Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

امتحانام که تموم شه...

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ


خیلیا رو زخمی میکنم [ اون ایموجی هه که پوزخند میزنه ]

  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۴۲)

:)
خسته نباشید..
پاسخ:
زخمی نباشید :()))
  • دخترِ انار :)
  • عخی یادش بخیر :)
    پاسخ:
    بله
    بخیر
    ولی شما هم مواظب باشید زخمی نشید :)))
  • دچـــــ ــــــار
  • منم یه دونه داشتم از اینا
    پاسخ:
    من خیلی داشتم
  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • یادش بخیر بچه که بودیم آخرین امتحانو که میدادیم تفنگ ترقه ایو دارت و هرچیز خطرناکی که داشتیم بر میداشتیم میزدیم به دار و درخت. آخ یاد تیکمون مگسی هامون بخیر. روز آخر امتحانا هرچی کتاب داشتیم مث بیشعورا میریخیتیم تو رودخونه. شهریور که میشد در به در دنبال کتاب میگشتیم برای مرور و امتحان دادن تجدیدی ها.... 
    پاسخ:
    :)))))
    یکی نبود بگه مگه جی تی ای عه؟ :))) کاملا جی تی ای طور بودیم
    یکی دیگه هم نبود بگه وقتی میفتی چرا کتابا رو اونجوری میکنی؟ :)))
  • دخترِ انار :)
  • من داداشم ازین تفنگ که ساچمه میخورن داشت بعد شبا باهم میرفتیم سوسکای بی نوارو میزدیم :دی
    پاسخ:
    خدا ازتون نگذره هییع
    ما فقط هم نوع هامون رو میزدیم
    ایشالا که امتحانات تموم نشه تد :)))
    همون احساسی باشی بهتره :)

    پاسخ:
    :)))
    اونجوری خیلی مهربان و لطیفم سو استفاده میشه ازم :))))
    عجب صدایی هم داشت :)
    پیر شدیم رفت باید کنار گفتن یادش بخیر به این تفنگا، به امتحانا هم بگین یادش بخیر :(
    پاسخ:
    عالی 
    هععییی 
    چقدر شکسته شدین شما
  • دخترِ انار :)
  • من چی کاره بیدم ؟ :||
    من چه گناهی دارم؟ :|
    به کدامین گناهِ نکرده؟
    ننگ بر کشتن جوانه :)))
    پاسخ:
    همیجوری حال مکنم چند نفر ر بعدِ امتحانام زخمی کنم
  • گلبول سفید
  • آخ آخ آخ! عکسه رو نیگاااا! منم وقتی از اینا داشتم خیلیا رو زخمی می کردم! D:
    دلم بچگی و یه دل سیر تفنگ بازی خواست! :)
    پاسخ:
    میبینی گلی؟! خاطرات گذشته مون چی شد؟ اون همه صفا و صمیمیت و باحالیتمون چی شد؟ :))
    ما رو چرا بکشید دیگه؟
    برید استاید دانشگاه رو زخمی کنید
    پاسخ:
    اونا جا خود
    ولی شماها هم در امان نخواهید بود [ پوزخند میزند همچنان ]
  • گلبول سفید
  • گلی؟ گلبولو مخفف کردی الان؟ D:
    راستی، تفنگه مال داداشته؟ اگه آره که پس من دو تا تفنگ هم بیابم پاشم بیام اونجا سه تایی دلی از عزا در بیاریم! :))))
    پاسخ:
    آره :))))) حال کردی؟ :)))
    پاشو بیا همو زخمی کنیم :)))) تفنگ آب پاش هم هست تازه
  • گلبول سفید
  • یکم دخترونه طوره، انتظارشو نداشتم خنده م گرفت! :))))
    تفنگ آبپاشم هست؟ [جیغ شادی] من تا بعد امتحانای تو نمی تونم تحمل کنم، الان دارم جمع میکنم بیام!! D:
    پاسخ:
    :)))) دخترونه نه! ظریفه :))))

    مشروط میشی دادا :)))
    عخی این یعنی آغاز سه ماه تعطیلی...
    یادش بخیر :(

    پاسخ:
    بخیر واقعأ
    ناراحتی نداره ک. یکی بخرید :))
    ما هم داشتیم، تا خراب میشد هم میرفتیم پشت کوچه از مغازه میخردیدم:))
    منم کنکورم تموم بشه خیلی کارها دارم:)
    یاعلی
    پاسخ:
    میخوای زخمی کنی؟ :)))
  • آقای‌مداد رنگی
  • من هم یکیشومیخرم وباهم میریم عشق وحال:)
    یعنی عشقنداین تیرهای پلاستیکی
    باسنگ روشون بزنی صدایی دلنوازوگوش خراش دارره
    من یکی تو8سالگی خریدم،بادکنک های دخترهاروتوپارک باهاشون میترکوندم
    عشق میکردممم

    پاسخ:
    چقدر خفن بودی تو :))
  • مجال‌ ـخواهـ
  • چقدر خوب بودن اینا... :)
    [ بگیر اون‌وَر فقط، ما «آتیش» :سوت: نگیریم ] :)))

    پاسخ:
    به شدت
    تو خودت تو بلک لیستی :)))))))
  • دخترِ انار :)
  • اّف مایل به تُف بر شما باد که میخواید یک انار ذاتا دلخون رو زخمی کنید :))
    پاسخ:
    دگه مخوام آب انارتان کنم :)))
    خیلی خوب بودن اینا:))
    حالا که اینجوری شد شما جرات دارید تفنگ رو سمت من بگیرید:) "لبخند شیطانی میزند و دور میشود!!"
    پاسخ:
    همه در تیر رسِ من هستین :)))
    خخخخخخ! خرس درونت فعال شده
    پاسخ:
    توله خرسِ درونم :))))
  • آندرومدا :)
  • اینم مص حمون طابصطون بشح میترکونمه. منم خیلی کارا میخواصطم بکنم اما خصطه بودم بعد عمطهانا :/ بی شک طو حم کصیو ذخمی نمیکنی .
    پاسخ:
    وجدانأ چه ترظِ نوشطنح؟! خجالط نمیکشی با این قلت حای دیکطه ایط؟! هطمن دانش عاموظ حم عصطی؟!

    شک نکن من همه رو زخمی میکنم :)))
    میرم سفر:)
    پاسخ:
    چه عاولی
    کجا به سلامتی؟ شمال نباشه فقط :))) شلوغ نکنین اینجا رو :)))))
  • آندرومدا :)
  • داداچِ من برا اون بیلبیلک قرمزا جون میداد :)
    پاسخ:
    اندازه گلوله کالیبر ده ارزش داشت :)))
    البته که من امتحان ندارم سال آخر و دارم زخمی میکنم هم اکنون:))
    پاسخ:
    زخمی کردن هات مستدام :)))
  • آندرومدا :)
  • "چه" رو با "ح" و "این" رو با "ع" مینویسن :) هیژژژژژژژژده شدی هیژژژژژژژژژژژژژژژژژژده :)
    پاسخ:
    خاکِ عالم خوااااهر :))))))
    از روشون یه دفتر مینویسم
    من بدون تفنگ میزنم ها!
    یه رزمی کارو نشونه نگیرید عاقا :دی
    پاسخ:
    اوعوع
    یادتون رفته با یه خرسِ گریزلی طرفید گویا 🐻😂
    اووو یس!
    حالا چون خرسین نباید آدما رو دست کم بگیرین که😂😒
    پاسخ:
    یاه :)))
    دستِ کم هستین :)))
    شمال فروردین و اردیبهشت رفتم... ینی اومدم:))
    تو این گرما باید رفت جای خنک ...تازه از اردبیل اومدم ...مثلا اینبار برم تبریز:)
    پاسخ:
    مسکو هم خوبه ها :))) 
    نع عامو میخوام برم کتاب بخونم و یه کم به علایقم برسم ها:))
    البته اگه باز پشتش نمونم(زبونم لال البته):))
    یاعلی
    پاسخ:
    چی لوس :)))))
    زبونت لال :)))
  • مهــ ـــسا
  • این امتحانا زخمی میکنن و تموم میشن شما دیگه زحمت نکش!
    :)

    پاسخ:
    من کارمو انجام میدم در هر حال :)))
    عخی هییع پیر شدیم رفت جوانی کجایی :)))
    دلم برا امتحانای مدرسه تنگ شده دانشگاهم مثه مدرسه ؟
    پاسخ:
    بله ننه بلقیس :)))))

    دانشگاه به مراتب بدتره :))
    خسته نشی D:
    پاسخ:
    نح
    نترس 
    جذبه زیادی داری ازت سواستفاده نمیشه :)
    مهربون بمون تد :)
    پاسخ:
    سعی میکنم :)
    حتما باید زخمی کنم که لوس نباشه؟؟ مگه من خرس گریزلی ام؟:))
    پاسخ:
    پ چی
    البته شما دخترا ذاتأ لوسین :)))) و این بد نیست اصن :))
  • علی اسفندیاری
  • وای یادش بخیر با این تفنگا چه خاطره هایی داشتیم 
    راستی درمورد تبعیض جنسیتی سخن راندیم نظر بده 
    پاسخ:
    خاطره زیاده واقعأ
    باشد
  • نیمه سیب سقراطی
  • یه بوی باروت طوری‌هم میداد بعد از شلیک‌، نه ؟؟؟ ؛)
    ولی من تفنگ آبی های تلمبه ای رو بیشترتر دوس داشتم ^_^

    + خدایی من‌موندم این ۴ عزیز دخیخا با چی مخالفن ؟!
    پاسخ:
    عاخ عاخ :)) عالی بود اون بو
    اونم خوبه. مهربان تره :))


    + با بنده
    مواظب خودمون باشیم پس :))
    پاسخ:
    خیلی
    ما خرسا با شما خرگوشا رابطه ی خیلی مسالمت آمیزی هم نداریم :)))))
    عنقریب یک ماهه که دقیقا همین جمله رو دارم هی به همه میگم(((:
    پاسخ:
    :))))
    باریکلا به شما
    راستش هنوز کامل با فضای وبتون آشنا نشدم و دلیلی نمی دیدم برای این پست کامنتی بذارم...(صد در صد برای حفظ جون:|)

    ولی خوب برا بچه، سوال پیش میاد...اون چهار دیس لایک ها جزو اولین مصدومین نیستن احتمالا؟! ~_~
    پاسخ:
    دنبال کننده هام رو نمیخورم :))) فقط زخمی میکنم

    اونا جز اولین زخمی شونده ها هستن :))
    برای اولین بار در زندگیش دیسلایک را زده و با تمامِ توانش فرار می‌کند...
    پاسخ:
    در بسته س خانم! برگردید دیسلایک رو پس بگیرید :)))
    من از این لبخند ها هراس دارم...هراس :|
    پاسخ:
    نداشته باشید :)) ما مهربانیم :))
    البته ننه بلقیس کنفوکار :))) این اسباب بازیا به گروه خونی من نمیخوره من فقط به فرز علاقه دارم وبس :)
    پاسخ:
    خا خا :))))
  • 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
  • 😂
    مواظب باشی برید کنار شاخی نشید

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی