Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ناصر و مجمع الکویینات

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

این مجمع الداغانین زن ها و سوگولی های ناصرالدین شاهِ داغان هستند! به قولی کویین ها و پرنسس ها و باربی های اون دوره! ینی ناصر وقتی میخواسته صداشون کنه میگفته: کویینم! بیا در بَرَم که شوریده و شیدای ابرو و دماغِ لهیده ت شدم من! 

یا وقتی میخواسته لوسشون کنه میگفته: پرنسسِ ناصر کیییییهه؟؟!!

یهو از چهار جهت چهل تا کویین و باربی و پرنسسِ قاجار طور میریختن سرش با همین قیافه و حجم و ابعاد!

بعد حالا شما تصور کنین چه بلایی سرِ سلیقه ی ما پسرا آوردن که اینا اون دوره کویین و سوگولی و پرنسس و تاپ های جامعه محسوب میشدن و الآن نگاهشون میکنیم خنده مون میگیره!!  

نفرینِ مارهای آناکاندا بر مسببانِ این قضیه!! 

از اینا گذشته اونایی که دورشون خط قرمز کشیدم یه نگاهِ خاصی دارن! کویین طور نگاه میکنن :)))

  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

  • شاید فردایی نباشد...
  • هههههه
    پاسخ:
    ههعهه و :)))
  • شاید فردایی نباشد...
  • نامردا سیبیلم دارن :|

    :))))))
    پاسخ:
    خودت بسنج اوضاع رو :))))
  • •✿ آرورا ✿•
  • من همیشه با دیدن این عکسا به این فکر میکنم که یعنی مثلا صد سال بعد هم عکسای ما رو با همین دید نگاه میکنن؟؟؟ بعد دلم میگیره کاریشون ندارم :)))
    پاسخ:
    عخخییی :))
    از الآن نگرانِ یک قرن بعد نباشید :)) بذارید شاد باشن
  • شاید فردایی نباشد...
  • بس سنجشی دشوار است....
    پاسخ:
    عاری عاری ;))))
  • دچــ ــــار
  • پرنسسِ ناصرالدین شاه قاجار کیییییه؟؟!!


    پاسخ:
    اونا اونا :))))
    مجمع الکویینین درست تر نیست آیا؟! :))
    هر چیزی میتونن باشن جز باربی! :)
    پاسخ:
    مجمع الکویینات حتی :)))
    ولی اون موقع بودن!
    آره مجمع الکویینات :))
    حالا عصبانی نشید... همه شون راپونزل اصلاً :)
    پاسخ:
    باربی های تاریخِ کشورم جز خطوط قرمزم محسوب میشن :|
    این حجم از خشونت رو برنمیتابم!
    به نشانه ی اعتراض این محل رو ترک میکنم!
    :|
    پاسخ:
    خروجی رو که بلدین؟ :| :)))
    بله :|
    پاسخ:
    در رو هم ببندید سوز نیاد پس :| 
  • بلاگر آرام
  • به نظرم اون دوره هم اینا خوشگلای جامعه نبودن بلکه ناصرالدین شاه سلیقش مزخرف بوده!
    پاسخ:
    دیگه در این حد؟ در این حجم؟؟ :)))
    خخخخخخخ
    کویینم! بیا در بَرَم سیبیلوی من که شوریده و شیدای ابرو و دماغ لهیده ت شدم من!!!!
    حتی اینجوری!!!👆
    پاسخ:
    : )))
    بله بله
  • گیس گلاب خاتون :)
  • صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
    ای برادر!
    سیرت زیبا بیار
    :)
    پاسخ:
    صحیح است صحیح است
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • در آینده های دور هم قراره یه دایره قرمز بکشند دور عکس جوونای الان و بگند اینا اون زمان مثلا شاخ بودند؟؟!!
    پاسخ:
    شاید :)))
    یه جورایی با بلاگر آرام موافقم ;)
    میگم فکرشو بکنید! شاید بعد ها بیشتر دور عکس پسرها خط قرمز بکشن تا دخترها :|
    پاسخ:
    به سلیقه ی ناصر توهین نکنیدا :| :))))
    احتمالش هست!
  • گیس گلاب خاتون :)
  • خداراشکر :)
    پاسخ:
    خیلی
    الان واقعا تو این عکس با این کیفیت چی معلومه؟!!! :)))
    پاسخ:
    واقعأ نمیبینی؟!
    ایمان نمی آوری؟!!!
    حالا اینهمه رو میخواسته چیکار آخه ؟؟ :))

    کامنتِ "شاید فردایی نباشد...": سیبیل هم دارن :| :))

    این شاه ما حین تقسیم سلیقه بین مخلوقات خواب بوده بنده خدا :)



    پاسخ:
    تنوع حتمأ :)))


    بابا اینا خوبای اون موقع بودن :))
  • بنیامین دهقانیان
  • آزاد اندیشی یعنی اینکه یاد بگیریم به سلیقه همدیگه احترام بذاریم! اینکه سلیقه اون زمان مردان ایران! اینجور تیپ ‌ها بوده، به نظر من هیچ اشکالی نداره! فقط برای ما که تو این برهه زمانی هستیم برامون عجیبه و شاید خنده دار باشه! یه نگاهی به لباس فوتبالیست های دهه 70 بندازین شاید باز هم از این خنده های ملیح روی لب هاتون بشینه! مطمیئنم اگه یکی از دخترهای بزک دوزک کرده امروزی بتونه سوار ماشین زمان بشه و یه سر به دربار ناصرالدین شاه بزنه، حسابی اسباب خنده شاه و دربارش رو فراهم کرده ...
    پاسخ:
    صحیح است صحیح است
    ولی آزادیِ اندیشه اینم میشه که پست و مطالب رو با دقت بخونیم و مفهوم و پیامِ اصلی رو دریابیم و دنبال حواشی نباشیم...
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • من محو نگاه اون آخری از سمت چپم :|||
    دستاشم جلو صورتش گرفته آدم میخ میشه جان گریزلی @__@
    پاسخ:
    :)))
    هنگ نکنید حالا
    آقا قیافه مردمو مسخره نکنین عهههه :)))

    :: چه دلبرایی داشته ناصرالدین شاه :دی
    :: اون تیکه پرنسس ناصر کییییه خخخخخخخ خیلی خوب بود =)))
    پاسخ:
    مسخره چیه خانم :)) من یه موضوعی رو نقد کردم : ))

    دلبرای دلبری داشته دیگه
    قابل نداشت :))
    من تو فکر اینم که آیا ناصرالدین شاه نمیگرخیده ؟ :|
    مثلا اگه دعواش میشد باهاشون فک کنم حادثه ی منا رخ میداد:| مخصوصا که علاوه بر تعداد بالا جرم و حجم هم بالاس:|
    پاسخ:
    نه دیگه":))) گفتم که اینا خوبای اون دوره بودن!

  • حوصله ندارم با اسم خودم بیام :|
  • ناصرالدین شاه کلا متفاوت پسند بوده مثکه. اخه عاشق یه جیران نامی شده که نوشته شده جسور و عشق شکار و اینا بوده برعکس زنای اروم حرمسرا و اینا. از طرفی در باب کلمه مزخرف مثکه روایت هس مزخرف کاری یه رشته هنری بوده ک باش چیز ها رو اراسته میکردن و خوشگل به قولا. بعد در زمان قاجار ولی انقد ک تزیینات زیاد بوده گندش در اومده مثکه و کلمه برعکس شده دیگه :))
    حالا در کل ولی چه عب داره که اینا مثلا لاغر نبودن یا سیبیل داشتن؟ واقعا انتظار ندارم از کسایی که مسلمونن ( خصوصا دخترا که همجنس اینان ) بیان زوم کنن رو این چیزا. پست شما رو نمیگما چون دو تا جمله کلیدی داره که ینی پشت این پست تفکری بوده لذا طنزشم بد ب نظر نمیاد. همین که گفتید چی شده سلیقمون تغییر کرده. ولی من کامنتا رو میگم. زشته که بگیم سلیقه نداشته... ینی رسما داریم توهین میکنیم به دختری این شکلی که تو جامعه اس. و بعدشم اعتراض میکنیم که چرا دخترا به ارایش اونم در ابعاد زیاد رو میارن؟ فک نمیکنین قضیه از یه جا مث این جا شروع شده که سیبیلش یا قیافش و هر چی مسخره شده؟ اونم بدون هیچ کلمه یا جمله اضافی مث حرف شما که بار بد حرف رو کاهش بده؟
    پاسخ:
    منم حوصله ندارم جواب کامنت یه آدم بی حوصله رو بدم پس :/  :))

    بله خب. الکی که پست نمیذارم من :)) یه چیزایی توش هست!
    ولی اسلام هم با این تفریط موافق نیست :)) 


    انصافاً کویینای الان باید برن کنار بوق بزنن :))
    پاسخ:
    دارن میزنن گویا :)))
  • آندرومدا :)
  • عاغا من قبول ندارم فتوشاپه :X
    پاسخ:
    نظرت اصلأ برام مهم نیست :))))
    این سلیقه سازی توی خیلی چیزای دیگه هم هست و در بیشتر موارد تاثیر منفیش رو هم گذاشته، از فیلم و موسیقی و هنر و دنیای مد میگذرم و به تغذیه اشاره میکنم که با توجه به رشته م تا حدودی هم ازش اطلاع دارم. کی و چه جوری عادتمون داد به کنسرو و انواع فست فود و سرخ شدنی ها و زیاده روی در مصرف دارو و ...؟
    پشت هر رفتار و تفکر و سلیقه ای فکر نباشه نتیجه ی خوبی بدست نمیاد. چه اشاره ی خوبی داشتید.
    پاسخ:
    دقیقأ
    خیلی چیزا رو اینجوری تغییر دادن!
    ممنون بابت دقتتون
    خاص پسند بوده لابد :)

    حیف که فقط از همسران ناصرالدین شاه، اطلاعات باقی مونده و اسناد چندانی در مورد وضعیت دقیق زنان اون موقعِ ایران به چشمم نخورده.
    مثلاً همین که خانم های تپل، کلاً محبوب بودن اون موقع، یا صرفاً سلیقه ی شاه اینجوری بوده.
    .
    برام سواله که شب پیش کدوم شون می خوابیده :/ نصف دخترای تهرانِ قدیم رو به نکاح خودش درآوارده بوده لامصب پی:
    پاسخ:
    خیلی خاص پسندیش دُز بالا بوده :)))

    این تصویر خودش تاریخِ عیانه :)))

    وارد مسائلِ خصوصیِ ناصر نشو داغان :)))
    اینا چجوری این قیافه رو دارن ؟ :/
    طبیعی هم جلو بری نمیشه این شکلی !!
    پاسخ:
    شما با الآن نسنجید! واسه دوره ی ناصرالدین شاه هستن اینا!
    :دییی! هر بلایی سرتون اوردن خوب بوده باور کن
    پاسخ:
    خا :/
    اینا مال زمانیه که سیرت مهم تر از صورت بود آقا!
    پاسخ:
    نظریهٔ قابل توجهیه!