Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

برگرد سرِ زندگیت زززززن!

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

این عکسو امروز تو دشت از سلطان جان و زنش گرفتم ;))) 


  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۵۸)

:))))

خدایا این شادی ها رو از ما نگیر :))
پاسخ:
:))))
الهی آمین
خخخخخ عنوان 
خخخخخ عکس

ماذا فاذا؟ :/
پاسخ:
بله
بله
:))))

مجهول الفاز هستم :))
اف بر شما 😑
حریم خصوصی میدونید چیه؟😕

:))))
پاسخ:
نح
نمدنم :)))))
خوبه منم بیام از شما و رویا عکس بگیرم؟! :| :))
غرورِ سلطان رو له کردید که... آبروش رفت توی فضای مجازی... :)))
پاسخ:
:|
من مثل سلطان مهربون نیستم ک :))))
میزنم کتلتتون میکنم :)))))

حقشه! سلطان اینقدر زن ذلیل؟! :))))
نوچ نوچ..بی تربیت داخان
پاسخ:
خودتی سیر صفت :))))
به این میگن "شیر زندگی" :)
پاسخ:
بله بله :)))
باز گفت سیر:/
پاسخ:
پیاز خا :)))
منو کتلت می کنید؟! :/
مگه جنگل قانون نداره؟! :|

ذلیل البته :)))
پاسخ:
بله :))) همه رو کتلت میکنیم :))
داره! قانونش اینه هرکی هرکاری تونست کنه :))

تو ماشین بودم :| شرایط سخت :© | :))))
  • 🍁 غزاله زند
  • خیلی خوب بود :)))

    پاسخ:
    نوشِ جان :))
    😶زن زلیل؟ نه واقعا زن زلیل؟
    بذارید اگه به جناب اسفنجشون نگفتم!😏
    زن ذلیل... زن ذلیل درسته جناب...
    😊
    پاسخ:
    خا خا خا محبوب خانم :/ 
    :))))
    من زودتر گفتم محبوبه :)))
    پاسخ:
    ینی آبرو نذاشتین :))))
    :)))) اصن شیرا(سمبل مرداد) همشون موجودات با وفایین:دی!

    پاسخ:
    بله بله :))
    صحیح است :))
    البته الگوشون ما خرسا هستیما
    @حوا
     کامنتتو الان دیدم :دی
    پاسخ:
    آبرو ریزهای داغان :| :)))
    یک عدد منفی نوووووش جوووونتون 😝
    پاسخ:
    این یادم میمونه محبوب خانم :| :)))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • شوخی شوخی با شیرم شوخی؟ 
    من به نمایندگی از شیرای بلاگستان علیه تون پیش جغد دانا شکایت میکنم :)) 
    پاسخ:
    من با سلطان این حرفا رو ندارم :/ :))))
    خداییش نح :| جغد دانا نح :|||
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عنوان مطلب پر است از مفاهیم ضد زن و من نسبت به آن اعتراض دارم 
    پاسخ:
    در چه راستا؟ 
    منم میگم رویا شما رو کتلت کنه :))))
    پاسخ:
    یادم باشه همه ی ارتباطاتِ رویا با بیانی ها رو قطع کنم :| ;))))
    😠🙅
    همین الان با پاشنه ی کفش نازنینم 👠😐 بزنید تو سر خودتون تا یادتون بیاد چی گفتم😈 
    زووووودااااا منتظرم : |
    پاسخ:
    ای قد خشن نبودن محبوب خانم :| :))))
    داغانی از خودتونه :))))
    پاسخ:
    اون که قطعأ :))
    دقیقا همینی که حوا جونم گفت 😁
    پاسخ:
    چی حالی میدین به هم :))))
    ارتباطِ خانم ها با هم رو هیچ کس نمیتونه قطع کنه! :)))
    پاسخ:
    کلامِ قرن :)))
    زدین یانه؟ 
    منتظرم!
    خواستین با اینم 👡 میتونین امتحان کنین 
    :)))))
    انتخاب با شماست خخخ
    پاسخ:
    همین دومی پس :|
    عااااخ :|
    خیلی بدین :)))
    اه چقد لفتش میدین :/
    زود یکی رو انتخاب کنین دیگه، تا آخرش بهتون بگم:
    از حسن سلیقه ی شما بسیـــــــــــــــــــــار سپاسگذارم:))))))
    پاسخ:
    :| :)))
    سپاس گزار محبوبه :|
    پاسخ:
    :|
    الان کتک خوردم راضی شدین؟
    خا : |
    پاسخ:
    خا بک :|
    آره جوووون رویاتون 😕
    بدی از خودتونه :)))
    پاسخ:
    :|
    :/
    :))))
    حالا پوکر نشو بهت نمیاد :))
    پاسخ:
    :)))
    نه... عذابِ وجدان گرفتم :|
    پاسخ:
    :)))))

    آخه عمرا اگه جناب تد متوجه میشدن.. توام ماسمالیش میکردی دیگ :/

    ینی ایجور :))))))
    پاسخ:
    خا خا :)))
    داغانا
    فکر میکنم هنوزم متوجه نشدن :)))
    پاسخ:
    سپاسگذار رو میگید؟ :)))))
    حالا من نخواستم به رو بیارم :))))
    شما چرا گیر دادین :)))))))

    @ محبووووووب خانننمممم :)))))))))
    یک خرس دانا هیچ وقت به دو بانوی باشخصیت نمیگه داغان! :)))
    پاسخ:
    این دو بانوی با شخصیت خرسِ دانا را داغان نمودن ولی :)))

    بعدشم! داغان که معنیِ بد نمیده فقط! خیلی وسیعه :)))
    عجب چشمون خواهشگری ام داره سلطان -_- دمش گرم :)))
    پاسخ:
    یه تو رو خدا برگرده خاصی داره  :)) 
  • هانیه شالباف
  • این حجم از احساسات برای سلطان کم نیست ؟ :))
    پاسخ:
    زیادشم هست باباع :)))
     بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه 📢
    یکی صدام زده انگاری :)))
    پاسخ:
    بیاید ای سوتیتانه جمع کنن :)))
    معنیِ درسته نه معنیه! :)))))))

    وای خدا چقدر سوتی :))))
    پاسخ:
    ینی دیگه هیچی
    لازمه خشن شم :| 
    پراکنده شین همه :)))
    همویه.. باید جناب اسفنجشونو صدا کنم انگاری! 
    :))
    پاسخ:
    ها :))) صداش کنن :)))
  • گمـــــــشده :)
  • خیلی جالب بود سناتور
    :))
    پاسخ:
    خوشحالم که خوشتون اومده : )
    همیه که هس😛


    دوس ندارُم 😅

    پاسخ:
    :)))))
    این ازین شیر پاکتیاس...معلومه!
    منت کش بی عرضه:||
    پاسخ:
    واقعا خاعک :))))
  • خانومِ حدیث :)
  • نرو از گشنگی میمیــــــــــره  :دی
    پرفکت  :))))))
    پاسخ:
    والاع :)))
    ممنونم
    :|
    پاسخ:
    |:
  • علی محمدرضایی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
    عه‌عه!!! یاد لافکادیو افتادم! ^__^
    لامصب عکس تو و رویا تو وب بق‌بقو پخش شده،
    عکس لافکادیو و دلبر اینجا!!!!
    یه ذره به قاموس ملت احترام بذارین!! :)))))
    پاسخ:
    وجدانأ شناختی نداشتم و ندارم از لافکادیو :| این سلطان رفیقمه! هر روز تو دشت و جنگل با همیم :)))


    زن ذلیل بدبخت:/
    پاسخ:
    :))))
    هــــــــــه طبق نظام جنگل شیرا خفن فوراورِ اصلن:دی!
    پاسخ:
    ما خرسا گمنام عمل میکنیم 😎
  • منِ ناشناس
  • شیرا هم رفتن قاطی زن ذلیلا که
    پس جذبشون چی شد
    پاسخ:
    به فنا رفت :)))
  • اسمارتیز :)
  • این معادل سازیه اون آهنگه خیلی خوش گذشت:)
    ولی من احساس میکنم دمشو کند:/ چه وضع ابراز علاقه‌ست خب؟:/
    دی:
    پاسخ:
    اوهوم :)))
    نه! محکمه باباع :)))
    قشنگ معلومه عکاس خودتون هستید:))
    به نظر من خیلی عاشقه نه زن ذلیل:)
    ولی دقت کردید زن ذلیلی ریشه در طبیعت داره :)
    یاعلی
    پاسخ:
    ریا نشه حالا :))))
    بله قطعأ :)))
    تازه بهش رسیدیم :)))
    چطوری شده غرورش رو شکسته؟
           :/
    پاسخ:
    واقعأ در عجبم :)))
    ای وای :))
    پاسخ:
    وای ای :)))
    :|
    واقعا فک نمیکردم کسی تو بیان لافکادیو رو نشناسه!!! :))

    پاسخ:
    فکر کن پس

    چون من نمیشناسم :)))
  • علیـ‌ تَرین :)
  • حیف که لافکادیو الآن تو سکوت فرو رفته وگرنه منشنش میکردم که عکس خودشو دلبر رو ببینه! :))
    پاسخ:
    بابا لافکادیو نیست :)))
    این سلطان رفیقِ خودمه :| داغان :))
  • علیـ‌ تَرین :)
  • عه حیف شد که! فک کردم لافکادیو به دلبر رسیده :(

    ایشون الآن در این وضعبت داغان نه تنها سلطان نیس بلکه شپش هم نیس! والا :))
    پاسخ:
    نه متأسفانه :((

    :))))
    والاع 
    تو جنگل دوربینم دارین؟ 
    + چه باحال :)
    پاسخ:
    ما تو جنگل پی اس 17 هم میزنیم حتی :)))

  • پسته خانوم
  • زندگیه شخصیه مردم؟؟؟
    :|
    پاسخ:
    زندگی شخصی رفیقم :|
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • در راستای دفاع از حقوق زنان داغان 
    پاسخ:
    همین اصن
    ربطش چی بود؟ :))
    آخییییییی...
    التماس چشماش باعث بغضم میشه. :)
    پاسخ:
    هق هق هق نمیکنید یوقت؟! :)))
    چرا خوب شد یادآوری کردید...هق هق هق....(اینو تو باشگاه پرواز میگیم.تلتکست شبکه2 گفتم بگم فردا مسئولش نگه کپی کردی و اینا :)) )
    پاسخ:
    که ایجور :)))