Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تغییراتِ به شدت ملموس

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ


سلام. من جیمی هستم؛ جیمی ماینر [ Jimmy Miner]. احتمالأ از فضای اینجا متوجه شدید که کارم چیه و چیکار میکنم؛ درسته! من یک معدنچی هستم و اینجا هم دیگه خانه ی یک خرسِ گریزلی نیست و نخواهد بود؛ با توجه به تحقیقات و پژوهش های به عمل اومده بر روی این منطقه، تصمیم بر تغییرِ کاربری دادنِ اینجا گرفته شد و خب، همینجوری که میبینید اینجا یک معدنه! شاید بپرسید معدنِ چی؟! منم پاسخ میدم معدنِ هرچیزی که بشه بهش فکر کرد و حتی فکر نکرد! چون معتقدم آدم یه وقتایی نیاز داره به هیچی فکر نکنه تا به آرامش برسه. معدنچی کارش مشخصه و من با افتخار یک معدنچی هستم [ قراردادی و با بیمه - قرار دادم و تعهدم به خودمه و بیمه هم عقاید و اصولِ فکری و قلبیِ زندگیم ]. قراره اینجا رو حفاری کنم! اونقدر کَند و کاو کنم که به اون چیزایی برسم که میخوام و حتی نمیخوام! چون معتقدم آدم یه وقتایی تو مسیر زندگیش به مسائلِ ناخودآگاه و اتفاقی ای برمیخوره که میتونن مسیرِ زندگیش رو به هدفی درست تر هدایت کنه. شما هم اگه دوست داشتید تو این حفاری و کند و کاو همراهم باشید؛ شاید یه چیزایی تو این حفاری پیدا کردم که بدردِ شما هم بخوره. باقیِ حرف ها و آشناییِ بیشتر باشه واسه دیدارِ بعد! الآن کم کم باید آماده شم واسه حفاری!

راستی! احتمالأ یه علامتِ سؤالِ نسبتأ بزرگ تو ذهنتون بوجود اومده باشه که سناتور تِد چی شد و کجا رفت و چرا رفت؟! راستش سناتور تِد چیزِ خاصی نگفت جز اینکه اول از همه باحال باشید، دوم داغان نباشید، سوم هم اینکه یه بیت شعر:

باید ببندم کوله بار رفتنم را

خرسِ مهاجر هیچ جا منزل ندارد


با یه کوچولو تحریف #مهدی_فرجی


  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۷)

چقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر تغیـــــــیر. یا للعجب!!!!
خدایی انصافاً حق بدین هنگ کنیم بعد بیاییم نظراتمونو بگیم. ولی انصافاً با اون قسمت هدف درست تر کاملاً موافقم. خواستم بگم لطفاً تو کند و کاوتون مارو هم شریک کنین.

ی ذوق بسیار زیادی هم ک کردم اینه ک کپی آزاد شد. یعنی حتی الکی یم ک شده رفتم کپی کردم دیدم بله خودشو حله. ولی فک کنم چند روزی بشه از هنگی دربیاییم به ماه و سال نکشه صلوات
پاسخ:
:)))
بفرمایید پستِ جدید
عااااااااالی شده اینجا :)
پاسخ:
جدی؟! چی خوب :))
هان؟؟؟؟!!!!!! تا بی نهایت درست اومدم؟؟؟ جلل الخالق
چه باحال:))) موفق باشین جناب معدن چی
عخی سناتور تد کوله بارشونا بستن رفتن
پاسخ:
جواب داده بودم ک :/ ثبت نشده

درست اومدید :))) رفت بنده خدا
  • פـریـر بانو
  • یه لحظه فکر کردم آدرسو اشتباهی اومدم! خواستم بریدگی رو دور بزنم دیدم نهههه ظاهرا درست اومدم! :دی
    مبارکه تغییرات جدید :)

    خدایا این عکس آخر پست چرا اینقد خوبه :)))
    پاسخ:
    درست اومدید :))) تغییر کاربری دادیم فقط :))

    قابل نداره :)
    نه:(
    من که فعلا خوشم نیومد:(
    دلم برای تد تنگ میشه:(
    پاسخ:
    خوشتون میاد
    چقدر اینجا عوض شده عههههه :O
    پاسخ:
    خیلی
    چقدر زیـــــــــــــاد تغییر!!!!!! :)

    به بیان خوش اومدید جنابِ جیمی ماینر. :)
    موفق باشید.
    پاسخ:
    زنده باشید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی