Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نوید، نویدی برای سینمای ایران

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ

خشم و هیاهو

ابد و یک روز

و امشب هم لانتوری

و یقینأ این لیست ادامه دار میشه در آینده و نویدِ محمدزاده، نویدِ یک بازیگرِ درجه یک تو سینمای ایران رو میده! یه بازیگر که فقط خودش میتونه یکی مثل خودش باشه ;) 

فقط موندم این بشر تا الآن کجا بود؟! 


لانتوری درد بود، ولی واقعأ بود! سیاهِ الکی نبود! یه سیاهِ واقعی بود! سیاهِ اصغر طور نبود در واقع ;))

اینم یه دیالوگ از لانتوری:

اگه دوسش ندارین شوخی شوخی باهاش نگردین..

جدی جدی عاشق میشه

زندگیش میشه جهنم ...

+ اتاق فکر بروز رسانی شد ;)

+ پستِ قبل


  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

  • یا فاطمة الزهراء
  • بازیگر خوبیه :) ولی حس میکنم فقط یه جور نقش رو بلده :)) احتمالا خودشه :)) 
    پاسخ:
    الان محسنِ ابد و یک روز با پاشایِ لانتوری خیلی شبیهه مثلأ؟! :|
    اینا هیچی! خسرو عه خشم و هیاهو چی میگه پس؟!  :))

  • علیـ‌ تَرین :)
  • بعد از یه مدت که هیچ بازیگر خوب جدیدی (مرد) نداشتیم توی سینما، نوید محمدزاده واقعا نویدبخش بود! فعلا فقط لانتوری رو ازش ندیدم که امروز-فردا می بینم حتما :))
    پاسخ:
    خداییش من داشتم نا امید میشدم کم کم! دمش گرم!

    ببین حتمأ! 
    من مال هیچ کس نیستم 

    چه خوب پس مال من باش :)
    پاسخ:
    اینم عالی بود : )
  • خانومِ حدیث :)
  • واااای پفـــــــــــــک  =|||
    پاسخ:
    دلت داغ :)))
    پفک نمکی:'(
    پاسخ:
    وای وای :))) چقدرم تُرد بود! اصن زیر دندون هام آب میشد :))))
  • خانومِ حدیث :)
  • @سمیرا  چقد تفاهم داریم  :دی
    دوتا کامنت همزمان با یک محتوای  :دی
  • خانومِ حدیث :)
  • ایشاللا شپشک بزنی  ://
    پاسخ:
    نمیزنم :)))) خرس ها هیچ وقت شپشک نمیزنن! اینو یادت باشه ;)))
    @حدیث
    من پفک میخوااااام عاغا..
    خیلی فیلم خوبیه لانتوری...ولی رفتار دختره واقعا روی مخ آدم بود...
    پاسخ:
    واقعأ خوب بود

    خیلی :| :))
    تو ابد و یک روز که وحشتناک خوب بود... دمش گرم :)
    پاسخ:
    دمش خیلی گرم
    عه راس میگن!!!!! پفک!!!!!!

    پاسخ:
    دلت نخواد :)))
    من چرا فیلم ندیدم اصلا این مدت؟ :/
    فقط ماجرای نیمروزِ جشنواره رو دیدم
    پاسخ:
    واقعأ چراع؟!

  • بلاگر آرام
  • وقتی همه فیلماشو نگاه میکنی به عمق خوبیش پی میبری:)
    پاسخ:
    ولی همون ابد و یک روز میتونه کافی باشه حتی :))
  • اولی از سمت چپ
  • خوب بازی میکنه
    ولی در دنیای حقیقی اصلا برای من یکی مطلوب نیست شخصیتش
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    از شما بعیده!
    تد، سلطان بیان، صاحب کرامات، والای شاخص مقام، طناز بی همتا و بسیار القاب ستودنی که قابل بیان نیست!
    پفک میخورید؟؟؟ 
    واقعا که! 
    میدونید چقدر ضرر داره، دلتون به حال فرزندان آیندتون بسوزه
    :\
    پاسخ:
    من چیزی که تو فیلم میبینم واسم مهمه : )

    _________________________

    بعدِ ماه ها چارتا پفک که این حرفا رو نداره :))))
    اره خوب بازی میکنه.
    خیلی دوست دارم لانتوری رو ببینم.
    همه چیز دوست دارم ولی وقت ندارم :))
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شاءالله میبینید به وقتش
    پفک نمکی نیست و چی توزه :)
    مادرت هم چیپس و کرانچی خورد با پدربزرگت تو ماشین (:

    پاسخ:
    واقعأ احسنت :))) فقط شما فهمیدی مادر :))))

    :)))))
    نوش جانتان
    پفک ضرر دارد! آن هم برای یک خرس! ضررش دو برابر می شود! از ما گفتن :)))

    چی بگم دیگه... جنابِ محمدزاده نیازی به تعریف نداره :)
    پاسخ:
    چشم چشم :)))
    حالا بعد چند ماه یه پفک خوردیما :))

    نویده دیگه :))
    فیلمایِ آقایِ فرهادی اصلاً سورِئال نیست ! نمیدونم چرا شما اینطوری برداشت کردین ؟ " سیاهِ اصغر طور ؟! " اگه به سیاه بودن باشه ، أبد ُ یک روز ، " بدبختی " به معنایِ واقعی ِ کلمه بود ! " فروشنده " ، " جدایی نادر از سیمین " ، " لانتوری " و " خشم ُ هیاهو " فیلمایِ به شدت قوی ُ خوبی هستن که شاید تلخ ُ ناراحت کننده باشن اما واقعیتِ جامعه ای هستن که خودِ ما توش زندگی میکنیم :)
    پاسخ:
    سورئال نه! سیاه نمایی طور! ابد و یک روز در عینِ نا امیدی، امید و زندگی هم داشت! حتی یه جاهاییش خنده داشت. تهش خوب تموم شد تا حدودی و امیدوارکننده! کاملأ واقعی بود. لانتوری هم یه برداشت از یه واقعه ی حقیقی بود! ازش میشد بخشش یاد گرفت و خیلی چیزای دیگه! اینم واقعی بود و سیاه نمایی نداشت!  ولی فیلمای فرهادی هیچ امیدی ندارن! سیاهِ سیاه! دقیقأ همون چیزی که جشنواره های فیلمِ غرب ازش میخوان رو داره به خوبی اجرا میکنه :)) 
    واقعیت جامعه ابد و یک روز و لانتوری هستند :) نه فروشنده و جدایی!
    اینم قاطی همون 7تا فیلم بودا! فروشنده و ابدو یک روز و دیدم اینم انشالله بزودی:))

    پاسخ:
    ان شاءالله
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • از بین فیلمایی که گفتید فقط ابد و یک روز رو دیدم اونم چون مجبور بودم ببینم. حقیقتا فیلم دردناک اما در عین حال قوی ای بود. همین آقایی هم که گفتید خیلی نقششونو تاثیر گذار بازی کردن حقیقتا. باشد که روزنه های امید به سینمای ایران بیشتر بشه
    پاسخ:
    به به خاتون  :)) خوش آمدید

    امیدواریم ما هم
    اوایل از بازیش خوشم نمی اومد : |
    ولی چند وقتی میشه که بازی هاشو دوس دارم.. مصنوعی نیست..
    ابد و یک روز و خشم و هیاهو رو دیدم ولی لانتوری رو نه.. آخه ذهنیت بدی نسبت به فیلم لانتوری برام ایجاد کردن :|
    حالا قشنگ بود؟!

    واقعا نقشی رو که بهش میسپارن تا بازی کنه، عالی در میاره.. 
    دستش مرسی :)
    دستتون مرسی :)
    پفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک؟ نه واقعا پفــــــــــــــــــــــــــک؟ 
    خو دلم خواست..! حالا نصف شبی پفک از کجا بیارم 😭

    +حالا که ایجور شد، اصن کچلی بگیرین😠
    پاسخ:
    لانتوری تلخه! خیلی هم! ولی مفهوم فیلم واقعأ عالیه! داستانش واقعیه یجورایی!

    بله پفک! پپففففککک :)))
    :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • مگه جایی رفته بودم؟ :))
    گفتم صرفا کمرنگ میشم بخاطر حجم بالای مصائب زندگی :))
    و الا که من همیشه جزو ملت همیشه در صحنه باقی میمونم :دی
    پاسخ:
    فاصله ک گرفته بودید :/
    فرق نداره واسه ما :))
    خیلی هم عالی
    😒 ایششششش 😒
    پاسخ:
    ایشششش بک :)))
    شاید چون تو فیلمای ایرانی قشنگ کمه
    پاسخ:
    کم هست
    ولی هست
    نوید معرکه ست ^___^
    دو هفته ست که لانتوری رو گرفتم اما هنوز وقت نشده ببینم ://
    پاسخ:
    تکه
    ببین هروقت تونستی
  • اولی از سمت چپ
  • من هم فقط به شخصیت توی فیلم توجه میکنم
    آخه گفتین نوید خوبه
    فکر کردم کلی گفتین
    البته که نظر همه قابل احترامه
    ~~~~~~~~~~~~~
    بعد از ۴ماه ۴تا پفک هیچ اشکالی نداره
    من شمردم ۵۰تایی میشداااا
    البته عکس کامل نیست
    :))
    پاسخ:
    خوب تو فیلم و بازیگری : ) 
    هرچند کلأ زندگیشو کاری نداشتم که بخوام چیزی بدونم ازش!

    ________________
    حالا شما ندید بگیر :)))
    این نوید محمدزاده، پدیده است، پدیده‌ای هم هست که «فعلاً» قدر خودش رو می‌دونه و پیشنهاد نقش فیلمای خوبی رو قبول می‌کنه و امیدوارم همین جوری هم ادامه بده، یه چیزی مثل شهاب حسینی که قدر خودش رو خوب می‌دونه
    پاسخ:
    دقیقأ
    خوب میدونه چیو قبول کنه چیو نه!
  • اولی از سمت چپ
  • رشوه به مامور دولت؟؟!!
    اغفال مامور دولت؟؟؟
    عاغا ما گیریم ۵۰تا پفکه
    ۴تاش رو میبخشیم
    میشه ۴۶
    ۴۶۰ تومن بریز به حساب مامور دولت؛)
    شماره حساب:
    ۸۶€$¢۳۶۸۷۵۸=^π÷¶π|∆۴۶۵۷۹۰۸۴۲۱۳۵۷۸۰
    شاید که رستگار شوی
    و شاید که داغ دل من تسکین یابد
    پاسخ:
    :))))))
    این ک نرخِ مأمور مالیاته حاجی :))))

  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • به شدت و حدت با این دیالوگ فیلم لانتوری موافقم
    اصن خودم یکی از قربانیان گوش نکردن به این حرفم :(
    پاسخ:
    متأسفم واقعأ
  • پسته خانوم
  • مالیات؟
    خوب شد گفتی!
    اونم بریز
    ...
    پاسخ:
    :)))
  • پسته خانوم
  • @اولی از سمت چپ
    خعلی خوب گفتی:)
    از این آقای تد خلافی های ماشین همسایه بالاییه ما رو بگیر
    من یه مقدار با خرس جماعت مشکل دارم:(
    آخه یکی هم ما داریم، اذیت میکنه
    عاغا شهریه دانشگاه دختر ننه قمر شعله زرد پز هم بریز
    :)))))))
    (بعد از مدتها روحمان شاد گشت:))))
    پاسخ:

    همه با ما مشکل دارن! چون ما خاص هستیم :))

    شماره حساب بده بریزم به حساب :)))

    نوشِ جان
  • یادداشت های روزمرگی
  • سلام تد. مدت هاست که از دنیای فیلم و تماشای اون به دورم.. علتشم درس و دانشگاه بود. می گم بد نیست هر چند وقت یه بار به معرفی فیلم های خوبی که دیدی بپردازی.. اینطوری افرادی مثل من بهتر می تونن دوباره شروع کنن به فیلم دیدن. حتی به نظرم می شه یکی از دسته بندی های وبلاگت باشه. البته این فقط یه پیشنهاده ها. :)
    راستی.. قیمت هر حلقه فیلم دی وی دی الان چنده حدودا..؟ می بینی چقدر دور بودم از این دنیا..؟ :)
    پاسخ:
    سلام
    من خودمم کم پیش میاد ببینم. ولی اگه ببینم میام خبر میدم. پیشنهاد خوبی بود.

    4_5 تومن : )
  • یادداشت های روزمرگی
  • ممنونم جناب تد. :)
    پاسخ:
    مخلصیم : )