Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من یک سنتی هستم

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

+ راستش هیچ تمایلی به نوشتنِ اینجور پست ها ندارم! ولی یه وقتایی یه چیزایی میخونی که نمیتونی ساکت بشینی! چون میبینی چند نفر هر خزعبلی که از مغزشون ترشح میشه رو مینویسن و یه عده ی نسبتأ کثیری هم واسشون به به چه چه راه میندازن و دریغ از یه نفر که بره و حرفی بزنه! همه یا کورن و نمیبینن، یا کور نیستن و میبینن، ولی فلج هستن و چیزی نمینویسن! راستش من نه کورم و نه فلج خدا رو شکر! الآن هم لازم دونستم این پست رو بنویسم تا یه عده خیال برشون نداره که همه کور و فلجن! نه دوستِ عزیز! اشتباه نکن!ا

قبلِ خوندنِ این پست هم بگم که اصلأ پستِ جذاب و خوشحالی نیست و تا حدودی زننده و به شدت تلخه! ولی یادمه یه دوستی گفته بود اینجا مثلِ لیمو شیرینه! یه وقتایی شیرین، یه وقتایی هم تلخ! پس اگه سنتون کمه یا چشم و ذهنتون از کثیفی های دنیا پاکه، این پست رو نخونید لطفأ!


اگه تنها برداشتت از مدرنیته، هم خوابگی با پسر های متنوع و برداشتت از آزادی، وِل کردنِ بدن و اعتقاد نداشتنِ به بکارتته، من ترجیح میدم سنتی باشم، ولی سعی کنم مدرن فکر کنم! 

میدونی چرا؟! چون نمیتونم منطقِ اون دختری رو هضم کنم که عقیده اش از آزادی، بویِ هرزگی میده و خودش، بدش میاد بهش بگی هرزه! چون هرزگی واسه اون، در قالبِ یه چیزِ دیگه ای تعریف شده که بهش میگه آزادی! یه نوع آزادیِ جسمی که دوست نداره محدود به شخصِ خاصی باشه!


++

میپرسه واسه حلِ مشکلِ عدمِ ارتباطِ جنسیِ زن و شوهر ها که باعثِ درصدِ بالایی از طلاق ها میشه، چه راهکاری میدین!؟

میگه دختر پسر ها باید قبلِ ازدواج و در بسترِ دوستی هاشون، رابطه ی جنسی با دوست دختر و دوست پسر هاشون داشته باشن! اینجوری مشکلِ عدمِ ارتباط جنسیِ زن وشوهر ها حل میشه!!

+++

فروید! راسل! آرام بِکَپید که پیروانتان، جوانانی از نژادِ آریایی نه تنها راهتان را ادامه میدهند، بلکه فرا تر از نظریاتِ کثیفِ شما درحالِ پیشرفت هستند!!

  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

حالا چرا جوش می زنی !

ولشون کن عزیزم !

ولی ببین برای هر کس بسته به محدودیت هایی که داره مفهوم آزادی کاملا فرق می کنه‌!
شاید برای یکی مفهوم ازادی یعنی کسی کاری باهاش نداشته باشه !

شاید برای کسی مفهوم آزادی جنسی باشه و هر دلیل دیگه !
همه اینا بر می گرده به ریشه معنی کلامی ازادی که میرسه به  محدود نبودن !
یعنی به هیچ چیزی محدود نباشی !

که خب حالا این جماعت جوو زده که خودتم داری می گی ! چون انقدری مفهوم انسان رو نفهمیدن یا شایدم فهمیدن و نمی خوان بپذیرنش تو بوق و کرنا می کنن که چرا من  نمی تونم وسط خیابون چیز کنم‌!‌ D: 

شمام پیشنهاد می کنم زیادی جوش نخوری !
چون ان کس که نخواهد که بداند بگذار که در جهل مرکب ابد و دهر بماند !‌ :)
پاسخ:
خیلی دلم میخواد ساده بگذرم! ولی نمیشه :))
حقیقت امر اینه که نفس کشش به سمت بی بند و باری داره و آزادی و هر اسم دیگه ای که روش می ذارند به نوعی برای توجیه گناه هست تا حداقل حس بدی نداشته باشند، مثل شیطان که نا فرمانی خودش رو با برتر بودن ذات خودش نسبت به انسان توجیه کرد در حالی که توجیه اشتباهی بود و داستان مربوط به تکبر و کفر اون بود نه برتری !

پاسخ:
شاید این باشه...
  • نــاریــن عـآبی :)
  • خب این خیلی وحشتناکه ! 
    یعنی خیلی خیلی وحشتناکه !
    خب من خودم همیشه میخواستم ازاد باشم ! 
    ولی نه ازادی به منظور مسائل جنسی ! 
    ازادی خوبه ! استقلال داشتن خوبه ! ولی خب ! اینکه تو بخوای بکارتتو ، پاک بودنتو فقط به صرف یک جمله که " میخوام تجربه کنم ، زندگی خودمه به بقیه چه ! یا حتی تا جوونم باید از جوونیم استفاده کنم " نباید هدر داد ! 
    اصن به فرض که طرز تفکر این دوستان درست باشه ! 
    واقعا فکر میکنن همخوابی و هم بستر شدن با یکی که کارش اینه که هر شب یه عروسکیو به بازی بگیره جالبه ؟ 
    یا اصن بعد از انجام کارشو هر غلطی که خواستِعو کرده جوابگوعه ؟ میاد میگیرتت ؟ اگه گذاشت رفت کی حاضره با دختری که پاک نیست ازدواج کنه ؟ جواب اون پدر مادر و کی بده ؟
    متاسفانه بعدشم که به اشتباهشون پی میبرن میندازه تقصیر مادر پدرشونو میگن من یه چیزی گفتم تو چرا نزدی تو دهنم ؟ 
    بعضی ها هم هستن که به تن فروشی افتخار میکنن :)) باید بگم بهشون که عزیز جنس ارزون خریدار زیاد داره :)) 
    و البته فروغ جان فرخزاد یه سخنی دارن که ادم کیف میکنه از این سخن :))
    میفرماید : در سرزمین من تن های هرزه را سنگسار میکنن
    غافل از آنکه شهر پر از فاحشه های مغزی ست 
    اونها نمیدونن که ذهن های هرزه ! ویرانگرترند تا فکر های هرزه ! 
    اشاره به همین دوستانه که طرز تفکرشون هرزگرانست و موجب بدبختی و این اتفاقات غلط میشه !
    فکر که فاحشه باشه بعد یه مدت تن هم فاحشه میشه :)
    پاسخ:
    این افتضاحه!
    چون فرمودین نخون، نخوندم :دی
    پاسخ:
    کار خوبی کردین
    راه و روشی ک هر آدم برای رفع نیازش اننتخاب میکنه تا وقتی ک ب کسی اسیب نرسونه ب هیچ کس
    هیچ کس
    مربوط نیست. ب هیچ آدمی. جز شخصی ترین مسئله  ی یه ادم و ب شما مربوط نیس ک یه ادم چ روشی و برای زندگی خودش و رفع نیاز جنسی خودش انتخاب کرده. ب هیچ وجه. اینک بهت میگن سنتی ب خاطر همین رفتار زشتی ک ب خاطر هم روش نبودن و هم فکر نبودنت با اونا این اجازه رو به خودت میدی ک بهشون بگی هرزه؟ چطور میتونی؟ اصلا چطور از دهنت در میاد؟ من حتی ب کسایی ک کارشون اینه هم نمیتونم همچین کلمه ای بگم! باید از خودت خجالت بکشی.
    ب ما چ ربطی داره؟ ک کی چطور زندگی میکنه و کی چی میخواد؟ تروخدا. من فک میکردم این نسل یکم بهتر باشن. حداقل حداقل اگر با کسی همفکر نیستن بهش نگن هرزه! اینو قبول کنن ک هرکس روش خودشو داره... 
    البته
    اگر اون ادما هم مشابه رفتار تو رو نشون بدن
    ب اندازه ی کاری ک تو کردی کارشون چندش و تهوع آوره. اوناام متعصب و سنتی ان فقط روی مسئله ی مخالف تو. اگر راه و روش خودشون فقط درست بدونن و ب فکر تو توهین کنن.
    سنتی هستی. این افتخار نداره تد. بیشتر فکر کن...
    پاسخ:
    کلأ اشتباه خوندی و اشتباه فکر کردی و اشتباه نظر دادی و اشتباهی بودی :))
    به نظرم لازمه خودت بیشتر فکر کنی تا بفهمی مشکلِ کار کجاس که اینجوری عصبی نشی! مشکل خیلی عمیق تر از این مسائلِ سطحیه که بهشون اشاره کردی! حالا اینکه داری اشتباه میفهمی به من مربوط نیست! خودت میدونی!

    من به کسی نگفتم هرزه! ولی هرزه تعریفِ مشخصی داره! حالا بیا و با هزارتا دلیلِ روشن فکر طورانه توجیهش کن!
    شما میدونی که به کسی آسیبی نرسیده؟ 
    بله خب! نسلِ ما خیلی خوبن! خیلی هم :)) 
    تهوع و چندش همینی بود که تو پست گفتم! من توهینی نکردم! فقط فکر و جریانی رو نقد کردم که داشت خیلی چیزا رو با افتخار ب گند میکشید و میکشه!
    لطفأ بیشتر فکر کن درمورد متن!

    راستی! یه جوری گفتی سنتی انگار فحشِ ناموسیه :)) خوب دقت کن! من به این سنتی بودنم افتخار میکنم! دقت کن! افتخار میکنم که درگیرِ اون سبک زندگی و تفکری نشدم که انسانیت و معصومیت و پاکیِ دخترها رو به گند کشیده! افتخار میکنم که سنتی هستم و گند نزدم به هرچی شرف و عزته! 
    تفکرِ مدرن مهمه و این تفکر لجن نیست که اجازه بده هرزگی رو افتخار بدونه و توجیهش کنه!!
  • نــاریــن عـآبی :)
  • @نرگس سبز 
    ما به کامنت بالایی که پاسخی بدهیم با اجازه !:)
    درسته که میگن زندگی هر کس به خودش ربط داره و ما حق دخالت نداریم ! 
    اگه من در برابر همه دروغ بگم به من میگن دروغگو
     اگه راست بگم میگن راستگو
     اگه لج کنم بهم میگن لجباز
    معذرت بابت حرفم ولی اگر با یه عالمه پسر دوست باشم میگن پسر باز
     و اگه هرز باشم بهم میگن هرزه ! 
    توهین نباشه اما اگر یکی از دوستان خودتون همچین کاری کنه شما بازم به روتون نمیارید و میگید زندگی خودشه به من چه ربطی داره ؟ روش خودشه من نباید دخالت ؟ یا میگید دوستمه باید راهنمایییش کنم و کمکش کنم ! شاید الان بگید من بازم تو کارش دخالت نمیکنم ولی قطعا شما اگر به اسم نیارید کاری رو که اون میکنه ، قطعا یه گوشه از ذهنتون اون کلمه درباره ی اون شخص جمع میشه و همیشه اون شخصو به اون اسم میشناسید ! 
    ما در برابر همدیگه مسئولیم !
    شما حرف از روش میزنید ؟ بسیار خب درسته که هر فردی راه و روشی داره ! ولی راه و روشی که درست باشه ! 
    دارید حرف از این میزنید که زندگی خودشه ؟ درسته زندگی خودشه و به خودش ربط داره ولی به شرط اینکه به اطرافیانش صدمه نزنه ! افراد با روش ها اشتباه زندگی خودشون ، خانوادشون و دوستانشون رو خراب میکنن پس دیگه اسمش زندگی شخصی نمیشه 
    و درباره ی جناب تد ما ندانیم که شما چقدر ایشون رو میشناسید ، ولی شناخت شخصی که من ازشون دارم اینه که هیچوقت به افراد و اعتقاداتشون توهین نمیکنن ! به شخص خاصی نگفتن هرزه و به اعتقادات خودشون هم باید افتخار کنن ! شاید تو بعضی مسائل حق با من و شما باشه و نه با تد ! ولی تو این گزینه حق با ایشونه ! 
    سنتی بودن رو تو چی میبینید ؟:) ادم هایی با طرز تفکر قدیمی و کهنه درباره سنتی های امروزی چی میدونید ؟
    ایشون سنتی هستن با طرز تفکر مدرن
    شما هم لازم است کمی فکر کنید درباره حرف های من :)
    اگر حرفی زدم که باعث ناخوشایند شدن حالتون شد معذرت میخوام .
    (-:تعریف اشتباه از ازادی!البته اینم نمیشه دریغ کرد که پسراهم بدشون نمیاد ازین هرزگی،و دنبال همین چیزام هستن(-:!
    پاسخ:
    جفتشون یکی هستن : )
    فقط خب دختر میتونه کاری کنه اینطور نشه!
    به نظرم میشد سربسته ترم بنویسی.
    ممکنه این دور و ورا خانواده نشسته باشه.
    پاسخ:
    سر بسته تر از این نمیشد! شما خیلی باز خوندید شاید.
    بده مگه؟! خانواده ها باید بدونن تو جامعه چی میگذره!
    آدما با باورهاشون زندگی می کنن تد
    نمی تونی از هیچکدومشون خورده بگیری یا حتی خودت
    اونا فقط یاد گرفتن برخلاف کسایی که مثل خودشون نیستن جبهه بگیرن
    چون هر کسی فکر می کنه راه درست رو داره پیش میگیره
    اینکه اعتراض می کنی خوبه ولی زیاد جدی نگیر :)
    پاسخ:
    مشکل همینجاس که همه فکر میکنیم داریم راهِ درست رو میریم! 
    ولی خب یه سری چیزا خیلی ساده و واضحه به نظرم! مثلِ ماست که سفیده و ذغال که سیاهه : )
    فکر نکنم نیازی به راهکار داشته باشه تد جان مردم همین شکلی هستند باید کانون جامعه یعنی خانواده رو عوض کنی
    یا یک فکر بسیار بهتر و هوشمندانه تر دارم :) درسته شایعه پراکنی کار اشتباهی هست ولی اگه یک شایعه ای مبنی بر "زنان داعش با بیماری ایدز در ایران" یا "نصف دختران ایرانی دچار بیماری ایدز هستند" باشه فکر کنم یک درصد جزئی رو بتونیم جلوش رو بگیریم. اگرچه بیشتر پیرو این عثیده هستم که عاقبت گرگ زاده گرگ شود...
    خوب اگرچه سنم کم هست ولی خوب ذهنم میکشه. یک چیز دیگه هم هست که این کار های کثیف اصلا تو شهرستان ها مثلا شهرستان ما نیست!!!
    از طرف دیگه به قول معلممون آموزش و پرورش هم هیچ نقشه ای رو نکشیده در حالی که کشور های خارجی تا سن ازدواج برنامه ریختن. تو اینجا حتی به ما هم نگفتن چه طوری مو های زائد بدنمون رو کوتاه کنیم که فردا پس فردا سرطان پوستی نگیریم
    این کلمه آزادی درست سر جاش نیست... حیوانات آزادترین موجودات هستند ولی ببین این کار ها رو میکنند؟! مثلا شتر تا وقتی توی چادر نباشه و تو جمع باشه جفت گیری نمیکنه
    الاغ با الاغ بودن این کار ها رو نمیکنه
    اینجا هست که خدا میگه بعضی از شما ها از حیوانات هم پست ترید
    اگه کسی فقط درک کنه که همه اینها امتحان هست هیچوقت به طرف اینکار ها نمیره
    کتاب دینی ما فقط حفظیات هست. لی اگه میشد فقط یک قدم به خدا نزدیک میکرد واقعا محشر بود
    به هر حال بعضی اوقات با خودم میگم خوب شد بیماری مثل ایدز تو دنیا وجود داره درست هست که برای بعضی ها خیلی ظالمانه هست ولی برای بعضی ها واقعا منطقیه
    بخشی از دیالوگ ها رو از روحانی عقیدتیمون استفاده کردم متاسفانه از اون روحانی ها نیست که مردم فکر میکنن یک رجال سیاسی و آگاه هست
    حتی از قیافه ما تشخیص داد چه کاره هستیم
    به هر حال در پناه خق باشید و خدانگه دار
    من تو مسائل خاک بر سری دخالت نمیکنم اما خواهش میکنم :
    ملت تو رو خدا یه جوری به توصیف آزادی گند نزنید که وقتی میگیم دلمون آزادی میخواد بقیه فقط توصیف گند بعضی ها یادشون بیاد.
    یاعلی
    @mohsen farajollah

    خخخخ ببین  هنر نزد ایرانیان است و بس خخخ
    تمان دختران و یا  پسران ایران هم ایدز بگیرن بازم اینا یه جوری کار خودشونو انجام میدن :D

    همینه که می گن انسان تو محدودیت شکوفا میشه :D
  • یکی از همین مردم
  • مشکلات ازدواج و رابطه دختران و پسران همه نه ولی هشتاد الی نود درصد از مسائل اقتصادی و فاصله طبقاتی و از این قبیل مسائلِ.

    چرا که در گذشته ای نه چندان دور یعنی ده پونزده سال قبل، به نسبت امروز اوضاعی بهتری هم از نظر اقتصادی و هم ازدواج داشتیم.

    در مورد شخصیت شما هم برام مهم نیست چه جور آدمی هستید، پس نظری نمیدم.
    بعد با این وضعیت انتظار داریم امام زمان ظهور کنه:/
    نقد نبود توش
    نقد چرایی داره. چرایی نداشت متنت. فقط گفتی اونا روششون غلطه چون من میگم. 
    اتفاقا اگر نقد داشت میشستیم راجع بهش حرف می زدیم. اینک تو نوشتی نمیتونی چیزی و هضم کنی نقد و تحلیل نداره. این مسائل نمیتونن انقد کلی بیان بشن. خیلی ریز. خیلی موردی. تو با چند خط راجع بهش حکم کلی میدی. چی بگم آخه دیگ..:))
    قبول دارم عصبانی شدم. توقعم بالاست چون... 
    در مورد کامنتی هم ک در پاسخ بهم داده شد برای اینکه بی ادبی نباشه جواب میدم ک گمان نمیکنم توضیح دادن به جایی برسه. تقریبا نا امیدم و حرف زدن راجع بهش بی فایده ست. همون کامنت اول و هم نباید می دادم. بارها خواستم ها نشده... دارم کم کم تمرین میکنم:دی
    پاسخ:
    بیشتر اعتراض بود :) 
    حکم چیه؟! نمیدونم داری از چیه این تفکر دفاع میکنی! به جون خودم این مسئله خیلی ساده س! خیلی کثیفه! خیلی لجنه!! با اون چیزایی هم ک گفتی قابل توجیه نبودن! 
    توقعت بالا نیست! اشتباس :))
    بی فایده س چون اصلِ قضیه رو گم کردی!
    تمرین خوبه :)) 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • آدمها گاهی ترجیح میدهند کور و کر باشند و نبینند و نشنوند. و من خیلی ساده لوحانه دوست دارم تصور کنم که این اتفاقات خیلی دورتر از محل زندگی من رخ میده!
    اغلب، اساس اعتقاداتمون توی خانواده شکل میگیره و خانواده به اونایی میگن که مارو تربیت کردند!!
    ""افسوس! روزی خواهد آمد که می بینی بی دینی، نماد روشنفکری است!""
    کثیف و لجن نیست:)
    پاسخ:
    نه کثیف و لجن نیست! یه چیزی فراتر از ایناس :))

    نیست
    هست
    همین
    همینقد بلدیم
    میبینی
    امیدوارم کار ساز باشه
    شبت بخیر:)
    پاسخ:
    شبت منطقی :))
    متاسفانه جامعمون انقدرررر به لجن کشیده شده که
    فکر میکنم هیچ جوره نمیشه درستش کرد
    و اگر حرف بزنی متهم میشی
    به سنتی بودنتون افتخار کنید:)
    قشنگ جامعه ما پر شده از آدمایی که یه چیزی میزنن بعد میخوان نظریه علمی بدن!!
    یعنی انقدی که الان تو ایران ما آدمای خودمتخصص پنداری که فکر میکنن خیلی حالیشونه داریم که توی کره زمین طی چندین هزار سال گذشته نداشتیم

    ازین پستاهم ننویس داخان..یا یه جوره دیگه بنویس..
    چقد ناراحت کننده‌س بعضی باورا!!!!
    یکی از دوستام میگفت خواستگارم بهم گفته نظر شما درمورد اینکه همسرتون بعد ازدواج دوست‌دختر داشته باشه چیه؟!!!!! :/
    میگفت بازم دستش درد نکنه که همین حالا گفت و نذاشت واسه بعد عقد و این حرفا!!!!
    برای من عجیب بود این سوال! اینکه مگه واقعا کسایی هستن که با همچین مسائلی کنار بیان؟!! بعد فهمیدم که بله! گویا هستن!!° :/
    @javad ghasemi

    عه راس میگی الان یادم افتاد... :/ خوب راه حل دیگه ای ندارید؟! :دی
    ببینید هرکس انتخاب و راه خودش رو داره.من نمیخوام از هرزگی و روسپی گری دفاع کنم ولی مشکل شما چیه؟چرا نمیشه سرمون تو کار خودمون باشه.چرا اعصاب خودتونو برای آدمایی خرد میکنین که اونقدری که باید به رشد فکری نرسیدن که بفهمن اینکه بدن خودتو در دسترس هرکسی که خواستی بذاری کار درستی نیست.
    درضمن چرا فکر میکنید فقط دخترا هستن که میتونن جلوی انتشار این اشتباهات رو بگیرن؟مگه پسرا عقل ندارن یا خدایی نکرده حیوونن و توانایی کنترل غریزشون رو ندارن؟؟!
    ببینید دختری که همچین کاری میکنه فکر و درکش نسبت به زندگی به اون اندازه که باید رشد نکرده.چطوره به حال خودش رهاش کنیم و اجازه بدیم زندگیش رو بکنه چون با نقد و اعصاب خرد کردن هیچ اتفاقی نمیفته.
    اینکه مدام به عقاید بقیه گیر بدیم و جوری رفتار کنیم که انگار همه باید تو چارچوب ما باشن هم یکی از ویژگیهای جهان سومه.شما که اینقدر از جهان سومی بودن مینالین سرتون به کار خودتون باشه و سعی کنین مردم و انتخاب هاشون رو بپذیرین حتی اگر ناخوشایند باشن اینطوری یه قدم از جهان سوم فاصله میگیرین!اگه نگرانین جامعه به فساد کشیده بشه مطمئن باشین انسان نرمال و واقعی انسانی هست که عزت نفس،ایمان و اراده داره و این انسان با اینچیزا به فساد کشیده نمیشه چون به عقاید خودش مطمئن هست و ایمانِ وافر داره.
    خداروشکر انسان هستیم و همه ی انسان ها عقل دارن و میتونن خوب و بد رو از هم تشخیص بدن.
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی