Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خودت باش داغان! یه داغانِ واقعی!

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

اونقدری که یه سری تو ایران سعی میکنن اِمریکایی زندگی کنن، خودِ شهروندانِ ساکنِ لاس وگاسِ اِمریکا سعی نمیکنن مثلِ خودشون زندگی کنن!

+

طرف تا دیروز با مشت پیازِ سر سفره رو به چهار قسمتِ مساوی تقسیم میکرد که بعدش با حلقوم فرو بره تو آبگوشت، الآن یه جوری استیک و پاستا و چیکن کوردن بلو رو با لفظِ قلم بیان میکنه که آدم یه لحظه فکش میچسبه به کفِ کاشی و اگه طرف رو یه زمانی  با شلوار کردیِ مشکی و زیرپوشِ آبیِ بد رنگ و دمپایی ابری درحالِ تسبیح چرخوندن سرِ کوچه ندیده باشه، باورش میشه که طرف در یکی از  کوچه پس کوچه های فرگوسنِ امریکا در یک خانواده ی مذهبی چشم به جهان گشوده و نِمو یافته و دکترای شکافِ هسته ی اتم از هاروارد داره :/

بیا برو با فلافل خودت رو خفه کن باباع :// زیرش رو بگیر نریزه در ضمن :/ خیلی پر کردی ://

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۲۱)

آخ گفتی....!!!
پاسخ:
:))
خدایی هر وقت خواستم تسبیح رو بچرخونم دور انگشتم نشد! هی گیر میکنه سفت میشه! ولی زنجیر رو میشه چرخوند.
پاسخ:
الکی که نیست برار! با تمرین و ممارست بدست میاد!
برو یره. از حدود دوم راهنمایی تسبیح درم! هیچوقت جایی بدون تسبیح نمرم. خخخخخ. ولی خب به نوع تسبیح هم بستگی دره. شاید با تسبیح مو نمشه!
پاسخ:
بیا بهت یاد بدم :))))
کلاس خصوصی لازمی :)))
اسم غذاهای جدید خیلی جالبن بعضیاشون! حداقل واسه شانسی سفارش دادن و ضایع‌شدن! :))
پاسخ:
خیلی باحال میشه :)))
وااای عالی بود!!!!! 
دقیقاااا همینن ینی بعضیا:/
پاسخ:
قابل نداشت :))
:))
ما که کلا ایرانی ایرانی داریم زندگی میکنیم.مشکلی هم نداشتیم.آمریکایی چیه بابا،هر جور راحتی باش،داغان خودمان باشیم ;) 
پاسخ:
والاع
از اسماشون نگید که دلم خونه :)) 
تظاهر کردن بده ولی خب آشنا شدن با جک و جونور بود چی بود گفتین زیاد هم بد نیستا :)
پاسخ:
:))))
نمیدانم والا :))
آدمی و پیشرفت دیگه
چیکارشون دارین؛)
خداییش فلافل می ارزه به همه اون غذاهای عجق وجق
پاسخ:
فلافل که جا خودش اصن
خیلی بحث جالبی بود / خطاب به این جور آدما از جمله خودم باید بگم که: ما اینیم نه اون :)
پاسخ:
جالبی از خودته :))
هر خری باش فقط خودت باش!
مصداق بارز همین جمله بود پستتون دیگه؟:))
پاسخ:
حالا نه در این غلظت انصافأ :)))
یکمی با ادب تر!یکمی لطیف تر!
پاسخ:
آره :))
  • آقای سر به هوا ...
  • عاقا ما یه بار با یه دوستی رفتیم بیرون بعد از نیم ساعت گفت سرم درد گرفت ، وای الان به یا کافی احتیاج دارم . رفتیم یه جا کافیشو خورد و بعد یکم صحبت کردیم راجه به زندگی ، دنیا و روزمرگی هامون .
    بهم گفت ببین من لایف استایلم لش طورِ لاس وگاسیه :| ه وقت بخوام با هر دختری که بخوام یه Date تنطیم میکنم .
    اینجور آدم ها بیشتر از اینکه شاخ به نظر بیان تو چشم بقیه پنهان شده پشت کمات قلنبه سلنبه به نظر میان !
    پاسخ:
    ینی جا داره با عسل خودمو خفه کنم :/ :)))
    :))))))))
    پاسخ:
    ((((((:
    ایشون در یکی از خانواده های شهید پرورو آمریکا دنیا اومدن حتما:))

    +بی ریلکس بیب:|
    پاسخ:
    یحتمل :))))

    +خاع :/ 
    وای ولی دور از اینا کوردن بلو خیلی خوشمزه است *_*
    پاسخ:
    :| :))
    بحث اینجاست بعضی ها فکر می کنن باید  اون  کلمه یا اسمی که از یه زبون دیگه وارد زبونمون میشه رو با  لهجه و تلفظ ئه کاملا صحیح ئه اون کلمه که داره توی فلان جا  گفته میشه گفت  :D ( جمله بندی تو حولوقومم خخخ )

    توی علوم کامپیوتر و برنامه نویسی و... با این مشکل زیاد سر و کار داریم که یه سری نمی خوان قبول کنن که وقتی من دارم اسم یه زبون برنامه نویسی رو میارم یا اسم یه اصطلاح رو میارم لازم  نیست تلفظ دقیق اون رو بیان کنم صرفا هدفم رسوندن منظوره حالا یدونه     --َ---ِ----ُ-  اینور اونور می گن جوش نخوریم :D
    ( دلم پر بود از این موضوع خخخ یهوو خالی شد :D )
    پاسخ:
    جای شکر داره که خالی شدی! وگرنه رسمأ خفه میشدی :))
    بالاخره خودم باشم یا داغان باشم؟ :دی
    پاسخ:
    خودِ داغانت رو پیدا کن و اون باش :)))
    البته عنوان خطاب به اون افراد بود :))
    دیروز تو کتابخونه دختره سر صدای گیره ی پرده که باد میخورد بهش و میگفت ببندینش با چندتا از بچه ها دعواش شد برگشته بهشون میگه برید دهات خودتون درس بخونید شما رو چه به مکان های عمومی؟اینو در حالی میگفت که وسط درس خوندن بقیه با صدای بلند داشت دعوا میکرد!!
    دو کلام فارسی کتابی حرف زده فکر کرده حالا اصالتش عوض شده:)))
    والا
    پاسخ:
    لازمه بطورِ حضوری توجیهشون کنم :)))
    دارم فکر میکنم تو بخوای خودت اون طوری باشی چه کلماتی به کار میبری..!
    مثلاً؛ «رویا هانی میلک گلاسه میل داری عریزم؟» :دی
    پاسخ:
    :))))
    گزینه ی خوبی میتونه باشه
  • علی اسفندیاری
  • یعنی اونقدری که اینجا باهات موافقم تاحالا با هیچکی موافق نبودم 
    پاسخ:
    چه شدید :))
    خیلی ممنونم :D
    پاسخ:
    قربانت :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی