Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

کلأ بهت نمیاد!

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ

احترام به عقاید و سلایق و آزادیِ عملِ اشخاص جا خودش! ولی اون خانمی که نگهداری از گربه و سگ رو ترجیح میده به بچه دار شدن و مادری کردن واسه اون بچه که مبادا استایل و فرمِ بدنش بهم بریزه و از شیرِ خودش بده به بچه و سر درد بگیره از گریه هاش و بو بگیره از پوشک عوض کردنش و اینا، از اساس لیاقت و ارزشِ مادر شدن رو نداره. یجورایی کلأ بهش نمیاد مادری کردن واسه یه بچه! لیاقتش همون مادری کردن [البته مادری کردن به قول خودش] واسه گربه و سگه! البته اون مادری کجا و این مادری کجا! چه بسا همون خانمی که گربه و سگ نگه میداره خودشو مادرِ اون سگ و گربه میدونه و این خودش یه نوع توهین و حتی فحشِ سنگین به مقام و جایگاهِ مادره و من این توهینو هضم نمیکنم! تو میخوای گربه و سگ بزرگ کنی به خودت مربوطه و لیاقت و ارزشت! چرا مقام و جایگاهِ کلمه ی مادر رو به سخره میگیری و توهین میکنی داغان؟؟؟ 


+ الآن یه سری میان میگن به آزادی بیانِ[!] ملت توهین نکن ;)) 

  • ۹۵/۱۱/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۵۷)

دِ! گربه وسگ نگه داشتنم مگه آزادی بیانه؟
:))
مادر بودن لیاقت میخاد!!
پاسخ:
والاع :))) خب یه سری کلأ همین آزادی بیانو یاد گرفتن :)))
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • کاملا موافقم

    پاسخ:
    با تشکر :)
  • حسین مداحی
  • به آزادیِ بیان ملت توهین کردی!
    اف شدید بر تو!
    پاسخ:
    خودم از خودم بدم اومد اصن :( :)))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • فکر کنم شما کلا توی پست‌هاتون حتما باید واژه‌ی داغان رو استفاده کنین!
    پاسخ:
    اصن داغان نباشه پست ارور میده :)))
    بنده از همین تریبون موافقت خودم رو با شما اعلام می کنم! :)

    هر چیزی لیاقت می خواد که بعضیا ندارن! یه عده لیاقت ندارن بهشت زیرِ پاشون باشه!
    پاسخ:
    سپاسگزارم :))

    والاع به خدا
    شرایط همه یکسان یست
    بله اگر کسی نگهداری سگ و گربه رو ترجیح بده به نگهداری بچه خودش، تمام چیزایی که گفتید رو من لایق اون آدم میدونم
    ولی شاید بعضیا شرایطشو ندارن و یا مجبورن
    چقدر متاسف میشم وقتی دخترایی رو می بینم که سیگار میکشن یا بجای تشکیل زندگی خودشون رو دستمال چرک دیگران میکنن.اینا قطعا تو انتخاب هر چی میخوان باشن آزادن و نمیشه خرده گرفت بهشون ولی نعمت مادر بودن رو درک نکردن یا نخواهند کرد
    البته منم هیچ وقت مادر نمیشم ..میدونید که
    پاسخ:
    درسته
    ولی منم گفتم یه عده : )

    بله بله درجریانم :))) منم نمیشم :( :)))
  • حامد عبدالهی
  • صد در صد موافقم
    اینا لیاقت مادر بودن رو ندارن
    ارزش خودشونو گم کردن توی این چیزا...
    اینا ارزش نمیاره. بلکه ازشون یه کالا میسازه
    هر کالایی هم یه روزی باید تعویض بشه
    در حالی که مادر هرگز تعویض شدنی نیست...
    پاسخ:
    دقیقأ!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خودشون هم بالاخره یه‌روزی می‌فهمن که چقدر اشتباه کردن و دلشون برای مادری‌ که نبودن تنگ میشه.
    پاسخ:
    من ک فکر نمیکنم : )
    خیلی خوب بود ک
    پاسخ:
    ناشنس  :)))

  • •✿ آرورا ✿•
  • امان از غرق شدن در ژست های روشنفکری ... اماااان ...
    پاسخ:
    اجازه بدید کله مو بکوبم به این میز :))
    و حیف درد زایمانی که خانم واسه مادر شدن میکشه و تهش پچه ش یه سگ یا گربهٔ انسان نما میشه!
    پاسخ:
    اوهوم
    اون خانم مادری کردن بلد نبوده که نتیجه ش اون بچه شده!
    کاری ندارم به اونایی که  با سگ وگربه ها بیشتر حال میکنن ولی (-: مادر بودن "شاید" بتونه خیلی جذاب باشه...
    پاسخ:
    شاید جذاب نه! قطعأ بهتر و قشنگ تره!
  • پرتقالِ دیوانه
  • همون اندازه که تو اونا رو با این عقاید درک نمیکنی و اونا هم تو رو با این عقاید درک نمیکنن
    فارق از این بحث که کودومش درسته کلا خواستم یه چی گفته باشم @_@
    پاسخ:
    خاع
    چه خوب هستی میای یه نظر مخالف میدی :/ :)))
    ربطی به عقاید نداره! مادر بودن حد و مرز نمیشناسه! آدم آتئیست هم باشه مادر بودن رو به عنوان یه امرِ فطری میتونه درک کنه! لیاقت میخواد که ندارن خیلیا!  لطفأ الکی یه چی نگو :)))
  • •✿ آرورا ✿•
  • فقط مراقب میز باشید لطفا
    پاسخ:
    ترک برداشت :| :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • من که مخالفت نکردم @_@ :/
    کلا نمود دیگر قضیه رو گفتم
    پاسخ:
    در هرصورت منم مخالفتمو با نظرت ابلاغ نمودم :/ :)))
    تد عصبانیه :| حرف اضافه بزنی دهنت آسفالته :دی

    + پرتقال هم راست میگه ها :/
    پاسخ:
    :)))

    + گفتم نظرمو در موردش!
  • بنیامین دهقانیان
  • تو این دوره زمونه دیگه کی حال و حوصله در جایگاه مادری قرار گرفتن داره بابا. راست گفتن ما نسل بشر خودمون به دست خودمون منقرض می‌شیم. حالا شاید الان نه ...
    پاسخ:
    متأسفانه...
  • پرتقالِ دیوانه
  • @متین
    من باس فیلسوف میشدم :دی
    پاسخ:
    وبِ من سقف نداره
    راحت باش :|
  • پرتقالِ دیوانه
  • داشت هم چیزی که حقیقته ربطی به بودن و نبودن سقف نداره :دی هه!
    پاسخ:
    حقیقت! هه بک :)))
    بابا بزرگ کردن  گربه  و سگ باز  خوبه  نسبت به  اون  احمقایی که با  سگ و گربه و  عسب ازدواج می کنن !‌

    پاسخ:
    :||
    با گوشی و پیزا هم ازدواج کردن تازه :///
    پاسخ:
    :)))))))
    البته پیزا نوشته میشه دیگه :)))
    پیتزا البته :|
    پاسخ:
    :)))))
  • خانومِ حدیث :)
  • تف و اف توأماً بهشون باعد P:
    پاسخ:
    چه غیره بهداشتی :)))
    مادر یه واژه ای کهِ که در وصف هر سگ و گربه ای آفریده نشده:) باید ارزشو جایگاهشو حفظ کرد:)
    بذار تو جاهلیتشون بمیرن!چ اشکالی داره مگه؟ بچه گربه هم به هر حال بچه ست!نیست مگه؟
    پاسخ:
    والا یه سری نمیفهمن!

    چرا چرا :)))
  • آندرومدا :)
  • وای خدای من دماغ بچه هه رو :'] غبغبش :'] وای برم بمیرم :'] خدافظ :']

    پاسخ:
    برو بمیر
    فقط از بغل برو و سعی کن تو وبِ خودت بمیری واسه من درد سر نشه :)))))
    :)))))
    اسم و کلمه "مادر" واقعا مقدسه ...
    مادر البته منظورم مادر هست (نه کسی که از چیزی یا شخصی یا جانداری پرستاری میکنه چه برخیز وظیفه و چه برای مثلاعشق و حال) ، کسی است که فرزندش براش باارزش تر از بهم خوردن استایلی است که میشه رو فرمش آورد ، شیر دادن به همان فرزندی که مای بیبیش بو میده یکی از عاشقانه های زندگیشه . 
    درمورد درک کردن باید بگم من حس میکنم تاکید میکنم صرفا حس میکنم اینا خودشونم خودشونو درک نمیکنن ----> دیدم که میگم ..
    پاسخ:
    اوهوم!! منم موافقم!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه جوری دلشون میاد خودشون رو از داشتن گوگولی هایی شبیه عکس اول محروم کنند؟!
    ل

    پاسخ:
    از خودشون بپرسید :))
  • هانیه شالباف
  • مادر هم مادرای قدیم!
    پاسخ:
    هیییع...
    ای جونم عکس فسقلیِ گوگولیِ تپل مپل و.... 😍😍😍

    کلمه ی «مادر» حرمت داره...
    مادری کردن لیاقت می خواد...

    + به آزادی بیانِ ملت توهین نکن😜
    پاسخ:
    خبه حالا! خودتونو جمع کنید :))

    کاملأ درسته!

    + :| داغان
  • خانومِ حدیث :)
  • عاغا در پی این پست و کامنت من در این پست
    من مورد تهدید قرار داده شدم.فقط اومدم حلالیت بگیرم ک اگه ترور شدم حلال نشده از دنیا نرم  =||
    +بعضیا چرا نمیفهمن شوخی رو؟؟؟ 
    اهاااای مخاطبی ک میدونم حتما هنوز میای و کامنتای این پست رو میخونی..
    اینو بدون ک اولا من وقتی شکلک  اون شکلی میذارم ینی شوخیست
    دوما..اگ ازونایی هستی ک سگ و گربه جای بچتن واست.واقعا لیاقت مادری و یا پدری نداری..تمااممم
    +من اگ بخام توهین کنم درست توهین میکنم  :دی نه این شکلی مضحک

    ببخشید تد.اگ دوست داری میتونی عدم نمایش بزنی کامنتمو

    پاسخ:
    عخخخییی
    نه دیگه! بذار باشه شفاف سازی شه!
  • خانومِ حدیث :)
  • آب قند لطفا D:
    پاسخ:
    آب عسل هست فقط!
  • خانومِ حدیث :)
  • ببخشید دیگه اگه ناشناس نبود اینجا نمینوشتم،از کنار خیلی حرفا میشه گذشت..ولی چون سوء تعبیر شده بود لازم دونستم بگم
    +عسلش اگه اصله بی زحمت یه پارچ لدفا P:
    پاسخ:
    متوجهم 

    + مالِ مفته دیگه :| :)))
  • آندرومدا :)
  • اصن نمیخوام میخوام همینجا بمیرم گیریزلی قاتل عررررررررربده :|| 
    پاسخ:
    :||
    حوصله کفن و دفن ندارم
    بو میگیریا! :))
  • خانومِ حدیث :)
  • خسیس و این صبتا  =||
    پاسخ:
    :|
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خب میشه هم مادر بود هم سگ نگه داشت ... نمیشه ؟
    من سگ خیلی دوس دارم .. یکی هم دارم :) 
    پاسخ:
    :|
    سگ کلأ هم از لحاظ پزشکی هم دینی رد شده نگه داریش تو خونه! حالا باز برمیگرده به عقاید خودتون : )
    اوووف یکی حدیث جونو باد بزنه :)

    @ حدیث بیخیال بابا :)
    پاسخ:
    بفرما شما زحمتشو بکشید
    حس مادری لطیفه...چه بچه ای باشه که خودت باعث شدی تو این دنیا پا بذاره...چه گلدونی که هرروز بهش آب میدی و مراقبشی...و چه حتی عروسکی که از بچگی مراقبش بودی!یه حس فطریه!
    و من فک میکنم این قضیه قابل ستایشه که کسی که همیشه پرش کردن نژاد برتره و فقط اونه که عقل داره،بخواد به یه حیوون عشق بورزه و مث بچه ش دوسش داشته باشه!
    هرکسی این قابلیتو نداره که بخواد عشق بده به یه سگ یا گربه...
    نگهداری از سگ و گربه م مشکلات خودشو داره...شاید به اندازه یه بچه واقعی!!...اینطوری نیست که کسی بخاطر سختیای بچه دار شدن بره سرپرستی یه گربه رو قبول کنه...
    اینطوری که شما میگین توهین به کلمه مادر و اینا...خب پس وقتی میگیم گاو مادر یه گوساله س توهینه!!(مثالم غیرمنطقی بود ولی چیزبهتری پیدا نکردم!^_^ )

    تعجب کردم چرا همه موافق بودن... :)
    پاسخ:
    عججججبببب :| :))) 
    هرجور حساب کردم مقایسه تون از مادری کردن از بچه ی انسان با حیوانات رو هضم نکردم! حتی عشق و مهرِ مادری نسبت به فرزندش! یعنی هیچ جوره حتی قابل قیاس هم نیستن به نظرم! 
    حسِ مادری به گلدون و عروسک و اینا هم قابل قیاس نیست با حسِ مادریِ حقیقی!
    گاو :| گوساله :| وجدانأ پست رو درست خوندید؟ 
    من دارم از مقام و جایگاه مادریِ یه انسان نسبت به فرزندش میگم! نه یه حیوان نسبت به فررندش! یه گاو هم نسبت به گوساله ش مهر و محبت داره! ولی نسبت به یه بچه ی انسان ک این حسو نداره :| کلأ بد برداشت کردیدا : )
    ولی انصافأ ارزشِ مادر بودن یه خانم برای بچه ش فرای هر قیاسی با نگه داری از حیواناته! 

    والا یه نگاه به مخالفا بندازید :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عاقا نمیخواد تولید مثل کنه خب چیکارش داری 
    شما چرا به زنها سر جنگ دارین مردان داغان:))
    پاسخ:
    نکنه! ولی اسم مادر هم رو خودش نذاره :|

    دلم خواست داغان :| :))
    قصدم از مثال گاو و گوساله فقط اون قسمتیش بود که گفتین کلمه مادرو نمیشه برای مهر یه آدم به یه حیوون استفاده کرد چون توهین به این کلمه ست!
    سوالی که واسم پیش اومده اینه که...چرا فک میکنین یه آدم نمیتونه همون حسی رو که به بچه ش داره نسبت به یه حیوون داشته باشه؟
    پاسخ:
    منم واسه همون گفتم! اون حسی که یه مادر نسبت به بچه ی خودش داره مختص و ویژه ی بچه شه و نمیشه نسبتش داد به یه حیوون یا شئ! امکان نداره! به همین شدت : ))
    اون حسِ مادری نیست! یه حسِ دیگه س که از انسانیت و مهربونی و اینا سرچشمه میگیره. حس و مهرِ مادری خیلی بزرگتر و بی مرز تر از ایناس : )
  • خانومِ حدیث :)
  • @محبوبه  : از این یه مورد نمیشد گذشت!باور کن
    آی ام نات خشن  D:  فقط خاستم روشن شه واسش  :))
    پاسخ:
    خاع :))
  • خانومِ حدیث :)
  • @مسی ریکا جانم..بعضی ها واقعا سگ و گربه به سرپرستی میگیرن و از بچه دار شدن دوری میکنن!و احساس مادرانه شون رو که حق یک بچه هست که باید رشد کنه و پیشرفت کنه و به کشوررش خدمت کنه رو نثار یک سگ یا گربه میکنن
    دوست داشتن حیوونا خیلی خوبه.محبت بهشون.
    نگهداری از سگ در کنار سایر کار ها فرق داره تا به جای فرزند ازش نگهداری کنی..
    +اتفاقا مهربانی با حیوانات و دوست داشتنشون رو اسلام توصیه کرده و خیلی پسندیده هست و در کنار اون گفته شده سگ نجسه.مگر بعنوان نگهبان خانه نگهداری شه
    پاسخ:
    با تشکر از شما
  • آندرومدا :)
  • خودت بو میگیری گیریزلی قاتل عررررررربده :/ روحم شبا میاد تو خوابت تخسیرت میکنه گیریزلی قاتل عررربده
    پاسخ:
    خداییش با کدوم انرژی و گلویی اینقدر عربده میزنی؟؟ :/ :)))
    خرس ها روحشون قابل تسخیر نیست :))
    حیف داغان!!توالان به کلمه داغان توهین کردی ناراحت شدم:/خز شد رفت
    ایناهمینایین که ننگ ترین کارارو میکنن و آروغ روشن فکری میزنن

    یه جا این جمله رو خونده بودم چ خوب که تونستم استفادش کنم:دی
    پاسخ:
    :( خودمم متأسف شدم

    ذوق مردگیت مشخص بود اصن :))
  • آندرومدا :)
  • هست. تکذیب کنی عربده میکشم :) این یه مذاکرست. بگو هست منم سوگند یاد میکنم عربده نکشم :/
    پاسخ:
    اینقدر عربده بکش تصعید بشی :)))
  • مرتضی معادی
  • اولا که واقعا متاسفم براتون که خیلی حرفتون غیر منطقی بود و آزادی بیان رو خدشه دار کردین به معنی واقعی

    دوما که کاملا موافقم 😁😁
    پاسخ:
    :|
    قبر خودتو بکن :))
    نه میدونید دوست داشتن حیوانات و محبت بهشون خییییلی خوبه!همونطور که توی دینمون روایات مختلفلی از کمک به حیوونه حتی سگ وجود داره..
    من خودمم خیلی سگ دوست دارم اما اسلام حرام کرده!وقتیم اسلام بگه حرامه یعنی حتما دلیل داره..خونمونم خونه باغ نیست که بزاریم باغ از داردنیا یه اتاق دارم که همه خانواده ام یه گوششو تصاحب کردن:/
    پس من مخالف محبت به حیوونا نیستم!
    بحث افرادین که خیلی جوگیرن دیگه مثله همون اسلام هرمیه اون پستم!!افراط تفریطین میدونید هیچیشون اندازه نیست!!
    پاسخ:
    والا منم از حیوونا بدم نمیاد به همین برکت! بحثم یه چیز دیگه س!
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • آزادی بیان
    :))
    پاسخ:
    به همین صفحه کیبورد :))
    خب بچه یه جوری به دنیا بیاد که هیکل مامانش به هم نریزه!!! :)))))
    شوخی میکنم... موافقم باهات
    پاسخ:
    :|
    ممنون
  • منِ ناشناس
  • من موندم چجوی دلشون میاداین همه پول خرج سگ میکنن(چه خریدمیلیونی سگ وچه هزینه خردوخوراکش).
    پاسخ:
    من بطور کلی نمیفهمم اینو که جا بچه سگ و گربه بزرگ کن :|
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • این دیگه اسمش آزادی بیان نیست ولنگاریِ عمل شایسته تر هست براش :)
    البته اگر من بودم میگفتم ولنگاریِ احمقانه یِ عمل شاید یکم بهشون بر خورد و به خودشون اومدن
    پاسخ:
    همینم با ترس و لرز نوشتم خاتون :))
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • هیچ وقت توی هیچ شرایطی از بیان کردن چیزی که عقلِ سلیم بمیگه حقه نترسید
    مردم خیلی حرف ها میزنن که صرفا شایسته هست در جوابشون سکوت کرد و گذاشت حرف حق خودش اثرش رو بگذاره
    بقولی:
    از بعضی ها نمیشه انتظاری داشت اونا حتی پشت سر خدا هم حرف میزنن  :)
    پاسخ:
    موافقم
    ولی میگم یوقت جو متشنج و اینا نشه! ولی چشم : ) از این به بعد ان شاءالله!
  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • شُک و تشنج هم اتفاقا گاهی لازمه. بلکم به این طریق یک سری مجبور بشن ما بین جیغ و داد های الکیشون به تغییرِ ساختارِ اون چهار چوبِ داغانِ ذهنیشون که با میخ و منگنه هم محکمش کرد‌، حداقل فکرو بکنن...
    چشمتون هم به ضریح مولا :)
    پاسخ:
    امیدوارم : )
    دیگه بعضیا اینجورین خب :) 
    حالا چرا کامنتارو بستی؟ -_-
    پاسخ:
    نیازی به اعلام نظر و اینا ندیدم واسه این پست چون :|
    باز میشه واسه پست های بعد
    پیش دعا برای مادر شدن باید دعا کرد که توانایی و شایستگی تربیت یک بچه در فرد بوجود بیاد!
    بعد مادر شدن!
    اولی نباشه دومی بی ارزشه!!
    پاسخ:
    بله
    دقیقأ
    البته ک شما جای یه خانوم نیستین ک ببینین مادر شدن چقدر ترسناکه-___- وحشتناک حتی-__- مسئولیت فوق العاده ای داره ک شاید همون خانوم نتونه از پسش بربیاد و خلاء ی رو هورموناش براش درست میکنن رو با نگهداری یه جونور دیه پر کنه
    یادتونه وب قبلی یه نامه ای نوشته بودین به آیه ای ک قراره پدرش باشین؟با خوندن اون پستتون هورمونای مادرانه ی منم کلی ب تکاپو افتاد بعد ۱۷ سال و خورده ای ک چقد خوبه ک یه پسربچه به اسم علی داشته باشم؛منتهی فکر کردن ب مسئولیت دیوونه کنندس.به شخصه در حال حاضر،حاضرم تا آخر عمر تنها بمونم اما مادر نباشم اون خانوما هم شاید یه همچین وضعیتی دارن
    +عخییییی با اومدن ب وبتون و وب دیگر دوستان،دلم هوای جیم کرد علی الخصوص تخته:)))لعنت به این کنکور لعنتی -_____-
    پاسخ:
    نه دیگه :)) بحث اینجاس اونایی ک منظورم بودن هیچ ترس و دغدغه ای واسه مسئولیتِ مادری ندارن! یعنی کلأ واسشون مهم نیست! اونا نمیخوان مادر بشن بخاطر به دلایل مسخره که گفتم!

    + کنکور هم تموم میشه : )
    آخ گفتی مستر تد...
    تایییییییییییییییییییییییییییییید.
    پاسخ:
    قابل نداشتا