Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چی؟!

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ

_ ولنتاین چیکاره ای؟!

+ ولنتاین؟! [ درحالی که به عنبیه ی چشمانش زل زده پفک لوله ایِ لینا را زاااارج باز کرده و پفک میخورد ]


* اگه میدونستیم در این ابعاد و حجم داغان میشید، میگفتید میباختیم اصن :)) 

* سید خیلی عاشقتم :)))) 

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

  • دچــ ــــار
  • برو توی پست آقاگل کامنتا رو بخون :) 
    پاسخ:
    کوجا؟!
    (((-: اخ اخ سید عالیه...((((-: اخ وای وای
    پاسخ:
    من پوکیده شم :)))
    واااااای چه خوجملهههههههه^_^

    پاسخ:
    بله :) پ چی :))
    ولنتاین کیه؟؟بگید کی ازخونه بیرون نریم خوبیت نداره:))
    پاسخ:
    منم خبر ندارم :)) فکر کنم امروز بود :))
    ولنتاین چیه دقیقا؟! :/

    عجب بازیِ جذابی بود :))
    هر چند کلا یک دقیقه از بازی رو دیدم :|
    پاسخ:
    [ همچنان پفک میخورد ]


    عالی :)))
    :|
    چه عکسی ^_____^
    پاسخ:
    اوهوم : )
    (-: نه سه شنبه هس ولنتاین...
    پاسخ:
    عه؟! :)))
    [ پفک میخورد باز هم ]
  • ویدیو موسیقی
  • با حال بود
    پاسخ:
    میدونم ;))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • پفک‌تون هنوز تموم نشده؟! 
    پاسخ:
    تهشه دیگه
    میخواید؟!
    سید کیه؟:/
    پاسخ:
    :|
    اوووف پستای منو خرم منو گاوم منو کادوهام باز شروع میشه :|||

    چهلم رفسنجانی میبینمتون :دی
    پاسخ:
    :)))

    کجا؟! :| :))
    تبریک میگم خیلی خوب بودین ^_^
    پاسخ:
    ممنونم : )))
    عی بابا بازم که ازین گوگولیا گذاشتین 😕😍😍😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    نذارم؟ :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • الآن دیگه باید تموم شده‌باشه!
    پاسخ:
    شما اگه میخواید برم بخرم :)))
    خو وقتی ازینا میذارین دیگه متنو نمیخونم :دییی
    پاسخ:
    :|
    رمز دار میکنم رمزشو نمیدم بهتون دیگه
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • نه‌بابا، فقط یه سرعت‌سنجی ساده بود!
    پاسخ:
    اها :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • ولنتاین فرداس دیگه .. نه؟


    هعیییییی پرسپولیس :(
    پاسخ:
    اهمیتی نداره واسم که بخوام بدونم کِی هست :)) 


    تسلیت :)))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • خیلی بردش حال داد :))
    ولی رحمتی مفت مفت خودشو اخراج کرد :||
    پاسخ:
    خیلی چسبیده :))
    می ارزید ولی :)))) ینی سوزوندا :)))
    من بازیو ندیدم -_- ولی تبریک :دی
    پاسخ:
    ممنان متین
    یعنی سید داشت یه تنه بدبختمون میکرد میرفت :/
    پاسخ:
    خدا رو شکر به خیر گذشت و حرکتش چسبید :))
  • خانومِ حدیث :)
  • برد استقلال +تعطیلیه فردا دانشگاه و بارون و  بح بح  :)) عالی بود امروززز
    حالا گذشته از اینکه بخاطر خطر سیل تعطیل شدیم و ممکنه اب ببرتمون D:
    +الان من دلم پفک خواست هوا هم بارونیه امکان بیرون رفتن نیست =|| نمیگذرم ازت  =||
    ++ ولنتاین چیه؟خوراکیه؟تو جیب جا میشه؟ o_O
    پاسخ:
    عالی شده پس واست :))

    + من مسئولیت قبول نمیکنم :)))
    ++ شیب؟! بام؟
  • آندرومدا :)
  • وای خدای من زوراباش ... وای وای نیگا. نیگا زوراباشو . نیگا اخه. نیگا لامصبو :*
    پاسخ:
    زوراباش :|
    استقلال ^_^ 

    :: این بچهه چقد اکولی پکولیه :)))
    پاسخ:
    : )

    :: عجیب!
  • آندرومدا :)
  • میدونستی اگه پفکه از این مزمزا باشه ک جلدش طلاییه ، ب من ندی میمیری؟ :||| 
    پاسخ:
    نح! فقط لینا لوله ای :))
  • یادداشت های روزمرگی
  • برد تیم استقلال بعد بوقی.. حدود چهار پنج سال. دلم خنک شد رحمتی اخراج شد. تقصیر خودش بود.. حرصش در اومد به خاطر گل دقایق آخر. 
    کلا خوب شد گفتی طرفدار اضمحلالی.. 
    پاسخ:
    :))))
    خا خا :))
    خودتو خالی کن نترکی :)))
    یه لیوان آب قند بزن :))
    ای جونم عکس!!! ^__^

    آقا این ولنتاین که گفتین خوردنیه آیا؟؟ :/
    پاسخ:
    خیلی :))

    در دستِ بررسیه :/
  • یادداشت های روزمرگی
  • خا خا چیه پسرجان. :|
    به خدا کاملا ریلکسم. حالا گذاشتیم ببرید دیگه.. از سرور بودن پرسپولیس که چیزی کم نمی شه. 
    لینا توپی هم خوشمزه است ها. :)
    پاسخ:
    یه اصطلاحِ بورکینافاسویی :|

    مشخصه :)))
    سرور :))))))

    فقط لوله ای :))
  • یادداشت های روزمرگی
  • این خا خا رو شمالیا زیاد می گن.
    به جان عفت ریلکسم. :) امروز داشتم یه چیزی رو گوگل می کردم یهو اشتباه تایپی شد و نوشتم عفت.. یاد شما افتادم.
    پاسخ:
    :)))
    عفت :||
    :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • من کاملا حس دوگانگی رو تجربه میکنم سر دربی ها :||
    هم از این که استقلال برد خیلی خوشحال بودم بخاطر خودم
    هم از این که پرسپولیس باخت خیلی غصم شد بخاطر داداشم
    چه وضعشه خب مسئولان رسیدگی کنن دیگه :))
    پاسخ:
    چه سخت واقعأ :))
    سید سلام رسوند گفت بگم اون اصلا ازت خوشش نمیاد:///
    پاسخ:
    سید علاقه ی ویژه ای به من داره اتفاقأ :))