Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نمک پاش ها آماده

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

سلام

|. تشکر میکنم از همه ی دوستانی که شرکت کردن و متن هاشون رو فرستادن. خیلی ممنون که خوش قول بودید و متعهد.

||. از دوستانی هم که فقط قول دادن و حتی با توجه به تمدیدِ مهلتِ ارسالِ متن ها، روی بد قولیشون تأکید داشتن هم تشکر میکنم. امیدوارم اگه مشکلی دارن حل شه و اگه ندارن مشکلی براشون پیش نیاد. دلخوریم از دوستانی که بابتِ بدقولیشون عذرخواهی کردن کمتره و ممنونم ازشون که حداقل ادب رو رعایت کردن و احترام گذاشتن به مسابقه و شرکت کننده ها و مخاطبینش. ولی خب در کل درست نیست هیجان زده کاری کنی که از عهده ش بر نیای!

|||. طبیعتأ بخاطرِ عدمِ خوش قولیِ بعضی از دوستان تعداد شرکت کننده های بعضی از گروه ها کمتره و این هیچ تأثیری در روندِ اجرای مسابقه نخواهد داشت.

||||. مسابقه از امروز [ 24 تیر ] ساعتِ 12 ظهر شروع میشه و همه ی مطالب بطورِ همزمان منتشر میشن.

|||||. مطالب تا 48 ساعت بر روی وب خواهد بود و پس از اتمامِ زمان، رأی گیری متوقف خواهد شد.

||||||. مطالب رو دقیق بخونید و منصفانه به مطلبی رأی بدید که بیشتر باهاش خندیدید.

|||||||. میتونید به همه ی مطالب هم رأی بدید و این موردی نداره. یعنی اگه از همه ی مطالبِ یک گروه خوشتون اومد، میتونید به همه شون رأی بدید. منصفانه رأی بدید لطفأ.

||||||||. دوستانِ گروهِ یک مطابقِ قانونِ مسابقه فقط میتونن دنبال کننده هاشون رو دعوت به مشارکت تو رأی گیری کنن. بدونِ هیچ گونه راهنمایی و نشانه دهی و اینجور چیزا که مشخص کنه مطلبِ شخص کدومه! پس فقط میتونید دعوت به مشارکت در رأی گیری کنید و این بر هیجانِ مسابقه می افزایه!

|||||||||. نظرات بازه طبقِ قانون مجددأ؛ ولی لطفأ تخریب و تمسخر نکنید مطالب رو. درست و اخلاقی نیست و قطعأ حذف خواهند شد اینگونه نظرات. نقدِ درست و سازنده ولی خیلی هم خوبه. نقد کنید. سازنده.

||||||||||. امیدوارم این مدت لذت ببرید از مسابقه و پست های طنزِ دوستان و شاد و باحال باشید و بقیه رو هم دعوت کنید تا شریک شن تو این حال و هوای خوب و شاد. 

|||||||||||. کتاب های طنزِ جایزه هم خریداری شده و آماده س :) پیشاپیش مبارکه برنده هاش :))


  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

  • بهارنارنج :)
  • منکه صرفا جهت رد تکلیف وخنده نوشتم انقدرسختش نکنید:))
    پاسخ:
    داغانی و جز این ازت انتظار نمیره طبعأ :)))
    خداروشکر هیجان‌زده تصمیمی نگرفتم که از پسش بر نیام و شرمنده‌تون بشم :)) چون تا همین الان هم سوژه‌ی طنزی که بتونم درباره‌اش بنویسم به ذهنم نرسیده :دی
    ان‌شاالله مطالب رو می‌خونم و نظر میدم و در صورت نیاز لایک میزنم :)
    پاسخ:
    آره مرادی. دمت گرم :)) ولی خیلیا خوش قول بودن. دمِ اونا هم گرم :))

    ان شاءالله
  • بهارنارنج :)
  • روتو برم:|
    گگگگ
    پاسخ:
    خا خا
    رومو بروع :)))))
    ردیفه داداش!
    پاسخ:
    ما مخلصیم
    اسم کتابمم بگی خوشحال میشم.
    پاسخ:
    :)))) اووووپس
    حالا به وقتش میفهمی قهرمان :)))))
    مجددا عذرخواهی میکنم بابت تاخیری که کردم:دی :)
    خیلی خوش میگذره قطعا:))) منتظرم زودتر شروع شه و رای بدم!!
    مچکر از برگزاری مسابقه و خرید جایزه و اینا:) مبارکه دوستان عزیزمون:)))
    پاسخ:
    باز خوبه فرستادید شما :)) خیلیا... هیچی :))


    قابل نداره
    باید جالب باشه...
    پاسخ:
    امیدوارم :))
    بدقولی به شدت آزار دهنده اس :/
    پاسخ:
    شدیدأ! خیلی شدید!
    امیدوارم درجه ی ضایع شدنم کم باشه :-/
    چند نفر فرستادن متن هاشون رو ازین 30 نفر؟
    پاسخ:
    :)))
    بالای 20 نفر :)) کمتر از 25 نفر
  • بهار پاتریکیان D:
  • :)
    پاسخ:
    خاع
  • الیــــ ــــوت
  • سلام
    عی! فکر کنم تنها گروهی که همه فرستادن ما باشیم!
    نه خسته
    مرسی برای تلاش و زحماتت :)
    پاسخ:
    و علیکم
    دقیقأ! واسه شما همه پایه و خوش قول بودن. دمتون گرم ;)

    کاری نکردم ک
    همه گروهای شاخ :))
    اصلا از ششمی بودنمون مشخص بود چقد باحالیم :دی

    دم خودم هم به صورت ویژه گرم که گرچه طنز نوشتن بلد نبودم و داغان نوشتم ولی نوشتم :))
    پاسخ:
    واقعأ دمتون گرما :)) خیلی هم.
    یه سری که ادعاشون لایه ی اوزون رِ گسسته بود نفرستادن ولی :)) موفق باشن.
    دم دوستان خوش قول به شدت گرررررررررم :)

    پاسخ:
    شدیدأ داغ
    خسته نباشید! :)
    پاسخ:
    باحال باشید
    @پونیکا

    پونیکا جان همه رو شیش تایی کنید(چون گروه شیش هستید:) خیلیم ربط داره!:) )! یا تو ده دقیقه ی آخر سه تا گل بزنید! آخرشم قهرمان بشید! باشه؟ :)
    پاسخ:
    هه هه :/

    اگه گروه 4 بودن باید 4 بار پشتِ سرِ هم میبردن و اگه گروهِ 2 بودن باید 2 تا ستاره میداشتن حتمأ :/ :))))
  • آندرومدا :)
  • ینی از ۱۲ ظهر تا ۴۸ ساعت بعد مطالب گروه یکه؟

    * خسته نباشی. کمکی بود حتما اگه در توانم بود انجام میدم.
    پاسخ:
    بلی.

    همینکه شرکت کردی خیلیه :) ممنون
  • آندرومدا :)
  • کتاب صورتیه مال منه ها.
    پاسخ:
    صورتی نعاریم :)))
    من پاس گل میدم بچه ها بزنن تو دروازه :)) چون تویی یه گلم اشنانتیون به افتخارت میزنیم بشه هف تا :))

    من که همی مرحله اول حذفم :))) ولی چشم به هم گروهی ها میسپرم پرچمو بالا نگه دارن  :دی
    نخیر سناتور! اینایی رو که شما گفتید ربطی به شماره گروه  نداره و خیلی هم معروف نیست! :)))))

    همون شیش تایی و سه گل تو ده دقیقه و قهرمان شدن درسته! تازه اینجوری نصف بازیکنای تیم ملی هم از این گروه انتخاب می شن. :))))))))))))))
    پاسخ:
    خا خا :))) 
    هر وقت یه نصفِ ستاره ی آسیایی رو پیرهنتان آمد بیاید ادامه بحث :)))))
    مستر بک پنج یک هه هه هه عو (همان نگاه چپ چپ مشهور)
    پاسخ:
    خا خا عه مشهور تر
  • آندرومدا :)
  • اگه نارنجی یا بنفش یا مشکی یا سفید هم نعارین بلاک اند ریپورت -_-
    پاسخ:
    سفید داریم سفید :)))
    من تا لحظه ی اخر کاملا دو ب شک بودم. الان ک اینطوری شده خوشحالم قول الکی ندادم:دی
    پاسخ:
    ولی دوست داشتم طنز هم ازت بخونم :)) رفیقِ هولدن باشی و طناز نه؟ مگه داریم؟ :))
  • © زهـــــرا خســـروی
  • من هِی تا دقیقه نود میخواستم موضوع رو تغییر بدم و روی یه چیزِ دیگه فکر کنم نشد در حدد توان نوشتم و فرستادم :)
    پاسخ:
    دمِ شما هم گرم :)
  • آندرومدا :)
  • ژسارتاً ببجغیدا میشه الان اون جدول گروه بندی رو با توجه ب کسایی که واقعنی شرکت کردن یعنی متنو فرستادن مرتب کنین؟
    پاسخ:
    شاید درستش کردیم
    فک کنم من اولین نفر متن فرستادم :)
    یعنی همه بخاطر بی مزگیش از خنده غش میکنن.
    من چرررررررااااا اینقد سرم شلوغه نمیرسم مجلس گرم کنی کنم :))
    پاسخ:
    اوهوم :)
    نه باباع.
    عی باباع :))
  • اسمارتیز :)
  • مهمترین دلیلم واسه شرکت نکردن، همون بند دوم بود:) اطمینان نداشتم که تو فرصت معین بتونم متن رو اماده کنم(: 
    کماکان منتظر نمک ها هستیم:))
    پاسخ:
    منتظر باشید
    من میدونم جایزه چیه :دی
    تد چقد میدی لو ندم چی خریدی از جلالی:)))
    پاسخ:
    حالا نیگا :/ داغان بازی در نیار دگه
    تازه علاوه بر اون چقد میدی نگم میخوای چه بلایی سرشون بیاری و چ کلاهی سرشون بزاری:)))
    پاسخ:
    برررروع داغان
    من خودم داغانِ عالمم
  • פـریـر بانو
  • آقا حس مسابقات اینترنشنالی بم دست داد :دی
    خداروشکر ما جزو بدقولا نشدیم.من فقط دو روز داشتم فکر می کردم در مورد چی بنویسم :)) تهش هم شد اون داستان داغان :))
    البته شما باید پیش پیش بهم کتابو بدین به دلیل اینکه برای اولین بار داستان طنز نوشتم و این خودش اتفاق خیلی مهمیه :دی اصن باید تو گینس ثبت شه :دی

    :: کامنت آئورا :)))))
    پاسخ:
    حسِ درستیه. بهش دست بدید :)))) چون ما خیلیییی خفنیم

    واقعأ ممنون.

    نه خانم :))) از این سوسول بازیا نداریم :)))

    :: اون قرص هاشو چپه خورده :)))) جدی نگیریدش
    به‌به یه مسابقه خوب تو راهه! ^__^
    پاسخ:
    کامینگ سون و این مسخره بازیا :))
  • פـریـر بانو
  • اوه! بعله بعله :)))

    خواهش می کنم. وظیفه بود :)

    :: پشیمون میشید ولی! باور کنین :)))

    :: آررررره! الان لازمه به عنوان خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران برم حوادث پشت صحنه رو ازش جویا شم :دی =))
    پاسخ:
    :: آب از سرِ ما گذشته :))) 


    :: خونتان پا خودتان پس :/ گرسنه هم هستم تازه!
  • گلبول سفید
  • تا اینجاش که خیلی معلومه کی کدوم رو نوشته! D:
    پاسخ:
    ناقوسأ؟
    خصوصی بگو ببینم :)))
  • مترسک ‌‌
  • بدقولی من واقعاً از قصد نبودم اما به هر حال عذرخواهی می‌کنم
    پاسخ:
    :)

  • پـــــر ی
  • خیلیییی خفنی تد 
    جایزه هم تدارک دیدی :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی