Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

فکر کردی؟!

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

فکر کردی خیلی خاصی؟! فکر کردی خیلی خاصی!

به همین سویِ چشای یار قسم ;)))

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

این دیگه خاص نیست بیمار خاصه
پاسخ:
والاع!
فکر کردی خیال کردی حتی :))
پاسخ:
حتی :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • فکر کردی؟
    زهی خیالِ باطل
    :)
    پاسخ:
    بله بله : ))
    جمع کن بابا خاص خاص:/
    انقد بدم میادا:/
    پاسخ:
    خودت جمع کن داغان :/
    سیر صفتِ خود خاص پندار :))))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • فکر کردی؟
    دوغتِ بِنوش با این فکرات
    :)))
    پاسخ:
    چرا فحش میدین خانم!؟ :(((
    :)))))
    باز به من گفت سیر شلغم:|
    چه زودم به خودش میگیره داخان:-Pداشتم اونایی میگفتم که حس میکنن تافته ی جدا بافتن!
    داخانی دیگه:-P
    پاسخ:
    :)))))
    سیری دیگه
    چیکارت کنم :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • امشب بیادِ دبستان حسِ جای خالی را با جمله ی مناسب پر کنید بهم دست داده :))
    فحش ندادم که :|
    خیلی خوبه که :))
    پاسخ:
    بح بح به این تجدید خاطره و اینا :)))

    شوخیدم دیگه :))
    فک کردنش خیلی خاصه!
    پاسخ:
    شدید!
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • تن فردوسی رو که تو گور لرزید کاری ندارم حالا :دی
    ولی واقعا حس خوبی بود ممنان از شما، چنگال و سایر دست اندرکاران :))
    پاسخ:
    فردوسی و سعدی و مولانا و باقیِ رفقا همیشه به من ارادت داشتن :)))

    نوش جان :))
    چه چپ چوله‌س!!!
    پاسخ:
    خیلی :))
  • خانومِ حدیث :)
  •  آرزو بر چنگالان عیب نیست
    پاسخ:
    :))))
    واج آرایی چ!!! 👆
    پاسخ:
    بله بله :))
  • خانومِ حدیث :)
  • شکلکم نیومد چرا  =||
    D:
    پاسخ:
    خلوص نیت نداشتی :))
    به قول دوستان سایت: 
    هه! : |
    پاسخ:
    چقدر خفن :|
  • آندرومدا :)
  • ینی چی من نفهمیدم :''|| 
    پاسخ:
    خداییش کلاس چندی؟! :))
  • 🍁 غزاله زند
  • خاص بودن هم تنوعیه :) 
    پاسخ:
    اینجوری؟! :))
  • منطقاً بهار هستم D:
  • چه فشنی هم زده لامصب ! :))
    پاسخ:
    آره بی صاحاب :))
  • بلاگر آرام
  • دقیقا منظور چی بود؟ :‏|‏
    پاسخ:
    :|
    برو بابا :)))
    پاسخ:
    زن باباع :|
    شوخی شوخی با خرسِ گریزلی هم شوخی؟! :)))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سوی چشم یار رو واسه همچین چیزی قسم نمیخورن داغان :)))
    پاسخ:
    من یار ندارم ک :)))
  • خانومِ حدیث :)
  • نخیر وب تو داغانه  =||
    پاسخ:
    خا خا :))))
    هیچ دو تا انسانی مثل هم نیستن. هر کس حداقل از یک منظر، خاص هست. همین خاص بودنِ تک تک آدما، باعث شده که یکی خرس باشه و یکی مترسک و یکی آدم فضایی و یکی پرتقال ! :)
    .
    از اون ور اشاره میکنن که اگر از دیدِ منطق بخوایم به جملات بالا بنگریم، دیگه واژه ی خاص و عام، برای انسان ها معنا نداره. چراکه هیچ چیزی در حالت جامع، عام نیس که بخواد متضادی به نامِ «خاص» داشته باشه :))
    پاسخ:
    اینجا واسه من تِزِ روانشناسی و فلسفی و اینا نده داغان :))) 
    ولی خوب گفتی : )


    پیچیده ش نکن دیگه :| در حدِ مغزِ یه خرسِ گریزلی بوگو :)))
    برو بابا رو خطاب به آن چنگالِ چنگال نما و امثالِ اون گفتم نه شما :)
    من با خرس شوخی نمی کنم حواسم هست :||

    ولی به طورِ کلی دلیلِ این رو که یه عده سعی دارن خودشون رو به هر قیمتی خاص و متفاوت جلوه بدن نمی فهمم!
    پاسخ:
    میدونم باباع :)))

    بنده هم ماندم توش :))
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • ای بابا 
    تنها خاصیت من اینه که هیچ چیز خاصی ندارم😃
    پاسخ:
    :))))
    اینم یجور خاصیته دیگه 
    سلام اخوی. هاو عار یو؟ :د
    پاسخ:
    بح بح :))
    سلام حاج خانم
    آی عم اوکی :)))
    یو عار چطوری؟! :)))
    خود خاص پندارها خودشون یه گروه جدا‌ هستن.
    حالا چکار اون چنگال بخت برگشته داشتین؟نکنه کردینش تو چشم یه ادم خاص؟:))
    یاعلی
    پاسخ:
    کاملأ مستقل هستن :))

    کردمش تو چشمِ یه حسود :)))

    یا حق
    خودتون و گفتید ؟ 😞
    پاسخ:
    :!
    ساعت سه شب یاد شما اخوی محترم افتادم، چرا عاخه؟ :))) [سرش را می خاراند و یاد اصل همیشه پابرجای هولدن کالفید میافتد و لبخند تلخ میزند.]
    آی عم فاین.
    پاسخ:
    این از بدبختیِ منه ;))))) شانس ک نداریم :))))) 
    قسمته دیگه حج خانم :))) 
    ولی خارج از شوخی خوشحال شدم. والا راه ارتباطی نیست واسه یادِ شما افتادن :)))) 
    [ اصلِ هولدن چیه دگه :))) فلافلش را گاز زده و میخندد ] :)))
    گاد رو شکر.
    سلام :) خیلی خوش اومدم به وبتون :دی همه ادما خاصند واسه خودشون ولی اشیاء نمیدونم 
    پاسخ:
    سلام : )) واقعأ چه عجب از اینورا :)) نورانی نمودید وبِ ما رو :)) وب نوازی نمودید حتی :)))
    خاص داریم تا خاص ولی : )
    "هیچ وقت به هیچکی چیزی نگو. چون بعدا دلت برا همه تنگ میشه."
    این اصل هولدن ه. [نمیدونم چرا انتظار داشتم ناتور دشتو خونده باشی:))]
    مهم نیست که 'بدبختی' یا 'بدشانسی' خطاب بشی، در هر حال این یه اصله...
    ویش یو ده بست.
    پاسخ:
    چه قشنگه پس

    نه خب! سعادت نداشتم بخونمش ;)

    شوخی کردم بابا! گفتم که خوشحال شدم واقعأ : )
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • الان نداری 
    بالاخره که پیدا میکنی :)