Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سرعت نگیر + اخطار نامه + تمدید شد

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ
همه چیز امن و امان است که ناگهان...
.
.
.
.
شپرتغ چخفقسط [ برخوردِ شدیدِ سر به سقف ]
.
.
.
.
دوباره همه چیز امن و امان و آرام میشود که ناگهان...
.
.
.
.
کوپلسعشسجچ [ برخورد شدید ترِ سر و دست و پا و کلیه ی چپ و کِشاله ی رانِ راست و ساییدگیِ سطحیِ تخمِ چشمِ چپ ]
.
.
.
.
.
و این چرخه ی درد آور ادامه دارد تا به مقصد برسیم. 
لازمه بگم پدر اصولأ به سرعت گیر و مفهوم و ماهیتِ کاهش سرعتش اعتقادی ندارد و کلأ به رسمیت نمیشناسه سرعت گیر ها رو تو جاده و خیابان ها!

+

واقعأ چرا متن های مسابقه رو نمیفرستید دوستانی که شرکت کردید؟! فردا فرصتِ آخره ها! بفرستید دگه. زشته واقعأ ها! البته اگه تا فردا نفرستید.
ممنون از دوستانی که فرستادن البته.
+
به زودی ابعادِ جدیدی از دورِ همیمون رِ رونمایی خواهیم کرد که یقینأ کف خواهید نمود!
+
با توجه به خوش قولی و مسئولیت پذیری و تعهد و اینای بعضی دوستانِ جان، مهلتِ ارسالِ مطالب با 23 تیر تمدید شد :#

  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

  • بهار پاتریکیان D:
  • خدای من!
    واقعاً آخرین مهلتش فرداست؟ راه نداره لطف کنین تمدید کنین؟ :(
    پاسخ:
    این همه وقت فرصت دادیم :/ کلأ ما ایرانیا عادت داریم دقیقه 90 زندگی کردن رِ :/ :))
    آخ آخ آخ! :) زدید تو خال! :)
    نمی دونم برای کسی تا حالا پیش اومده یا نه! پدر من وقتی دو تایر جلویی از دست انداز رد می شه، بی توجه به دو تا تایر عقبی، چنان گازی می ده که ما بدبختا که پشت نشستیم، سرمون از سقف می زنه بیرون! 
    نه که سقف ماشینمون از این باکلاس ها باشه ها! نه! شدت اونقدر زیاده که سقفو سوراخ می کنیم! :)
    پاسخ:
    خا خا
    دگه پزِ سان روفتان رِ دادین دگه :))))

  • بهار پاتریکیان D:
  • والا واسه ما که تابستون و مدرسه نداره، 
    کل هفته رو روزی هشت ساعت - یک‌شنبه و سه‌شنبه ده ساعت- سرکلاسیم. حواس نمی‌مونه برامون که :|
    حالا سعی خودمو میکنم البته D:
    پاسخ:
    اینا بهانه س خانم :/ همه گرفتاری دارن :#
    تشکر
  • بهارنارنج :)
  • من دیشب ساعت12یه چیزی سرهم کردم بزاریکم فک کنم روش فردامیفرستمش:/
    داخان بودی داخان ترشدی
    پاسخ:
    خاع

    داغانی از خودته البته
  • مهــ ـــسا
  • اساسا برای من هم معنایی ندارن.اون پشتی هاهم خودشون مواظب خودشون باشن.
    پاسخ:
    نمادِ احترام به اکثریت :| :))
  • گُل نِگار
  • سناااااتور انصافا فردااا!؟
    باور کن من تمام وقتمو رو روحساب تا جمعه بودن تنظیم کردم..
    گفتی که یه هفته بعد کنکور...! والاع یه هفته نشده :(
    چرا استرس دادین خب..!:(
    آقا باشه پوزش ما دقیقه نودی ولی مشکل داشتم انصافا..!
    رحم کنید!
    گل نگار و بقیه دقیقه نودی ها در انتظار پاسخ خاع (که قبلا توضیح دادین تایید و یجورایی okهست ) میباشند..!
    تازه اینم باید بگم...در منطق ِ پدر ما هم سرعت گیر وجود ندارد! بدجور درکتان میکنم...
    (حالا نمیشد آخر پست از مسابقه نمیگفتین من  کلی بغض داشتم از این سرعت گیرها):(
    .
    ..
    .
    +من از اون دسته دانشجوها نیستم آخربرگه بنویسم عمل داشتم ، و این رفت از این دنیا و این مسائل..! گفتم یوقت فکر بد نکنید:×
    پاسخ:
    اعلام میکنم
  • گُل نِگار
  • یه اعتراف من تو این مدت از روشن شدن ستاره شما میترسیدم:( (البته وقتی عنوان رو میدیم  خیالم راحت میشد)

    آقا ما واسه گفته ی کامنت قبلی که گفتم مشکل داشتم مدرک داریما..!:)

    خواستین بفرستم..!

    + حس میکنم از این چونه های الکیه که دارم میزنم..!:/ من تاصبح مینویسم چ کاریه این همه  ناله:/

    پاسخ:
    اعلام میکنم :)
    من یه بار میخواستم با موتور با بابام برم بیرون بابام زد روی یه جوی آب من از پشت موتور در اومدم:)))
    تو فرهنگ لغت زندگی هیچ پدری سرعت گیر معنی نداره، هممون هم دردیم:(
    اقا من فرستادم لااقل یه پیام میدادی بفهمم به دستت رسیده خو:)
    یاعلی
    پاسخ:
    :))))) عخخخی

    سرم شلوغه خانم! شلوغ :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • من ابراز حسادت و غبطه خوردن میکنم به  اعضای نمک شو :)
    پاسخ:
    میتونستید شرکت کنید
  • الیــــ ــــوت
  • آقا جدی جدی چه زود دیر میشود. وقت تموم شد!؟ پابوسا منم به امید جمعه بودم. هیچی ننوشتیم آقا. هول شدیم اصلا!

    @گل نگار
    :)))))))
    من تایید میکنم ایشونو مشکل داشتن!
    پاسخ:
    اعلام میکنم باباع :)))
    :)))))))))))))9
    :))))))))))))))))))))))))))
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))9
    کاملن میفهمم.. بابای منم به سرعتگیر اعتقادی نداره .. همش رو هوائم :))
    پاسخ:
    :)))
    آره خوب...ما خودمان گه گاهی به پیکان آلبالوییمون،لقب سان روف نمی دونم چی چی...همین که شما گفتید نسبت می دیم! :)
    پاسخ:
    خاع خاع :))
    متن رو فردا می تونم بفرستم ولی
    1- اگه یکی دو روز فرصت بدی به دوستانی که مثل من تنبل اند، سطح مسابقه بالاتر میره
    2- همه ی متن ها رو که همزمان نمی زاری رو سایت؟؟ اول اونهایی رو بزار که فرستادن!!

    * اگر چه مهلت مسابقه فردا بوده و اگه خرس بزرگوار بی رحمانه رفتار کنن، اعتراضی مقبول نخواهد بود
    پاسخ:
    اعلام خواهم نمود
    انگار اعتراض تو کارتون نیستا

    اون راننده ی بیچاره ای که من سرنشینشم انقدر چشم من تو کیلومترشماره و پشت بندش هشدار دادن که فک کنم اگ نرم افزار هشدار سرعتی چیزی نصب میکرد راحت تر بود والا
    پاسخ:
    قابل اعتراض نیست :))
  • پـــــر ی
  • یعنی چه ابعادی میتونه باشه؟
    پاسخ:
    خواهی دید
  • بهار پاتریکیان D:
  • باشه پس فردا می‌نویسم می‌فرستم.
    پاسخ:
    ممنون
    فردا آخرین فرصته؟؟؟؟؟
    عاقااااا از جمعه گفتین یه هفته! ما اثاث کشی داریم و فکر نکنم فردا اصلا وقت کنم:((
    شرمنده شدم ببخشید ولی ظاهرا باید همین اول خدافظی کنم..! 
    :دی
    پاسخ:
    :/
  • خانم الف..
  • تا :)
    پاسخ:
    :)
    خب از اول استرس ندید دیگه😁
    مچکر از تمدید و اینا😁
    پاسخ:
    :))
  • آندرومدا :)
  • آی وُرک پانچوالیتی متنو زود فرستادم D: 
    - بابای منم :[ هروقت از ماشین پیاده میشم ابتدا مشغول جمع آوری پشمای ریخته م میشم :|
    پاسخ:
    دمت گرم واقعأ!
    + :| 
    جاییزه من کوششش؟
    کوششش جاییزه من؟

    بالاخره کسی که زود میفرسته باید یه فرقی داشته باشه یا نه ؟ اصلا خودم رو ازهمین تریبون برنده گروه 6 اعلام میکنم :)))
    پاسخ:
    تو راهه تو راهه :)))

    یادِ یه یارویی افتادم :))))
    راس میگی کلی اورانیم دست نخورده مونده:)))
    پاسخ:
    :))
  • بهارنارنج :)
  • وا:/وقتی قرارت تا امروز بود اگه نمیدادیم باید ایناراو میگفتی!
    پاسخ:
    دگه کشتین ما ر دگه :/ 
  • گُل نِگار
  • @الیوت
    ممنون از حمایت...
    وااای جناب سناتور ممنون هستیم:)
    واسه اون تعریف هایی که قرمز نوشتید ازمون هم ،مخلصتون برم:) ما اینیم دیگه
    پاسخ:
    قابل نداشت :/
  • آقای سر به هوا ...
  • به همین نسب هم پدر باید پول جلوبندی خودرو بده :دی
    پاسخ:
    واقعأ هم :))
  • خانم الف..
  • :/
  • گُل نِگار
  • تعریف ها سبز نوشتید0-0
    قرمز بودا..!
    نبودا؟
    :/

    پاسخ:
    شیشه زدید؟ :))))))
  • گُل نِگار
  • عاااقا شیشه چیه! برین توبه کنید :/
    صراحتا بگم: از وقتی تو این مسابقه شرکت کردم میام اینجا هول میشم اصلا..:(

    (تو دلتون حق ندارین بگین چه بزرگش کرده!!
    چون اولین بارم بود و از خوش شانسی تو بد موقعیتی گیر کردم ..حالا اون بماند)

    ولی شیشه چیه برادر من..!:/
    .

    یه دیونه میره سراغ شیشه تا وقتی کوکائین هست!!:× اینجا رو سانسور کن سناتور:/
    .
    .این جمله رو از یه دابسمش دیدم:)
    پاسخ:
    :))))))
    هروئین چی؟! البته چیزی از ارزشهای شیشه کم نمیشه ها :))))

    مزاح میکنیم دیگر :)) 
  • گُل نِگار
  • با صفحه کامنت بدون تایید چه کنم!؟؟
    آوتار من باید مِن بعد جورچینی بشه!:| :×
    پاسخ:
    اینجا چیزی سانسور و جورچینی نخواهد شد :)))
    وای با این همه وقتی که دادی چی کار کنم حالا؟؟
    مشتبی قلم و کاغذ ره بیار!
    پاسخ:
    برو یه رمانِ طنز بنویس یره
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من بچه بودم با سرویس مدرسه که میومدیم، یه چرخ زاپاس اون ته بود؛ همیشه با ذوق و شوق می‌رفتم اونجا واسه خودم و دوستام جا می‌گرفتم. فقط به عشق اینکه روی چرخ در حال بپر بپر باشیم و از روی سرعت‌گیر با سرعت زیاد رد شه و سرمون بخوره به سقف! :دی احساس بزرگ بودن می‌کردم! :))

    پاسخ:
    :)))))
    باحال بودید ها
    آقو بی ادبی هم آزاده؟؟؟ خیلی بی ادبی نه ولی یه کم شوخی +16 اکشال نداره؟
    پاسخ:
    بستگی داره. باید بخونم. سربسته باشه اکشال نداره زیاد. ولی بازم بستگی داره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی