Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اتمامِ آوار برداری

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ
سلام
درموردِ تغییرات حرفی هست در خدمتم! البته انرژی منفی ندین وجدانأ! تِد رفت دیگه! اون که خوشحاله، شما هم باشید. 
درموردِ پست هایی که در آینده خواهید خواند هم لازمه بگم پست ها به دو بخش تقسیم خواهند شد:

 1. Inside Mine 
2. Outside Mine

خلاصه که حواستون باشه دگه.

بک گراند خوبه یا تغییرش بدم؟! البته در هر حال معدنه دیگه. ماهیتش تغییری نمیکنه. متن خوانا باشه کافیه.
  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

سلام
خوبه. فقط اگه کاری کنید که کم‌حجم‌تر صفحه بالا بیاد خیییلی بهتره! اینجوری که الان هست یه‌مقدار حجمِ خواننده‌هاتون به فنا میره :دی
پاسخ:
سلام
خودمم تو فکرش بودم :))
ممنون که گفتی
اصلاً کلاً همه چی خواناست و اکیه. (معلومه ابهت جیمی ماینر گرفته تش؟)
جداً میگم شوخی بود وبلاگم اختیار دارین وب شماست هر جور راحت باشین مام راحتیم فقط وسایل پذیرایی باشه دیگ راحت تریم (پرروام نیستیم) نظرات فنی رم دوستان ماهر بدن بهتره
پاسخ:
:))) واضحه
نظراتِ شماها هم مهمه.
اگه قراره جیمی ثابت باشه همین خوبه. :)
از آشنایی با معدنچی خوشبختم فقط پست معرفی خرس گریزلی من بی صاحاب خواهد موند...
پاسخ:
دگه ثابتم :))
خرس های گریزلی که منقرض نشدن :/ به یادِ تِد بذارید خا
آقا جیمی حسِ پیشکسوت بودن بم دست داد که متولد شدن شما رو دیدم! :)
سناتور رو یادتونه؟! چون متولد شدنشو ندیدم اصلا به نظرم مسخره ترین وبِ دنیا رو داشت! :)
همین‌قدر داغان! :)

+بک گراند قبلیه چون انیمیشنی بود جالب تر بود...ولی این یکی هم واضح تره و هم متن رو خوانا تر می‌کنه.
پاسخ:
سلام حاج خانم :))) سلام ننه

+ بله خب.
سلام
اول بگم که همون اول اومدم یه نظری بذارم بعد دیدم کلا هیچ راه ارتباطی نذاشتین داشتم دیوونه میشدم نکنین ازین کارا دیگه :|

بعدم بنظر من بک گراند جالبه. هدر قشنگ تره. مثلا شاید اگه یه تصویر مینیمال تر برای بک گراند بذارین بهتر باشه که توی خوندن هم مشکلی پیش نیاد

آدم باید هر چند وقت یه بار یه تغییراتی بده تا دلش خنک شه. منم یه سری تغییرات دادم اتفاقا همزمان با شما :)
پاسخ:
سلام
:))))

الآن که خوبه

دقیقأ! مبارکه
  • پری ابرهای نقره ای
  • سلام٬ ایده جالبیه و مبارک باشه :))
    فقط من یکم با زمینه تیره مشکل دارم چشم رو اذیت میکنه. درسته معدنه و تاریکه ولی اگه می‌شد زمینه‌ی پست ها روشن باشه و نوشته ها تیره٬ خیلی خوب بود. :)) ولی در کل جالبه. :)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون که گفتید.

    × نظراتِ گرفته شده پس داده نمیشوند :/ :))
  • رفیعه رجعتی
  • چه عوض شده همه چی :|
    تاب این تغییرات زیاد رو ندارم :|
    پاسخ:
    نه که حضورِ به شدت فعال رو تاب داشتید :|
    درست اومدم؟:/
    چرا چیزی که همیشه میخوندمو اینجا پیدا نمیکنم:/
    چه حس بدی بود دیدم یهو سناتور رفته-_-
    پاسخ:
    بلی
    چی بود؟!

    اوه چقدر عوض شده اینجا! با اینکه از وبهای زمینه تیره خوشم نمیاد و یاد وبلاگهای شکست عشقی بلاگفا میوفتم، از تغییرات اینجا خوشم اومد. یه طور خاصی خفن شده!
    پاسخ:
    اصولأ خفنیم ماع :)))

    + کتاب رو هم میفرستما :/ به پست دسترسی نداشتم این مدت. در اولین فرصت خواهم پستید :))
    سلام
    درباره‌ی بخش‌ها توضیح نمی‌دین؟
    می‌خوام بگم زمینه‌ی تیره‌ی پست‌ها یه جوریه‌ها ولی خب معدنه دیگه! حالا نمیشه از اون زاویه‌ای باشه که کمی نور هم تابیده درونش مثلا؟
    و نهایتا مبارک باشه تغییرات اعمال شده!
    پاسخ:
    سلام
    متوجه خواهید شد. اسمشون واضحه ک :/

    نح! اینوری خوبه :))
    ممنون
    مبارک باشد جمع جمیع تغییرات
    پاسخ:
    قابل ندارن
  • حسان علی آبادی
  • قالبتون که خوبه ولی اگ بک گراند فانتزی بشه باحال تره
    منتظر پست ها هستیم
    پاسخ:
    تشکر
    یا علی..
    چقدر خوب شده اینجا!!!! مبارکه حسابی.

    الان یگه نگیم تد یعنی؟ چی صدات کنیم خب؟ :)
    پاسخ:
    یا ابلفضل :))
    ممنون

    نه دیگه! جیمی! جیم! ماینر! :))
  • بهارنارنج :)
  • تد نباشید قطعا یا صاحب وبلاگ رقیم یا شهروندمریخی اید که نام کاربریش پی شماس
    پاسخ:
    :|||
    داغان
    داغان بودنت ر همه جوره ثابت نکن! بذار یکم مبهم بمونه! 
    نویسنده که خودمم :/ 
  • آقای سر به هوا
  • دلم تد میخواد!
    پاسخ:
    منم دلم پفک میخواد!
    آقای...
    اوومممممم
    چی بود اسمتون (آیکون سر خواروندن)
    آهان (بشکن)
    اقای جیمی!
    فقط فونتی رو که باهاش جواب کامنتا رو میدی رو بزرگ تر کن.. یه کوچولو کور شدم تا بخوام بخونم چی گفتین!!
    پاسخ:
    پیر شدید رفت :))))

    باشد
    دیروز بعدازظهر وقتی پنجره ی وبتونو باز کردم و وبلاگتون بالا اومد، یهو یه غم نهفته ای درش احساس کردم. شاید غم اون اتفاق، حادثه، سهل انگاری یا هر چی که اسمش هست، بوده... مخصوصا اینکه از هم شهری ها و هم استانی های شما بودن.
    ولی بعدش از این حرکتتون خرسند شدم چرا که هر کسی که وبلاگتونو ببینه، یاد این عزیزان زحمت کش میفته.
    در کل
    عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...


    +راستی...
    یک جیمی، هیچ وقت اصالتشو فراموش نمی کنه : )
    پاسخ:
    خیلی ممنون. خودمم یکی از دلایلم همین بود.


    + بله بله
  • اسمارتیز :)
  • WoW
    چی همه تغییر:) تغییراتی که ما تو وبمون میدیم در مقابل این تغییرات شما سوسول بازیه اصن:)
    الان هدر نداره وبتون؟ یا من نمیبینم؟ بک‌گراندی هم نمیبینم کلا زمینه مشکیه :)
    [دیروز یه سر زدم بود، الان نیست]

    مبارک باشه همه‌ی تغییرات:)
    پاسخ:
    :)))
    داره جفتشو. باید ببینید :/

    تشکر
  • بهارنارنج :)
  • :))))
    شلغم صفت
    پاسخ:
    برو داغان
    بروع
    جذاب و گیرا به نظر میاد ولی یهو این همه تغییر ماهوی تا هضم بشه زمان میبره!
    پاسخ:
    هر تغییری مستلزمِ زمانه
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • سلام جیمی.. ظاهر مهم نیست. مهم جسارتیه که به خرج دادی. و این قابل تحسینه. دیروز هم میخواستم بهت بگم که جایی برای گفتن نذاشتی برامون کامنتات بسته بودند. تغییر خوبه. جسارتت خوبه. کند و کاوت جالب به نظر میاد. دوستش دارم. ظاهر مهم نیست فقط یه چیزی نباشه که چشمو آزار بده.
    تو میتونی به یه تیکه سنگ و یه کلنگ نشون بدی یه جایی شبیه معدنه و میتونی هم انقدر شلوغش کنی..... البته دوست هنرمندت قطعا این امکانو گذذاشته برات که بتونی بکگراندو عوض کنی. بهش فکر کن. ساده باشه تا چشم اذیت نشه. مهم نوشته های تو هست و کندکاوهای سیاسی و اجتماعی و ورزشی و مذعبی و غیره ست که قراره لذت بخش باشه. لباس وبلاگت زیاد مهم نیست. باز هم تبریک میگم به جسارتت
    پاسخ:
    سلام میرزا
    خیلی ممنون
    تغییرِ خیلی زیادی تو سبکِ نوشته هام قرار نیست رخ بده. قراره یه بخش و سبکِ جدید اضافه شه که تو بسترِ معدن اتفاق میفته. باقیِ مسائل حدودا بی تغییره. حالا متوجهِ تغییرات خواهید شد.
  • نیمه سیب سقراطی
  • با دوستان موافقم این حجم تغییر و جسارت خیلی خوبه :)
    شخصا قالبهایی با بکگراند ساده رو ترجیح میدم چون تمرکز روی متن ها بیشتر میشه ولی یقینا نظر شما محترمه :)
    این که قراره پست ها به 2 بخش تقسیم بشه خیلی جالب به نظر میاد ... خوشم اومد :)
    اولش با خودم فکر کردم تد حیف بود ولی وقتی توی کامنتا رسیدم به کلمه "داغان" دیدم نه این جیمی عااااالیه :)
    پاسخ:
    تشکر از شما

    داغان ها همه باحالن :))
    سلام
    تغییرات جدید مبارک و قاعدتا ما هم کم کم به محیط جدید عادت میکنیم:)
    فقط ۲ تا نکته:۱_ کاش پس زمینه ی وبلاگ یه کم روشن تر باشه،یه جوری حس دلگیری به آدم میده و یه حس دافعه داره، یعنی ساده تر و روشن تر باشه بهتره به نظرم:))
    ۲_پاسخ نظرات رو که میدی خطش خییییلی ریزه،اونقدر که حتی با زوم کردن چشمم به زور میبیندش(با گوشی میام البته) و تو بخش نظرات فقط از رنگ اسم کاربری میشه فهمید که داریم نظری بعدی رو میخونیم این یه کم بی نظمش کرده.
    به هر حال قالب و تغییرات و فرد جدید مبارک:)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    2. حل شد :))

    خیلی ممنون
  • فــــ . میم
  • فونت وبلاگتون با موبایل زیاد جالب نیست..
    سایزشون بزرگ و کوچیکن! و به هم ریخته
    پاسخ:
    من خودم با گوشی ام :| خیلی هم حساس! ولی مشکلی نداره ک : ) 
    خب تبریک می گم به خودم خخخ
    ایده قشنگی بوده که ایدش مال من بوده هااا گفته باشم خخخخ
    اگر هم قالب خراب شده تقصیر این معدن چی جدید است !
    پاسخ:
    :)))
    برو جواد برروووع :))) ایده ش از خودم بود داغان
  • פـریـر بانو
  • تنها مشکل اینه که حجم صفحه تون زیاده! >_بعد چرا بخش کامنتدونی یهو اینقدر سایزش بزرگ شد؟ یه کم کوچولوتر بشه عالی میشه

    همین.
    بقیه ش خوبه :)
    پاسخ:
    حجم رو درست کردیم ک :/

  • פـریـر بانو
  • راستی بخش ارتباط با جیمی بسته اس! نمیشه کامنت گذاشت که :|
    پاسخ:
    سه روغ :))) درسته ک

  • פـریـر بانو
  • سنگینه ولی! من سرعت نتم خوبه ولی تا این پس زمینه شما بالا بیاد جآن ما بالا آمد :دی

    در مورد اون ارتباط با معدنچی هم دقیقا بعد کامنت من درستش کردین! :| قصد داشتم بگم خوب شد و اینا یادم رفت :دی
    پاسخ:
    دفعه اولش اینجوریه :))

    :)))) 
    چه حالی شده اینجا 😮😮😮😮

    سلام آقای معدنچی 😆😆🌹🌹
    پاسخ:
    علیکم :))
  • فــــ . میم
  • هنوز هم وقتی برای بار اول میام به هم ریخته می شه اما وقتی یک بار دیگه لود می کنم درست می شه.. منتها چون بار اول من وب شما دیدمش فکر کردم مشکل از اینجاست الان چک کردم دیدم نه بعضی جاهای دیگه هم هست.. یحتمل مشکل از موبایل منه
  • فــــ . میم
  • هنوز هم وقتی برای بار اول میام به هم ریخته می شه اما وقتی یک بار دیگه لود می کنم درست می شه.. منتها چون بار اول من وب شما دیدمش فکر کردم مشکل از اینجاست الان چک کردم دیدم نه بعضی جاهای دیگه هم هست.. یحتمل مشکل از موبایل منه
    پاسخ:
    احتمالأ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی