Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

جنگِ پوششی

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ
یه مدته وقتی میرم بیرون، کوچه خیابونو با میدون جنگ اشتباه میگیرم! اصلأ چند دقیقه هنگِ هنگ اطرافو میبینم که همه لباسِ جنگی و ارتشی و چریکی پوشیدن، ولی خبری از تفنگ و تانک و موشک نیست! بعد به خودم میگم نکنه این ترامپِ کله پر طلاییِ لب ما تحتِ مرغی حماقت کرده حمله کرده به ایران؟! نکنه جنگ جهانیِ سوم راه افتاده؟! نکنه اینا آرماگدون رو راه انداختن بالاخره؟! اگه اینه چرا من هیچی نمیدونم؟!! چرا با لباسِ معمولی اومدم بیرون؟! چرا اینا همه دارن میخندن با این لباسای جنگی؟!! مگه جنگ نیست؟!!! چند دقیقه کلأ درحالِ اِرور دهی و بعدشم لود میشم و میفهمم این مدل لباس پوشیدن مُد شده! حالا با خوبی یا بدیش کاری ندارم؛ ولی همین حرکت میتونه لگدی محکم بر همون لب های ما تحتِ مرغیِ ترامپ باشه تا بفهمه ما جوونامون، چه پسر چه دختر، آمادگیِ نبرد دارن و حتی لباساشم پوشیدن! جامعه ی جهانی حواسشو جمع کنه با چه ملتِ آماده به جهادی طرفه! خلاصه از تِد گفتن بود ;)
  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

از ما هم شنیدن :))
پاسخ:
آره دیگه
حرف گوش کن باشید :)))
وای من دوس دارم^_^خصوصا شلواراشو جون میده برا کوهنوری و گردش...اما چون هرجایی نمیشه پوشید نمیخرم..مگرنه میگرفتم هروقت میرفتیم کوه و تفریح و دشت و بیابون میپوشیم تیپ اسپرت میزدم^_^


پاسخ:
:|
چه ذوقی هم میکنه
ولی بهت نمیاد اینجور تیپ زدن :)))
اینجا که علاوه بر چادر مانتو هم از مد افتاده :/
فقط با اون دو سانت توری که روی سر بعضی ها هست میشه تفکیک جنسیتی انجام داد :|
:))
پاسخ:
:)))))
استغفرالله
وای خیلی اتفاقا باحاله..البته بعضیاشون زشتنا ولی بعضیاشون شیکن و تی اسپرت..پیکسل نیستنا..ازینایی که پیکسل مییپوشن خوشم نمیاد اتفاقا..اونایی که یه رنگن منظورمه..یه رنگن و ساده بدون طرح..اتفاقا میاد:دی یکی دارم  الان۷ساله دارمش وقتی میرهم کوه و بیابون میپوش کتونی سادست و یهرنگ ..خیلی خوبه:دی پول مفت ندارم مگرنه میخریدم:دی نه که خیلی کوه برو هم هستم کسیو دارم باهاش برم براهمین بی فایده است:|
پاسخ:
ولی من هرجور حساب میکنم بهت نمیاد بپوشی :))))))
کلأ به نظرم خیلی پسرونه س! 
  • دچــ ــــار
  • چرا با لباسِ معمولی اومدم بیرون؟! :)))
    پاسخ:
    واقعأ چرا؟! :)))
    یاد اون پست کمربندهاتون افتادم، فکر کردم تو مایه‌های اونه!
    پاسخ:
    اون ادامه داره! ولی خب این فرق داشت : )
  • بلاگر آرام
  • شاید مدش از بیرون اومده. جامعه جهانی راهش انداخته:‏|‏
    پاسخ:
    الله اعلم :|
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • تد حالت خوبه ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    من که خوبم. شما چطوری؟!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :/
    پس اینجا چرا ازاین مدها نداریم؟!!
    پاسخ:
    شما کجایید دقیقأ؟! :)))
    خیییلی خفن و باحالن ^__^
    پاسخ:
    جدی؟! :/ چرا من حس نمیکنم :))
    اولش با یه منظور دیگه ای داشت پیش میرفت تهش مثبت شد😂😂
    پاسخ:
    با چ منظوری؟!!
    اینقددددددددددددر دوسشون دارمممممممم
    اینقدرررررر راحتننننننننن 
    ینی گله گشاده مناسب ^_^
    ینی من خواستم شلوار شیش جیبشم بگیرم مامانم نزاشت :/ گف شبیه پسرا میشی بعد نمیشه جمعت کرد :/
    محدودیت تا به کجا؟
    پاسخ:
    :))
    نگرانن
    دقت نکردی چی شد! چون من سرباز شدم همه به جهت هم‌دردی با من تغییر مُد دادن D:
    پاسخ:
    :))))
    این خیلی محتمله :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • من این لباسا رو عشق اصن  :)))))
    مخصوصا کتونیش ^_^
    پاسخ:
    اوووف :))
    چی همه هم دوست دارین!
    من خیییلی لباس نظامی دوست دارم.خصوصا لباس های لجنی واقعا قشنگن:)
    بلی ما اماده ی اماده ایم:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    عجب :))) واقعأ فکر نمیکردم دخترا اینقدر علاقه داشته باشن :))
    داریم به کجا میریم واقعا : |
    شما چرا ازون لباسا نپوشیدین؟ p:
    پاسخ:
    شما فهمیدی به ما هم بوگو!
    از قافله جا موندم گویا!
    تازه کجاش رو دیدید عاشق کلاه کج های نظامی هم هستم(همون کلاه کج های مشکی کوماندویی ها:) )
    شما چرا دوست ندارین؟به این قشنگی...والا:)
    یاعلی
    پاسخ:
    اوه اوه :))))
    بدم نمیاد ک
    میگم پسرونه س بیشتر : ))
  • •✿ آرورا ✿•
  • لباس نظامی مد شده ؟؟؟
    پاسخ:
    گویا ;))
    اولش فکر کردم داری میگی بده و نباید اینطوری باشه بعد دیدم که مثبتِ :)
    پاسخ:
    اها
    فکرتو درست کن :)))
    از جلو نظام:)
    پاسخ:
    الله اکبر :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • من از بچگی دوست دا‌شتم همیشه هم کیف و کفش و لباس این مدلی هم برای بیرون داشتم هم خونه :)) اتفاقا الان بدون اینکه بدونم همین مدلی لباس پوشیدم ‌:)) چه خوب که چیزی که دوست دارم مد شده :)) لطفا مد بمونه همیشه 
    پاسخ:
    عجب :)))
    خیلی جالبه :))
    نه دیگه! دارم رایزنی میکنم لباس غواصی مد شه :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • تدددد کی گفته پسرونه است؟ :| با دوشکا میزنم میترکونمتا 
    پاسخ:
    خداییش خیلی ضایعس که پسرونه س :))) من موندم با چ رویی میپوشین اصن :)))
    هیچ وقت یک خرس رو تهدید نکن! اونم با دوشکا :))) 
    اتفاقا چند وقت پیش یه دونه از همین لباس چریکی ها خریدم واسه داداش کوچیکه . هر دفعه م میبینمش همونو پوشیده ! حالا نمیدونم خیلی لباسه رو دوست داره یا واسه خاطر من میپوشدش که من فکر کنم خیلی دوستش داره ...
    پاسخ:
    پسرا ذاتأ دوست دارن این مدلو! ولی دخترا رو نمیدونم : ))
    منم کمک اون کسی که با دوشکا میخواد بزنت میکنم -_-
    خیلیم خوب و دخترونس
    پاسخ:
    هیچ جوره قبول نمیکنم دخترونه باشه :))) تانک هم بیارین همینه :)))
    اصن پسرونه است :دی 
    منم پسرم -_-
    پاسخ:
    خا خا :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • تد هیچ وقت با من بحث نکن :)) 
    یادت باشه همیشه حق بامنه اگه هم با من نباشه با خودمه :)) 
    پاسخ:
    برررررو باباع :)))
    تِدو نشناختی پس :))