Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سناتور وارد میشود

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ


راستش رو که بخواید، تو هوای گرمِ بندر، توی بازارِ خرمشهر، دیدومت با ناشناسی... معذرت میخوام! باز یادم رفت هدفون رو در بیارم از گوشم که اینجوری اختلال بوجود نیاد! داشتم میگفتم! تو هوایِ مه آلودِ سیاستِ کشور به این نتیجه رسیدم جای خالیِ یک سناتورِ وظیفه شناس و مردم دار [ گیوتین حتی ] خالیه که بیاد و با اراده و همتِ عسلیش کار رو راه بندازه! خلاصه که ثبت نام کردیم و صلاحیتمون هم تأیید شد و ما هم رفتیم جز نامزدهای ریاست جمهوری! 
پر حرفی نکنم دوستان! میخوام اول از همه سوابقِ تحصیلیم رو بگم که علاوه بر افتادنِ فکتون، زخمِ معده هم بگیرید همینجوری الکی و متوجه بشید با چه شخصیتِ سنگین و پُری طرف هستید!
سوابقِ تحصیلیِ آن خفن الدوله:
1. کسبِ مدرکِ تحصیلیِ پیش دبستانی [ بچه های ما بهش میگن آمادگی ] در مدرسه ی محل با نمره ی عالی و انضباطِ شونزدِع!
2. کسبِ مدرکِ تحصیلیِ سیکل و فوقِ سیکل و ارشدِ سیکل در جنگلِ آمازون با نمره ی علف! 
3. شرکت در کنکورِ جنگلیِ سراسری فقط! [ به شدت مهمه این مورد ]
4. تحصیل در دانشگاهِ خارجِ جنگل! [ دقیقأ داخلِ خارج ] 
5. کسبِ دیپلمِ افتخار از دانشگاهِ عسل گیریِ جنگل های خارج!
6. دکترای افتخاریِ شیر کف عسل سازی از موسسه ی شکعس [ شیر کف عسل سازی که مؤسسش هم خودِ خفن الدوله هستند ]
7. ثبتِ اختراعِ دستگاهِ شیر عسل کفگیر [ کفِ شیر عسل را از آن تفکیک میکند ]
8. ثبتِ رشته ی جدیدِ تحصیلیِ شیر عسل شناسی در ابعادِ رئالیسم و ناسیونالیسم!
9. و غیره که همه خوبن و شما اعتماد کنید به ما! 
خب این از سوابقِ تحصیلی و اینا که خب گویایِ سوادِ بالا و تخصص های اینجانب است! فکتون رو جمع کنید تا بریم سراغِ سوابق اجرایی و مدیریتی!
سوابق اجرایی و توانایی های آن خرسِ بیشه ی تدبیر:
1. سلطانِ جنگل
2. سلطانِ قلب ها
3. ریاستِ بخشِ موم سازیِ جنگل
4. مدیریتِ بخشِ قوطی سازیِ کنسروِ ماهیِ روخانه
5. مسؤلِ جداسازیِ شغال ها و کفتار ها از هم در هنگامِ دعوا که نشان دهنده ی صلح طلب بودنِ اینجابه
6. شرکت در جنگِ جهانیِ 8 ساعته ی غیر مقدس در جنگل با مسؤلیتِ چال کردنِ مرده ها و تلف شده ها [ جنگ هیچ تلفاتی به همراه نداشت ]
7. تواناییِ ایستادن بر روی دو پا و خوردنِ عسل و ماهی
8. استشمامِ انواعِ بو، اعم از خوب، بد، خیلی بد، شیمیایی، خردل، باقالی و غیره از فاصله ی 30 کیلومتری
9. تواناییِ خوابیدن به مدتِ 7 ماه! بدونِ غذا و خوراک!
10. هم بازی شدن با دی کاپریو در فیلمِ revenant و کتک زدنِ او مثلِ چی:



اهداف و برنامه های آن والا مقام:
1. اول از همه اجازه بدید یه قولِ 100 روزه بدم! همینجوری دوست دارم یه قولِ 100 روزه بدم! شک نکنید بعدِ 100 روز، علاوه بر حل شدنِ مشکلِ آب خوردنتون، مشکلِ هوا خوردنتون رو هم حل میکنم! 
2. در دو سالِ اول سعی دارم لوله کشیِِِ ساندیسِ انگورِ قرمز رو داشته باشیم به خونه هاتون. شاید بگید ما دوست نداریم! ولی خب باید دوست داشته باشید. چون من خیلی دوست دارم!
3. قول میدم در صورتِ توافق با داخلِ خارج، علاوه بر چرخِ پیکان، چرخ های گاری و فرغون های کشور هم بچرخه! پیکان باید برگرده به جاده ها دوستان! از وقتی پیکان رفت، برکت هم از جاده ها رفت! پس دست در دستِ هم دهید به تِد، پیکانِ جوانان را کنید روشن!
4. از اونجایی که خودم به شدت خرسِ ازدواجی ای هستم و با گوشت و پوست و استخوان درک میکنم این قضیه رو، بعدِ رئیس جمهور شدن، قول میدم تک به تک واسه همه پسرا زن بگیرم و برم واسشون خواستگاری! به همین کیبوردِ اعظم قسم! واسه دخترا هم قول میدم عفت و اقدس و صغرا رو مأمور کنم برن پسرهای خوب و معصوم رو گزینش کنن واسه خواستگاریشون! البته دخترا حواسشون باشه! اگه بخوان سختگیری کنن و ناز کنن و اینا، احتمالِ وارداتِ زن از چین و تایوان هم هست!
5. واسه همه یه کلبه ی چوبی تو جنگل های شمال میسازم و اسمش هم میذارم " مسکنِ جنگلی ".
6. دریا رو لوله کشی میکنم تو شهرهاتون تا همه دریا داشته باشید و حال کنید!
7. واسه حلِ مشکلِ اشتغال هم اصلأ نگران نباشید! قول میدم اگه رئیس جمهور شم، شغل از خارج وارد کنم و بریزم تو بازار! شغل های بورکینافاسویی، جبل‌الطارقی، استوایی، آمازونی و مهم تر از همه چینی! 
8. در برخوردِ با فساد و رانت خواری و اختلاس هم برنامه ی مدون و روشنی داریم! همه ی مفسدان اقتصادی رو محکوم به یکی از مجازات های زیر خواهیم کرد:
- پنچر گیریِ قطار
- لیسیدنِ آرنجِ دست
- بوسه زدن بر انگشت کوچیکه ی پا و یا زدنِ نوکِ دماغ به کفِ پا
- تماشای پکیجِ استثناییِ تبلیغاتِ تلویزیون [ منم همینطور - اون خانمه که کلأ نگرانه و شالِ سفید داره و میاد از بدبخت بودنِ خودش و کوچیک بودن خونه و شر بودنِ بچه ش و ... حرف میزنه - کرمِ حلزون ورژنِ چندش تر - تن تاک - تو جیب جا میشه - شامپو صحت و  ظروف چند پارچه ی نچسب و ... ]
- جارو کردنِ شن های کویرِ لوت
- عکس برداری از جنگل در حضورِ درخت ها 
- ارضایِ نیازِ بغلِ جوجه تیغی
- و چیزای دیگه که خیلی کارا و قاطع هستن و شما به من اعتماد میکنین!
9 .علاوه بر یارانه که قراره پنج برابر شه، یارانه ی عسل و ماهی هم اضافه میکنیم به سبدِ یارانه ها! هر ماه میتونید برید از بانک ماهی و عسل هم بگیرید!
10.  نه که خیلی وعده ی 100 روزه دوست دارم، میخوام همینجوری رو هوا یه وعده ی 100 روزه ی دیگه هم بدم! [ وعده ی 100 روزه میدهد ]
11.  و باقیِ وعده ها که در این مقال نمیگنجه و شما مجبورید به من اعتماد کنید! به من اعتماد نکنید به کی اعتماد کنید؟؟! هان؟! نه جانِ تِد! به کی؟!

شاید واستون سؤال شده باشه با توجه به بیانیه ی سابق که گفتم تو انتخابات شرکت نمیکنم، چرا شرکت کردم! خب جا داره بگم چی؟! کجا؟! من؟! شرکت نمیکنم؟! شیب؟ کلید؟! بام؟! من کی گفتم نمیام؟!! برید حرفای اون روزِ من رو بیارید! من گفتم تو انتخابات شرکت نمیکنم! نگفتم که تو انتخابات شرکت نمیکنم که! مگر اینکه بی عقل باشم و چنین حرفی زده باشم! 

خلاصه به من رأی بدید که اگه ندید هیچی دیگر! یارانه هاتون رو قطع میکنم، وایفای هاتون رو هم میدن بدزدن! از ما گفتن بود!
رأی شماها همه با هم سناتور تِد! تِد برای ایران، ایران برای تِد! 
دارم میام که حال کنیم! خیلی هم باحالم! خیلی هم باحالید!

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

اییییییییییینه!!!!!!!! من نامزدم رو پیدا کردم :دی
+شماره ده خیلی باحال بود انصافا دمت گرم سناتور ^_^
پاسخ:
برو تبلیغات رو شروع کن :))
+ کدوم دقیقأ؟ :)))
آقا یه سوال
توانایی خوابیدن به مدت هفت ماه! بدون غذا و خوراک!
چطوری میشه اونوقت؟ 😕
پاسخ:
یکی توانایی های ما خرس هاس😎
تا همونجا رو خوندم باقیش باشه واسه بعد :دی
پاسخ:
خاع :/
اینارو ول کن
شام تبلیغاتی چی میدی بیایم؟؟:)
پاسخ:
اصن خوندی انصافأ؟ :/

شناسنامه تحویل میگیریم زرشک پلو با مرغ میدیم همراه با عسلِ اضافی

اگه یه گزینه دیگه هم بانام تعطیلی مدارس در 6ماه ازسال اونوقت منم بهتون رای میدم.

به همین کیبورد قسم!!

پاسخ:
نه دیگه! اونجوری زیادی بهتون فشار میاد داغان میشید :))

همشو نه اهدافتو فقط اولیشو خوندم..اما قبلشو کامل خوندم با مدارک
نوچ رای نمیدم!
شیشلیک یا برگ با ژله و مخلفات
فقط دراین صورت رای میدم:)
پاسخ:
کامل نخوندی و نظر میدی :/ 
رأی نده اصن :/ بی توجه :/ 
اگه تولیدی های پوشاک رو گسترده کنید من برای آینده کشورم ب شما رای میدم D:
پاسخ:
:))))
یه خطِ تولید به نامت میزنم کلأ تأمین شی
مرسی اه :) شما رئیس جمهور رویاهای منید جناب . شعارتون چیه فقد جسارتا؟
پاسخ:
عکس چی میگه پس؟ :/
عاه شرمنده :|| درگیر ذوق سند تولیدی شدم فراموش کردم.
پاسخ:
حواست باشه دگه :))
:)))))
عکسِ اول :))
رویا هم که هست :/ :)
عکسِ آخر :))
حیف که انضباط تون شونزدِع بوده وگرنه بهتون رای میدادم!
ساندیسِ انگورِ قرمز *_*
حالا که فکر می کنم شونزدِع خیلی هم بد نیست!
سناتور سناتور حمایتت می کنیم :)
میدم بنرِ تبلیغاتی تون رو چاپ کنن بزنن بهترین جای شهرمون :)

خیلی خوب بود :) خیلی عالی بود :) خیلی خندیدم :))))
قلم تون پایدار
پاسخ:
پ چی :)))
ما اینیم :)))
انضباطم در راهِ حرف حق زدن کم شد!
درود بر شما :))) شما رو میذارم رئیس سازمان حمایت از محیط زیست! 


خیلی عالی :))
عاااالی بود :)))

هم بازی شدن با دیکاپریو :))))

میشه کسانی که بهتون رای دادن نوشیدنی اختیاری از لوله کشی هاشون داشته باشن؟ انگور قرمز آخه؟ 


پاسخ:
عالی خوندید :))

😎😎


فقط همون! :))
آپشنای دیگه ای هم واسه لوله کشی وجود داره؟

میسپرم همه سربازام فقط به شما رای بدن.فقط یه شرط ریز داره که امیدوارم لحاظ شه!اونم اینه که یه کامیون مسلسل و شوکر دستی بفرستین لازم داریم :))

و اینکه چه شرط رو قبول کنین چه نکنین من بهتون رای میدم.تازه پوستراتونم با بودجه ی خودم پخش میکنم :))

انقد من بچه ی خوبیم عصن ://

سناتور،سناتور،حمایتت میکنیم و اینا...
پاسخ:
خیر! فقط ساندیسِ انگور قرمز!!

درودِ خدایگانِ یونان بر شما!

:)))
واااای عالیییی بووود
علاوه بر اینکه خودم کلی خندیدم و خوندم ، برای خانواده هم خوندم!!!
نمیشع رانی هلو بدین بهمون؟:)
من که نمیتونم رای بدم ، ولی قووول میدم حمایت کنم و این صوبتا!!
سناتور تد سناتور تد : دیی
پاسخ:
چقدر عالی : ))

نح! فقط ساندیس!! فقط انگور قرمز!!

شما تبلیغ کنید تو مجازی!!
راستش خوندم نفهمیدم باید بخندم یا گریه کنم:( اخه اینم شرایط ما داریم بخدا؟؟
+ خوب و طنز بود و البته کمی تلخ.
ممنون
یاعلی
پاسخ:
شما بخندید :))
این تیکه که "من گفتم تو انتخابات شرکت نمیکنم!نگفتم تو انتخابات شرکت نمیکنم که!و برنامه ی 100 روزه عجیییییب به من چسبید...خیلی خوب بود :))

+عطرِ گلِ محمدی به انتخابات خوش امدید :))
پاسخ:
نوشِ جان :))

+ :)))) بله بله
خب من برگشتم ^_^

احتمل واردات زن از چین و تایوان؟؟؟؟😨 نه تو رو خدا همین یه موردو کم داشتیم!
ای جان^_^ کلبه ی چوبی میدوست... اصن عاشق *_*
وای خدا خخخ این مجازات هاتون تو چش و چال بدخواهانِ ریاست جمهوری و کاندیداتوریتون... خیلی باحال بودن : ))))
عکساتون عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن : )
رای ما جناب تد... خوب شد؟ دی

فقط یادتون باشه که چند سال دیگه اگه انتخاب شدین همه ی این وعد و وعیدهای صد روزتون تکذیب کنید : ))
پاسخ:
خوش آمدید

همینه ک هست! حواستون باشه!!
عالی :))
ما در برخورد با مفسدان قاطعیم!!
ممنون
عالی! فقط به بقیه هم تبلیغ کنید!!

کی؟ من؟ فکرشم نکنید!
راستی یه شِل از همونایی که دستتون هست رو بی زحمت پست کنید تا رای کل مشهد رو براتون جمع کنم خخخخ
پاسخ:
:))))
آدرس بدید لوله کشی کنن واستون
چجوری اینا به ذهنتون می‌رسه! :)
این برنامه‌های مدون و روشن برای برخورد با فساد و رانت‌خواری عالی بود :))
پاسخ:
به سختی :)))
ما شوخی نداریم ک :))
واااااوووو اینجا چقد وعده های خوب خوب ریخته همشو مووووخام :)
2 آخجون دیگه آبجیم زورم نمیکنه برم سوپری سرکوچه
4 من در حال خجالت کشیدن و زیر چشمی نگاه کردن :)
5 نوموخام من، بدین به یه مستحق ترش
بقیه اشم مرسی زیاد بگم خز میشه والا، میگن رئیس جمهور ندیده است...
اوووه رزومه اتون تلفاته میده :))

پاسخ:
همه میخوان خانم :/ :)))
ما اینیم :)))
فقط مسکن جنگلی رو دوس داشتم
و اینکه چون نگران نبود وای فای هستم
پس رای میدم:)
ماهی و عسل و آب انگورم دوس ندارم
ما به چه امید رای بدیم خب!!
البتههعع یع گزینه بود ولی نگم بهتره:))))
شما میتونید:))
پاسخ:
خیلی هم عالی :))
تبلیغ فراموش نشه :))
به امید خدا :)))
خودم فردا صبح 7:30سر جلسه کنکور استارت تبلیغ رو میزنم و حمایت قشر دانشجو رو از خرس شریف طی بیانیه ای اعلام میکنیم...
پاسخ:
درودِ خدایِ عامون بر شما :))
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • اولین نفری که بهت رای میده خودمم اصن:دی

    پاسخ:
    آینده ی روشنی دارید :))
    شماره ده و😂😂😂
    شما نمادی از خشم و اوردین مستر نامزد مردم در پی صلحند😂
    ولی خب بدلیل اهداف ارزشمندتون نامزد خوبی هستین!
    پاسخ:
    ب سلامتی :))
  • خانومِ حدیث :)
  • عاااالی بوووود  :دی
    یه طنز واقعی؛گریه ی قاه قاه!!

    اون وعده صد روزه خیلی مهمه!خیلی! اصلا من به همین دلیل بهت رأی میدم!   :دی
    پاسخ:
    عالی خوندید :))
    ممنون :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • تد در آخرین لحظات باقی مانده از وبلاگم کشتی منو از خنده 
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی بود :))))))))))))))
    پاسخ:
    قابل نداشت :))
    نمیرید حالا
    انصافا فکر لوله کشی دریا خیلی باحال بود، من که رای میدم
    پاسخ:
    دیگه ما اینیم :)) خفنیم :))
    من که رای نمیدم ! 
    دیدم همه دارن بهت رای میدن بعد منم بگم رای میدم خیلی لوسه، واس همین خواستم متفاوت باشم :||
    پاسخ:
    :|
    اصلا ما به خرسا کاری نداریم! گنده ن تو صفحه تلویزیون جا نمیشن!
    پاسخ:
    :|
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • متن یه طرف عکس یه طرف:)))))))
    اون عکس گوشه راست بالا، عکس رویا خانومه آیا؟!
    پاسخ:
    :)))
    بلی :)))
  • •✿ آرورا ✿•
  • اگه قول میدین بعد از انتخاب شدن منو یه جایی مشغول به کار کنید بهتون رای میدم:)))
    پاسخ:
    کجا دوست دارید؟ :))
    تد!
    تددد!!
    تدددددددد!!!!
    :))))))))))
    پاسخ:
    [ دست تکان میدهد ] :)))
    اقا من ب شما رای میدممم
    پاسخ:
    قطعأ کارِ درست همینه
  • هانیه شالباف
  • شما قطعن نامزد اصلح و لایق هستین :D

    می‌گم ستادتون توی جنگل‌ها و کلبه‌های مردمه یا ستاد درست و حسابی دارین؟ :))
    من بشم رییس ستادتون؟ 
    پاسخ:
    شک نکنید!

    جنگل ک جا خودش! ولی شهر هم هست :)))
    و در اخر من اضافه کنم تد همیشه همراه دولت تدبیر و قمپز خواهد بود :)
    عهههه یکی از عکسا مال فیلم the revenant بووود
    متن و نخوندم :))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی