Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تو هم مثلِ بقیه بودی لَنَتی

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ق.ظ


میدونی چیه داغان؟! اشتباهِ من این بود که تو رو مثلِ بقیه نمیدونستم! فکر میکردم با بقیه فرق داری! تصورم از تو یه دخترِ خاص بود که یه چیزایی تو مغز و قلبش داره که بقیه دخترا ندارن! ولی خب! من گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو [ منتظرِ چی هستی واقعأ؟! اینقدر داغانی؟؟! ] جه [ خیط شدی حالا؟! گوجه بخور حالاع ] خوردم خانم! من گوجه خوردم جماعت!! توعه لَنَتی نه تنها خاص نبودی، بلکه به مراتب نسبت به بقیه داغان تر بودی! برو دگه نبینمت! رنگت رِ نبینم! منم میرم تو همین جنگل پشتی عه خودم رو با عسل خفه میکنم، بعد هم پرت میکنم خودم رو تو رودخانه تا ماهی های پیرانا بخورن منو تا دلت خونَک بشه! حالا اینکه چجوری بعدِ خفه شدنم خودم رو میندازم تو رودخانه به خودم مربوطه! تو رو سَنَنَه؟! 


+ چند وقت بود بعد از خوندنِ پست های برخی از بزرگوارانِِ وب نویس، مبنی بر شکستِ عشقی و عاطفی و اینا، با خودم فکر کردم اگه من شکست عشقی بخورم چه پستی مینویسم؟! بعد اینا اومد تو ذهنم! حالا که ما خدا رو شکر هنوز شکستِ عشقی نخوردیم! از بس باحال و خفن و لاکچری و باهوش و ایناییم! البته این هم که تا حالا عشقی نبوده که بخواد شکستش هم باشه، تو این جریانِ عدمِ شکست بی تأثیر نبوده ها! ولی خب جیزی از ارزش های بنده کم؟! نمیشه داداش! خلاصه که اگه شکستِ عشقی مِشقی چیزی خوردین خدایی نکرده، این متن هست! ینی پلاستیکش کنده نشده هنوز! فقط یه آقا دکتر هفت بار باهاش شکست عشقی خورده و تا مرزِ خودکشی رفته و جرئت نداشته و برگشته! به همین سقفِ ترک خورده ی روی سرم! 


  • ۹۶/۰۴/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

وااای متن😂
آخر شبی حالمان عوض شد:))
جماعتی بنظر منتظرن ببین سناتور عاشق بشه چی میشه خدایی نکرده شکست بخوره چی! :/
لاکچری بمانید✌
پاسخ:
جماعت زنده و مانا باشند تا ببینیم خدا چی میخواد و ما چه میکنیم 😂✌

چشم چشم :))
  • بهارنارنج :)
  • یکی بیا بگیره این داغان ر:/

    :)))
    پاسخ:
    نمیاد لنتی! میفهمی؟! نمیاد!

    :))))
    پس آقا بیخبر نذارید این جماعت را😂
    ایشالا شیرینی عروسی😂🎂
    پاسخ:
    رسمأ اعلام خواهد شد 😄😎
    ایشالاه ایشالاه :))
    عاغا عاااالی بود!
    با تیترتون تو ذهنم گفتم "سناتور،شما هم؟"
    که با این پست ثابت شد شما دم به تله نمیدین!
    پاسخ:
    :))))) 
    عالی خوندید

    نه خانم! دمِ ما خرسا کوتاهه! تو تله جا نمیشه!
  • آندرومدا :)
  • خواهشی که عذت دارم اینه ک ط لُدف کن شیکصت عژقی نخور :| 
    پاسخ:
    میبینی کِح؟ دارم زورمو میزنم رسمأ :)))
  • آندرومدا :)
  • چی سرچ کردی این عکسه اومد؟ 😂
    پاسخ:
    فضول یاب 😂😂😂😂
    اه میخواستم سوژه ات کنما نشد:)))
    بیا برو سر کوچه یه شکست عشقی بخور پست بزار ، سوژه کمه میخوام سوژه ات کنم:)))
    +انگشت های تایپت بی بلا کلی شاد شدیم:))
    یاعلی
    پاسخ:
    یه پنج دقیقه وقت بذاری چندتا پست از وبم رو بخونی سوژه هات جوره :)))
    من خودم سوژه بودم بر اساسِ تکامل دست و پا در آوردم :)))

    + همیشه به شادی
    نصفش رو قبلا خوندم؛ تایید میکنم که به صورت مادرزادی سوژه متولد شدی:)))
    +ممنون
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر :)))
  • پـــــر ی
  • یعنی سناتور شکست عشقیت هم داغانه کلا :)
    پاسخ:
    ممنونم! داغانی از خودته :))))
  • کنت دراکولا
  • عشق چیز مزخرفیست!

    پاسخ:
    ناقوسأ؟
    از کجا میدانی؟!
  • کنت دراکولا
  • از پست خودت داخان!
    پاسخ:
    که اینجور!

  • کنت دراکولا
  • _خودم رو با عسل خفه میکنم بعدم پرت میکنم خودم رو تو رودخونه.
    تا ماهی های پیرانا(ترجیحا قرمز دیده شود)منو بخورن.
    _هوووف:|چرا نمیشه کپی کرد از وبت ؟ها؟!
    پاسخ:
    چونکه زیرا برای اینکه!
  • الیــــ ــــوت
  • آقا این اختصاصی واسه خودته :))))))
    https://tinyurl.com/y82fnkwr
    پاسخ:
    لعنتی :)))))
  • مترسک ‌‌
  • حالا شانس بیاری فقط شکست عشقی بخوری و مثل من شکسته‌بند عشقی نشی :|
    پاسخ:
    خدا به خیر کنه خلاصه
  • نار خاتون
  • حیفه این متن دست نخورده بمونه...زودتر بخور شکستو:))
    پاسخ:
    سیرم! میل ندارم :))))
  • مهیار حریری
  • عاشق نشدی زاهد، دیوانه چه میدانی ؟
    در شعله نرقصیدی، پروانه چه میدانی ؟
    پاسخ:
    واقعأ هم همینه
    هیچی نمیدانم!
    برو با موم خودت خفه کن نه با عسل:))
    نه بابا شما اگه خدای نکرده شکست عشقی بخوری وبلاگ و مببیندی کلا😃
    پاسخ:
    موم هام تمام شده فعلا :))

  • آقا علیرضا
  • شکست عشقی نخوری صلبات :|
    پاسخ:
    الله اکبر الله اکبر
  • نــاریــن عـآبی :)
  • تو این یک مورد خوبه که مخاطب ندارید :\ 
    پاسخ:
    بله بله
  • گُل نِگار
  • خربزه و عسل:) بخورین:|
    پاسخ:
    :#
    اینم راهیه
    :)))))
    پاسخ:
  • گلبول سفید
  • گلبول سفیدن اینا؟ :/

    D:
    پاسخ:
    عاشقِ یه گلبول سفیدِ ماده شده بودم گلی :(((

    :))))))
    واقعنی شکست عشخی بخورید -_- یک بار دیگه این متنو بذارید و ما بس بخندیم! -_-
    پاسخ:
    الساعه :|
  • •✿ آرورا ✿•
  • الهی که هیچوقت شکست عشقی نخورید :)
    پاسخ:
    یه سری که مشتاق بودن :))))
    حالا نیگا :|
    شکست عشقی خوردنتونم خونوکه :))))
    پاسخ:
    همینه ک هست خانم :/ :))
    ان شاءالله که هیچ وقت شکست عشقی نخورید
    که اگه بخورید انقدر ریلکس به صورت طنز پست نمیذارید
    دیدم که میگمااااا
    خودمو نمیگم البته،دوستان و اطرافیان دیدم
    خودمان عشقی ندیدیم که شکست بخوریم:/
    پاسخ:
    خیلی هم درست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی