Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دنیای موشک ها

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ق.ظ


" جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد. "


1. درست چند ساعت بعد از این سخنانِ رهبری، سپاه شروع به چک و چک کاریِ داعش کرد که کلِ دنیا، به خصوص عربستانِ سقوطی و رژیمِ آشغالگرِ اسرائیل و باقیِ نوچه های آمریکا بدونن ایرانی جماعت سرِ جونِ مردمش و امنیت و آرامشِ مردمش با احدی تعارف نداره! 

2. ایرانی جماعت اهلِ بزنم بزنمِ الکی نیست، یهو میزنه چپ و راستت میکنه نمیدونی از کجای دیرالزورِ سوریه خوردی!

3. ایرانی جماعت رو با گزینه های روی میز تهدیدِ پشمکی کنی، با گزینه های زیرِ میزش کتلتتون میکنه! 

4. دورانِ بزن و در رو هم تموم شده؛ این رو همه میدونن! همه! تا دیشب هرکی نمیدونست دیگه فهمید! اون وقتی که بیای بزنی و در بری واسه خیلی وقت پیش ها بود! الآن بیای بزنی تا خودِ اتاق خوابت دنبالت میکنیم میزنیمت! بابا مامانت رو هم بیاری، اونا رو هم میزنیم! تو این زمینه سخت و خشن عمل میکنیم!

5. یکی دیگه از خصلت های ما ایرانی ها اینه که اصولأ اهلِ ترقه بازی نیستیم! فقط موشک بازی! یه سری اومدن با ما ترقه بازی کنن که تو جوابشون چهارتا کپسولی و تی اِن تی و این سوسول بازیا واسشون بترکونیم، ولی نمیدونستن ما ذوالفقار داریم که خب هم از لحاظِ حجم و ابعاد و اندازه خیلی غیرِ سوسول تر از ترقه بازیه، و هم از لحاظِ بُرد و فاصله و هم از نظرِ مقدار تخریب و شدتِ ضربه!

6. میگن پوشک تو عربستان و اسرائیل تو بازار سیاه داره به قیمتِ کت و شلوار فروخته میشه! قیمتِ سوراخ موش هم تو این دوتا اکوری پکور به بالاترین حدِ چند ساله ب اخیر رسیده! خیکی های عربستان و سگ های هارِ اسرائیلی شبِ بارونی ای رو گذروندن!

7. گزارش هم رسیده که ابوبکر بغدادی بعد از یه دلِ سیر گوش دادنِ غلط کردمِ چاوُشی کرباسچی رو فرستاده تا با سپاه مذاکره کنه که باباع نزن! لامصب نزن! بیا مذاکره کنیم. این حرکت های تنش زا و خشونت وار چیه؟! 

8. دنیای امروز، دنیاییِ که اگه به دشمنت لبخند بزنی، نتیجه ش میشه یه چیزی تو مایه های برجام که هزار جا سرت کلاه میذارن و بعد ها میفهمی این دشمنِ لعنتی و نامرد، لبخند سرش نمیشه! دنیای امروز دنیاییِ که موشک، برش و ارزش بیشتری تو بوجود آوردن آرامش و ثبات داره. جنگ همیشه نفرت انگیز و سیاه بوده، ولی سیاه تر و نفرت انگیز تر از جنگ، اون روزیه که بخاطر ترسِ از جنگ و درگیری، به دشمنت باج بدی! 

9. شادی روحِ همه ی شهدامون، به خصوص شهید طهرانی مقدم [ پدرِ موشکی ایران ] صلوات بفرستید.

10. 

به دشمن بگو عاجز و کوچکست

جواب ترقه زدن موشکست

یدالله فوق همه دست هاست

به روی تو سیلی زدن کار ماست


#فاطمه_معصومی

11. من که گفتم خیلی ها رو زخمی میکنم :)) تف تو ریا! ولی اون دکمه قرمزه رو من فشار دادم پایِ سکوهای پرتابِ موشک! :)))


  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

دلت خیلی پر بود یره :|
پاسخ:
ها یره :))) ولی این موشک ها ر که زدن خالی شدم یکم
جون به جونت کنن ول کن نیستی، اینو هم به برجام ربط دادی خخخخخ!!
پاسخ:
:))))
جانِ تو راه نداشت ربط ندم! چون ربط داشت.
راستش عکس آخرش واقعا لایک داره
پاسخ:
میدانم :))
  • دچـــــ ــــــار
  • http://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/06/19/0/1969020.jpg


    این عکسم از ما بپذیرون :)
    نکته 2 خیلی جالب بود :))
    پاسخ:
    پذیرفته شد سرباز :))) ممنون

    قابل نداشت
    اتفاقا چند دقیقه پیش داشتم فیلمشا میدیم کلی کیف داشت دیدنش و غرور بخاطر اینکه تو چنین کشوری زندگی میکنم
    پاسخ:
    عالیه
  • گلبول سفید
  • فکر کنم بچه های سپاه امتحاناشون تموم شده، ببین چجوری داعشو زخمی کردن! D:
    پاسخ:
    کیف کردی؟ :))))
    اینجوری زخمی میکنن بچه ها
    البته که دکمه شو من زدم 😎
    دیشب بعد فهمیدن حمله ی موشکی ایران انقدر ذوق کردم که حد نداشت:)
    بچه های سپاه دست مریزاد دارن واقعا:)
    یاعلی
    پاسخ:
    ذوق هم داشت واقعأ!
    زنده باشن.
    میخواستم دقیقا بگم موشک کار شما بوده؟ که دیدم نوشتین آخرش:/
    کار خوبی نیست عاقا کامنت منو بذارین تو متن :دی
    پاسخ:
    ما با کسی شوخی نداریم :)))
    خیلی هم خوبه
    از دیشبه خون تو رگام داره قل قل میکنه از افتخار :)
    + الانم یه سریا هستن که نشستن حساب میکنن که با پول ساخت این موشک ها میشد به چند نفر کمک کرد:/
    پاسخ:
    : ))
    + احمق شاخ و دم نداره
  • آندرومدا :)
  • برگردون نزنن :)
    پاسخ:
    وات؟ :|
    نکته 7 :)))
    پاسخ:
    نکته ی هفت :)
    پرچم مون بالاست! خیلی هم بالاست! :))
    پاسخ:
    به شدت
    حقشون بود بخورن. 
    پاسخ:
    که خوردن
    خیکی ها رو هم خوب گفتین :)
    والا بیشعورا فک کرده بودن با کی طرف ان. 
    پاسخ:
    داغانا
    ذوق مرگ شدیم با نیش باز:دی
    +اون آقاهه شما بودی پس:)
    پاسخ:
    نوشِ جام
    + دقت کردید؟ :))
    خییییییلی حس خوبی دارم!
    دمشون گرم ...
    روح شهید طهرانی مقدم شاااااد
    دم بچه‌های سپاه گرررررم ♡♡♡♡
    پاسخ:
    زنده باشن
    خدا رهبرمون روحفظ کنه برامون. نابغه ی سیاسی هستن.

    دمِ سپاهیا گرم. خدا حفظشون کنه.
    پاسخ:
    الهی آمین

    دمشون گرم
    خبر دادن ملک سلمان بدبخت از ترسش هی فاصله ایران تا ریاض رو اندازه گیری می کنه:)))
    هی میگه "دیرالزور" دورتره یا "ریاض"؟؟
    پاسخ:
    :)))
  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • آقا با گزینه هفتمت خیلی صفا کردم
    پاسخ:
    گزینه هفتمم با خودت صفا کرد

    # هم دوستان بااخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می­لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی محکم ایستاده است و بدانید آنها نمی­توانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد.

    بند یازده هاتون مستدام

    بسی لذت بردیم از کامنت گلبول سفید و حوا بانو

     آقا این چه وضعشه همه چی رو بلاک کردین؟ حالا تایپ دو خط به کنار ولی خدایی تایپ لینکایی که دوستان میفرستن ستم نیست؟ اصلاً داریم همچین چیزی؟

    پاسخ:
    یه عده کپیِ غیر اخلاقی میکردن. مجبور شدم.
    دم رهبرمون گرم.. سایشون مستدام باشه ان شاءالله : ))
    دیشب کلی با خان داداشم ذوق مرگ شدیم ^_^

    دم همشون گرم 👏👏👏
    پاسخ:
    ذوق مرگی هاتان مستدام
    عکس آخرتون *_*

    پاسخ:
    :)
    ببخشید ی لحظه حس کردم ممکنه لحن زورگویی تو کامنتم بوده باشه اومدم خودمو تبرئه کنم البته امیدوارم لحن طنز کامنتم چربیده باشه.

    پاسخ:
    متوجه شدم :)) ولی خب باید توضیح میدادم.
  • علی اسفندیاری
  • من خیلی وقته دلم می خواست ایران رو سر اینا موشک بریزه 
    دلم خنک شد چند بار فیلمشو دیدم 

    لینک کانال تلگرام تو بده 



    پاسخ:
    حقشون بود


    https://t.me/rebel151
    تن اون عزیزمون رو تو گور لرزوندیم که فرمودن دنیای امروز دنیای گفتمانه نه موشک! البته میگن بغل پیر مراد خوابیده جرئت نداره دیگه ازین موضع گیری‌ها بکنه. روحش شاد!
    پاسخ:
    خدا بیامرز مواضعِ لطیفی داشت.
    خوبه کسی پیدا نشده هنوز که بگه حقوق بشر نقض شد
    منتظر ظهور چنین پدیده هایی هستم البته
    پاسخ:
    محتمله
  • هانیه شالباف
  • منتظر پست‌تون بودم :))

    خدایی خیلی کِیف داشت! دم‌شون گرم :)
    پاسخ:
    انتظار بجایی بود :))

    واقعأ هم
  • هانیه شالباف
  • البته باید می‌گفتم دم‌تون گرم :))
    بالاخره شما هم سهم بزرگی داشتین!
    پاسخ:
    پس چی! دکمه شو من زدم!
    امیدوارم عربستان ملعون ادب شده باشه. تازه یه چشمه بهش نشون دادن. و امیدوارم جنگ دوباره پیش نیاد. ولی راستش احساس غرور می کنم
    پاسخ:
    خیلی ها حساب کار دستشون اومد
    موشک اگر به موقع، عاقلانه و مقتدرانه باشه
    هیچ فرد عاقلی مخالفش نیست

    اما
    یک جمله :
    العجل...
    پاسخ:
    یه عده بی عقل داریم ولی!
    بی زحمت به دختر همسایه ی نداشتتون بگید عجله نکنه،اول بره دمپاییاشو بپوشه بعد نذری پخش کنه😐😅
    پاسخ:
    بی دمپایی قشنگ تره 😂😂

    گفتیم که این خطه مراقب دارد. این کشور عشقست که صاحب دارد. طفلان حرام زاده شیطانی، دیدید ترقه ها عواقب دارد.
    پاسخ:
    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی