Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

قرار به وقتِ نوروز : )

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ


سلام

اول اینکه خیلی ممنونم از دوستانی که لطف کردن و شرکت نمودن.

دوم اینکه معذرت میخوام اگه یه سری حواشی پیش اومد و یه سری اذیت شدن.

سوم اینکه پیشاپیش بگم من صدام داغانه :))) فقط واسه تشویق و انگیزه بخشی به صدا داغان های دیگه شرکت کردم :))) تا بفهمن از خودشون داغان تر هم هست :))

واسه شنیدنِ پست های بقیه هم به همین پست و لینک هاش مراجعه کنید.

این هم شاهکارِ بنده:

در ضمن! ربط تصویر به پست هم داره بررسی میشه :)))) پیامش اینه که اصولأ بیخیال :)))

  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۶۵)

از اینکه لینک دانلود را قرار داده‌اید از شما سپاسگزاریم! :|
پاسخ:
یادم رفت :|||
الآن هم ویرایش نمیشه :|
دانلودیدم :)))
بازم از داغان استفاده کردید برادر تد :)))
آهنگ زیر زمینه هم بامزه بود :)))
پاسخ:
چگونه دانلودیدید؟؟؟
:)))
نمیپرسیم برادر...نمیــــــــپـــــــــــــرسیم :))))))))
میبینم که هیچی به ما ربط نداره برادر تــــــــــد :)))))))
پاسخ:
:))))))
باریکلا
با گوشی ویرایش نمیشه!
با سیستم باید ویرایشش کنی!
خوبه خودت برگزار کننده بودی :|
پاسخ:
خاع حالا
نزن تو گوشِ ماع :))))
یادم رفت دگه
ممنونم که به یاد ما کنکوریای بدبخت هم بودید....هق هق هق...
پاسخ:
ما همیشه به یادِ شماها هستیم :)))
کلاً به ما ربطی نداره :)))
به ما چه اصلاً... والا...

عیدتون جلوجلو مبارک :)
پاسخ:
والاع ب خدا

همچنین :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سال خوبی داشته باشید!
    پاسخ:
    مچکرم
  • 🍁 غزاله زند
  • خیلی هم عالی :)) من هنوز کمی در بندِ خانه‌تکانی‌ام :| 
    خب من هیچوقت تو کار مردم فضولی نکردم،چون خودمم از اینکار خوشم نمیاد :))
    ما هیچوقت چشم به آجیل مردم نداشتیم :)))

    پاسخ:
    درود بر شرفِ شما : ))
    عیدتون مبارک :)

    تو ویس هم حدیث های سناتور پا برجاست :)
    حالا ترم چندین؟؟ آجیل چیا دارین؟ سن اتون؟؟ آهاا مشروط شدین تا حالا :))
    پاسخ:
    ممنون : ))

    نحححح :|| :)))))
    انگیزه‌بخشی به صداداغان‌های دیگر! هدفِ والایی بود!
    این شنیدن کلمه‌ی داغان واجب بود!

    پاسخ:
    اینجور خرسِ ایثارگری هستم :)))

    دیگه دِینش ادا شد :)))
  • بهار بهاری
  • منم گذاشتم:|

    پاسخ:
    نت گرفتی :)))
    ممنانم
    کلا هیچی نمی پرسیم. امیدوارم کسی هم نپرسه:| مرسی اه :|

    + کنکور T_T
    پاسخ:
    آورین :))))
    + :))))
    یک جاهایی حس کردم نامبرده گوینده داره گریه اش میگیره. مگه تد ها هم گریه میکنن؟
     حالا چرا گریه میکنی اصن؟ 
    میگم سربازی رفتی؟ نمیخوای زن بگیری؟ بچه؟ اینا؟ 

    پاسخ:
    :)))))
    نامبرده خودش را میفشرد که از خنده نپوکد :)))))
    میگم چرا دلت میخواد بجایِ غذای امشب بیام بوخورمت آقاگل؟ :| :))))
    با خرس ها شوخی نکن :)))) ماها خشنیم :)))
    من با لپتاپ اومدم خودش مستقیم با آی دی ام دانلود میکنه فایل هارو! 
    این لینک دانلودشه اونایی که لینک میخواستن:

    http://bayanbox.ir/view/mp3/394240696967811028/2017%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B3-%DB%B1%DB%B4%DB%B5%DB%B0%DB%B5%DB%B3.mp3


    آیکون فرار...

    پاسخ:
    :))))
    ممنون
    الآن میذارمش اونجا
    اوه داخان:|

    جملات سنگین میگویی داخان:))):-P
    اخ ازدواج:|گیرمیدن چرا عروس نمیشی یا کی شیرینی بخوریم:|
    کلا هیچی به ما ربط نداره:دی ما ادمای بیربطی هستیم..
    چقدر مورد دار حرف زدی..نوچ نوچ
    چه گیری دادی به ربطی نداره..سه جمله میگی ۲جمله و نصفیش به ما ربطی نداره است:))
    واسه منم دعا کن-_-
    علی یارت:)
    پاسخ:
    کلأ هیچی بهت ربط نداره خانم محترمِ داغان :/ :))))
    دعا میکنیم
    دعا کنید
    خیلی هم داغان نبود! :-)

    +سال خوبی رو براتون آرزو میکنم :-)
    پاسخ:
    داغان ک بود :)))
    + همچنین برای شما : )
    صدات شبیه خرسا نبود که!! :/
    بعد چقد با لبخند و روی خوش و اینا ^__^
    ولییییی پنجججججج دقیقه حرف زدی؟!!!!! بعد میگن دخترا زیاد حرف میزنن :/

    + دیگه لینک نذاشتی همین حالا گوشش کردم! :))
    پاسخ:
    تغییر لحنو واسه همین جاها گذاشتن دگه :)))
    اکثرأ همینجوریه :)))
    4 دقیقه بود داغان :| :)))

    + ارزش دانلود نداره اصن :)))
  • بهار بهاری
  • عکس کیه تد؟!:/
    پاسخ:
    عمه م :| :)))
    خودم دگه
    من اینم دیگه...بلدم دانلود کنم حتی اگه واسه دانلود نذارید :))))))))))
    پاسخ:
    خیلی عالی :)))
  • آقای معمولی
  • هههه !
    صدای من با اختلاف داغان تر بود
    خخ
    پاسخ:
    بیا در آغوشم بِگِری :))))
  • •✿ آرورا ✿•
  • اقا اصن موزیک پس زمینه داغان کرد منو:)))))
    پاسخ:
    داغان شدگانیم :))))
    چقدر رو میز کامپیوترتون مرتبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    قشنگ معلومه خونه تکونی تازگیا تموم شده :))))
    پاسخ:
    مخصوص عکس درستش کردم :)))))))
    الآن بازارِ دوبی شده :)))))
    چون دانلودش رایگان بود گفتم :پی

    چهار دقیقه و چهل و خورده‌ای ثانیه! میشه پنج دقیقه دیگه!!
    پاسخ:
    همونه پس :| رایگان خور :))))

    نح! چهار دقیقه و چهل و خورده ثانیه میشه چهار دقیقه و چهل و خورده ای ثانیه :)))) پنج دقیقه نمیشه!
    پس که اینطور :)))))))))
  • علیـ ــر ضــا
  •  بدک نبود جناب تد 😐 تد یاده یکی از شخصیت های کارتونی افتادم 😐 😐😐😐😐😐😐😐😐
    پاسخ:
    بد هم میتونست باشه :))))))
    حق داری : )))
  • دچــ ــــار
  • خوش گذشت :) سال نو مبارک / ممنون سناتور برای دعوت :)
    پاسخ:
    همیشه ب خوشی :))
    مخلصیم
    گگگ به توام..
    پاسخ:
    مقداری خندیدیم :))))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عاقا مام می خوایم موردی کامنت بزاریم حالا که اینحوریه:)
    یک. شمام خسته نباشید. من امسال اسیر نبودم خداروشکر البته به بهانه مریضیم وارد قضایای خونه تکونی نشدم.
    دوم. خداااااا نمردم و داغان رو از زبون خودت و با صدای خودت شنیدم :)))) خیلیییییی خوب بود :))))
    سوم. دقیقا باهات موافقم. اصن سال نو چیزی نداره. فکرمون که همون باشه سال به سال دریغ از پارساله
    چهارم.چشم نمی پرسیم کلا. من که کلا عیددیدنی نمیرم از اساس. در نتیجه اصلا نمیپرسم چند خریده.
    پنجم. اصن من عیددیدنی نمیرم به دلیل اینکه ازم نپرسن چرا ازدواج نمی کنم :)
    ششم. اصن این یکیو خیلی خوب اومدی داغان:))) میشه همون قضیه ورود به اتاق خواب زوجین :)
    هفتم.سربازی هم خداییش به من ربطی نداره.چون دخترم.
    هشتم.حرف آجیلو اصن نزن که من کلا با این مریضیم نمی تونم بخورم. پس نظر هم نمیدم درموردش :)))
    حالا موردای خودم:
    نهم: سناااااااااتور یعنی این عکس خودته؟؟؟؟؟؟
    دهم: داغان صدات که خیلییییییییییییییی خوبه :))))) 
    پاسخ:
    بح بح :))))) کامنت عاولیه :)))
    خب خیلی ممنون که میدونی نباید بپرسی اینا رو :)))) آورین :)))
    بعدشم! عکس مگر چشه؟؟؟ :/ :))))
    بعد هم! انصافأ داغان نبود؟؟؟ :))))
    داغان  فقط با لحن و صدای خودم :)))) اورجینال :)))
    ان شاءالله سلامتی رو بدست بیاری به زودی و بهترین ها رقم بخوره واست.

  • بهار بهاری
  • چ عمه بیخیالی والا:/:|
    :))

    پاسخ:
    اجدادأ بیخیال میزی ایم :)))
    صداتون کجاش داغانه =| خیلیم خوبه! تازه من حس می کنم صدای شما بسیار برام آشناست و انگاری یه جایی شنیدمش :]

    :: خیلی خوب بود وویس :)))
    ممنون بابت آرزوهای خوبتون...همچنین...ایشالله سال خوب و پربرکتی داشته باشین سناتور ^_^

    :: باورتون میشه من هنوز صدام خوب نشده و ایضا سرفه هم می کنم هر چند دقیقه... نتونستم وویس بذارم! هعی :/
    پاسخ:
    یه جور داغانیِ خاصی داره ولی :)))
    احتمالأ توی کنسرتم تو ونکوور بودید :))))

    :: خیلی ممنون که تحمل کردید  :)) 
    برای شما بیشتر ان شاءالله : )

    :: با همون صدا هم همه قبول داشتیمتون :/ 
    به به :) اول خیلی ممنون واسه ایده جالبتون :) دوم منم از همین تریبون سال نو را تبریک میگم ( اوهوم اوهوم صداما صاف کنم ) واسه همه بیانی ها و غیر بیانی ها سالی پر از اتفاقای قشنگ و به یاد ماندنی ارزو میکنم از اون سالایی که وقتی برمیگردین وازش یاد میکنیم یه لبخند بیاد رو لبتون و بگین عخی سال 96 چه سال خوبی بود :) 
    بعدشم اینکه صداتون داغون یا نه را شما نباید بگین ما باید بگیم منکه ایرادی ندیدم حالا اگه خودتون اصرار دارین داغان پس حتما داغان :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون از شما و نظر لطفتون : ))
    ان شاءالله سلامت و موفق باشید

    :))) داغان است دیگر
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • دست شما درد نکنه دیگه بعد عمری می دونیم نباید اینا رو بپرسیم دیگه داغان :)
    عکسه هیچیش نیست :))
    داغان هم عالی بود. به قول خودت اورجینال :)

    پاسخ:
    خا حالا :))) گفتم یاد آوری کنم

    خیلی هم خوب
  • آراگُل ‌☆
  • اون خنده های بین صحبتاتون منو به شدت یاد عرفان علیرضایی میندازه :)))
    عالی بود :)
    پاسخ:
    عرفان علیرضایی :/ :)))
    ممنونم
    فرا رسیدن سال ۹۶ رو تبریک میگم..
    ان شاءالله سال خوبی داشته باشین : )
    پاسخ:
    ممنون
    برای شما هم : )
    تموم شد بلاخره، همه ویسا رو گوش دادم، مغز و گوشام گیرپاچ کردن صداها قاطی شدن :))
    پاسخ:
    خسته نباشید : ))
    ولی انصافا صداتون یه داعانی خاص داره هااا بخصوص تهش :))
    پاسخ:
    مییییدوووونم :)))
  • محمود بنائی
  • سلام 
    تد جان،  خداییش به اوین رفتنه می ارزید :)  ممنون حالمون خوب شد. 
    سال خوبی داشته باشی و هی از درخت کندو عسل بیفته پایین برات.
     
    پاسخ:
    سلام
    آره :))) پرونده دار شدنمون ارزش داشت :)))) می ارزید
    دمت گرم رفیق : )))
    ان شاءالله موفق باشی
    این کارای خونه ی تکونی ما تا ساعت 13:58 دقیقه ی فردا ادامه داره حالا:)))
    کلا برنامه ی امسالم اینه که آجیل فقد یه دونه بادوم هندی بر دارم...امیدوارم سال جدید شمام پر از اتفاقای خوب هیجان انگیز باشه:-)
    راستی مدل خندیدنتون خیلی آشناستااا
    پاسخ:
    حال میده اصن :)))
    بح بح! چقدر فرهیخته :)))
    خیلی ممنون از شما
    چی شده همه میگن آشناس :/ :))))
    راس میگه محمود بنایی ^_^
    پاسخ:
    ممنون : )))
    تد جان  داداش همه چیز که  بی ربط  شد به  ما :|‌


    پاسخ:
    همینه ک هس :))))
    راستی اوه  اوه  مال  من  دیر شد الان فرستادمش :D
    پاسخ:
    ساعت خواب :)))
    امیدوارم سال دیگه بهتر باشه
    پاسخ:
    منم امیدوارم
    کنکور هم خرترین است :))

    پاسخ:
    شکی نیست :)))
    انگار داری بازی تاتنهام آرسنال گزارش می کنی. :|
    حالمان احسن الحال شد؛ :)
    پاسخ:
    :||
    بد است مگر؟!
    نوشِ جان
    اول اینکه سلام  من خوااااستم صوت رو بذارم و نشششد
    دوم آهنگ چه خوببببببه😍🎶
    سوم صداتونم خوبه ها بنده خیلی تخصصی به صدا گوش میدم! 👌
    چهارم نکات آموزنده ای بود برای عید دیدنی ممنون😂مخصوووصا آجییل
    پنجم چرا هیچی بهمون ربط نداااره؟😂😳
    ششم خیلی شبیه دوست من حرف میزنین خیییلیییی
    هفتم ایشالا سال خوبی باشه برای شما هم جناب تـــد 👊
    هشتم کل زمانای آزادم در حال دعا کردن بودم و هسدم تقریبا زیااااد دعاهام برای دوستان برآورده شده😃
    نهم برای همه عزیزان بلاگر بگم اینجاب اسمم مهدیسه ، گفتم یکم سخته بگین امـ اچـ میشه گفت مهدیس😁😂😂
    دهم با تچکر از تبرکات و این صوبتا:))
    پاسخ:
    :/ الکی قول دادین فقط
    قابل نداره :)))
    شما لطف دارید : ))
    حتمأ استفاده کنید :))))
    چونکه زیرا برای اینکه :))))
    دوستتون :|| خوب هست حالا؟ :/ :))))
    و برای شما ان شاءالله : ))
    دعا خیلی خوبه : ))
    والاع درگیر شدیم با خودمون اصن. اسمتون یه چالشه خودش :)))

  • حسین مداحی
  • رفته بودم دم مغازه مشتبا. قاب گوشی خرسی دیدم میخواستم بگیرم برات. عیدی. ولی خب نیستی! 
    پاسخ:
    پستِ شتاب ر واسه همین ساختن دگه یره :/ :))))
    وجودت عیدیه برار
    دمت گرم
    @حریرم یک پست با صدا برا بلاگفان داشتن به همراه مرد مریخی بود فک کنم، برا همون آشنا میزنه، سناتور از بس سرشون شلوغه یادشون نیست من یادمه :)) 
    بفکر مدیر برنامه باشین سناتور :))
    پاسخ:
    :/
    شاید همون باشه :)))
    نهههههه الکی چیه عاقا!! گفتم اولین باره احتمالا نمیتونم که واقعا هم نشد! 
    طرز حرف زدنتون خیلی شبیهشه خوبه اگه خوب نبود که نمیگفتم! :|
    اسمم هم زودتر میگفتین اعلام میکردم بوخودا راضی به اذیتتون نبودم! :))
    پاسخ:
    خا حالا
    توجیه :/
    :))))
    چقد حرف زدی بچه :))
    پاسخ:
    معذرت میخوام واقعأ :|
    آخ زدین تو هددددف!!!! دقیقاااااااا همونجااااا :)))))

    :: نه بابا این چه حرفیه...خیلیم خوب بود :]
    مچکرم ^_^

    :: واقعا؟ :| عه وا :}
    پاسخ:
    میگم :))))))

    @هلما

    حالا یه چیز میگم و بعد میرم تو افق محو میشم خب؟ :))

    من اون پست با صدا رو ندیدم و نشنیدم اصلا :|
    پاسخ:
    :))))
  • رفیعه رجعتی
  • چه بیخود میخندیدین بعضی جاها :| چه خوش خنده حتا :|
    پاسخ:
    چه بیخود دخالت میکنین بعضی جاها :| چه فضول حتی :|

    عیدتون مبارک براتدر تد :)
    الـــــتماس دعـــــا
    پاسخ:
    عیدِ شما هم : ))
    محتاجیم
    البته من مترسک فضولی نیستما عاما (!) خیلی دوست دارم بدونم اون شخص توی عکس کیه؟ خودتی؟ D:
    پاسخ:
    میدانم میدانم :)))
    بلی :)) خودمانیم
    کلا چیزی نپرسیم دیگه :)

    +سال خوبی داشت باشید 
    پاسخ:
    رمز وایفای بپرسید ولی :)))))
    + ممنون
    علیک سلاااااااممم:))
    من هم صدام داغانوه کلاصدای پسرداغانه توصداوسیماهم بانرم
    افزارهادرستش میکنند:))
    پس جای خوشحالی دارررره که دخترهاهستند:)وصداشون نازک وکلفت
    وکودکانه وبزرگانست:))
    ودیگه من دراین چالش شرکت نمیکنمم:))



    خوب سال نوتمم مبارررک
    وسال96برات خوب باشه
    وخوش باشی:))

    پاسخ:
    خیلی هم خوب :))))


    خیلی ممنون
    خب
    برای شما یک عدد عیدی دارم ^_^
    برای کسایی که میشناسم تو بیان عیدی میدم.
    و حالا نوبت شماس
    یه عکس هست که نوی نو گرفتیم. یاد شما میوفتم. 
    این برای شما
    همیشه مثل پرنده آزاد و رها باشید
    مثل دریا پر از استقامت
    http://bayanbox.ir/view/8433270767025807656/IMG-8280.jpg
    پاسخ:
    خببببب :))))
    خیلی ممنونم : ))) عمیقأ 
    خیلی خوشحال شدم
    ممنون : )))

    دیدم چندتا از وبلاگای که دنبال می کنم همچین حرکتی زدند.
    برام جالب بود تا رسیدم به منشاء این حرکت. خدا قوت
    سال خوبی داشته باشین
    پاسخ:
    دوستان افتخار دادن شرکت کردن
    خیلی ممنون
    سالِ باحالی داشته باشید : ))
    خواهش میکنم ^_^
    اصلا میتونستید بگید اینم شد عیدی؟ :))
    ولی خب
    کاریه که از دستم بر میومد 
    خلاصه که شرمنده :)
    پاسخ:
    خیلی هم باحاله
    دشمنتون شرمنده
    برادر تد ما که این سوالو رو نمیپرسیم...ولی نگفتید در جواب اونایی که از ما این سوالای مزخرف رو میپرسن چی بگیم؟؟؟
    خسته شدم از بس سوال شنیدم!!!!
    پاسخ:
    سکوت و چپ چپ نگاه نمودن :))))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • عالی :)
    پاسخ:
    جای شما خالی :))) انجام ندادید ک
    منم بالاخره انجامش دادم:))))
    پاسخ:
    درود :))
    او راستی یادم رفت بگم...مال خودتون عاولی بود:دی:پی
    عیدتون هم خیلی خیلی تبریک:)
    +از ما میپرسن کی کنکور داری:/معدلت چند شد:|
    پاسخ:
    عِی باباع :)) چوبکاری نکنید ما رو :)) خیلی ممنون

    + سکوت کنید چپ چپ نگاه کنید بهشون :))))
    عیدتون مبارک :) ایشالا که سال خوبی داشته باشید‌ 
    ببخشید من بدقولی کردم نتونستم ویسمو بزارم :/ چون جایی که بودم اصلا اینترنت نبود و الانم اینی که هست به شدت داغونه :(((
    انقدرم عذاب وجدان گرفتم :|

    +میدونم که قرار بود انتشار در آینده بزارم ولی اونم نشد واقعا 
    پاسخ:
    عیدتون باحال : )))
    عیبی نداره بابا
    شاد باشید

    با کمی تاخیر سال نو مبارک رفیق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی