Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

زیرِ فشارم و کتاب ها پوزخند میزنند

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ


این روزها به شدت تحتِ فشارِ امتحاناتِ پایان ترم قرار گرفتم! جوری که تا حالا تجربه ش نکرده بودم. چهار تا امتحان توی دو روز یعنی شرایطِ سخت! وقتِ درس خوندن همه ش صدای پوزخند های کتاب هام تو گوشمه! 

+

هیچ وقت با تقلب کنار نیومدم و نمیتونم بیام! یعنی همیشه شرایطش فراهم بوده و تلاش کردم که بتونم تقلب کنم! ولی روم نشده! بابتِ این کار به خودم افتخار میکنم! حتی اگه بابتِ نمره هام مسخره بشم و سرکوفت بخورم! ولی اینکه اکثریت با وقاحتِ تمام تقلب کنن و نمره های عالی بگیرن و با همون نمراتِ تقلبی پز بدن و به تقلب کردن هاشون به چشمِ مدال های افتخار نگاه کنن، خیلی تلخه! 

+ داستان خیلی کوتاه:

در تاکسی با صدای بلند درمورد اختلاس ها و دزدی های بزرگِ کشور سخنرانی میکرد و با لحنی اعتراضی به حال و روزِ کشور و مسئولین تأسف میخورد و حرف از پیشرفته بودن و فرهنگِ غنیِ کشورهای اروپایی و امریکایی و شرقِ آسیا میزد! راه که تمام شد و به مقصد رسید، در هوای گرم و آفتابِ سوزان، کتِ ضخیمِ مچاله شده اش را از کوله پشتی اش بیرون آورد و پوشید. تکه کاغذ های کوچکش را از جیبِ کوله اش بیرون آورد و نگاهی بهشان انداخت و لبخندی زد و در جیب های کتش پخششان کرد! روی تکه کاغذها با خطِ ریز چیزهایی نوشته شده بود! فکر میکنم شبیه به سحر و جادویی بود. شاید هم نفرینی که بوی آینده ای تلخ میداد... 

کرایه اش را حساب کرد و به سمتِ ورودیِ دانشگاه حرکت کرد...


+ عکس هم خودمان هستیم

+ دوستان اگه گوشه موشه های دلتون ما رو هم یاد کنید ممنون میشم. دعاتون میکنم، دعام کنید!

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

  • 🍁 غزاله زند
  • منم هیچوقت نتونستم خودم تقلب کنم.همیشه فکر میکنم موقعه تقلب همه چشم میشن و آدم رو نگاه مسکنن،برای همین کلا تقلب میرسوندم :)) آرامشش بیشتره! خدا هم انشالله راضی باشه 😅
    بله بسیار دعا میکنیم،التماس دعا همچنین :) 
    پاسخ:
    اصن آدم معذبه :))
    خدا خیرتان دهد :))

    تشکر
    من اگه بخوامم نمی‌تونم تقلب کنم! دستام می‌لرزه! قیافه‌م ضایع میشه! و به هر طریقی که بشه خودم خودم رو لو میدم!

    متقابلا التماس دعا! :)
    پاسخ:
    چقدر خفن :))

    چشم چشم
  • آندرومدا :)
  • همین چندوقت پیش امتحان عربی داشتیم. "تنیس روی میز" ب عربی میشه "کره المنضده". من نوشته بودم "تنیس علی المنضده" :| تا شعاع هفت کیلومتری ب همه رسوندم و لذا ب تقلب رسوندن هرگز فکر نمیکنم :| 
    ولی خب گاهی از آدم توقعات بالا دارن و نمرات بالا... و شاید در توان آدم نباشه و مجبور شه علی رغم تمام خر زدناش به ورقه دوستان ی نیم نگاهی بندازه :| البته این نظر منه و شاید از بقیه توقعاتی نداچته باچن:) 
    پاسخ:
    منهدم کردی تمامِ قواعد و ادبیاتِ عرب رو! :))

    دلیل نمیشه اینکارِ غیر اخلاقی رو انجام بده آدم! به هر دلیلی! داستان را خواندی فرزندم؟ درس نگرفتی؟! :)))
    مگه قرآنه گذاشتیش رو سرت برندالدوله :) 

    پاشو پاشو‌درستو بخون، هنوز به جایی نرسیدی که واسه خاطر دو‌واحد دوازده تا کتاب قطور بخونی، قطور یعنی هر کدوم حدودا هشتصد صفحه. 
    یعنی اصلا مرور کردنشون هم تو شب امتحان کاری عبث و ‌ بیهوده بود ولی عجیب بود که من رسیدم تو همون شب خلاصه همه اون دوازده کتابو مرور کنم.

    تو میتونی تد، تو میتونی :) 
    امضا: ستاد روحیه دهی به دانشجویان در فصل امتحانات:)
    پاسخ:
    از سرِ بدبختیه :)))

    بلههههه بلهههه ایننننهههه :)))
    تا پارسال فک میکردم اینکه تا الان نه تقلب گرفتم نه رسوندم،افتخاره!کاپ اخلاقو اینا!
    امسال فهمیدم ننگه!ننگ!خاطره‌ی چیو قراره تعریف کنیم برا نوه هامون پس؟
    اح!دانش آموز بودیم خیر سرمون:/
    پاسخ:
    الآن ینی هم میزنی و هم میرسونی و میخوای تعریف کنی واسه نوه هات؟ :))
    نه دیگه حالا تا اینجاشو که با همی ننگ سر کردیم!
    از اینجا به بعدشم روش!
    بلد نیستم واقعیت!حالا دور از شوخی اصلا خوشم نمیاد.
    یه چن باری بلند جوابو گفتم(ینی از دهنم دررفته!) معلمم شنیده و خندیده!همه هم نوشتن!خوشحال و خندان!در ابعاد کلان میرسونم من!
    پاسخ:
    خا خدا رو شکر :))

    شما کلأ تقلب رو فراموش کن به نظرم :)))
    تقلب نکردم ولی یه بار امتحانِ رایانه کارِ درجه ۲ داشتم اون موقع دومِ راهنمایی بودم بعد سرِ جلسه کنار دستیِ من یکی از آقا پسرای کلاسِ خودمون بود همه ش رو از روی دستِ من زد :/ و این در حالی بود که یه مراقب وسطِ صندلیِ من و ایشون ایستاده بود ://
    خجالت هم خوب چیزیه :/
    شیطونه میگفت... استغفرالله :|

    + :)))
    + اگه دعای ما از سقفِ اتاق بالاتر بره چشم. شما هم کنکوری های جان به لب رسیده رو دعا بفرمایید.
    پاسخ:
    واقعأ استغفرالله :))

    دعا میره بالا تا به خدا! 
    اولین مخالف تون هم که رسید به سلامتی! ما منتظرِ اون یکی هستیم! هیچ جا نمیریم همین جا هستیم! :))
    پاسخ:
    همیشه حاضر در صحنه ان :))
    من همیشه کلی تقلب میذارم تو جامدادی م ولی هیچ وقت ازشون استفاده نمیکنم :)) روم نمیشه به قول شما

    ایشالا خوب میدین امتحانا رو تموم میشه میره. درس خوندن تو ماه رمضون خییییییلی سخته
    پاسخ:
    دمِ شما گرم

    واقعأ سخته!
  • نیمه سیب سقراطی
  • + من همین که قصد تقلب کنم ؛ از استرس اونی که رو برگه تقلب نوشتمو در جا یاد میگیرم :))

    + آخی چقدر این عکس طفلکیه :))

    [ نگارنده کامنت بابت اینکه این ترم امتحانی ندارد پز میدهد و سوت زنان از کادر خارج میشود ] :دی
    پاسخ:
    :)) عالیه که

    + خا حالاع :/ :))

    [ با سر به میز میکوبد ] :)))
    میگذره، امتحانا هم میگذره...
    تقلب یه پررویی هایی مخواد که سخته.
    جادو جنبل تقلب نبود احیانا :)
    من همش حس میکنم شما باید وکیل یا قاضی شید.
    دعا هم به چشم...
    پاسخ:
    سخت میگذره خا :)))
    خیلی پر رویی میخواد
    دقیقأ :))
    از برای چه اونوقت؟
    ممنون
    فقط یه حسه :)
    پاسخ:
    اوه مای خدا :))
    فقط در مورد عنوانتون یک چیزی بگم و برم:

    اون ترول ها بیشتر دارن قهقهه می زنن تا پوزخند! :|

    + منم می خوام به تقلید از شما یه پست در مورد تقلب بذارم! التماسا...

    چشم...ما هم محتاج دعاییم!
    پاسخ:
    نح! تو قهقه هاشان یه پوزخند تلخی هست که فقط من میفهمم :))

    + موردی ندارد :))

    ممنون
    به کامنتم نگاه کردم دیدم در مورد کل پستتون نظر دادم! :|
    پاسخ:
    خوبه ک 
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • وای امتحانای پایانترم -_-

    +منم هیچوقت تقلب نمیکنم :) 
    ن دلم راضی میشه و ن استعدادشو دارم :/

    +حتما،محتاجیم ب دعا :)
    پاسخ:
    خیلی وای

    زنده باشید : ) 
    همین خوبه

    + ممنون
    بهشون دقت نکنید تا نفهمید! 

    تشکر بابت نداشتن خساست!
    پاسخ:
    : ]
    امشب با یکی از بلاگرا تو حرم یادتون کردم.
    ان شاءالله به خوبی پاس میکنید.
    شما میتونید.
    پاسخ:
    چی باحال! بهارنارنج خانم؟! :)) 
    ممنونم
    باشد که با امتحانات و این ایام رستگار شوید:))))
    ما که راحت لم دادیم نمیدونیم کی به کیه]آیکون خباثب[
    البته این دوره ها رو گذروندیم:))

    پاسخ:
    ان شاءالله تعالی :))
    خباثب؟ آخه خباثب؟ :)))
    بله بله ^_^
    دومین دیدارمون بود : ))))
    پاسخ:
    از دیدارِ وبلاگی هم شانس نیاوردین :)))))
    منم هیچوقت نمیتونم تقلب کنم! 
    همیشه استرس اینو دارم که شخصیتم خراب بشه:)
    پاسخ:
    درود بر شما :))
  • دخترِ انار :)
  • ملت همه یه جوری اعلام ناتوانی در دریافت تقلب کردن و گفتن ما که اصلا تقلب نمیکنیم من الان شک کردم نکنه منم که هرجا میره و نگاه میندازه آدم دارم تقلب میکنم :))

    موفقیات مستر سناتور دانشجو :)
    پاسخ:
    شما هم خیلی مشکوکید به تقلب :))

    تیشکر تیشکر
  • بهارنارنج :)
  • ای داغان تو درطول ترم درس نخوندی چرا به تقلب کننده هابدمیگی؟؟
    وقاحت؟؟؟
    حسووود!!:-Pاوف برتو!
    اون گوشه های دلم یکی میگفت:پوشش پوشش! داغان! شلغم و..
    خلاصه به یادت بودم

    پررو بلدنیست تقلب کنه فحش میده به اینکه بلدم نیست افتخارمیکنه! داخان:))

    موفق باشی;-)
    پاسخ:
    بروووو بابااااع 
    داغانِ متقلبِ دزدِ علم 
    :))))
    متقلب حیا کن تقلب را رها نما 
    همه بگن با من :))


    زنده باشی
  • خانومِ حدیث :)
  • چرا به تقلب کننده ها توهین کردین؟!
    ما زکات علممون رو میدیم سر جلسه   :)  :دی
    پاسخ:
    کلاه شرعی ر
  • خانومِ حدیث :)
  • البته تقلبی ک من گفتم متفاوته  :دی 
    پاسخ:
    خاع
    شما خاص و متفاوت :))
  • دچـــــ ــــــار
  • بابا من 3 تا امتحان توی یه روز رو تجربه کردم حتا
    + ترم آخر که بودم در یک ساعت 3 تا درس متفاوت داشتم :)) چرخشی میرفتم کلاسا رو
    پاسخ:
    تو مردِ نبردی
    من خسته ام دچار
    خسته
    :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • امتحان:(((((
    اساتید به قصد کُشت سوال میدن!!
    موفق باشید و التماس دعا.
    پاسخ:
    😢😢

    ممنون
    تقلب اگه یادداشتی نباشه و شخصی که ازش تقلب میشه راضی باشه..یا حتی مبادله ی جواب ها صورت بگیره شرعا حلاله..البته همچین موقعیتی کم پیش میاد:)
    پاسخ:
    عججججب
    شما کِی مجتهد شدین؟ :)))) 
    التماس دعا واقعأ :))
    خخخخ...یه چند ساعتی میشه:)
    متقابلا😄..برادر سرتو بچرخون لبخند نزن:دی
    پاسخ:
    عخخیی :))
    خا خا
    من وقتی سر جلسه ام انقدر استرس دارم یه وقت مراقب فکررر نکه دارم تقلب میکنم و آبروم بره:///  حالا هیچ وقتم کاری نمیکنما ولی استرسشو دارم...

    موفق باشید:(
    پاسخ:
    سخته دیگه 

    ممنونم
    اگه تو طول ترم میخوندی الان این وضعیت نبود.

    البته من تو طول فرجه درس نمی خونم چه برسه به ترم.
    پاسخ:
    دیگه اتفاقیه که افتاده :))
    اون عکسِ بغلِ میزتون بسی حال خوب کن است.

    +جدی جدی دیگه پسر تاریکی منتشر نمیشه سناتور؟
    پاسخ:
    عاولیه :))

    + خبر میدم
    خیلی زیاد عاولیه.

    +واقعا؟ پس یعنی امیدی هست به انتشارش؟ رمزشو به منم می دهید آیا؟ :)
    پاسخ:
    : Г

    + حتمأ
    اونایی که ساندارک واسشون مهم بوده و نظر دادن و نقد کردن، ساندارک هم واسشون ارزش قائل میشه.
    چقدر میزتون مرتبه تو دورانِ امتحانات!!!!

    من تو دورانِ امتحان اتاقم غیر قابلِ حرکت میشه! میز که جای خود داره :)

    +ان شاء الله امتحاناتتون رو عالی بگذرونید سناتور تد.
    ++درود بر شرفتون که تقلب نمی کنید سناتور.
    پاسخ:
    مرتبه چون درس نمیخونم :)))))

    + ممنونم خیلی
    ++ وظیفه س
    دمِ ساندارک گرم. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی