Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کلِ بدنِ من داره میلرزه!

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ


چیه این شکلات؟!!!

مگه میشه اینقدر خوشمزه؟؟!

این شکلات پشمکی چیه اصلأ؟؟؟!

چی ریختن تو این لعنتی؟؟!!!

کلِ بدنِ من داره میلرزه!!!

معجزه ی حاج عبدالله!!!

واااااهااای! خداااایِ من!!

  • ۹۶/۰۱/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۵)

شاید ملت چون هوس کردن دیسلایکتون کردن! هوم؟
پاسخ:
پس هوس کردید ک دیسلایک کردید :/  :)))))
نِ.. کار مو نبوده! 
با اینکه زود یه چیزی رو هوس می کنم ولی تا الان هر  بار اومدم وبتون لایکتون کردم(غیر از اون یه موردی که خودم بهش اعتراف کردم و اولین پستتون بعد از بستن راه های ارتباطی...  اوووم.. آره همین دو تا بود :دی)
پاسخ:
ک ایجور :/ :)))
فعلأ رفعِ اتهام شدید :)))
ولی عجیب دوست داشتم دیسلایکتون کنم و برای اینکه خیلی پیگیر بودین نخواستم دلتونو بشکنم و همین الان اون یه دونه خوشکله رو تقدیمتون می کنم 😛
پاسخ:
:||
حالا نگا
سکوت :D
پاسخ:
سقوط :)))
کسایی که تو عکس آخرت هستن
از عزیزترین کسای زندگی منن
به زیارت مقام معظم رهبری که مشرف شدم
انشاالله خدا توفیق بده دفعه بعد دیدار سردار سلیمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی