Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ریکاوری

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ق.ظ


بعد از یک ماه فشار و سختیِ ناشی از فصلِ امتحانات اونم با چاشنیِ روزه داری، طبیعتأ روستایِ خونم کم شده بود و به چنین ریکاوری ای نیاز داشتم! خدا رو شکر خوب بود. 

در طیِ این سفر واستون سوپرایز آماده کردم که تصویرش رو در ادامه خواهید دید:



با جنابِ الاغ آشناتون میکنم! خر جان! دوستانِ وبلاگیم! دوستانِ وبلاگیم! خر جان!

من هربار که تو عمقِ چشم های این الاغ نگاه میکنم به مظلومیتِ جامعه و صنفِ خر ها پی میبرم! وجدانأ ظلم های زیادی در طولِ تاریخ به این حیوانِ نجیب شده! بفرما! الآن تعجب کردید که من بهشون گفتم نجیب! همین تعجب داره مظلومیت خرها رو به اثبات میرسونه. چونکه لقبِ نجیب ابتدا واسه خرها بود! این اسب های سلطنتی و بورژوازی به واسطه ی طبقه ی اشرافی گری ای که داشتند و ثروتمند بودنشون این لقب رو دزدیدن و به اسمِ خودشون ثبت کردن. الاغ ها هم که از طبقه و قشرِ کارگر بودن و در برابرِ طبقه ی اشرافی هیچ کاری نتونستن بکنن! اینکه از اسم و کلمه ی خر به عنوان فحش و توهین به عقل و شعور و آیکیو عه شخصی استفاده میشه هم خودش نوعی ظلم و ستم علیه جامعه ی خر هاست و مهرِ تأییدی بر بدبختی و فلاکتِ تاریخیِ خر ها! همین الاغی که تو عکس هست و متعلق به پدر بزرگِ بنده س، تواناییِ این رو داره یه مسیرِ ده بیست کیلومتریِ فوق العاده پیچیده و جنگلی رو به وسیله ی راننده ش بره، و تنهایی خودش اون مسیر رو برگرده! مسیری که من توش گم میشم! شماها هم میشید قطعأ! من شما رو میشناسم! خلاصه این موجودِ نجیبِ باهوش رو اذیت نکنید! به اندازه کافی تاریخ اذیتش کرده!

تصویرِ آخر و من و آبی و آبی و تکه ای ابرِ فوت شده:



+ نمک شو رو فراموش نکنید! نیاز به حمایت داره تا باحال شه!

  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • عکسا قشنگ بودن :)
    پاسخ:
    بقیه ش چی؟ :/ :))
    از لحن پست معلومه روستا خون اتون تامین شده..
    میخاستم بگم: من گم نمیشم. بیخیال شدم شمام بیخیال شید اصلا خودمان رو با این حیوان نجیب و عزیز مقایسه نکنید هم بجایی نمیخوره :))
    پاسخ:
    بله بله

    من شرط میبندم گم میشید! 

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خب مظلومیت خر جان! و اجدادشون رو هم تایید می‌نماییم! :)
    پاسخ:
    حالا باز یه چیزی!
    شما از سابقه من خبر نداری، بدانید کجاها گم نشدم قبول میکنید...
    روستا شما واقعا روستا و حال خوب کنه، الان اکثر روستاها بافت روستایی ندارن :(
    پاسخ:
    شما هم نمی دانید من کجا رو میگم :)))

    بله متأسفانه
    پس نه شما قاطع باشید نه من :)) حله؟؟ 
    کلاهتونو بندازید هوا خیلی کوتاه اومدماااا باورم نمیشه😆
    پاسخ:
    وجدانأ چون خیلی بهتون ارادت دارم کوتاه میام وگرنه مطمئنم گم میشید :)))
  • 1 بنده ی خدا
  • من تا گوگل مپ رو دارم گم نمیشم☺
    پاسخ:
    گوگل مپ با تف ک کار نمیکنه! نت میخواد :)))) نداره اونجا!
  • محبوبه شب
  • چشای خرا یه جوریه وقتی بهش نگاه میکنی انگاری میگن
    .. خودتی: دی
    خخخ وایه همین روم نمیشه بهچشاشون نگاه کنم اینقدر که وقیح ن!
    پاسخ:
    :/
    اینجوری نگید خانم! توبه کنید! توبه!
  • محبوبه شب
  • یه سالی میشه که شمال نیومدم..
    مخصوصا این روزا که هوا هوای شماله :(
    پاسخ:
    دلتان داغ خلاصه
  • محبوبه شب
  • موقعیتش جوره ولی دیگه کششی ندارم بهش...
    دلم از دریای شما خونه.. خون!
    پاسخ:
    درسته
    آقا منم چون جو گیر و زود هم تحت تاثیر قرار میگیرم باشه اصلا گم میشم :)
    وجدانا معرفت سرازیره :)
    پاسخ:
    درود :))

    😎🐻
    @ محبوبه شب جان.
    ولی چون ما نزدیک شمالیم تقی به توقی بخوره مسافرتمون شماله :)
    نشد طرفای کردنشین.
  • محبوبه شب
  • @هلما
    شمال فقط هواش خوبه، ساحل زیبایی نداره
    جز یکی دو تا از شهرای ساحلی که دیدم بقیش معمولیه ولی جنوب دریاش قشنگه ^_^

    پاسخ:
    تأیید میکنم ساحل رو. دریاش خوبه ها! ولی جنگل و کوه و ایناش عالیه! 
    من طنز نویسیم افتضاحه :|
    پاسخ:
    :|

    @محبوبه شب
    من کلا شمال رو دوست دارم...
    لاهیجان عاشق اشم، رامسر خوبه، ماسال و با پشه هاش دوست دارم، استان گلستان کلا قابل وضع نیست. آستارا بغل گوشمون ای خوبه. تالش، منو آبرود و... 
    فقط شهر رشت به دلم نمیشینه.
    البته از طرف گرگان به شمام نزدیکه.
    تصحیح میکنم.
    1.قابل وصف 
    2. نمک آبرود.
    امان از گوشیااااااا
    پاسخ:
    :)))
    حواستونو جمع کنید باباع
  • محبوبه شب
  • دقیقا جناب تد
    بحث جنگلش جداست.. جنگل گلستان بی نظیره مخصوصابا وجود گرازاش ^_^
    پاسخ:
    : )
    گرازها مخصوصأ
  • محبوبه شب
  • @هلما
    رامسر عالیه 😍
    واسه همینه که لقب عروس شهر های ایرانو بهش دادن : )
    نَخسته :)

    خوش به حالت :_

    چه خـری دیییی:
    جهت رفع مظلومیت خر
    یه کشوری(اسم نمیبرم دعوا نشه:) یه حزبی به نام حزب خران تشکیل داده که کلی هم نفوذ داره و القابی متناسب هم ساختن مثلا خراعظم و خرخران و امثالهم
    پاسخ:
    آمریکا رو که نمیگی؟ 
    بلا به دور
    حس می کنم با آوردن اسم آمریکا به این حیوان نجیب توهین کردی!
    ایم نمادشونه :)
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/d/dc/Donkey_party.jpg
    پاسخ:
    :)))
    به سر طویله حزب خران نوشته به زر
    که نیست حزبی از این حزب در جهان بهتر
    پاسخ:
    اووپس
  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • سلام عزیزم بهت پیشنهاد میکنم شناسنامه خر جلد یک و دو رو پیدا کنی بخونی. البته فکر میکنم باید دانلودش کنی... چون دیگه تو بازار نمیتونی  نسخه اصلیشو پیدا کنی.
    پاسخ:
    سلام
    عجججیب
    بالاخره یه روز میگید اینجا کجاست:)
    من یکبار تو عمرم خر سوار شدم اونم تقریبا شیش سالم بوده:)
    ولی هیچوقت قطعا سلفی نمیندازم باهاشون:/

    نمک شو که من هنوز نمیدانم چیکارش کنممم :دی
    پاسخ:
    شاید

    سلفی با ایشان سعادت میخواد :/


    میتونید معرفیش کنید به دوستاتون
    پس باید بگم خوش به سعادتتون سناتور😂
    دوستای وبلاگ تقریبا اکثرشون شما رو دنبال می کنن و فکر کنم خبر دارن! ولی بازم چشم اطلاع رسانی می کنم:))
    پاسخ:
    😂😎


  • الیــــ ــــوت
  • به به، خسته نباشی برادر. خداقوت :)
    عجب سوپرایزی واسمون آوردی. کاش یه توضیحم میدادی زیر عکس «سمت چپ فلانی» «سمت راست فلانی» بفهمیم کدوم کدومین!! :)
    وجدانا ناراحت بشی متن خودتو نقض کردیا :))
    ولی وجدانی این خرا خیلی پلشتن. شما ندیدی نمیدونی! البته از وجنات مشخصه دیدی و به روت نمیاری! راحت باش عزیز :)
    پاسخ:
    زنده باشی پهلوون!

    ینی منتظر بودم یه داغان این سوالِ خز رو بپرسه که پرسیدی :)))) خیلی داغانی :)))) 

    به خر ها احترام بگذار! :)) 
  • الیــــ ــــوت
  • دهن سرویس باید به روم میاردی؟! خودم تعجب کردم هیشکی نپرسیده چرا؟! خو بد کاری کردم از خماری درت آوردم. قدر نمیدونن والا :)
    پاسخ:
    آره! لازم بود :))))

    برررروع :))) یکم بروز باش
    پیاز هم بخورید لدفن:دی
    پاسخ:
    خاع :))
    تا حالا تو زندگیم کسی به خر معرفیم نکرده بود که الحمدالله اینم حاصل شد:)))
    جونور دیگه ای اطرافت نیست؟؟:))

    پاسخ:
    برو حال کن رسمأ مگو چیست حال!
    نح!
    حالا روستای خونت تامین شد :؟

    منم مثل فرشته کسی تو زندگیم با خر آشنام نکرده بود که حالا اشنا شدم :دییی
    پاسخ:
    آری :))) اهدا هم میتونم کنم تازه!

    شما هم برو حال کن :))
  • گلبول سفید
  • من کشته ی لبخند ملیحشم فقط!
    پاسخ:
    منم بدجور گیریفت :)))
    آخه انصافه یکی با هوای روستا ریکاوری کنه، یکی با دیدنِ عکسِ روستا؟ 

    + ینی کامنت‌های اینجا رو می‌شه جمع کرد، در قالبِ یه کتاب منتشر کرد انقدر بانمک و عالین :))
    پاسخ:
    انصافأ انصاف نیست!

    + دوستان باحالن :))
    فقط میتونم بگم عکسااا خفن بودن
    مخصوصا دومی!!!
    آخری هم که ته هنر بود
    پاسخ:
    خفنی از خودتونه
    وایـــی باز پست ثابت گذاشتی من پستای دیگه رو ندیدم😂
    بح بح خوش به حالتون...اتفاقا من خیلی دلم این حیوان مظلوم میسوزه:)
    پاسخ:
    حواست باشه دگه

    خیلی در حقش ظلم شده وجدانأ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی