Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

احترامِ سخت

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ب.ظ
احترام به چرت ترین چیزایی که ممکنه تو هر فضای واقعی و مجازی ببینی و بخونی و بشنوی، ولی به اسمِ احترام به سلایق باید سکوت کنی! چون هیچ دلیلی وجود نداره تعریفِ چرت تو نگاه و فکرِ تو با همه یکی باشه! این نوع احترام واقعأ سخته!  ولی باید یاد بگیری که به چرت ترین ها هم احترام بذاری! وگرنه هم متحجر میشی و هم مستبد و هم دیکتاتورِ فکری!!
  • ۹۶/۰۳/۱۲
  • Neo Ted

نظرات (۱۹)

اوف .زدی تو خال
پاسخ:
میدونم :)))
نمیدونم چرا یاد این جمله افتادم:
بزرگترین درس زندگی این است که گاهی احمق‌ها درست میگویند.
#چرچیل
پاسخ:
بجا بود
  • شرمندهٔ یابن الحسن
  • آره همین طوره 
    پاسخ:
    : )
    دقیقا مسئله همین تعریفِ چرت در نگاه افراد متفاوته. اگه معیار یکی باشه شاید تفاوتی بوجود نیاد ولی معیارها متفاوته.
    پاسخ:
    درسته
  • آندرومدا :)
  • خواستم بگم گودلاک دیدم نمی‌خوره :) let it go پَ :))
    پاسخ:
    وجدانأ نمیخورد :))
    :)
    احترام فقط تو سکوت خلاصه نمیشه.
    پاسخ:
    تو این موردی که گفتم خیلی هم میشه :))
    و دلیل؟؟
    پاسخ:
    چون اگه بخوام تو این مباحث بحث کنم و اعلام مخالفت کنم، قطعأ دلخوری و بحث های ناخوشایند پیش میاد و من اینو نمیپسندم! پس سکوت میکنم و لبخند میزنم : ]
    بحث اینه که اونایی که میگن به سلایق باید احترام گذاشت، واسه این میگن که سلیقه شون یه کم عَجَق وَجَقه و خیلیا نمیتونن به سلیقه اونا احترام بذارن، واسه همین فاز روشنفکری برمیدارن و میخوان متمدن و بافرهنگ نشون بدن و بعد میان واسه دفاع از خودشون میگن بیاین به سلایق احترام بذاریم و توهین و اعتراض نکنیم. در حالی که خود اینا وقتی یه چیز متضاد با همون سلیقه کج و کوله شون میبینن هر چی از دهنشون درمیاد میگن و اسم این رو هم میذارن آزادی بیان واسه خودشون!!! 
    به بعضی چیزا نمیشه و نباید احترام گذاشت. حالا نمیخوام بحث رو جدی کنم ولی اگه قرار به احترام به همه نوع عقیده و سلیقه ای باشه، امر به معروف و نهی از منکر دیگه بی معنی میشه. در صورتی که خیلی بهش توصیه شده! 
    ببخشید پرحرفی کردم! :)
    پاسخ:
    موافقم باهاتون. ولی این قضیه نسبیه و مطلق نیست! منظورِ من درمورد اون نظراتیه که به کسی توهین نمیشه و صرفا سلیقه ی شخصی مطرحه توش. اینجور مواقع میشه احترام گذاشت و لبخند زد و گذشت! چون سکوت ما آسیبی به شخصی نمیرسونه! حرفِ اونا هم توهینی به شخصی نیست! پس سکوت خوبه دیگه!

    اختیار دارید : )
    پس این بحث و به نتیجه رسیدن نیست دعواست :)
    پاسخ:
    نه دیگه! همیشه یکی از طرفین ظرفیتِ بحثِ بشردوستانه رو نداره :))
    کامنت قبلی اشتباه فرستاده شد :)

    الان اگه من کامنتی فرستادم و شما لبخند ":)" زدید از کجا بفهمم واقعی بوده؟:|

    حقیقتا می ترسم کامنت بفرستم :| تا این حد اعتماد به نفسمون بالاست...!:)

    + یه وخ علامت لبخند نذارید که ترس در من رخنیده :)
    پاسخ:
    من لبخند هام واقعیه به جانِ دختر همسایه مون :))))
    فقط وقتایی که حرفی واسه گفتن ندارم لبخند میزنم که بی احترامی نباشه به کامنت گذار :))
    وگرنه اینجا راحت باشید. کسی ناراحتتون نمیکنه!
    آها بله من رو کلمه "چرت ترین" دقیق نشده بودم حله سکوت :))
    پاسخ:
    دقیق باشید خانم
    بیخیالی از همش بهتره حتی دیگه مجبور نیستی بیخودی به چیزی ک دوسنداریم احترام بزاری :-) 
    پاسخ:
    میتونه خوب باشه :)
    سخته..احترام بزاری به افرادی که علنا حرفاشون ازیه جایی خط میگیره..نگم باز!
    پاسخ:
    گفتم که سخته
    احترام چیز خوبی عست :))
    پاسخ:
    نه باباع؟! :))
    خوش حالم که تا به امروز مجبور نشدم به شما احترامِ سخت بذارم! :)

    + میشه لپ های خرسِ هدرتون رو بکشم؟! :| همیشه قبل از بستنِ وب تون یکم نگاهش میکنم! خیلی گوگولیه :)) 
    پاسخ:
    خدا رو شکر :Г

    + نح :# مگه الکیه؟! سناتوری گفتن ابهتی گفتن :/ :))
    الان اونی که جلوی خدا رو شکر گذاشتین چیه؟! نمادِ جدیده؟! 🤔
    پاسخ:
    اوهوم :))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • این چند روز به هر وبلاگی، سر میزنیم، همه یجورایی شاکی هستند!!!
    پاسخ:
    شاکی نیستم من
    خداوند احترام گذارندگان را دوست میدارد:دی
    پاسخ:
    همانا از رستگارانند
    امام رضا علیه السلام می فرمایند که : زمانی بر مردم میرسد که عافیت ده جز باشد.نه جز آن کناره گیری از مردم و یک جز آن سکوت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی