Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

هواشونو بیشتر داشته باشیم

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ


هوای پدربزرگ - مادر بزرگ هامونو بیشتر داشته باشیم! با رفتارهامون اجازه ندیم فکر کنند اضافه و بی خاصیت هستند! اونا شناسنامه های ما هستند؛ تا وقتی که کنارمون هستند و نفس میکشند، عاشقانه دوستشون داشته باشیم.

  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • Neo Ted

نظرات (۱)

اتفاق خیلی همیشه اصرار دارم با پدر و مادر مخصوصا موقع سال تحویل بریم سر بزنیم.
یادش بخیر فقط مادر بزرگ پدرم رو یادم میاد بقیه زود تر فوت شدند.
ههه یه بار چارشنبه سوری (مادر و پدرم بخاطر فوت یکی از فامیل رفته بودن ارومیه) و مادر بزرگم مواظب ما(من و خواهر و برادرای بزرگم) بود و من اصرار داشتم برم جلوی در منزل ترقه هایی که از چند هفته قبل با ذوق و شوق خریده بودیم با داداشم،بندازم. :)

مادر بزرگم عصای خودش رو برداشت و اومد سد راه من شد :-O گفت نمیزارم بری...
و من که اون موقع 15 سالم بود گفتم باشه نمیرم و رفتم تلویزیون رو روشن کردم. :)

مادر بزرگم آهسته آهسته با عصاش رفت و نشست و عصا رو مثل همیشه گذاشت پشت پشتی که بهش تکیه می داد.منم رفتم نشستم کنارش و گفت آفرین آفرین. :)

اما نمیدونست قصد دارم که عصا رو از پشت پشتی آروم بکشم و بردارم.شروع کردم.
عضا رو برداشتم و دِ برو که رفتیم و چهار نعل دویدم سمت کوچه و مادر بزرگم بیچاره فکر نمی کردم ولی بیچاره با اون وضعیتش راه افتاد دنبال من تا حیاط اومد.
واقعا خیلی از خودم بدم اومد و دلم براش خیلی سوخت.
رفتم عصا رو پس دادم بهش.اون شب اذیتش کردم.
ولی دفعه اول و آخرم شد.روحش شاد
پاسخ:
عمدی که نبود. عیبی نداره حالا. خدا رحمتشون کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی