Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پسرِ تاریکی برمی خیزد!

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

بعد از تموم شدنِ فصلِ اولِ « پسر تاریکی » خیلی فکر کردم که ادامه بدمش یا که کافیه و دیگه نیاز نیست ادامه بدمش. ولی این مدت که ننوشتمش به این نتیجه رسیدم که جای خالیش داره تو تخیلاتِ ذهنم حس میشه و اگه ننویسمش به خودم و تخیلم خیانت کردم! پس امشب تصمیم گرفتم به امیدِ خدا دوباره شروع به نوشتنش کنم و فصلِ دومش رو شروع کنم. 

خیلیاتون میدونید پسرِ تاریکی چیه و یه سری هم لطف داشتن و با دقت دنبالش کردن و خوشحال بودم و هستم که پسرِ تاریکی رو اشخاصِ باهوشی دنبال میکنن و برداشت های جالب و قابل تأملی هم ازش داشتن؛ ولی یه سری هم تازه به جمعمون پیوستن و نمیدونن پسرِ تاریکی چی هست و داستان از چه قراره! یه توضیحِ کوچیک میدم در موردش پس.

پسرِ تاریکی یه جور رمانه که بصورتِ یادداشت طور نوشته میشه و سِیرِ داستانی داره و فصلِ اولش هم تموم شده. واسه خاطرِ حفظ شدنش از عزیزانِ کاپی کار، رمز دارش کردم؛ بخاطر همین یه عده فکر میکنن یادداشتِ شخصیه و رمز نمیگیرن؛ ولی خب اینطور نیست! پسرِ تاریکی شخصی نیست! ولی هرکسی هم نباید بهش دسترسی داشته باشه. بخاطر همین رمز دارش کردم.

حالا اونایی که میخوان پسرِ تاریکی رو از ابتدا بخونن و علاقه دارن به این کار، میتونن از اینجا دسترسی داشته باشن به مقدمه و قسمتِ اول تا پایانِ فصلِ اولش که خب زیاد هم نیست! یادداشت ها کوتاه هستن و فکر نمیکنم حوصله ی کسی سر بره! اگه دوست داشتید میتونید بگید تا رمز ها رو بفرستم واسه تون.

واسه فصلِ جدید هم هر کسی تمایل داره همینجا بگه تا به محضِ انتشارِ اولین قسمت از فصلِ دو که معلوم نیست کِی منتشر شه، واسش رمزو بفرستم. رزروِ رمز داریم مثلأ :))) 

خودم که خیلی خوشحالم از این شروع دوباره، امیدوارم شما هم لذت ببرید.

+ پوسترِ فصلِ جدید چوطوره؟!

  • ۹۶/۰۱/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

خوشحال میشم فصل دو رو هم بخونم.
+ عالیه.
پاسخ:
بنده هم خوشحال میشم  : )
+ ممنون پس.
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • چه خوب
    +پوسترم خوبه:)
    پاسخ:
    شما هم فصلِ اولو خونده بودید؟
    + تشکر
    اوممم باید جالب باشه : )
    بیزحمت رمز فصل اول رو هم لطف کنین.

    + عِییی بدک نیست :دی
    پاسخ:
    میفرستم واستون پس.
    + ممنون
    ایول پوستر خیلی خوب و هیجانیه، اگه شبیه و یا ادامه فصل اول باشه حتما به داستان میاد :)
    آهای خرس خسیس و ضدحال واسه منم رمز بدیناااا :)
    پاسخ:
    خیلی هم میاد! :))
    :| :))) چشم
    چه پوستر خوووبی! عالیه ^_^

    من معلومه رمز میخوام یا بیشتر توضیح بدم؟ ^_^
    پاسخ:
    عالی میبینید : ))

    شدیدأ مشخصه :))
    چقدر خوب :)
    فرمِ تقاضای رمز رو پر کردم گذاشتم روی میزتون :|
    پاسخ:
    کد پستی ننوشتید ک :/
    من هم رمزارو میخوام....رمز هر دو فصل رو...ممنون.
    پاسخ:
    میفرستم حتمأ
    ندارید مگه؟! :/
    پاسخ:
    از کجا داشته باشم مگر :|
    قبلاً کجا میفرستادید مگر؟! :/
    پاسخ:
    قبلأ حضوری تشریف میاوردید دفترم میگرفتید :/
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • تا یه جاهایی که بودم خوندم
    اما درگیری ها متاسفانه نذاشت ادامشو بخونم
    حتما در اصرع وقت ادامشو میخونم:)
    پاسخ:
    اها
    موفق باشید : )
    خا :/
    میام دفترتون میگیرم!

    + بالاخره خا رو بکار بردم! :|
    + این حجم از خشونت رو هم بر نمیتابم!
    پاسخ:
    خاویار :/ :)))))

    + مبارکه :/
    + خاع :/ :)))
  • گیس گلاب خاتون :)
  • گرچه من همچنان معتقدم پسر تاریکی رو برای خودتون بنویسید و اینجا منتطرش نکنید ولی آرزوی موفقیت دارم برای جنابِ سناتورِ نویسنده :)
    پاسخ:
    چرا خب؟
  • گیس گلاب خاتون :)
  • منتشر البته :))
    پاسخ:
    بله بله
    چه قدر خوب که ادامش  می دید 
    خوشحال شدیم
    منتظر انتشار فصل دوم و رمز هم هستیم :)

    + پوستر یه ذره زیادی تاریک و ترسناکه! ولی خوبه 
    پاسخ:
    خیلی ممنون

    + فضای داستان همینه : ) یه ذره دقت هم کنید پیامِ خوبی داره!
  • گیس گلاب خاتون :)
  • چراشو قبلا مفصلا گفته بودم که :) منتهی چیزی که هست این که مهم نظر نویسندس نه منِ مخاطب اگر خودتون حس میکنید اینجا ادامش بدید خوبه ادامه بدید ماهم لذت مییریم از خوندنش :)
    پاسخ:
    اگه منظورتون اینه که کتابش کنم و اینا، خب قصدشو ندارم. میخوام یه حالی به فضای وبلاگ نویسی داده باشم :))))) 
  • گیس گلاب خاتون :)
  • صلاح مملکت خویش و ازین صحبتا :)
    پاسخ:
    چشم :))

    منم دلم میخواد بخونم ، میشه عایا رمزو داشته باشم؟!
    پاسخ:
    حتمأ
  • [دُختَرِ هَیولا]
  • چه خوب!! به منم رمز فصل یکشو بده لطفاً پس
    پاسخ:
    به روی آیز :))
    اگه اون مرده تو پوستر بجای اینکه دستاش را در جیب فرو مینمود یه چراغ قوه دستش میگرفت باحال تر مینمود:))
    پاسخ:
    اون مرده داره به سمتِ نور میره! چراغ قوه میخواد چیکار؟!
  • خانومِ حدیث :)
  • رمز  :))))
    پاسخ:
    حتمأ
    منم رمز میخوام:/ولی پنلم نیستم چه کنم:/
    پاسخ:
    خیالت راحت
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • میشه دوباره رمزو بدین...
    پاسخ:
    میفرستم.
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • ممنونمممم
    پاسخ:
    : )
    ممنونم بابت رموز که فرستادید برادر تد. :)
    پاسخ:
    خواهش میشود
    پوستر فصل اول خیلی حالت حماسی داشت:))
    این یکی پوستر هم با توجه به قسمت اول به این فصل میاد:))
    خیلی هم خوب:)
    این قضیه رمز مالِ قبل از یادداشت اول بود؟ الان منتفیِ یا هنوز هم ممکنه رمز دار بنویسی؟
    پاسخ:
    فضا و شرایطِ فصلِ اول میطلبید اون حالتو
    خیلی تشکر
    فعلأ که منتفیه