Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

I love the to do you Mahmood's

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ
با توجه به انتشارِ شایعهٔ ثبت نامِ بنده در انتخاباتِ شورای شهر و ریاست جمهوری لازم دونستم بیانه ای فی البابِ شفاف سازیِ این مسئله اعلام کنم.
طِی این چند ماه فشارهای زیادی از جانبِ سرانِ احزابِ سیاسیِ چپ و راست و اوریب و بالا سمتِ چپ به من وارد شد که سناتور! شرکت نکردنت تو انتخاباتِ شورای شهر و یا علی الخصوص ریاست جمهوری مصداقِ بارزِ خیانت به مردم و آرمان های نظام محسوب میشه! مردم به تدابیر و سیاست و اندیشه های نوینِ شما نیاز دارن و این یعنی خداوند این مسئولیت رو بر گردنِ شما نهاده و درحالِ حاضر شما مشمول الذمه ای اگه ثبت نام نکنی داداش!! که واقعأ نمیشه از اصرار های شبانه روزیِ محمود گذشت که تو این مدت به شدت با توییت هاش بنده رو شرمنده کرد و مدام توییت میذاشت که:
 i have the love to do senator! You have the best of goozine of this the raeis jomhori
و بنده هربار با خواندنِ این توییت ها کف عسل بالا میاوردم و کندو ها میدریدم و لازم میدونم از همین تریبون به محمود جان بگم:
 i have the love to of the love you mahmood joooooonz
ولی با تمام این الطاف و ارادت هایی که دوستان نسبت به بنده داشتن باید بگم: بنده قصدِ ادامه تحصیل دارم و بعدش هم باید به گزینه های ازدواجی که روی میزم قرار داره فکر کنم؛ دخترای مردم کار زندگی دارن دیگه! الآن چند ماهه پیشنهاد ازدواج دادن و منتظرِ جوابن طفلی ها! خلاصه حالا حالا قصدِ ورود به پست های مهم و گوهر بارِ شورای شهر و ریاست جمهوری ندارم و اصلأ تا وقتی محسن ترکی و علیرضا فغانی و حسین رضازاده و هادی ساعی و عباس آقا کله پز و کامبیز سیبیل و چنگیز ساطور و برادران رجبی به جز گودرز هستن، چه نیازی به حضورِ من هست؟؟!! دوستانِ سنگر دوست سنگرها رو خفه کردن دیگه!! یه خبر هم این آخر کاری بهتون بدم و اون اینه که طبق آخرین خبرها عموی سوباسا هم توی انتخابت شورای شهر شرکت کرده و گمانه زنی هایی مبنی بر ردِ صلاحیتش به دلیل فسادِ اخلاقی [ پرونده ی مربوط به عمو بودنِ مشکوک سوباسا و برادر شوهریِ خیلی مشکوکش با مادرِ سوبا ] هست که خب احتمال رد صلاحیتش بالاس!! پدرِ پسر شجاع هم ثبت نام کرده که خب به دلیلِ نداشتنِ اسمِ مستقل و فراموش کردن اسمِ خودش ایشون هم رد صلاحیت میشه به احتمال زیاد!! البته میگن پدر پسر شجاع از بدوِ تولد اسمش پدر پسر شجاع بوده و پدر و مادرش پدرِ پسر شجاع صداش میزدن و میگفتن: پدرِ پسرِ شجاعِ گلم! عزیزم بیا کارت دارم!! دیگه لازم نیست به ثبتِ نامِ روباه مکار و گربه نره و زیزیگولو و هفت کوتوله و ماریو قارچ خور و علی الخصوص زومبه اشاره کنم که در این مقال نمیگنجه! و از همین جا اعلام میکنم پیروزِ قطعیِ انتخابات، با آراء و اختلاف رأی بالا، اینجانب هستم و از همه ی طرفدارانم درخواست دارم تحت هر شرایطی اگه بنده رئیس جمهور نشدم، خونسردیِ خودتونو حفظ نکنین و برید شیشه های توالت عمومی ها رو بیارید پایین و کله پاچه های کله پزی ها رو غارت کنید! با زبان و مغزِ اضافه!!! اینم که من اصلأ قصدِ شرکت تو انتخابات ندارم به خودم ربط داره!!! من خون به پا میکنم اگه رئیس جمهور نشم آقا!!!! حتی اگه ثبت نام نکرده باشم!!!! شعارِ ما در اغتشاشاتِ خیابانی: نه تایلند! نه آنتالیا! جانم فدای لاس وگاس!!! 
+ لطفأ خیلی باحال باشید! مثلِ من ;))
  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۴۳)

ماشالا سرعت!!!!

این جمله بندی های انگیلیسی خیلی کامل بود :)))
قشنگ معلومه زبانتون حرف نداره (استیکر خبیث)

آقا من کلپچ دوس ندارم...نمیشه جاش به لواشکای کیلویی حمله کنیم؟؟؟
:)
پاسخ:
قابل نداره :))

همه میگن آموزشگاه زبان بزن! ولی من وقتشو ندارم!

خیر!! لواشک مورد داره!
اسم پست I love the to do you Mahmood's ینی چی دقیقا برادر؟؟؟ (استیکر خبیث)

+الآن معلوم شد که دیپلم زبان دارم یا بیشتر توضیح بدم؟؟؟ :))
پاسخ:
ینی منم دوستت دارم محمود جان!

+ ملتفت گشتیم دیگر
من که به لواشک کیلویی با طعم کیوی حمله میکنم!!!کاری ندارم به مسائل دیگه.گفته باشم!
کلا منتظرم فرصت پیش بیاد حمله کنم به لواشکا....انتخابات فرصت خوبی میتونه باشه(استیکر مرموز)
پاسخ:
پس ستادِ انتخاباتی ما هیچ گونه مسئولیتی در قبالِ دستگیری شما نمیپذیره!
واقعا ینی این؟!؟!؟!؟بیهوش شدم از خنده....
خیلی خوب جمله بندی کردیدااااا...دمتون گرم برادر تد..
آقا دیگه بزنید این آموزشگاه رو!خودتون رو از مردم دریغ نکنید! :)

+باز اگه جایی شک کردید بگید عکس دیپلممو بذارم تو پستم :))
پاسخ:
سناتور ها همیشه در همین حجم و ابعاد خفن هستن

+ ما به شما اطمینان داریم اصن
مسئولیت نمیپذیره؟!؟!؟!ینی چی آرقا؟؟؟؟
پس منم جاسوسی میکنم !!!همه برنامه هاتون رو لو میدم :)
پاسخ:
:| 
واسه شما استثنا قائل میشیم.
میتونید لواشک ها رو به غارت ببرید.
با گزینه های ازدواج رو میز!!!!!!
بعد هی بگید خبری نیست :))
پاسخ:
نیست دیگه
گزینه ها زیاد و متنوع هستن و انتخاب سخته ":))))
خیلیم عاااااالی...شدیدا منتظر انتخابات و انتخاب نشدن شما هستم...
پاسخ:
: ))
خیلی هم عالی
از مادر محترم خواهش کنید....در عرض دو ثانیه شمارو با گل و شیرینی به خونه ی مورد مناسب میرسونه و انتخاب خیلی راحت میشه :))
به همین سادگی :)
پاسخ:
:))))
خیلی ساده! خیلی خوشمزه :)))
عروسی خرسا باید جالب باشه :))))))))))))
مارا هم دعوت کنید برادر :)
پاسخ:
حتمأ :)))
10تا نظر همش من!!!! :))
من دیگه برم تست بزنم...هق هق هق
وقت خوش سناتور تد.
پاسخ:
:))))
تست های عالی متعالی

من در تمام طول خواندن به این شکل بودم 
:|
:|
:|
دیگه خودتون میتونید وخامت رو بفهمید
پاسخ:
در چ راستایی و چه دلیلی؟؟ :))
پدر پسر شجاع گلم خیلی جالب بود. همش باحال بود. :)
پاسخ:
تازگیا اشاره به کل هم میکنید :)))
واسه خانواده هم خوندیم، فیض بردن و خندیدن :))
پاسخ:
چقدر عالی : ) خوشحال شدم
+چشوم : )
پاسخ:
چشومتان بی بلا
:|
نشانِ طلایِ "اعتماد به نفس، بی حد و مرز، بی سقف و اندازه" رو براتون پست کردم یادتون باشه برید تحویل بگیرید...
|:
حیف که قصدِ ادامه ی تحصیل دارید وگرنه میخواستم به شما رای بدم حیف! :)
خلاصه که ما اهلِ لاس وگاس نیستیم سناتور تنها بماند! :))
سناتور سناتور حمایتت می کنیم و این حرفا...
:))))
پاسخ:
پیشتاز باشه لطفأ :|

واقعأ حیععفف :))

:))))
درود بر شماها
قول میدم کنکورو منهدم کنم
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • به عنوان یه سرگرد اصل و نسب دار باید آشوب هایی که طرفداراتون به پا میکنن رو سرکوب کنم!
    ولی از اونجایی که ارادت داریم به شما تضمین میکنم من و سربازام علیه شما نیستیم هیچ،کلید کله پزیا رو هم بهتون میدیم که به زحمت نیوفتین :))
    به قول حوا:
    سناتور سناتور حمایتت میکنیم و این حرفا...
    پاسخ:
    اراداتتان مستدام :)))


    آخه چرا 4؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    شما هنوز درگیر چهارید؟؟ :)))
    بابا مهم نیست
    من درگیر خیلی چیزام متاسفانه...

    واقعا چرا 4 برادر پیچاننده؟
    پاسخ:
    امشب ساعت دوازده شاید متوجه شید
    بیخیال اصن...
    چهارِ دیگه!مگه حتما باید دلیل داشته باشه؟!؟!
    پاسخ:
    والاع#
    بیخیال :))
    ساعت دوازده پرده از اصرار تدی طور برداشته می شود؟؟؟!!! :)
    از کجا معلوم تا دوازده زنده باشم؟؟؟
    پاسخ:
    من دعا میکنم زنده بمونید :))
    ولی این چهار دلیل داره!!!!!معلومه دلیل داره!(استیکر متفکر)
    پاسخ:
    بابا فکرتونو خرجِ کنکور کنید :)))
    ممنونم که دعا می کنید برادر تد :))))
    پاسخ:
    قابل ندارد
    بازم کنکور چماق شد تو سرِ من...ینی چی الآن؟؟؟ :)

    باشد...خرجِ کنکور میکنیم...دیگر سوال نمیپرسیم...خرجِ کنکور میکنیم...باشد برادر...باشد...
    :)
    بدرود!
    پاسخ:
    :)))))
    ما تذکر دهندگانیم :)) باشد که رستگار شوید در کنکور!

    حالا هی حرفایه منو به خودم برگردونید!!! :))

    اصن دیگه نظری نمینویسم که کنکورو نکوبونید تو سرم. :(

    بدرود :)
    پاسخ:
    عجبا :/ 

    بودورود
    باحال جان خخخ
    پاسخ:
    :))))
    من رای سفید میندازم عاقا :دی
    پاسخ:
    رأی سفید اندازگان از ما نیستند
    تِد (ره)
    آزمایش میکنیم جهت تاییدی بودن یا نبودنِ کامنت ها :)
    پاسخ:
    :||
    تِد نمادِ دموکراسیِ سفید نشنیدی؟ :))
    خدا رو شکر آزمایش کردم!! خواستم یه چی خصوصی بنویسم برات :)))))
    بیا پی وی :))
    پاسخ:
    خا :))
    اصلا استاد زبانید شما :)) دارید حیف میشید حداقل باید وزیر امور خارجه بشید 
    پاسخ:
    خب گویا شما اصلأ در جریانِ فضای سیاست و توییتر نیستید!
    الان تیتر ینی چی :؟
    I love the to do O_O
    پاسخ:
    همون ک گفتم! کلأ در جریان نیستید!
    جمله انگلیسیاش زد داغانم کرد😂😂😂😂
    بقیه اش ک بماند😂😂😂
    جاست لاس وگاس😍
    پاسخ:
    داغانیِ شما آرزوی ماس اصن
    💪💪💪 شورا رو بیخیال، خود رئیس جمهورید شما :))
    فقط عکس آخر ....  
    پاسخ:
    با کمکِ شما :)))
    میبینید چقدر مرموزه؟؟؟

    + خوش قول و با اراده : )
    نه والا 
    این چند مدت خیلی نتونستم اینترنت بیام
    پاسخ:
    همینه دیگه
    در جریان نیستید :/ الکی مورد تمسخر نهادید ما رو
    میدونم قرار بود نظر ننویسم دیگه... :))
    ولی 3روز مونده تا چی؟؟؟
    پاسخ:
    شوخی کردین :))) میدونم

    تا 12 :))))
    الآن یه مسئله جدید باز!
    :)))
    به جون خودم مهم نیست!
    خو چرا ذهنِ یه کنکوری اونم از نوعِ تجربی رو مشغول میکنید با این عکسا؟؟؟!!! :)

    ینی چی خو!!!اگه مهم نی بگید دیگه!!!

    چه میشود مگر اگر بگویید؟؟؟ :)))
    پاسخ:
    هیجانش از بین میرود دیگر
    اون که بله، اصلا خودم میشم رئیس یکی از ستادا :))
    مرموز جذاب یا شاید جالب، یه مرموز دل نشین :)

    + بله :)💪 (این شکلک رو دوستش دارم ) 
    پاسخ:
    بح بح پس :)))
    دقیقأ :)))
    + مشخصه کاملأ
    عاقا پست سیاسی نزار میان میبرنتاا...سابقتم که خوب نیس:))
    پاسخ:
    سناتوری گفتن خانم
    تِدی گفتن
    الکی ک نیس
    ما خودمون میریم میبریم :)))
    پس که اینطور!!!هیجانش از بین میرود!!!!پس که اینطور....
    مراقبِ هیجاناتِ زندگی ِخود باشید (خبیث و مرموز و چپ چپ نگاه کن)

    :)))
    پاسخ:
    به همین برکت :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شما که شرکت نمی کنید، لااقل یه خورده از برنامه های آیندتون میگفتید، سرگرم می شدیم!
    پاسخ:
    برنامه هام سِکرت هستن :/ :))
    برای مدتی از دست منو سوالام راحت میشید برادر تد :)) (برای یه مدتی میرم و نیستم فعلا )
    دیدید آخرشم متوجه نشدم بعد از سه روز چی میشه؟!؟!؟!هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق    :)))
    اکنون شاد شدید  که برای مدتی از سوال پیچ شدن خلاص شدید.صحیح است آیا؟ :))
    با آرزوی موفقیت روزافزون شما برادر تد.
    باشد که رستگار شویم. :)

    پاسخ:
    چ حرفیه
    اختیار دارید
    امیدوارم موفق باشید
    تمسخر کجا بود :؟
    منظوری نداشتم :)
    پاسخ:
    مزاح نمودم
    خیلی عالی بود جناب تد! 
    البته حواستون هست عایا که براتون دردسر نشووود این صوبتا؟؟
    و اینکه میشه کلا مدارس و رئیس آموزش و... بزنید بترکونید راحت شیم؟! :))))
    .
    این صندلیه یه حروفی زیرشه ینی چی خب!!!!
    میشود کمی توضیح بدهید؟:/
    پاسخ:
    خیلی عالی خوندید
    ما سناتور ها مصونیت سیاسی داریم خانم!
    با یاریِ شما و حول قوه ی الهی :))

    مهم نیستن : ))
    من با عدد رو صندلی کار ندارم، شاید زمان یا هرچی ولی حروف زیر صندلی توجه ام رو جلب کرده...
    بیکار بودم باهاشون کلمه میساختم مثلا: "سقوط" ، "سکوت" :))
    پاسخ:
    : ))