Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تغییرِ برنامه و چند نکته

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ
|. بنا بر پیشنهادات و توصیه های دوستان و مشورت با دوستانِ دیگر، تصمیم بر این شد مطالبِ هر گروه، 24 ساعت قابلیتِ رأی دهی داشته باشن. پس 48 ساعت منتفی شد. 48 ساعت زیاده و از هیجان و شورِ مسابقه کم میکنه. مطالبِ هر گروه 24 ساعت قابلیتِ رأی دهی دارند و فردا ساعتِ 12 مطالبِ گروهِ یک، قابلیتِ رأی دهی شون لغو و مطالبِ گروهِ دو وارد مسابقه و رأی گیری خواهند شد.
||. رقابتِ قشنگ و حساسی بینِ مطالبِ گروهِ اول داریم. 
|||. نقد های باحالی هم داشتیم و ممنون از منتقدینِ عزیز.
||||. همچنان رأی گیری ادامه داره. اگه شرکت نکردید شرکت کنید:
  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۱۱)

نخواستم نقد کنم روحیه ها حفظ بشه. وگرنه نقدهای خوبی داشتم! خخخخ.
پاسخ:
وخه یره
وخه
چاخان
  • بهارنارنج :)
  • باش:دی
    پاسخ:
    یه چایی دیگه هم باش
    ها جان همون ماهی.
    پاسخ:
    خا خا
    اینطوری بهتره :)
    پاسخ:
    اوهوم

    + اون قضیه هم حله. اصلاح میشه.
    دست شوما طلا :)
    پاسخ:
    سرِ شما مخلص :)))
    :))
    ما ترکا ضرب المثل داریم میگیم: گولاخ گونده بی سوز ائشیدمسه کر اولار. ترجمه: گوش در روز یه حرف جدید نشنوه کر میشه. کنایه است برا شنیدن خبر یا اصطلاح جدید مثل "سر شما مخلص" شما :)
    پاسخ:
    چه جالب :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من مرددم! از ظهر تا حالا چندبار هر ۳تا رو خوندم ولی بازم شک دارم! رای سفید کار بدی‌ست آیا؟

    +۲۴ ساعته بهتر شد! 
    پاسخ:
    وقت تمام شد دگه :))
    بهتره! :)
    ما گروه آخری ها دق مرگ می شدیم تا نوبتمون می شد! :|
    پاسخ:
    اوهوم
  • من الله التوفیق
  • سلام ... تا قبل از امتحانات مطالب وبتون رو دنبال می کردم وبا حاشون حال می‌کردم ....

    الان که بعد امتحانات اومدم دوباره با دستان مجازی احوال پرسی کنم متوجه این کار جالب تون شدم خیلی کیف کردم .... خیلی دلم می‌خواست توش شرکت کنم ولی خوب انگار قسمت نبود .... 

    ولی امید وارم بتونم تو مسابقه های دیگتون شرکت کنم ... یعنی منظورم اینکه این کار رو ادامه بدید و وقفه ای درش ندازید .... حتی فرا تر از طنز پردازی گام بردارید و هنر نوشتن را در فضای مجازی تقویت کنید .... 

    یه پیشنهاد دارم که از کسانی که توی فن نویسنگی تبحر دارن به عنوان داور‌هایی استفاده بشه که نظرشون رو اعلام کنن .... یه چیزی تو مایه های مسابقه صدا پیشه یا خنداننده‌شو ....


    و هرگونه کمکی خواستید می‌تونید رو من حساب کنید .

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    ان شاءالله مسابقه های بعدی :)
  • آقای سر به هوا
  • ما که همون اول گفتیم
    پاسخ:
    خا خا
  • گُل نِگار
  • خیلیم عالی D;
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی