Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خرس حالم!

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ب.ظ


شده اونقدر بهتون خوش بگذره و حالتون خوب باشه که قفسه ی سینه تون درد بگیره وقتی نفس میکشید؟؟ من امروز اینطور حالی داشتم! 

+ از اونجایی که 12 + 1 به در به گزارش هواشناسی تو شمال بارونی پیش بینی شده [ سه ساله داره بارون میاد :| خداجون نوکرتم! بارون برکته! خیلی عالیه! میدانم! ولی خب این شیلنگِ برکت رو از چهاردهم بیگیر سمتِ شمال قربونت برم من ] و ما بسیار موجوداتِ پیشگیری بهتر از درمان طوری هستیم، بجای 12+1 به در، یازدهمون رو به در کردیم و دروغِ 12+1 شد یازده به در!! اگه بگم بسانِ خرس های گریزلی حال نمودم، اغراق نیست!! درسته که خرسِ گریزلی هستم! ولی کم پیش میاد همچون یک خرسِ گریزلیِ اصیل حال بنمایم!!

+ عکس هم ربطش به پست اون حالشه! من حالم تو مایه های اون پسر کچله سمتِ چپه الآن! 

حالِ دلِ همتون باحال ; )

+ خدایا شکر

  • ۹۶/۰۱/۱۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۲)

  • گیس گلاب خاتون :)
  • شکر خدا همیشه حال دلتون خوب :)
    پاسخ:
    خیلی تشکر : )
    بارونیههه؟���چه غم انگیزـ..
    پاسخ:
    متأسفانه یا خوشبختانه بله! 
    ایشالا همیشه مثه خرس گریزلی اصیل حال کنید ^_^
    پاسخ:
    شما هم همچون آنشرلی تکرارِ غریبانه ی روزهاتون رو مرور و درس عبرت بگیرید :)))
    چقدر خوب :)
    خداروشکر پس... امیدوارم این حالِ خوب همیشگی باشه براتون :)
    پاسخ:
    خیلی خوب! :))
    خیلی ممنونم. برای شما هم کنکورِ خوبی را آرزومند هستیم :))
    چه جالب..مشهدم دو سه سالی میشه که روز سیزدهم بارونیه :|

    ان شاءالله این حالتون همیشه مانا و پایدار باشه : )
    پاسخ:
    یجورِ خاصی بده :|

    همچنین برای شما : )
    فقط حال اینطوریه یا خودتم همین طوری؟:)))
    ان شاا...۹۶همش همین حالی باشی البته بدون درد قفسه ی سینه:)
    یاعلی
    پاسخ:
    اگه خودم اینطوری بودم که الآن از سرما سنکوب میکرم ک :/ :)))
    خیلی ممنون :)) دردِ دوست داشتنی ای بود.
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • ایشاالله یازده بدر هاتون همیشه همینطوری باشه :))
    پاسخ:
    ان شاءالله برای همه :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خبر رسیده اینور قراره برف بباره!!

    همیشه به خوشی!
    پاسخ:
    دیگه خدا خیلی دوستتون دارد!!

    همیشه ممنون!!
    آره شده :)
    خوبه ....
    والا شما غرب که بشه برا ما هم بارونی گزارش شده و الان نم نم بارون میباره و هوا کمی بیشتر از معمول خنکِ ..
    پاسخ:
    خوب است پس :))

  • گیس گلاب خاتون :)
  • رفته بودم کربلا بارون میومد بعد اعضاء گروه میگفتن عجب بدبختیه ما از شمال بارونو با خودمون اینجام آوردیم :)))
    پاسخ:
    :)))
    همیجور برکت رو منتقل میکنید
  • 🍁 غزاله زند
  • حال دله شما هم همیشه باحال :) 
    پاسخ:
    خیلی ممنون : )
    اینجا هم پیش‌بینی بارونه! 
    نمی‌تونم بگم بی‌کم و کاست ولی به‌هر حال حس شادی و هیجان به ما هم منتقل شد.
    همیشه خرس‌حال باشید!
    پاسخ:
    انگار اکثر استان ها بارونه!
    چه خوب! چون من قصد انتقالشو نداشتم :))