Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نمک شو - فینال [ مطلبِ شماره یک ]

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ
عکس هارو که نگاه میکنم میبینم وقتی کوچیک بودم ، چقدر لپ داشتم و خلاصه تپلی بودم برای خودم!
اما حالا بگذریم که بجای اینکه استخوان هایمان به قولی بترکد و رشد بیشتری 
داشته باشم ، افت کردم و حالا هم همه در تکاپوی این هستن که من چی بخورم تا تپل بشم! ناگفته نماند که خودم میدونم این کمبود رشد ، بخاطر نخوردن شیر و عسل و دوغ و خامه و  این خوراکی های بد مزه است که ماشالله همه تان میخورید و لذت می برید!
از خصوصیات بارز تپلی ها اینه که وقتی سفره غذا پهن میشه و همه ی غذاها و 
نوشیدنی و چاشنی ها چیده میشن ، تا بسم الله را میگن و بشقاب را تا لبه های آن پر میکنن ، ظرف ده تا پانزده دقیقه میبینی که بشقاب غذا کاملا خالی شده! یکی نیست بگه خب عزیز من کل اون ظرف مال خودته! واقعا نیازه که انقدر تند تند غذا بخوری که از شدت تپلیَت برای بالکن زدن از شهرداری مجوز هم بخوای بگیری؟! که وقتی این اتفاق میوفته ، شکم "بیشتر در مورد آقایان صدق میکنه!" به تدریج به روی کمربند صعود میکنه!! 
یکی از اخلاقای خوب دیگشون ، اینه که معمولا اکثر تپل ها ، میخندن! این ها کلا عقیده ای به لبخندِ ملیح ندارن و وقتی قراره بخندن با تک تک سلول هاشون 
میخندن! یعنی وقتی تپل ها رو در حال خنده ببینین ، اگه بشه با میکروسکوپ درون بدنشون رو مشاهده کنین ، قشنگ میبینین که تمامی سلول ها حتی سلول های عصبی شون هم میخندن! نمونه بارزش "کپلِ شهر موش ها" که همیشه و همیشه میخندید! همه هم دوستش داشتن!اما نکته ای که جالبه اینه که جدیدا دانشمندای دانشگاه دوقوز آباد امیر آباد شمالی ، به این نتیجه رسیدن که کسایی که تپلن ، رطوبت بدنشون زیاده و از این به بعد بجای اینکه وقتی رسیدین به هم بگید عه واااا عزیزم چقدر چاق شدی ماشالله؟! باید بگید گــل من چقدر مرطوب شدی!! نتیجه جالبیه ها دیگه لااقل با احترام تر میشه به تپل های جان گفت چاق تر شدن و اینا! البته که خیلی خوبه یاد بگیریم کلا به کار کسی کار نداشته باشیم هان؟!
  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی