما.
    پاسخ:
    دگه دگه
    ترجیح خوبی بوده :دی
    مثه این میمونه ک وسط غذاخوردن یاد چیزای حال به هم زنی بیفتی البته اینا برای ی عده عشقن
    پاسخ:
    :|

  • آقای سر به هوا
  • از همون اول فهمیدن میخوایی به چی تشبیه کنی!
    پاسخ:
    درود به آیکیوت
    سگ هم حیوانِ خوبیه طفلکی! :|
    پاسخ:
    من گفتم بده؟ :/
    استعفرالله قبل اینکه عکس رو باز کنم تقربیا تصویری شبیه به همین اومد توی ذهنم 😌😌

    - قابل نداره باشه پیشتون حالا، با جایزه مسابقه بعدی با هم بفرسین :-))))
    پاسخ:
    😂😂😂✌

    خا خا :))))



    آقا ببخشید ترجیح میدم عمومی معذرتخواهی کنم. من واقعاً نمیدونم چی شد که حواسم نبود که کامنت من مربوط میشه به کلمه ی "بکپم". خدا شاهده یهویی یادم افتاد چه خبطی کردم و اصلاً موقع کامنت دادن این کلمه از ذهنم پریده بود. شرمنده. امیدوارم حلال کنید. امیدوارم هیچ وقت دیگ پیش نیاد ک از این سوتیای بد بدم و ب خودمم قول میدم که دیگ انقدر عجله ای کامنت نذارم. عذر تقصیر. امیدوارم ببخشید
    پاسخ:
    الآن چی شده دقیقأ؟ :/ عذرخواهی و اینا واسه چیه؟! من که ناراحت نشدم :)) دلیلی داره مگر؟! اون پوکر فیس ر  از رو شوخی گذاشتم باباع :)) 
    بیخیال!
    نه بابا قبل از اینکه بیام نت یهو یادم افتاد چه گندی زدم تازه فهمیدم کلمه هه چی بوده و من دوباره چی خوندم. کلاً شما ببخشید انگار من اول سوتی بودم بعد دست و پا درآوردم
    پاسخ:
    بیخیال :))
  • بهارنارنج :)
  • میگمممممممممممم اون چیه دتوی دهن عکس پروفایلت؟
    پاسخ:
    سیب :))))))
    میخوری؟!
    آقا مرسی
    مرسی اقا
    فونت عالی شده ^_^

    هم وبتون بالا اومد فقط فونت کامنتا چشمو گیریفت : ))
    پاسخ:
    نوشِ جان
    خخخخ
    کامنت مستر مداحی 👌👍
    پاسخ:
    :/
    @بهارنارنج
    سیب نی
    بمبه
    می خواد گولت بزنه
    -_-

    @جیمی
    اف بر شما
    شرم حتی
    او سیبه؟؟؟؟؟؟ @.@
    پاسخ:
    :| :)))
  • کنت دراکولا
  • اول بگم که قالبتون خیلی دلنشینه.
    +مخصوصا اگه موسیقی مورد علاقهت هم تو ماشین بزاری و...:))
    پاسخ:
    تشکر
    + :)))
  • رفیعه رجعتی
  • ادامه میدادید هم دشواری ای پیش نمیومد، چه بسا توفیری هم نمیکرد حتی :)))
    پاسخ:
    :|
  • مریــــ ـــــم
  • :))))
    اینکه خوبه
    فکرکن مگسی پسه ای زنبوری چیزی همون موقع درحال عبور از اونجاد بود و دهن شمام باز
    پاسخ:
    :)))))
    این خیلی بدتره
    نه خب! :|

    فکر کنید نظرِ شخصیِ خودم بود. :)
    [سوت زنان صحنه را ترک می‌کند]
    پاسخ:
    خا خا :))
  • خانومِ حدیث :)
  • عه :)
    کوبوندین از نو بناساخته اید :) مبارکا باشد
    پاسخ:
    تشکرمندم
    دور از جون البته هااااا

    ولی ب نظرم کار خوبی کردین ترجیح دادین سرتون رو بکنین داخل 😅😅😅
    پاسخ:
    خودمم همین نظرو دارم :))
    :))
    اتفاقا بامزه است هااا :))
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی