Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه چیزی به اسمِ تعهدِ پیش از موعد

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ

من نمیدونم اسمشو چی میذاری یا چی صداش میزنی! دوستِ اجتماعی یا پارتنر، دوست دختر و یا حتی دوز دختر [!]، جی اِف یا هر کوفت و زهرِ ماری که میخوای اسمشو بذاری، میخوام بهت بگم من معصوم و پاکِ مطلق نیستم؛ دروغ چرا؟! بارها وسوسه شدم که واردِ این جریانات بشم و بنا به محیطِ زندگی و دوستایی که دارم، خیلی راحت میتونستم و میتونم وارد این بازیا بشم؛ ولی هربار که به لبه ی پرتگاه رسیدم، یه نگاه به اطرافم کردم. یه نگاهی که درد داشت. خیلی زیاد هم درد داشت. اونجایی درد داشت که دیدم هم کلاسی هام دارن با افتخار از کثافت کاری هاشون با دخترِ مردم میگفتن! میگفتن و میخندیدن و لذت میبردن از این لجن. اونجایی درد داشت که دیدم هم رشته ایم به نیتِ ازدواج پا پیش گذاشته و دختره گفته من ازدواج نمیکنم؛ فقط دوستی! اونجایی درد داشت که دیدم چجوری جلو روی دختره قربون صدقه ش میرفت و پنج دقیقه بعد مزخرفی نبود که بهش نگفته باشه؛ بعد خیلی راحت زنگ زد به یکی دیگه و یه قرارِ تازه گذاشت! اونجایی که تو اتوبوسِ خطِ واحد چهارتا نر داشتن از نامردی ها و خاطراتِ لجنشون میگفتن. 

من هربار که رسیدم به لبه ی تیغ، اینا رو دیدم و به خودم گفتم لعنتی! اگه یه روزی خواستی واردِ این لجنزار بشی، انسانیت و شرف و معرفت و مردونگیتو بریز تو چاه توالت و سیفون رو بکش! 

یه سوال و یه نکته همدواسه تهِ پست:

1. اینایی که تو این جریانات هستن یا بودن و وفورِ رابطه و دوستِ اجتماعی و پارتنر دارن و داشتن، اگه یه روزی ازدواج کنن، چجوری روشون میشه تو چشمای همسرشون نگاه کنند؟؟ عذابِ وجدان نمیگیرن؟! به تعهدِ پیش از موعد اعتقادی ندارن؟! کلأ میدونن تعهد یعنی چی؟! با چه رویی میان با افتخار این روابطو توی وبلاگشون هم مینویسن و ذره ای توی جملاتشون عذاب وجدان و تعهد دیده نمیشه؟!

2. به نظرم در حالِ حاضر در جامعه ای زندگی میکنیم که دخترهایی داره که خودشون میدونن دارن از پسره گول میخورن؛ ولی اینجا فقط انتخاب میکنن از کدومشون گول بخورن! 

  • ۹۶/۰۱/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۶۰)

واقعا چقدر کثیف... و البته چقدر باب شده چنین مسائلی... یه چیزایی نباید قبحش ریخته میشد، که شده متاسفانه... 

* نکته‌ی دومی که گفتین خیلی تامل برانگیز بود و خیلی درد داشت...:(

+ میشه اینقدر از کلمات توالت و سیفون استفاده نکنید؟:| کلا اصرار دارید که در مورد عقاید غلط از این ادبیات استفاده کنین:| خب همون مفهوم رو با شکل بهتری نمیشه منتقل کرد؟:| آدم یه جوری میشه خب.

:)
پاسخ:
متأسفانه واسه من اندازه همون توالت و سیفون چندش و کثیف و حال بهم زنه :| جورِ دیگه ای نمیتونم بیان کنم اندازه ی تنفرمو :|
موافقم
والا از بس این چیزا زیاد شده که اگه یه نفرم تو این جریانات نباشه باور نمیکنن من خودم باره بعضیا بهم درخاست دوستی دادن پرسید دوس پسر داری گفتم نداشتم و نخواهم داشت و باورشون نشده واقعا برا ملتمون متاسف شدم هعیییییی:)
پاسخ:
باید هم متأسف بود و اینکه بیشتر حواسمون به خودمون باشه 
تازه به ماها هم میگن پاستوریزه و...  دیگه انواع مشتقاتش :/ حس تایپش نیس خودتون میدونید چی میگن دیگه :/
قبلنا یکی بی اف یا جی اف داشت نمیذاشت کسی بفهمه ولی الان ... 
تازه مورد داشتیم طرف از سوم دبستان دو ماه یه بار با یکی بوده :/ تازه همشون رو هم دوست داشته ها ! 
پاسخ:
به درک :/ بذارید بگن
وقاحت...
ترشحاتِ هورمونی...
الان یه عده ممکنه بعد این پست جبهه بگیرن که روشن فکر باش و چطور مثلا خیلی از همین کشورهای آسیایی این مدلین چیزیشون نشده:) و اینها!

من تا حدودی با این پست موافقم ولی بخش اعظمش رو با اون پ.ن دوم یعنی صد در صد موافقم!
تو ایران دوستی ها به خاطر این نیست که واقعا تهِ دلت از طرف خوشت میاد، ملاک کلا چیز دیگه ایه پول، قیافه، تحصیلات ، شاخِ دانشگاه بودن و چشم فلانی و درآوردن و در آخر از مد عقب نبودن و روشن فکر به نظر رسیدن! اما جاهای دیگه آدم هایی که اختلال روانی دارن به خاطر اینجور مسائل ارتباط می گیرن و بقیه صرفا شادی و خوش آیندی خودشون و طرف مقابلشون براشون مهمه! حالا شاید از اول به خاطر ازدواج نرن یا اصلا اعتقادی نداشته باشن به ازدواج و.... ولی به اعتقاداتشون خوب یا بد واقعا پایبندن! و اصولا مثل خیلی از پسرهای ایرانی اعتقادات و روشن فکری هاشون برای دختر همسایه نیست و پایبندی و مردونگیشون واسه خواهرشون! کم پیش میاد تو ایران این موردها که واقعا بی قصد و غرض جلو برن و خب پس فعلا دورش و خط بکشیم بهتره! حالا املیم یا کوته نظر اشکالی نداره:)
پاسخ:
اون یه عده نظرشون واسم هیچ اهمیتی نداره :))

همه ی اینا رو ک میبینم یه لبخندِ تلخِ مسخره میزنم :)) 
اصن به درک :))
دلم میگیره وقتی از کوچه ها رد میشم میبینم یه دختر و پسر دارن قایمکی با هم حرف میزنن...با افتخار به من نگاه میکنن و لبخند ژکوند میزنن...دلم میگیره که ارزشِ خودشونو نمیدونن...دلم میگیره از خراب شدنِ اسمِ عشق...

+به راستی که این روزها من از عالم و آدم دلگیرم...هق هق هق...
پاسخ:
همه چیزو به مسخره گرفتن بابا
عشق چیه کشک چیه دوغ چیه

+ بیخیال این هق هق هق خیلی باحاله :))

نتم به هم ریخت دو بار اومد نظرم...معذرت.
پاسخ:
هق هق هق :))
من این بیان رو حلال نمیکنم اندازه یه پست کامنت نوشتم خورد همشو :(((((  (آیکون شیون و گریه و زاری لطفا).
ممنون بابت این پست ... حالا اینو داشته باشین بقیه اش هم میگم ..
پاسخ:
منم عاقش میکنم پس :)))
قابل نداشت
رستگاری در زیرِ باران خاتون :)) [ حوا عه ثانی ] :)))

چقدر کامل همه ی حرفایِ من تو این اسمی که گذاشتید هست :))))

+آره هق هق هق باحاله....ولی اگه از تهِ دل نباشه :(
البته اونجوریشم باحاله :)
البته تر باحال میخونید سناتور :))
پاسخ:
خداییش حال کردید؟ :)))

+ من همیشه با نگاهِ مثبت میخونمش :))

 دمِ شما گرم که انسانیت و شرف و معرفت و مردونگی رو فراموش نکردید سناتور..
و دمِ همه ی او پسرایی که وقتی یه دختر از کنارشون رد میشه سرشونو میندازن پایین تا دختره با آرامش رد شه گرم...
پاسخ:
کمترینِ وظیفه ی انسانیِ هر آدمیه! 
دمشون گرم
وضعیت خیلی بغرنج شده، تا جایی که به کسی که وارد این روابط نمیشه به چشم قاتل نگاه میکنن، بخصوص تو محیط دانشگاه و زندگی خوابگاهی که سوژه های فت و فراوانی پیدا میشه ...
بنظرم برا داشتن چنین روابطی با عرض پوزش فقط دوتا جنس نر و ماده لازم هست که انگیزه اشون هم در لذت و شهوت و تفریح خلاصه شده و اونم که هیچ تعهدی نمیطلبه براشون حکم زرنگ بازی رو داره وگرنه نه برورو میخاد نه شرایط خاص نه اخلاق و نه محیط زندگی خاص ولی واقعا برا یکی مثل من یه چیز حال بهم زن محسوب میشه، بی اعتمادی و عدم آرامش روح و فکر و عذاب وجدان نمیتونه راحتم بزاره ...

پاسخ:
خیلی موافقم باهاتون...
ممنون واقعأ
خداییش حال کردم :))
فقط هق هق هق رو توش جا نکردید :)))

+کارِ خوبی می کنید :)
پاسخ:
:))))
دیگه میشد مقاله :))
دقیقا با حرف آنه موافقم.از نظرشون ما پاستوریزه ایم :|
والا پاستوریزه بودن صدبرابر بهتر از لجن بودنه...
نمیدونم چجوری میشه تحملشون کرد...دلم واسه اون دختر و پسر پاکی که گیر این عوضیای میوفته میسوزه...
پاسخ:
خیلی موضوعِ تلخیه...
  • مـــهــر بــانـــو
  • من سه چیزیو فهمیدم 
    خواننده های وب تو هیچ کدوم دوست دختر /پسر نداشتن 😂😂😂
    پس اینایی ک دارن کین؟
  • مـــهــر بــانـــو
  • من یه چیزیو فهمیدم 
    خواننده های وب تو هیچ کدوم دوست دختر /پسر نداشتن 😂😂😂
    پس اینایی ک دارن کین؟
    پاسخ:
    اونا احتمالأ سکوت اختیار کردن یا اصن اینورا نمیان : )
    دوستانی ک کامنت گذاشتن رو به شدت به صداقتشون ایمان دارم
    نظرِ شما چیه درمورد پست؟
    مشکل از اونجایی شروع شد که ظاهر رابطه های غیرایرانی رو دیدیم و خواستیم کپی پیستش کنیم واس خودمون،ذره ایم به باطنشون اهمیت ندادیم!این مدل رابطه های یه هفته و یه ماهه اصلن با عرف جامعمون همخونی نداره...فارغ از دین و عرف و ... خود آدمم اذیت میکنه...تاثیراتشو وقتی میبینن که ازدواج کردن و دیدن توانایی تعهد ندارن و بعد چندوقت از همسرشون دلزده میشن ولی خب اونموقع دیگه راحت نمیتونن کات کنن و همو بلاک کنن،یه سری مسائل قانونی رو باید بگذرونن
    +اینارو که نوشتم بعدش گفتم به من چه ربطی داره که راجب رابطه ی دیگران اظهارنظر کنم،دیدم شاید این مدل آدم یه روزی وارد زندگی من بشه،یا زندگی آدمای نزدیکم...چون اصولن تو شروع رابطه ی جدیدشون از افتخارات قبلیشون صحبت نمیکنن تا آدم متوجه شه با چه فرد باتجربه ای طرفه!
    پاسخ:
    دقیقأ همینطوره! ندیده و نشناخته فقط ادا در آوردیم. بدون توجه به فرهنگ و عرف و دین و خانواده و همه چیز...
    + من به حرفِ خدا ایمان دارم. اگه کسی خودشو از این جریانات پاک نگه داره قطعأ شخصِ عفیف و درستی نصیبش میشه! البته خودشم باید مواظب باشه طبیعتأ. 

    سکوت کرده و لبخند زنان دوباره پست را می خواند...
    پاسخ:
    بله بله
    تِدَکَم! من خودم مثل خودت سعی کردم درگیر این چیزا نشم ولی یه عده ای خجالت نمی کشن از این روابط و اشکالی درش نمی بینن، و این دلیلی بر بی معرفتی و بی تعهدی شون نیست :|  (حساب اون هایی دروغ میگن و گول میزنن جداستا)
    پاسخ:
    منطقت تو حلقِ فیثاغورث [س؟! ] :| :)))
    من هنوز درگیرِ لفظِ شکلات پیچ هستم :)
    خیلی باکلاسه :|
    پاسخ:
    عجیب :)))
    به طرز کثافت باری این دوستیها عادی شده:|

    پاسخ:
    به طرز لجن واری حالم بهم میخوره از این روابط :| :))
    موردِ ۲ تاسف باره... خیلیم تاسف باره...
    موردِ ۱ خیلی بهش فکر کردم... اصولاً این اشخاص نمیدونند تعهد یعنی چی! حتی نمیدونند خجالت رو با چه ت/ط می نویسند!
    پاسخ:
    خداییش جا داره زار بزنیم واسش :| :)) مخصوصأ شما دخترها
    شایدم بدونن! یادشون رفته... 
    چ  تفاهمی:دی
    پاسخ:
    خیلی :)))
    جا داره یه لایک هم به کامنت «خارخو» بزنم ولی متاسفانه اینجا لایک نداره!^_^
    +من هنوزم معتقدم شما باید بیشتر از ۱۸۰درجه میچرخیدین...اون پست از نظر هندسی ایراد داشت!^_^
    پاسخ:
    ینی شما هم میگید واسه اون معنی ای نداره و مسئله ی شخصیه؟! ینی یه مسئله ای مثلِ تعهد و مسئولیت و معرفت و اخلاق، اصولِ کلی و چارچوبی نداره؟ 

    + واهاهااهای :))))) شما هنوز تو اونید؟؟ :)))) من هنوزم معتقدم حرفم درست بوده خانم :| با من بحث نکنید :| دهع :)))))
    +یادم رفت بگم:/
    :«لدفا تا هرچی میشه زارت سیفونو نکشید.آب زیادی هدر میره:)»
    پاسخ:
    :)))))))))
    به نکته ی شریفی اشاره کردی :))))) ولی یه وقتایی لازمه انصافأ :))) حکمِ پوشش داره صداش :))))) 
    خداوند اصراف کاران را دوست ندارد البته!
    واسه بعضی آدما بعد از مدتی این کارا عادی میشه، واسه خیلیا هم اینکارا افتخاره، اصلا افت کلاسه که توی اینجور قضایا نباشن . اون عذاب وجدانشم ک خب دفعه اول دومه بعد عادی میشه:( نمیدونم چی بگم راجب اینجور آدما، اینا تفکراتشون هنوز خیلی بچگانه ست، اونقدر بچگانه هست ک مرد بودن رو ب دوس دختر داشتن و ول کردنشون و اینا بدونن و بعد برن پیش رفیقاشون بگن اینههه ما اینیم و از این حرفا
    انسان هم ذات کثیف رو داره هم خوب و پاک رو ، بستگی به این داره که کی چی تو سرش میکنه و خوده اون انسان چقدر عقل داره در این راستا:( باید مواظب خوراکی های مغزمون باشیم:)
    پاسخ:
    دوستان خوراکی های خوب بدید به مغزهاتون بخورن :))

    خیلی ممنون بابت نظرتون

    تبدیل به اعتیاد میشه :) دفعه ی اول اگر مزه داد، بعد از اون دیگه هر بارم که کات بشه سریعا جایگزین میشه و هرچی جایگزینی بیشتر بشه ، چند رابطه ی همزمان عادی میشه. مثل زدن ماری جوانا بر بدن :)) دخترها به خاطر کمبود عاطفه و پسرها هم که خودت استادی برادر!
    گرفتاری بین زندگی مدرن و سنتی ، یه تنه به این و یه تنه به اون، میتونه دلیل نسبتا خوبی باشه.  
    بحث طولانیه :) دو سال پیش تو دانشکده یه پروفسوری مخ مارو با این بحث خورد. روز اولش سی نفر بودیم و جلسه ی  آخرش شدیم پنج نفر. فکر کنید تو دانشکده ی حقوق و علوم سیاسی تهران کسی حوصله ی شنیدن همچین بحث جامعه شناسانه ی عمیقی رو نداشت. جایی که جامعه شناسی خیلی مهمه :) جایی که میتونه سند توسعه ی مملکت رو امضا کنه :) 
    پاسخ:
    با هر دو بخشِ کامنتت موافقم رفیق..
    خیلی هم...
    بخشِ آخرِ حرفت هم عمقِ فاجعه س...
    یه جایی خوندم اینایی که بعد از جداشدن (به هر دلایلی) از دوست دختر/ پسراشون ازدواج می کنن یه جورایی می خوان، یا نبود طرف رو جبران کنن یا برای رو کم کنی ازدواج می کنن. 
    ولی به نظر من این ازدواجی که صورت می گیره نامردیه (مگر اینکه دختر یا پسر قبل از ازدواج توبه کنن و خاطرات گذشته رو (به قول شما) بندازن تو چاه توالت و سیفونشم بکشن
    پاسخ:
    دلیلشو نمیشه بطور قطعی گفت. ولی خب به نظرم نامردیه اگه نگن به هم...

    خیلی وقتِ پیش توی یه وب که الان حذف شده یه پست بود درباره ی دوستی و این نوع روابط...
    نویسنده ی وب گفته بود دنبالِ دوست دختره چون شرایطِ ازدواج براش مهیا نیست و از طرفی احساسِ نیاز می کنه!
    شرایطِ سختِ ازدواج هم میتونه تاثیر بذاره... هر چند باز هم قابلِ توجیه نیست!
    پاسخ:
    درسته. ولی اینایی ک من دارم میبینم واسه فان و مسخره بازی دارن این سیرک رو اجرا میکنن
    ازدواج چیه باباع
  • خانومِ حدیث :)
  • گند زدن به اسم عشق....
    پاسخ:
    یه گندِ بزرگ...
    آره واقعا میدونن ولی انگار بازیه و دوست دارن که یکی بیاد گولشون بزنه ... هزارتا کار بکنن بعد دوروز تموم شه و گریه و اینا!!! 
    حالا بعد یه هفته دوباره دنبال یکی دیگن...
    امروز از یکی از دوستان همکلاس شنیدم که : وااای شقایق با چهار نفر دوست شدم:/
    واقعا ما داریم به کجا میریم؟:|||||
    پاسخ:
    چهار نفر :||| از این جا فلشی هاس ک چند تا رو همزمان ساپورت میکنن :| اسمشو یادم رفته :)))
    مسخره های پوچ
    آره... ولی این مدلیش هم داریم... هر چند اون مدلیش خیلی بیشتره...
    پاسخ:
    میدونم
    ولی من درموردِ اکثریت دارم بحث میکنم
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • از دختر و پسرایی که متعهد نیستن بدم میاد. حالا تو هر رابطه ای که میخواد باشه.
    پاسخ:
    خدا رو شکر یه بار موافق با ما بودی شما :)))
    برم یه ماهی شکار کنم از رودخونه بیام :)))
    تازه محله هاشونم میگفت:/
    میگفت اون یکی انقد پولداره که فقط پول موتورش سی میلیونه...تازه احتمال نمیده شاید اصن موتوری نداشته باااااشه خب ابلــــــــه:)!!!!
    پاسخ:
    وقیحِ سطح پایینِ جلبک صفت :| :)))
  • مـــهــر بــانـــو
  • چرا کامنتم دوبار اومده :///
    پاسخ:
    چِمدانم :/
  • مـــهــر بــانـــو
  • نظر من:)))
    من حوصله ندارم بد بقیه رو بگم...انسان جایزالخطا نیست ...
    ممکن الخطاست ..همه روابطم خب اونجوری نیستن ...توی ادمایی ک باهاشون برخورد کردم ..ادمای خوبم زیاد دیدم ...ادمای کثیف تعدادشون کمتر بوده ...مثلا ابجی دوم خودم 5 سال عاشق ی نفر بود بهم رسیدنن...یا مثلا خواهر اولم ...ولی این موارد تو همسن و سالای خودم ...ینی تو نسل 70 ...داره تبدیل ب افسانه میشه .. 
    پاسخ:
    بله شما : )
    والا ما هم بدِ کسیو نمیگیم! بدِ یه جریانو میگیم ک اصلأ تمیز نیست!
    جریانی ک داره عشقِ حقیقی رو ب لجن میکشه! 
    منم کلی نگفتم! ولی بسترِ این روابط درست نیست! زمینه ی اشتباه و گناه و خیانت فراهمه! ولی خب امیدوارم درست شه...
    من با عقاید و توجیه های هیچ کس کاری ندارم، حتی تو حرفام پای دین و ایمان و عرف رو هم نمیارم وسط و نگرش شخصی خودم رو نسبت به مسئله بیان میکنم...
    ما هیچ کدوم معصوم نیستیم پس احتمالا به وقتش کشش ها و تمایلاتی هم به این روابط داشتیم و از طرفی چون در اجتماع زندگی میکنیم بالطبع خودمون نخواهیم هم حداقل با پیشنهادات چنین روابطی رو به رو شدیم، میخام دلیل پس زدن این پیشنهادها و تمایلات رو واکاوی کنم.
    دوستیها مثل دهه شصت نیست که نهایتش در پشت تلفن و رد و بدل کردن چند جمله مسخره عاشقانه یا تو راه مدرسه و دانشگاه یه نظر از دور دیدن همدیگه باشه، الان همه از یک رابطه بی بنیان و بدون تعهد تواقع های احمقانه و زیاده خواهانه ای دارند، وقتی یه جوونی هر لحظه میتونه نیازهای جنسی خودش رو به قیمت لطمه خوردن روحش که مطمئنا بعدا متوجه اش میشه تامین کنه دیگه رغبتی به داشتن رابطه ای به اسم ازدواج در اون فرد باقی نمیمونه، عملا و علنا تنوع طلبی در جامعه رواج پیدا میکنه و بعد ازدواج تحمل یک نفر همراه رو تا آخر عمر نداره، هر لحظه دلهره دزدیده شدن همسرش توسط شخصی دیگر رو داره، محبت کردن و عشق ورزیدن در زندگیش یک حالت تصنعی و فیک پیدا میکنه، امکان داره همسرش رو با افرادی که قبلا باهاشون ارتباط داشته مقایسه کنه و این اصلا چیز جالبی نیست، آدمها برا هم حکم وسیله رو پیدا میکنن، احتمالا بعد ازدواج بخاطر ترس از برگشت روابط قبل همدیگر رو محدود میکنن و یه جوری آزادی رفتار و عملشون محدود میشه و اگر کمی آدم معقولی باشه عذاب وجدان خود فرد رو راحت نمیزاره. آدم وقتی فک میکنه الان با یکی دوسته و فردا روز همان دوستش رو در کنار شخص دیگری میبینه و خودش هم با یکی دیگه ازدواج میکنه واقعا یه حس چندشی درش به وجود میاد.
    پاسخ:
    چقدر کامل و جامع بود کامنتتون.
    خیلی ممنون بابتِ.وقتی که گذاشتید. حرفِ دلِ خیلیا بود.
    چقدر درد این پست برام آشناست...
    پاسخ:
    خیلی حسِ بدیه...
  • خانومِ حدیث :)
  • گند زدن به عشق بیچاره....
    پاسخ:
    هیییع...
    اینجوری نیست,اونایی که باچندین نفربودن اصلا براشون مهم نیست,چرا شرم کنن؟؟چرا روشون نشه نگاه نکنن؟
    اون شرم که گفتی اونایی که یه جو وجدان دارن وحتی ۹۰درصد روابطشون براساس ضوابط بوده بدون پا کج گذاشتن بدون گناه  و هردوخانواده داروکاملا برای ازدواج داشتن آماده میشدن ونشده..خیلیاشون حتی دیگه بعدش نمیتونن به ازدواج فکر کنن..یعنی دیگه امید ندارن بتونن وقتی یه بار عاشق شدن..کسی دیگه رو راه بدن تو قلبشون..
    عذاب و شرمم اگه باشه برای این آدماست..که خودشون دیگه سیرن ازهمه چی..:)
    اونایی که ته این کاران نمیدونم بنظرم هه حالشون خیلی بهتره:)اصلا چه میفهمن عذاب یعنی چی؟؟
    پسرم که اگه باشن هرکثافت کاری بکنن پسرن.میگن گذشتش مهم نیست الانش مهمه..اما یه دختر حتی یه تهمت ناروا میتونه خط زندگیشو عوض کنه.تهمتا نه واقعیت!مرده شور این همه فکر مسموم
    پاسخ:
    حالِ کامنتت خوب نبود یه جاهاییش :| ولی حقیقت بود.
    ممنون واقعأ
    یه سوال!چرا پست قبل پاک کردی؟فقط آزار داشتی پارو بحران زده کنی؟:/
    پاسخ:
    از بحران خارج شدم دیگه :/
    این پستتون خیلی خوب بود، واقعا دوستش داشتم ؛)
    پاسخ:
    واضح بود :))) چون پس از ماه ها تحریکتون کرد کامنت بگذارید :))
    ممنون
  • خانومِ حدیث :)
  • عه  :)
    من الان دیدم،کامنتی که فکر میکردم نیومده  اومده و ندیدمش و دوباره کامنت گذاشتم  :دی
    پاسخ:
    منم به روی خودم نیاوردم :))))
    در مورد نکته دوم. یادمه راهنمایی بودیم، نصف دخترای مدرسه‌مون با یه نفر دوست بودن و همه هم می‌اومدن خاطراتشونو برای همدیگه می‌گفتن و خوشحال بودن.
    یه نفر هم بود، دم در مدرسه میوه و سبزی خوردن می‌فروخت پشت نیسان. اگه کسی با اون قبلیه دوست نبود، با این دوست بود. 

    وقتی یه مسئله‌ی قبیح عادی بشه، وحشتناکه.
    وقتی اون مسئله‌ی قبیح، از حالتِ عادی بودن، به افتخار تبدیل بشه، باید درِ جامعه رو گِل گرفت.

    بدتر اینکه برای گسترشِ این کثافت داره کلی تبلیغ میشه، با جذابیت های ظاهریِ فراوان و در مقابل تنها راهکاری که تو کشور براش پیدا کردن اینه که تو تلویزیون برنامه بسازن و یه نفرو بیارن بگه خدا اینا رو میبره جهنم. کار زشتیه. 

    بدتر از همه اینکه همیشه صبر میکنیم اون مسئله ی قبیح عادی بشه، کلِ کشورو بگیره، بعد بشینیم فکر کنیم چرا. بعد هم که فهمیدیم هیچ غلطی نکنیم.
    آینده خیلی ترسناک به نظر میاد.
    پاسخ:
    کوتاهی شد که نتیجه ش شده این...
    و واسه درست شدنش هم این راهش نیست! امیدوارم یه راهی پیدا کنن که ب درد بخوره!

    آینده خیلی ترسناکه ولی قابل پیش بینی!
    جواب سوال اخر پستتون ... مطمعن باشید چنین افرادی حتی نمیدونند تعهد با چ ت ای نوشته میشه! 
    کسی ک ندونه تعهد چیه ، اصن چیزی به اسم عذاب وجدان میشناسه ؟
    نه نمیشناسه ! این مشکلات ماله هر دو گروهه هم دختر و هم پسر! 
    همون طور ک گفتید بعضی دخترا (دور از جون جمع)انتخاب میکنند که از کی گول بخورند ، بعضی پسرا(دور از جون جمع) هم میدونند که دارند بازی میکنند با دیگران ... فقط انتخاب میکنند که این دفعه مهره ی بازیشون کی باشه...
    و جدا خسته نباشید دارید که تونستید خودتونو مثل او افرادی که گفتید کثیف و آلوده نکنید،  زنده باد
    پاسخ:
    شاید اینطوری باشه ک شما گفتید. ولی شایدم خودشونو زدن به اون راه! 

    خیلی ممنون بابت نظرتون
    و من کسی رو میشناسم که پیش شوهرش از روابطش با دوست پسر قبلیش حرف میزد که اگه من جای پسرع بودم گردن دختره رو خورد میکردم بعدم میفرستادمش خونه باباش :)

    اما در کل الان برای خیلیا  جا افتاده که اگه با جنس مخالف بگو بخند نکننن و دوست نشن وحرفای عاشقانه (که اسمشه همیناست که عشقو به لجن کشیده ) با هم نزنن امل و عقب افتاده اند :///// بنظر من  اونیکه از جنس مخالفش سو استفاده میکنه و بعدم مثله یه اشغال پرتش میکنه یه وری هم امله هم عقب افتاده و صد البته عقده ای :/
    تا هم باهاشون حرف میزنی میگن الان که تو خارج اینا عادیه :////

    +این بحث جای حرف زیادی داره :/

    پاسخ:
    اون پسره لیاقتش همون دختره :/ :)) 

    جا افتاده! درست مثل لجن تو مرداب!

    تو خارج خیلی چیزا عادیه! خیلی چیزا....

    + حرفی باشه در خدمتیم : ))
    1. متاسفانه خانمی رو می‌شناختم که با وجود داشتن بچه، همسرش بازم با خانم دیگه‌ای دوست:/ بود! و انقدر آشکار بود که فکر نکنم با واژه‌های تعهد و عذاب وجدان آشنایی داشته‌باشه حتی:/ (و عمیقا امیدوارم درست شده‌باشه!).  کسی که قبل از ازدواج روابط متوعی رو داشته‌باشه بعید نیست که بعد از ازدواج هم دوباره به همون سمت بره. یعنی در مواردی تعهد پس از موعد هم هیچی:/

    متوع⇦ متنوع!
    به‌جای "بعید نیست" هم فکر کنم بگم "ممکنه" بهتر باشه.
    چه قلم خوبی دارید!؟ 
    +کامنت اون پسره (هشت حرفی) نکته ی جالب و دردناکی داشت...
    پاسخ:
    وات؟! :))
    + خیلی...
  • نــاریــن عـآبی :)
  • خب قطعا این حرف و شما درسته 
    یه دفع یکی از دوستانم میگفت دوستی هیچوقت بد نیست ! 
    مادرم میگفت هیچوقت محدودا نمیکنم که مسیر دوست نداشته باشی ست داشتن خیلی خوبه !حس پاکیِو لایق نیست که به هر کسی بدیش ! 
    انسان ها اشتباه میکنن ، خیلی اشتباه میکنن ! من خودم کسی بودم که اشتباه کردم ولی ...
    نمیدونم باور کنید یا نه ! 
    میگن سرش به سنگ خورد ! خدا سر منو گرفتو طوری کوبید به سنگ که تا جون تو بدنمه ، ممنونم که سرم به سنگ خورد ! 
    راست میگین دخترا دوست دارن گول بخورن ! همیشه سمت کسایی میرن که از همه کثیف ترن ! از همه اشغال ترن ! همیشه جذب اونی میشن که بدِ ! 
    من احمق بودمو احمقی کردم که شاید از نظر کسی کارم بد نبود ! 
    ولی اشتباه بود !
    نمیدونم حرفم به درد کسی بخوره یا نه :)) ولی یه نصیحت از منی که کوچیک شدم در برابر خدا و خانوادم ! 
    هر موقع تو هر شرایطی وارد رابطه ای شدید که دیدید غلط بود !!!
    تو اون لحظه به خانوادتون فکر کنید ببینید وقتی بفهمن چه حالی میشن ! اره خیلیا میگن ما مواظبیم که نفهمن :) ولی ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه ! 
    به این فکر کن که اون پسر یا دختری که تو باهاش دوست میشی هیچوقت تورو برا ازدواج نمیخواد ! این حقیقته جامعه ماست ! کسی دنبال مال دست خورده نمیره ! 
    به این فکر کنین وقتی یه روز بچه دار شدین اگه بچتوم ازتون در این باره سوال کرد ! سعی کنید خودتونو مثال بزنید براش :) نه اینکه سرتونو بندازید پایینو به کاری که کردین لعنت بفرستین ! 
    پاسخ:
    نارین خانم
    نمیدونم باورتون میشه یا نه! ولی من با خوندنِ کامنتتون اشک تو چشمام جمع شد! ولی نریخت...
    خیلی خیلی ممنون بابت این کامنت
    خیلی...
  • نــاریــن عـآبی :)
  • اینطوری نگید فکر میکنم کار خیلی مهمی کردم :))) 
    ولی خب نتیجه کار غلطی بود که کردم 
    ولی خوشحالم که تونستم به این طرز تفکر برسم ! 
    و خوشحالم که خدا هم کمکم کردم :)
    و خدایی هم خدا جانم چوبش زیادی درد دارد :دی 
    هم مارو چوب زد هم سرمونو کوبید به سنگ ! 
    و حرفامو بیشتر برای این زدم که حداقل یکی بخونه و به خودش بیاد :)
    چون این کارا هیچ نتیجه ای جز بدبختی و سردی اعتماد دیگران نسبت به تو نداره :)
    پاسخ:
    منم بخاطر همون بخشِ آخرِ کامنتتون میگم کار مهمی کردید! خیلی مهم! شاید یکی خوند و به خودش اومد...
    خدا اولش همه چیزو میگه به ما. خودمون گوش نمیدیم و مجبور میشه یه جور دیگه بفهمونه بهمون :)) البته خدا چوب نمیزنه! خودمون میزنیم :))
    خلاصه دمِ شما گرم.
  • نــاریــن عـآبی :)
  • با این حرفتون موافقم !
    خدا خیلی مهربونه ، حتی اگه اشتباه کنی ، بازم جا میذاره تا جبران کنی ، بازم کمکت میکنه :))
    بعضیا هی میگن خدا مارو نمیبینه ، جواب مارو نمیده ، پس چرا شکرش کنیم ، چرا به حرفش گوش کنیم ؟ :) 
    هی خدا ! چقدر ما ناشکریم !
    خدا واحدِ ، یکتاست ...
    یه تلفن داره ! چطوری جواب هفت میلیارد ادمو با هم بده اخه ؟ :))
    چرا انقدر طلبکاریم از خدا ؟ 
    خدایی که میتونه ما رو به عرش برسونه و بلعکس مارو به فرش ... 
    فقط باید باورش داشته باشیم :)
    " تا عشق خدا هست عشق مخلوقش به چه در دلم اخر ؟" :))
    پاسخ:
    به شدت موافقم باهاتون

    خوش به حال رویا پس!!! ^__^
    چقد خوبه که همچین دیدگاهی داری... چقد خوشحال کننده‌س که نسل آدمایی مث تو هنوز منقرض نشده! :)
    پاسخ:
    :))
    همیشه میگم ک وظیفه س :))
    خیلی ممنون
    برعکسش تو دخترا هم هست
    چون هنوز هم پسرای خوب هستن
    احتیاط کنیم که گرفتار نشیم
    هرچند که تو این دایره تر و خشک به هم میسوزن . . .
    پاسخ:
    اگه عاقلانه رفتار بشه خشک و تر با هم نمیسوزن!
    دیروز که پست نذاشتین اصلاً بیان یطوری شده!
    پاسخ:
    جدی؟ چرا من حس نمیکنم :))
    مشکوکه کلاً :/ سابقه نداشته این همه مدت پست نذارین!
    پاسخ:
    دلیل داشتم خب :/
    موافقم:))..چقدر خوبه که شما و دنبال کننده هاتون همچین عقایدی دارید:)))))
    پاسخ:
    اینجور شخصیت های باحالی هستیم :))
    نمیدونم چرا قالبِ وبلاگتون واسه من بالا نمیاد به تازگی!!!!کلا وبتون به هم ریخته بالا میاد!!!فقط هم وبلاگِ شما اینجوری شده!!!
    آیا شما در جریان هستید که چه چیزی سببِ رخدادِ این رویداد شده سناتور؟؟؟ :))
    پاسخ:
    خب گویا فقط واسه شما اینجوریه ک
    بقیه مشکلی ندارن
    نمیدونم چرا!
    اِی بابا...پس چرا آخه؟!؟!؟حالا چه کنم من؟؟!!!هق هق هق...
    پاسخ:
    چند بار صفحه رو ببندید و باز کنید شاید فرجی شد

    با اکسپلورر میاره ولی با فایرفاکس نه!!!!

    عجباااااااا....

    +اتاقِ فکر سخنرانیِ استاد رائفی پور(همون که توصیه کردید) رو دانلودیدم...ممنونم.

    چقدر آقایِ رائفی پور دلنشین و عقلانی صحبت می کنن آخه...کلی لذت میبرم از حرفاشون...بازم ممنونم.

     

    پاسخ:
    واعجبا :))))
    + عالی هستن ایشون. امیدوارم استفاده کنید
    چ افکار قشنگی:)
    پاسخ:
    قابل نداره :))
    چقد کامنت! حسودیم شد^_^
    خیلی موافقم با متنت!
    با کلمه به کلمش موافقم!
    کاش همه ی آدما مثه بچه های بلاگ بودن:)
    پاسخ:
    حسادت نداره ک :))) 
    خیلی ممنون
    کاش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی