Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بنفش بخند

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ



زندگیتون بنفش 

خنده هاتون بنفش، ولی از نوعِ جیغش ; )


+ بی مخاطب بودنِ عکس نوشته هم که بر همگان مبرهن و از واضحاته :))

  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۴۷)

خخخخخ! چه می کنی با خودت تد؟ این همه متن بی مخاطب خیلی عجیب نیست؟!؟
پاسخ:
میخند؟! :)))) خیلی عجیبه! ولی چ کنوم؟ :))) همیه ک هس :)))
+ اصن هم معلوم نیست عکسو از یه جا برداشتی و تهشو بریدی P:
پاسخ:
نه پس! خودم رفتم عکس گرفتم :)))) 
آی دی یه شخصی بود ک خودش هم هیچکاره بود :))) 

اصن بذار برم درستش کنم کلأ :)))
خخخخخ! بیخیال! حوصله داریا!! ولش کن :/

مردم همه واسه مخاطبشون متن و عکس پیدا می کنن! ولی تو باید هر چه زودتر واسه متن هات یه مخاطب پیدا کنی :))
پاسخ:
نه دگه :/ درستش کردم :)))

بیا دست در دستِ هم دهید پیداش کنید :))))
چه پر رو :| قدیما ازین حرفا به پسرا میزدی، سرخ و سفید می شدن و حرف نمی زدن! شرم و حیات کجاست؟!؟ خرس بدین پر رویی بعیده والا :|
+ پیداش کنیم؟؟ ما اگه بیل زن بودیم باغچه خودمونو بیل میزدیم P:
پاسخ:
خرس ها در این موردِ خاص تعارف ندارن :))))
+ :)))
خخخ
پاسخ:
:))
هوممممم :)
پاسخ:
:))
میگم تد نظرت چیه کم کم با مخاطب بشی ؟! هووووم ؟ فکر خوبیه ها ! 
خودم اصن برات پیدا میکنم ^_^
پاسخ:
:))))))
پیدا کنی که دیگه مدیونت میشم :))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • خنده ی جیغ بنفشی؟ :)) 
    دقیقا چطوریه؟ 
    پاسخ:
    یه جور حسِ خوبی که از خنده های یه نفر میپاچه تو زندگیت :)))
    یه چیز تو مایه های تصویر
    +وقتی خواستم شمع کیکمو فوت کنم دعا می کنم که رویای خیالیتونم حقیقی بشه از دست این بی مخاطب بودم خلاص شید! والا : )
    پاسخ:
    چی همه دست ب دعا شدن :))))) خسته شدین دیگه :))))
    خیلی ممنون. تولدتون هم مبارک
    خنده بنفشی ازنوع حیغش!!! یا جل العجایب..دقیقا ینی چطوره؟؟؟ کو یه نمونه برامون اجراکنین!!خخخ
    پاسخ:
    :))))
    تو تصویر هست دگه
  • خانومِ حدیث :)
  • میفرماد:
    بخنـــد
    آبستنِ مرگم...
    بخنـــــــــــد...

    :)))
    پاسخ:
    دمشان گرم باد :))
    الان ینی برم برات دنبال یه دختر بگردم که بلد باشه جیغ بکشه و کَرِت کنه ؟! :| 
    پاسخ:
    :)))))))))
    نه دیگه! بلند ک منم! جمع و جور باشه :))) جیغ ک نکشه :))) خوش خنده باشه :))) تک فرزند و دارای صورتی نیکو باشد :))))
    به به چه عروسی نصیبم شده! :)
    پاسخ:
    مبارکت باشه :)))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • بر من که واضح و مبرهن نیست. 
    اصن از کجا معلوم ؟! :)))
    پاسخ:
    باید بر همه باشد :/ زوری :))))
    تک فرزند ؟! 0__0 چرا خو ؟! 
    بچه هاتون بی خاله و دایی میمونن که :/ 
    پاسخ:
    دایی و خاله میخوان چیکار :/ عمو و عمه بسشونه :)))))) 
    والاع
    راستی اهل چه شهری باشه هم مهمه یا نه ؟ 
    پاسخ:
    الان جدی جدی داری میری پیدا کنی؟؟؟ :)))))))
    نخیرم دایی و خاله یه چیز دیگه‌ن :)
    پاسخ:
    میدونم. شوخی کردم :))
    تک فرزند؟؟ ینی چی دقیقا؟ مارا از گمراهی برهان
    پاسخ:
    :))))))))))
    خودت میدانی
    "محبوب شب" عزیز@ کار سناتور از دعای شب تولد گذشته، دقیقا دوماه از تولد من گذشته همه بچه ها رو دعا کردم هیچ خبری نشده :))
    فقط یهویی نباشه ها ما اینقد واسه این رویا کامنت نوشتیم باید موقع واقعی شدنش نظر بدیم، اصلا باید خودم گزینشش کنم :))
    پاسخ:
    خلوص نیت ندارین :/ :))))

    قطعأ خبر میدم اگه بیاد :)))))
    ای بابا ینی چی شوخی کردم ؟ :/ 
    سه ساعت نشستم واست موردای تک فرزند رو انتخاب کردم :|
    پاسخ:
    :|
    :/
    :)))))
    پدرشم پولدار باشه بی زحمت پس
    امر دیگه ؟ :| 
    این همه عشق عشق میکنی بعد دنبال پول باباشی ؟ 
    نوچ نوچ نوچ :||
    پاسخ:
    :)))))
    عشق جا خودش خا
    باید یه پولی باشه ک از گشنگی نمیره دگه :))))
    پس تو اینجا چی کاره ای ؟! :/
    پاسخ:
    من یک عاشقِ خسته میشم اونموقع :))))))))
    خسته نباشی دلاور :///
    پاسخ:
    زنده باشی پهلوان :)))
    اول میشه اون یقه اسکی دختره مال من شه بعدش بره جیغ بکشه .
    ? خواعچ :[
    پاسخ:
    نح :/ مال خودشه :/ دوستش داره :)))
    برو بخر خا
    بلاک اند ریپورت اصم -__-
    پاسخ:
    بِیتر :))))
    اصن* :/
    پاسخ:
    خا :)))
    راستی یه چیزی... شما که داری داستان مینویسی ... یه وبسایت هست که یه انجمن داره توش... محوریتش داستان و رمانه ب حمایت و پشتیبانی نشر آراسپ...البته بیشتر داستان بلند و رمان... نویسنده ها داخلش اثرشونو شیر میکنن ...اثرای نسبتا قوی تر میره یه بخش خاصی..بعدش هر سالی دو بار بین رمانای اون بخش خاص مسابقه برگزار میشه ، برترینا میرن انتشارات ، انتشارات بررسیش میکنه و یکیشونو چاپ. 
    خلاصه اینکه خوراک کسایین که تو خط نوشتنن. بعد از تکمیل داستانها عم اونا رو توی صفحه اصلیش میذاره واسه دانلود با فرمتهای مختلفّ
    ای انگشتانم ضعف نمودند :/

