Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

غدهٔ چرکین

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ


مرگ بر اسرائیل! البته اگه به یه عده بر نمیخوره!

فردا یه عده هم چشم هاشون رو ببندن، هم حفره های گوش هاشون رو! اذیت نشن یک هو!

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

مرگ بر اسرائیل.
پاسخ:
نفرین به این لعنتی!
کسی هم هست از این حرف ناراحت شه؟! -_-
پاسخ:
نه غزه
نه لبنان
جانم فدای ایران
:))
هستن!
@نیلی لایک.
پاسخ:
:)))
@تد راست میگیاااا :| حواسم نبود، هستن!!
پاسخ:
دیدی عجله نمودی؟ دیدی؟؟ :))
حالا بیا دستتو بکن تو چشم خخخخخ :))

+ هستن ولی کم ان P:
پاسخ:
:))) تو حلقت حتی

+ یکیشون همینجاس :)) منفی داد :)))))
بیشتر حرفم معنای طعنه داشت! :)

یه بار هم یکی با ما موافق بود، اون هم قانع شد :/
پاسخ:
شبیه طعنه نبود ولی :))

واقعأ ک جای تأمل داره
@نیلی من تقصیری ندارم، تد اغفالم کرد :(
پاسخ:
برو بچه! بروع! :)))
@متین: :)
مرگ بر اسرائیل و همه جنایتکارا.
پاسخ:
مرگ
واقعا متاسفم براى کسایى که ناراحت نمیشن یعنى تاسفم براشون کمه
پاسخ:
امیدوارم به خودشون بیان
متاسفانه هستن :( کاش من فردا بتونم برم راهپیمایی
مرررررررررررررررررگ بر اسرائیل
پاسخ:
خا برید. نبستنتون ک
نمی شه گفت اصلا شبیه طعنه نبود. :)
می شه اینطور تعبیر کرد:
مخالفت با این حرف اونقدر مزحک و عجیبه، که یه نفر باور نمی کنه افراد مخالفی هم وجود داره و این سوال پرسیده شده:
کسی هم هست از این حرف ناراحت شه؟!
این می تونه طعنه باشه؟! -_-
پاسخ:
:))
باشد
قانع گشتیم
عذر مندم اگه کامنتم مربوط به پست نیست! :)
پاسخ:
اختیار دارید 
چقدر تاسف می خورین
خب اگه خوشمزه است بذارید سر سفره ما هم بی نصیب نمونیم:)
پاسخ:
بفرما یه لقمه بزن
اجازه که باید بدن
پاسخ:
ان شاءالله که میدن
  • 🍁 غزاله زند
  • هر کس یه ذره احساس و انسانیت داشته باشه نمیگه فقط کشورِ خودم :| 
    مخالفتی نخواهد بود :) 
    پاسخ:
    تاریخ روشن است :))
  • خانم الف..
  • مرگ بر اسرائیل 👊
    پاسخ:
    🐻
    دل آدم میگیره...
    تا کی ظلم؟؟
    پاسخ:
    تموم میشه بالاخره
    جوش چرکی هم نیست چه برسه به غده !

    مرگ بر اسراییل
    پاسخ:
    فقط یه غده میتونه اینقدر کثیف باشه 
    قضیه این عکسو اگه میشه بگین . موشک زدن جایی ؟ 
    پاسخ:
    حملاتِ موشکیِ اسرائیل به غزه س. واسه الآن نیست. به مناسبتِ روزِ قدس. 
    خاک تو سر هرچی منافق و داعش و اسرائیل و بی رگ و ادمکش و ظالمه...محو بشن الهی..اه😑
    پاسخ:
    خاعک
    ۲تا مخالف!ایشاللا که از بروبچ کودک کش باشن نه مردم خودمون!
    پاسخ:
    ایشالاه :)
  • عاشق بارون ...
  • برام جالبه این تعداد مخالفی که پای همه پست‌ها هستن و وبلاگ شما رو دنبال می‌کنن دنبال چی هستن؟ :)))
    پاسخ:
    دنبالِ قاتلِ بروسلی :)))

    یه چیزایی رو میخوان اثبات کنن!
    به قول فریدون مشیری:
    قرن ما روزگار مرگ انسانیت است...
    پاسخ:
    دقیقأ
  • گلبول سفید
  • میگن که دنیا برای بیست و سه سال دیگه وقت جراحی غدد گرفته! :)
    پاسخ:
    دنیا دختر همسایه تون؟ ;))))

    24 نیست مگه؟ 

    حالا از اصل دور نشیم. درسته حرفت. امیدوارم اون روز رو ببینم.
  • آقای سر به هوا
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه!

    (خواستم متفاوت باشم)
    پاسخ:
    :| :))
    بیا و متفاوت نباش :))))
  • گلبول سفید
  • جمله ی «بیست و پنج سال دیگر...» شهریور ٩٤ بیان شده!
     ایشالا ببینیم!
    پاسخ:
    هییی! چی زود میگذره این عمر :))

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خب بربخوره! :|
    پاسخ:
    :))
  • کنت دراکولا
  • تاریخ داره تکرار میشه...
    پاسخ:
    شاید یه سری بفهمن
    مرگ بر کشتن جوانه ها...

    ما قدس رو آزاد خواهیم کرد ان شاء الله :)
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • واقعا چرا باید به بعضیا بربخوره؟! -_-
    پاسخ:
    از خودشان بپرسید
  • علی اسفندیاری
  • باس چندتا موشکم به اسرائیل بزنن دلم خنک شه 


    بزن اون دکمه قرمزه رو دیگه 
    پاسخ:
    منتظرِ دستورم
    واقعا مرگ بر اسرائیل 

    چطور دلشون میاد اینهمه ادم بیگناهو بکشن :/
    پاسخ:
    دل ندارن!
    مرگ بر اسرائیل و رفقاش 
    پاسخ:
    مررررگ
    ببین تد افزونه نصب کردم ادرس سایتتو دادم کوچکترین تغییراتی توی سایتت بدی گزارش می کنه !‌
    حواست به خودت باشه D:

    انقدرم با اون منوی بغل ور نرو یه متن بنویس توش خلاص دیگه چیه هر روز تغییرش می دی :
    پاسخ:
    چی چی هه؟؟

    همینه ک هس! خیلی دلتم بخواد :))
    به جای "مرگ بر اسرائیل" "مرگ بر اسرائیل"، بهتره عملی این حرفتو نشون بدی.
    با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه.
    ماجرا تلفن پاناسونیک رو میز رئیس جمهور امریکا رو که حتما شنیدی، تنها کشوری بود که از امریکا بمب اتم خورد ولی مثه ما...
    پاسخ:
    یعنی داری میگی تو عمل کاری نکردیم؟ تو که حتی نمیدونی قضیه چی هست و داستان از چه قراره داری اینا رو به من میگی؟! کلأ چیزی از غزه و اسرائیل و ارتباطشون با ایران میدونی؟! 
    تو خبری از کمک های ایران به غزه تو مسائلِ انسان دوستانه و ضرباتی که به اسرائیل زدیم داری که اینا رو میگی؟!
    ماجرای پاناسونیک؟ میدونستی تو ژاپن داره یه نوع کاپیتولاسیون اجرا میشه؟! میدونستی ارتش و نیروهای نظامیشون اختیاری ندارن و اختیارشون دستِ آمریکاس؟ اینا رو بدون و بعد بیا اینجا تریبون برگزار کن.
    ما خیلی وقته که داریم تو عمل کمک میکنیم به جاهای مختلف مثلِ غزه و ضربه میزنیم به اسرائیل! خودمون هم خدا رو شکر داریم خوب پیش میریم تو پیشرفت و توسعه! اونم با توجه به فشارِ تحریم ها و سنگ اندازی های بقیه!
    نه ممنون
    من ترجیح میدم همون جوشاشونو اذیت کنم تا اونا به حالم تاسف بخورن:)
    پاسخ:
    اها
    باشد
    اونایی هم که ناراحت میشن فکر میکنم منظور رو متوجه نیستن
    ما به مردم اسرائیل مرگ نمیگیم.
    ما در اصل به سیاست اصلی اون کشور داریم نفرین میفرستیم
    پاسخ:
    والاع این خیلی واضحه! بعضیا میدونن و مشکل دارن! 
    من جزو آدمایی بودم ک نمیدونستم :دی
    بعد کلی حرص و جوش که به مردمش چیکار دارید خببببب :))))
    بعد دگ روشن گشتیم
    ولی کلا پرچم سوزوندن رو هنوز مخالفم چون پرچمش مال مردم کشورش هم هست. بعد خب بده دگ :/
    پاسخ:
    من عکس دیدم تو خودِ امریکا پرچمشون رو میسوزونن :))) به همین برکات!
    @ no body
    سلام
    مردم اسرائیل؟؟؟ مگ اسرائیل کشورم هست که حالا مردمی یم داشته باشه؟ ما اتفاقاً به کل دم و دستگاه رژیم جعلی اسرائیل مرگ میگیم. البته فک کنم نظرتون نسبت به مردم امریکا بیشتر صدق کنه.
    پاسخ:
    ولی مسافر من باهات موافق نیستم زیاد. هرچند اکثرِ مردم اسرائیل موافقِ سیاست های کثیفِ دولتشون هستن، ولی باز هم نمیشه جمع بستشون! شاید باشن افرادی که بازیچه ی رسانه های غرب شده باشن و قصدی تو کارشون نباشه! این دسته از مردمِ اسرائیل بی گناه هستن!
    مشکل من با لفظ مردم اسرائیله!! من دارم میگم اسرائیلی که شما کشور حساب میکنی ما جعلی حسابش میکنیم حالا چه برسه به پرچمش. تا اونجایی که میدونم مردمی که با وعده امکانات از کشورهای مختلف رفتن به جایی که اسرائیل مال خودش میدونه، الان تو همون منطقه دارن اعتراض میکنن ولی مطمئن نیستم اعتراضشون به مردم کشی باشه اعتراضشون به نبود امکانات و وعده هایی یه که داده شده

    از اینکه رک گفتید با چی مخالفید خیلی حس خوبی بهم دست داد (حالا از فردا هی میگن مخالفم، فک میکنن ملت اعصاب دارن)
    پاسخ:
    خب در اینکه این رژیم جعلیه و رسمیت نداره شکی نیست. ولی تو بخشِ مردم مطمئن نیستم زیاد. چون نسل ها عوض شده تو این مدت و شاید خیلیا پشیمون باشن. نمیدونم.
    "یعنی داری میگی تو عمل کاری نکردیم؟"

    نمیگم ما، میگم شما، فقط خود شخص شما! اونا که دارن کاری انجام میدن، وقته اینو ندارن بریزن تو خیابونا مرگ بر امریکا بگن و به رئیس جمهور توهین کنن و ...

    پاسخ:
    شما میدونی من کاری نکردم؟ :))) من دارم به نمایندگی از سیاست های کشورم حرف میزنم. دارم از سیاست های کشورم دفاع میکنم. این خودش عمله! دفاع که فقط با تفنگ نیست! با قلم هم میشه دفاع کرد و لازم نمیدونم به امثالِ شما پاسخگو بدونم خودم رو که چه کارهایی کردم یا نکردم و این به خودم مربوطه و بس! 

    لازمه یکم سوادِ سیاسیت رو ببری بالا که اینجوری تحلیل های سطحی نکنی مسائل رو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی