Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بیانیه ی تکلیف روشن کن!

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

این دوستِ عزیزِ پف کرده، سناتور Ted Cruz از سناتور های سنای آمریکاس!

به همین تیتابِ دمِ دست!

فقط اومدم هرگونه نسبتِ فامیلی و فیزیکی و روحی و معنوی و باقیِ نسبیات رو با این تِدِ الکی اعلام کنم و بگم من سناتور تِد، در ایران به دنیا آمد و زندگی کرده و درصورتِ عدمِ تبعید به پاتایا و یا حتی تاپایا و هاوایی و دیگر مناطقِ محرومِ جهان، تا ابد در ایران خواهم بود و خواهم مرد.[گریه و مویه و ضجه های حضار و غشِ یک نفر]

خلاصه که این کروز رو به من نچسبونین و اگه چسبوند خودشو به من، شک نکنین واسه خاطرِ منافع شخصیش بوده و قصدِ سو استفاده کردن از محبوبیتِ جهانیِ من رو داشته! و فی الواقع نفرینِ بت هایِ شکسته ی مصری بر سو استفاده کنندگان! علی الخصوص تِد کروزِ داغان!


+ از قضا همین داغان اجازه نداد سفیرِ ایران به سازمان ملل بیاد و نذاشت ویزا واسش صادر شه :|  تِد در این حد داغان؟! آبرو نذاشت واسه ما! 

+ پست رو فرستادم تو واشینگتون پست هم منتشر کنن که آمریکایی ها هم بخونن و حواسشون باشه اشتباه نگیرن ما رو! یه شخصیتِ محبوبِ جهانی [خودمو میگم😎] اینجور چالش ها رو هم داره دیگه :))) ما سوپر استارها این سختی ها رو فقط واسه خاطر طرفدارهامون[شماها رو میگم😎] به جون میخریم ;))))

+ دلم واسه این مدل پست هام تنگ شده بود. 

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

بقول خودتون سقف نریزه؟! 😂😂
پاسخ:
فکر کنم گفته بودم ک وبلاگم فضای بازه :))
سقف نداریم اصن :))
الان که دقت میکنم میبینم شبیه هم هستین :|
پاسخ:
این توهینو نشنیده گرفتم :| :))))
نه نگفته بودین! وبلاگتون فضای سبزه :))
پاسخ:
خب فضاهای سبز همه فضای باز هستن دیگه :))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خخخخ
    یه‌سوال کنجکاوانه‌ی بی‌ربط واسه من پیش اومده؛ شما بعد از تد شدن به خرس علاقمند شدین یا قبلش بودین؟ یا کلا ربطی نداره و نیستین؟
    پاسخ:
    بعد از تِد شدن علاقه م افزون گشت و به لایه های شخصیتیِ والای خرسِ قهوه ای و گریزلی پی بردم :)))
    فضای سبزِ بسته نیز داریم :|
    توهین بود مگه؟! :/
    پاسخ:
    نح
    نداریم :))

    در حدِ فحشِ قاموسی :)))
    لایه ازن کلا نابود شد :/
    پاسخ:
    چشمِ حسود کَر :/ :)))
    داریم :|


    جداً؟! در اون حد؟!
    پاسخ:
    😑😑


    خیلی بیشتر حتی :))
  • آندرومدا :)
  • کنار گوشش چیه؟ =\ تُفه؟ =\ گردالیه شفافه اخه =\ 
    پاسخ:
    تف عاخه؟؟ عاخه تف؟؟؟

    از این میکروفون هاس داغان ;)))
    گلخانه های مختلف فضای سبزِ بسته هستن دیگه :|
    پاسخ:
    نح :| :))
    چرا نح؟! پس چی هستن؟! :/
    پاسخ:
    نح هستن :))
  • آندرومدا :)
  • میکروفونه کنار گوشش نیس غیر داغان. پایین گلوشه. اونیکه اطراف گوششه رو میگم. تفه به فانوس -.- ببین یه گردالی گنده هم داره در راستای گوشش حرکت میکنه =\ حس میکنم یه چیزی پرتاب شده بیرون از گوشاش =\ یا ایرانیا با خودکار فوت کردن توی خودکار خالی ک بره توی گوشش=\\\\\\\
    عرررررربده تازه دقت کردم حالت لباش بی نظیرهههههه😂😂اردک تک تک داره میخونه 😂😂
    من چرا ندیدمش قبلا؟😂
    پاسخ:
    :)))
    الکی گفتم بابا

    تف ک نیست قطعا :))
    شایدم ایرانیا حرکت زدن :))

    من عکسِ ساده و سطحی ک نمیذارم :))
    باس برید تو لایه هاش :)))
    من دیگه حرفی ندارم...
    :/
    :|
    -_-
    پاسخ:
    درود :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • طناز کم نداریم در این فضای وبلاگستان:))) 
    پاسخ:
    فضای وبلاگستان به یمنِ حضور ماهاس ک پابرجاس اصن :)))
    کلأ سقف نداره اینجا! درجریانید ک؟ :)))
    اصلا اینجا پارکِ آبیِ سرپوشیده ست :|||
    پاسخ:
    نفرین گربه های بی خانمانِ تهران بر کذابین :)))
    نفرینِ موش های باخانمانِ گیلان بر کذاب خطاب کنندگان :)
    پاسخ:
    :)))
    یکی ببره پیکر منو دفن کنه :)))) با ابوالفضل تا این حد ؟؟ چرا ؟؟ واقعا چرا ؟؟😲😲
    خیلی داغان بوده ها ، باید یه وقت هم برا ادب کردن تد دروغین و سواستفاده گر خالی کنم ..
    پاسخ:
    واقعأ چراع؟؟
  • دخترِ انار :)
  • حالا که فکرشو میکنم میبینم کتابخونه عجب جای مناسبی برای پست خوندنه :))
    پاسخ:
    و همینطور خوابیدن :))
    بر منکرش لعنت : ) 
    پاسخ:
    بیش باعد :))
    قلمتون پر توان:)) بسی نشاط رفت:))
    پاسخ:
    سپاسمندم :))
    البته توام داخانیا..اشتباه نکن!:-P
    پاسخ:
    داخانی از خودته داغان :/
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • بکینگ پودر دوست داره ‌:دی
    پاسخ:
    :)))
    ://// حالا که دارم فکراشو میکنم تدا همشون داغانن:دی!
    پاسخ:
    حکیمی را بگفتند داغانی از کی آموختی؟ بگفت از پوکر فیسِ داغان نشان!
  • منِ ناشناس
  • :)

    پاسخ:
    :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • خدا رو شکر سقف نداره وبت  :دی
    پاسخ:
    واقعا!
  • شازده کوچولو
  • تِد، من از همین تریبون بابت انداختن لغت «داغان» بر سر زبون ملت - از جمله خودم - نهایت تشکر رو دارم! خیلی هم پرکاربرده و منظور آدمو به شکل «جیگر خنک کن» بیان می کنه. :)))

    چقدر این تد شبیه تصورم از توئه! [خنده ی زیرزیرکی]


    ما هم دلمون برای این پستای #اعتماد_به_آسمان_طور جنابعالی تنگ شده بود:)) بسی خنده شد :))
    پاسخ:
    اصن بی صاحاب اثرش از صدتا فحشِ فانوسی بیشتره :)))
    قابلتو نداشت البته :))

    همیشه شاد باشی :))
  • آندرومدا :)
  • نخیرم الکی نگفتی من صداقتو از تو چشمات میخوندم -.- کشف تف مال منه به هر حال. 
    راستی تد اندرون تبلیغ "پشتم گرمه" نیز رویت شد به هر حال حالا =]
    الان دقت میکنم یه حالت خاصی تو چشماشه.. پوکر فیس داره به یکی نیگا میکنه ک قدش کوتاه تره. زَن مَنشه حتما. 
    پاسخ:
    :))))))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • بعله صد البته، اصن بدون حضور شما رونق نداره اینجا:)
    پاسخ:
    در جریانم :)))
    :دی! این همه تاثیر مثبت دارم داغان چرا اونا رو نمیگیری خب:/
    پاسخ:
    تأثیر؟؟ مثبت؟؟ خودتو میگی؟ :)))
    ن پس عممو میگم:دی!
    این همههههه تاثیر مثبت میتونسی بگیری و نگرفتی!چ کنم که خودت منفی گیری!عژبا!
    پاسخ:
    برو خرتو بزن داغان :)))
  • منتظر اتفاقات خوب
  • عهه!!چه خوب شد گفتین ها یه بلاگستان رو از نگرانی درآوردین:))
    پاسخ:
    جاست فور شماها :))
  • بچه پولدار ..*
  • جالب مینویسی
    پاسخ:
    قابلتو نداره ;))