    پاسخ:
    جدی؟ 
    خیلی جالبه
    ولی خب داستانِ من تموم نمیشه حالا حالاها
    اگه هم بشه اینجوری قرار نیست چاپ شه. شایدم نشه :))) 
    ولی خیلی ممنون بابت خبرت
    لبخند درکل چیز خوبیست،چه با جیغ چه بی جیغ:))
    درک جمله ی رو عکس فقط واسه من سخته؟؟
    پاسخ:
    نح! درکِ اون جمله فقط واسه من راحته!
    @هلما
    الان دعاشون کنم یا نح؟ : )))
    پاسخ:
    دعا کنید ولی با خلوص نیت :)))
  • نــاریــن عـآبی :)
  • اصن بی صبرانه منتظر اون روزیم کِ شما مخاطب دار شن نوشته هاتون :دی
    شیرینی هم مگرم ازتون گفته باشم :|||
    خنده جیغ بنفشی ؟ شما باز هر چی به ذهنتون اومد ریختین رو صفحه ؟ :دی 
    ان شاء الله مخاطب دار شن یه ملت خلاص شن از شر این بی مخاطبیا :دی
    پاسخ:
    خودمم منتظرم :))))
    خا :/ به همه مدم :)))
    حالا نگا :/ هنر مخاد درکِ این جملات :/ :)))
    آمییین :))
    بر من مبرهن و واضح نیست!!! :/
    پاسخ:
    :|
    اشتباه نکن دیگر
    الان که دادم وبتونو فیلتر کنن میفهمید!( غش غش غش)
    :))امضا: بچه مثبت!
    پاسخ:
    عِی بچه مثبت :)))))
    عاری عاری قشنگ معلومه بی مخاطبه:/
    خرس بزرگ بلاگستان تا کی پنهان کاری؟
    امضا: یک شفافیت دوست:)))
    + متن عکس نوشته خیلی قشنگ بود زندگی همه پر از این جیغ های بنفش:)
    یاعلی
    پاسخ:
    :)))))
    من معتقد به شفافیتم خانم

    + خیلی ممنون : )
    نه بابا؟ :D
    پاسخ:
    به همین کیبورد
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نچ نچ![خطاب به عکس]
    زندگیتون بنفش ترازاین حرف هاباشه!
    پاسخ:
    [ نگاهِ چپ چپ طورِ تِدانه ]
    برای شما بیشتر :))

    بی مخاطب نویسی هم عالمی دارد :))

     

    امیدوارم به زودی مخاطب دار بشن این پستا...البته یه اشاره ی کوچیک به مادرِ گرام بکنید تا شب همه چیز درست میشه...به همین سادگی :)

    البته اگر که الآن واااااااقعا بی مخاطب باشن این پستا!!! :)))

    +و همچنان خبری نیست.... :)

    باشد که رستگار شویم...

    پاسخ:
    عاولیه :)) فقط جای مخاطبش خاولیه :))))

    مادر که جان است! ولی خب زود است :))) 

    مگر شک دارید؟ :/  :)))
    + رستگار شید دیگه :/ :)))
    خیـــــــــر...شکی نیست :))

    +تلاش میکنیم که رستگار شویم دیگه... :)
    پاسخ:
    خاع :)))

    + خدا قوت :)))
    پس اگه جایِ مخاطبش خاولیه زود نیست دیگه :))))
    پاسخ:
    جاش ک خاولیه! ولی خب هنوز آمادگی های لازم واسه حضورش فراهم نیس :))
    محبوبه شب@ تیری است تو تاریکی شاید بگیره شاید نه حالا تو دعا کن باقیش با خداست و همت سناتور :)
    پاسخ:
    :)))
    :)
    پاسخ:
    (:
    سلام شب بخیر 
    پست قشنگی بود ... ان شاءالله به قول خودتون زندگیتون بنفش باشه و خنده هاتون بنفش تر ... جیغ جیغ :-) 
    وبلاگتون رو نخوندم، اما دو روزه مهمون کانال شما تو تلگرام شدم .... خوب بود ، فقط همین ... یعنی ساده و قشنگ... پس حتما وبلاگتون هم باید به همین خوبی باشه ..
    دوست داشتم روز جوان رو بهتون تبریک بگم . اونجا که نمیشد، پس اینجا مزاحم شدم ;-) 

    روزتون مبارک و دلتون همیشه جوون و شاد .
    پاسخ:
    سلام. شبِ شما هم خوب : )
    خیلی ممنونم : ))
    باعثِ افتخاره : )) خوشحالم خوشتون اومده.
    مراحمید.

    مبارک خودتون هم. سلامت و باحال باشید.
    باغ دلتون پر گل باشه همیشه ... خیلی خوشگل بود اون حیاطِ پر گل :-)  :-) 
    بی مخاطب بودنش هم واضح و مبرهن است ولی ان شاءالله مخاطب خاصش هم پیدا بشه به زودی  ;-) 

    آقااا ...خب ، اونجا تو کانال میپرسید ( موافقییم ؟) ما باید چطوری جواب بدیم آیا ... !!؟؟ تو دلمون ؟؟

    راستی ببخشید ، سلام . روزتون بخیر .
    پاسخ:
    قابل نداشت :)) ممنونم
    ان شاءالله :)))
    یه لینک هست واسه فرستادنِ پیام بصورتِ ناشناس. اونجا میتونید بطورِ ناشناس پیام بفرستید. تو بخشِ توضیحِ کانال هست.

    خدا ببخشه. سلام از ماست. روزگارتون بخیر.
    سلام . شب بخیر . 
    عیدتون مبااااارررک
    پاسخ:
    سلام. شبِ شما هم : )
    عیدِ شما هم :))
    ممنون
    سلام . شب بخیر.
    و عیدتون هم مبارک .

    اون کامنت آخر تو کانال، یعنی تعطیلش کردید ؟؟ خب چرا ؟؟ :-( :-(
    ببخشید اگه فضولی کردم. راستش عادت کرده بودم به اومدنای وقت و بی وقت تون اونجا ...

    تغییر و تحول دیگه ای رو هم باید منتظر باشیم ؟؟ من هنوزم نتونستم به جای سناتور تد با جیمی معدنچی کنار بیام :-\ حالا اینم از کانال.
    بعدی چیه ؟؟


    البته که ان شاءالله همیشه سلامت باشید و موفق .... ولی خب کمتر سر به سر ما بذارید دیگه آقای سناتور جیمی ;-)


    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک :))

    دیگه تصمیمی بود که گرفته شد. 


    خیلی ممنونم
    ان شاءالله که همیشه بهترین تصمیم ها رو تو زندگیتون بگیرید و بهترین اتفاق ها براتون رقم بخوره .

    ما هم از همینجا، جناب جیمی رو دنبال میکنیم :-) :-)
    پاسخ:
    به شدت ممنون


    اگه کانال جدید بزنم اطلاع میدم تو وب :)
    سلام .
    زیارتتون قبول و عاقبتتون بخیر ان شاءالله.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم. تشکر.
    سلام و حال و احوالتون خوبِ خوب .
    + الان با وجود وسعت حکمفرمایی ننه جانِ شما، صلاح‌ میدونید من کامنت بذارم یا بی خیال بشم به ثواب نزدیکتره ؟
    ++ وقتی زدید دوباره کن فیکون کردید همه رو، گفتم برم یه دور بزنم برگردم . حواسم بود گفتین از کناره ها برما اما تا حالا وسط چاله چوله های این پستای طولانی گیر کرده بودم. خب کربلایی جان چقدر طولانی مینویسی، فکر امثال منِ بی حوصله رو هم بکن خب برادر  ;-) ... ( شوخی بود، میدونم من باید برم رو حوصله خودم کار کنم ).
    +++ یعنی یه جوری عادت کردم به صبح بخیر گفتن شما تو کانال که اگه دیر بشه حتما نگرانتون میشم :-) 
     ++++ یادم باشه هر وقت لازم شد شکایتتون رو ببرم پیش مادربزرگ محترمتان:-d   (خدا شما رو برای ننه جان و ایشون رو برای شما حفظ کنه.)
    پاسخ:
    سلام. ممنون :))
    + دگه دیره :)))
    ++ طولانی خوبه دگه :)) توییتر که نیست
    +++ ای باباع :)))
    ++++ :)))) آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی