Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پاچه خوار الدولة

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ


پاچه خوار پاچه خوار که میگن اینه ها! ینی اصن ایشان بود که پاچه خواری رو در سلطنت نهادینه نمود و بعدها توسطِ افرادِ دیگه به کلِ کشور و اداره جات و مدارس و دانشگاه ها هم رسوخ یافت! و اینکه سالانه در زاد روزِ پاچه خوارالدوله، پاچه خواران، پاچه لیسان، پاچه دوستان، پاچه ببلعان و همه ی محبینِ پاچه در آرامگاهِ پاچه خوارالدولهٔ فقید که شبیهِ یک پاچه که توسطِ دهانی خواریده میشه، دورِ هم جمع میشن و مجمعِ تشخیصِ مصلحت پاچه دوستان رو تشکیل میدن و یاد و پاچهٔ  پاچه خوار الدولة رو گرامی میدارن!


پاچه خوارالدولة ابتدا قصدِ خوردنِ پایِ شاه رو داشت و رفت که اصن پا رو ببلعه که با واکنشِ شاه مواجه شد که: داداچ! داری اشتباه میخواری!! الآن باید بِخاری! 

که با واکنشِ پاچه خوار الدولة همراه بود که دارید تو تصویر میبینید! 

چشم هایش...

آن نگاهش...

آن خرسِ در بندِ دو چشمش...

آه پاچی [ مخفف و صمیمیزه شده ی پاچه خوار الدولة ] تو مرا پاچیدی!! تو نگاهت مرا گیریفت!! من گیریفتارِ نگاهت شدم لعنتی...

من داغانِ تو شدم...

  • ۹۶/۰۱/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

  • خانومِ حدیث :)
  • پاچی  :دی
    پاسخ:
    :))
    تا حالا یه پاچه خوار واقعی ندیده بودم:))
    +وا کردین دم دهن مارو(نظراتو)!!:))
    پاسخ:
    با تِد حقایق را تصویری ببینید!!
    + از دیشب بازه
    میخواری :)
    صمیمیزه :)
    گیریفتار :)
    :)))
    پاسخ:
    عاری عاری :))
    :)))واهاااااای.

    عرض دیگه ای ندارم..خدایارونگهدار:/
    پاسخ:
    :/

    خاع :/ خداحافظی :)))
    این از اون دسته آدمای چندشه :/
    پاسخ:
    خیلی
    وای خدادلم دردگرفت....خیلی باحال بود..
    پاسخ:
    خیلی هم عالی : )
    عه!! واقعی بوده پس!! من فک کردم نوآوری برره‌ست!! :))
    پاسخ:
    نح! واس ماس!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ابداع فناوری پاچه خواری، توسط ایرانی ها بوده؟!!
    هنر نزد ایرانیان بود و این حرف ها!
    پاسخ:
    عاری :)))
    دقیقأ
    واج ارایی پ و خ و چ داشت:))
    پس بگو پاچه خوار پاچه خوار که میگن اینه:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    حال کردی؟ :))))
    عاری عاری :))
  • •✿ آرورا ✿•
  • عالی بود :)) به قول دوستان هیچوقت یه پاچه خوار رو با این وضوح ندیده بودم
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    دیگه با ما اینجور آپشن هایی دارید :)))
    اره اصلا به هنرت ایمان اوردم:))

    پاسخ:
    آورین :)))
    خیلی جالب بود :))
    حالا ایشون جدای از هویت پاچه‌خوارانه‌ش کیه؟
    پاسخ:
    تشکر : )
    پاچه خواره دیگر :))))
  • نــاریــن عـآبی :)
  • داداش داری اشتباه میخواری :دی دهنتان را بپاچیدیم :دی 
    زبان جدید ایرانی به استادی دکتر تدبزرگ :| :دی 
    پاسخ:
    کیه ک قدر بدونه خانم :/ :))
    :| همینان نمیذارن کار پیش بره دیگه، اه
    پاسخ:
    اه
    این ماساژوره نه پاچه خوار
    پاسخ:
    اشتباه نکن! این پاچه خواره!!
    سلطان صاحب قران به سلامت باد :))
    اصل جنسه ها، هم پاچه‌خوار و هم پاچه‌خوار بِه! :))
    پاسخ:
    درود بر روانِ پاکش باعد :)))
    :))))))
    اصلا از این کلمه ی صمیمیزه خیلی خوشمان آمد :دی
     باشد که استفاده نوماییم :))
    ( تو فیلم پادری هی میگفتن تو فلان چیزو از کی داری؟ :دی الان من صمیمیزه رو از این وبلاگ دارم :دی )

    حالا شغل شریفی هم بوده پاچه خواری؟ الان که فکر کنم خیلی تاسف انگیزناک باشه.
    پاسخ:
    حقِ کپی رایت و حقِ تألیفشو بدید :/ :)))))

    شریف ک نح! ولی به شدت کاربردی!!
    پس اول قرار بود خورده شود و بعد خارانده شده ؟ :) چقدر شماها ریزبین هستین . 
    پاسخ:
    عاری :))
    یه اینجور چیزایی تو خودمان داریم :)))
    نگاهم کلا عوض شد هاااااااا..خخخ
    تشکرات واقعا:)
    من حس ندارم ثبت نام کنم..یه خیرخواه پیداشه واس منم ثبت نام کنه:/
    پاسخ:
    تغییرِ نگاهِ شما وظیفه ی ماس :)))
    خواهش میکنم
    کجا؟ چی؟ 
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • والا با اون جملات آخر پستتون،فقط میتونم اینو بگم:
    به پای هم پیر شید :| :)
    پاسخ:
    اشتباه نزنید :/
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)) 
    کل پست یه طرف پاچی یه طرف
    پاسخ:
    :)))
    خودت با اون کیبردت میایی  توی بلاگم  رمز  پست اون  تاریکی ئه رو برام  می فرستی !

    افرین پسر  خوب :D
    پاسخ:
    باشه باباع :))
    میشود رمز را داشت ایا؟
    پاسخ:
    خیلی عذر میخوام. ولی همونطور ک گفتم رمز به اونایی داده شد که از ابتدا همراه بودن. 
    فک میکردم فقط بابای منه ک ب دوربین نگا نمی کنه.. مرسی از امیدی ک بهم دادی :'|
    پاسخ:
    قابل نداشت :))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • دیر گفتید اشتباه شد :|
    خلاصه منو عروسی دعوت نکنین با تک تیر انداز وارد عمل میشم :|
    پاسخ:
    :||
    یک لبخند به پهنای صورت!

    پاسخ:
    عالی :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی