Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رویایِ قابلِ لمس

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

نمیدانم کِی! ولی حتی اگر یک روز به پایانِ عمرم مانده باشد، دستِ زن و بچه هایِ درحالِ حاضر، نداشته ام را میگیرم و میبرم روستایمان، تا آن باقی‌مانده ی عمرم را با عشق و صفا و سادگیِ زندگیِ روستایی بگذرانم.

گاهی اوقات با خودم فکر میکنم مگر رویا و خیال چیست که اینقدر دور و دست نیافتنی میپندارمش؟! رویا دقیقأ همان زمان از زندگیست که در عصرِ یک روزِ زمستانی، با الاغِ سفیدِ دوست داشتنی ام، که یک بغل هیزم بارش کرده ام، به کلبه ی چوبیِ ساده یمان بیایم و هیزم ها را درکنار آتش بگذارم و دست هایم را به سمتِ گرمای آتش بگیرم و حس کنم این گرما کافی نیست! درست همانجا تو بیایی و از پشت دستانت را بر رویِ چشمانم بگذاری و به یادِ گذشته ها بگویی: اگه راست میگی بگو من کی ام؟! من هم لبخند زنان دست هایِ سردم را بگذرام بر رویِ اجاقِ گرمِ دستانت و بگویم: آخه کی جز تو اینقدر دستاش گرم و آرامش بخشه دیوونه؟! بعد دوتایی با هم بخندیم و دعوتم کنی به صرفِ عصرانه با طعمِ چایِ هیزمی و نانِ محلی و کره مربایِ دست سازت که همه مزه ی عشقت را میدهند.

برای من همین چند خط، حکمِ رویا را دارد؛ رویایی که دور از دسترس نیست! یک روزی تعبیرش را لمس خواهم کرد. شک ندارم ; )


+ عکس واسه روستامونه. اسمشم نمیگم  :))) والاع! باز عید و تابستون پاشید بیاین چتر شید اونجا آرامشو سلب کنین ازم :)))

  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۴۸)

  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • چه عکس قشنگی..

    بالخره جناب تد پرده از چهره گشودند :دی
    پاسخ:
    قابل نداره : ))

    چهره میبینید شما؟ :)))

    کاش دید همه به زندگی مثل شما بود : )
    ساده، صمیمی، زیبا و دست یافتنی...
    پاسخ:
    نمیفهمم چرا اینقدر سختش میکنن : ))
    منم نمیفهمم :|
    همش دنبال تجملاتن :-/
    والا...
    پاسخ:
    شاید طعم شیرین سادگی و صمیمیت رو نچشیدن!
  • دچــ ــــار
  • خیلی هم خوب :)

    ای تمدن 
    روستای من کجاست ؟ ...
    http://fiish.blog.ir/post/37
    پاسخ:
    تشکر :))

    واقعا روستات کجاس؟ :))
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • ما که داریم میبینیم  :))
    شما نمیبینید ؟ :))
    پاسخ:
    چهره نداره ک :)))
    گردنه فقط :)))
    یکمم مو :)) با پا و دست های تو جیب :))
  • دچــ ــــار
  • توی لینکه :)
    پاسخ:
    عه؟ میخونم پس :))
    سلام
    تد، تیروئید پر کار داری.. یه دکتر برو :))
    پاسخ:
    سلام
    :)))))
    اینو ورزشکارا دارن عاقا :))) رونالدو هم داره :))
    ولی نکته سنجیت قابل تقدیر بود :)))
    جنگل !!!
    من این حسو دقیقا در باره جنگل دارم
    و حتما حتما حتما
    ارزومو به حقیقت پیوند میزنم
    حالا شاید طول بکشه اما تلاشمو میکنم ^_^
    اصن زندگی ینی طبیعت
    چیه بین یه مشت ماشین و ساختمونای سر به فلک کشیده زندگی کنی
    پاسخ:
    خیلی حال میده خداییش
    یه آرامشِ باحالی داره بی صاحاب : )))
    می فرماید که:
    یه مزرعه بزرگ تو یه روستای متروکه با یه عالمه اسب و درخت سیب، دور از آدما، خواسته ی زیادیه؟؟
    پاسخ:
    خرج داره دیگه
    مایه شو داری؟ :)))
  • دچــ ــــار
  • بخونیش شاید گریه ات بگیره :)
    پاسخ:
    پس نخونم بهتره :/ 
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • اجزای صورتم هست بعلاوه چیزایی که گفتین :))
    خلاصه که ما داریم میبینیم آقا
    بحث نکن :دی
    پاسخ:
    دارید اشتباهی میبینید حتما :)))

    ترسیدمممم :)) 
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • اووف عجب ساعتی :| D:

    چه منظره ای =)
    پاسخ:
    کدوم ساعت؟؟ :)) 

    چه منظره ای؟ :)))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • از این قسمت الاغ سفید دوست‌داشتنی که یک بغل هیزم بارش کردین، خیلی خوشم اومد:)
    روستاتونم خیلی قشنگه، اطرافش حال میده واسه فکرکردن ‌هایِ تنهایی‌های بعد از ظهر‌های بهاری!
    پاسخ:
    خیلی باحالن این الاغها :))
    قشنگ میبینید : )
  • عاشق بارون ...
  • ولی من شما رو کلاً با عکس همون خرسه متصور میشم.‌ :دی
    پاسخ:
    :)))))))
    منم ترجیحم همونه :))
    اینو هم گذاشتم ک بگم ما آدمیم خداییش :)))
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • منظره روستاتون رو عرض نمودم =))
    و ساعتی که در ان عکس را تِیکینگ نمودین =)))

    بشدت مراقب پرنده های رهگذر باشیم =)))
    پاسخ:
    عه؟؟؟ جدی؟؟ ;))))
    اها! حال میکنی نور پردازی رو؟ :)))

    اگه پهبادِ RQ170 هم بیاد نمیتونه چیزی تشخیص بده :))) در این حد مطمئن!
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • شیرین ترین نوع زندگی همینه....
    کاش میفهمیدیم تجملات و با کلاس بودن و هزااارحور باید دیگه خوشبختی بهمون نمیده:(
    پاسخ:
    کاش بهش برسیم!
  • اسمارتیز :)
  • لذت اینکه یه روستا داشته باشیم(ینی مثلا مامان بزرگ و اینا اونجا باشن) رو هیچ وقت نداشتم.... مثلا همیشه دوستام میگفتن آخر هفته میریم روستامون، من هییییچ ذهنیتی نداشتم:) ولی خب جالب به نظر میاد:)

    *شما مگه شمالی نبودین؟ این روستاتون به همه جا میخوره جز شمال که:/
    * تیروئد پرکار خیلی خوب بود خخخ کلی خندیدم... باز اشاره‌ی شما به رونالدو خخخ
    پاسخ:
    خیلی دلتون داغ :)))) چون خیلی چیزه باحالی رو از دست دادین :))

    + استانِ ما چهار فصله! همه جوره منطقه و مکان و فضا داره! هم جنگل.هم کوهستان. هم کویر. هم دریا : )) روستای ما هم رو کوهه. بهار خیلی قشنگ تره. 

    + خوشحالم : )
    الان نگفتی مثلا:)))
    آفرین..این کارو بکن:)خوش بگذره
    پاسخ:
    نگفتم وجدانا :))
    چشم :))
    روستاتون خیلی خوشگله :)

    عکس تون ۹۸.۴۵ % شبیه تصور من از شماست!
    پاسخ:
    میدونم ;)))
    خداییش من اینو ب هوای این گذاشتم ک چیزیش معلوم نیست! الان شما چیو تصور کردین و تطبیق دادین؟ :))) بابا چیزیش معلوم نیس ک :)))
    ما قول میدیم چتر نشیم روستاتون :)
    جای باحالیه :)
    کجاس :دییی؟
    پاسخ:
    من شک ندارم اولین نفر خودتون میاین چتر میشین :)))
    میدونم :)))
    ********* :)))
    این عکسه که همه دارن ازش حرف میزنن کو؟!!!!!!! :/
    تو این عکسه که هیشکی نیس!!!
    پاسخ:
    منو نمیبینی اون پایین واستادم؟ :/
    واقعا فکر میکنین چیزیش معلوم نیست؟! :-/
    پاسخ:
    عاره وجدانا
    قابل تشخیص نیست ک
    الان کاملا مشخصه چهره تون چطوریه :|
    پاسخ:
    خب سرم بالاس :/ چشمام هم بستس! چیزی نداره ک :)))
    حالا اتفاقیه ک افتاده! حالا ک دقت میکنم میبینم ک من نیستم اصن! دانلودش کردم!
    وجدانا واضحه!
    :)))
    نه دیگه قیافه تون لو رفت...
    پاسخ:
    انصافا ب روم نیارین :)))


  • 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
  • هیچی مثل روستای خود آدم نمیشه -_-
    خیلی شبیه به روستای ما هست :))))
    پاسخ:
    چ جالب!
    باشه :)))
    اینو یکی از دوستام sms داده بود الان فکرشو میکنم میبینم واقعا خواسته زیادیه!

    آقا چی میگی معلوم نیست :/ من تو خیابون ببینمت میشناسم :) تازه هم اتاقیم هم مشهدیه میخوام بدم بهش مکانتم شناسایی کنه.. لو رفتی تد :))
    پاسخ:
    خیلی زیاده وجدانا :)))

    حالا هییی بزنین تو سرم :))) بابا چیزیش معلوم نیس :))) من خیلی فرق دارم با این!
    کَفتَر اینا نداره روستاتون؟!
    اشاره به این پست:
    http://gandomru.blog.ir/1395/10/16-2
    :-"
    پاسخ:
    نه خوشبختانه :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • عکسم نمیذاشتی همینطوری راه به راه تو پستات قدت رو به رخ کشیده بودیا! :)))))
    جوانکِ داغان!:دییییی
    روستاتونم خیلی گوگولیو دوست بداریه*_*
    پاسخ:
    اینو گذاشتم ک بره در حلقِ نظامِ سرمایه داری و استکبار جهانی :)))
    پرتقالِ داغان ترِ جوگیر :/
    میدونم 😎😎
  • پرتقالِ دیوانه
  • از timberland چقدر پول گرفتی که این عکسو بذاریییی هااااا؟؟؟؟
    پاسخ:
    شی شی هه؟ :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • منم یه سالی هست میخوام یه عکس از خودم بذارم گوشه وبلاگ ولی میترسم ملت چشمم بزنن:/// هر دفعه هم گذاشتم سریع یکی اومد بهم تذکر داد اینترنت پره گرگه برش دار ://// باید در بی کیفیت ترین حالت ممکن و نامعلوم ترین حالت ممکن باشه فکر کنم ://
    پاسخ:
    من میگم نذار
    بیان از هم میپاچه :))) همین چهارتا بلاگر هم میترسن دیگه نمیان :))) بذار تصوراتِ همه ازت خوب بمونه :)))

    انصافا عکسم مشخصه؟؟؟ فانوسأ؟؟
  • آندرومدا :)
  • نصفش افتابه نصفش سایه ^^
    پاسخ:
    خیلی اکوری پکوی :))
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • اتفاقا اگه با موبایل زوم کنی بسیار تا بسیار واضحه چهره =))))

     

     

    پاسخ:
    زوم نکن خانم
    زوم نکن
    شرم بر تو باد :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • آره زوم که کنی کاملا مشخصه
    ولی به نظر من که اشکال نداره
    من کلا حال میکنم بلاگرا عکسشون گوشه وبلاگشون باشه. چه پسر چه دختر، مثه نسکولا و ماریجوانا و ... اوووو خیلی هستن :) خوبه به نظرم

    یعنی نمیدونی مارکِ رویِ لباست timberland عه؟@_@ یعنی نابودم کردی:دی

    به کوری چشم تو هم که شده میذارم عکسمو یه روزی :دی
    پاسخ:
    اشکال ک نداره
    ولی زوم نکن :)))) 
    به نظر منم خوبه ک همه بذارن

    مسخره ت کردم بابا :/ :)))

    بذار :)) من ک از خدامه! موجبات خنده و شادیم فراهم.میشه :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • الهی یه گله زنبور نیشِت بزنن به حق همین وقت و ساعت :/
    پاسخ:
    :)))))
    مگه نمیدونی خرس ها با زنبورها مراوده و ارتباط دوستانه دارن؟؟ :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • با خرسا دارن. با اون پسره که اونجا تو عکس واستاده که ندارن :دیییی
    پاسخ:
    فرقی نداره ک :))
    ما جفتمون این قابلیتو داریم :)))
  • פـریـر ...
  • واو! چه روستای جآنی است واقعا :))
    پاسخ:
    قابلِ شما رو نداره :)) شبی 1 میلیون تومن  :))
  • פـریـر ...
  • ولی به پای روستاهای طرف ما نمیرسه! حالا شما بدین شبی دو میلیون تومن :دی
    پاسخ:
    :/
    برو خانم 
    بررووو ادعا نکن  :)))
    از روستای ما بکر تر و باحال تر نداریم!
    چرا من نمیبینم؟!!!!o_O
    پاسخ:
    داری اشتباهی میبینی چون :))
    :|
    یه ساعته دارم تو عکس روستا دنبال آدم میگشتم!!!!!

    پاسخ:
    خدایا شفا :)))
    واااقعا داشتم به بیناییم شک میکردم!!! :)))
    هی همش دنبال این بودم که کجایی تو این عکسه که دارن مشخصاتتو میدن!
    بعد دیدم عکس کنار وبلاگو میگن:|||

    پاسخ:
    چقدر داغان ;)))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • الاغتو میدی یه دور بزنیم؟ ؛)
    قشنگ بود ^_^
    +چه روستای خوشکلی  :)
    هشتگ:خسیس ها به بهشت نمیروند  :||
    پاسخ:
    به غریبه ها سواری نمیده :))) جفتک میندازه کتلت میشی :))
    قشنگ خوندی!
    + خیلی!
    هشتگ تر: همینه ک هس :)))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • الاغت دیگه از خودت خسیس تر  :||
    ببینم حالا کجای دنیا رو میخاید بگیرید با این کارا  =||  سه نقطه دی حتی! 
    پاسخ:
    کل دنیا واس ماس :))
    وای چه عکس قشنگی.
    حالا چی میشه اسم روستا رو بگی 
    آدم باید مهمون نواز باشه.
    تعطیلات عید همش 13 روز
    تابستونم دوهفته 
    خدایی زیاده؟
    پاسخ:
    نه خانم :()) میاین شلوغ میکنین اونجا رو دیگه حال نمیده ;)))
    زیاد نیست! خیلی زیاده :)))
    تد بیا در گوش خودم بگو فقط.
    خسیسسسسسس
    پاسخ:
    شرمنده اخلاقِ ورزشکاریتون :)))
    :)) میکس فراموش نشه فقط!
    حالا الاغ چرا!بابا اصن تو داستانا اسب سفید معروفه!
    پاسخ:
    حتما!
    الاغ یه چیز دیگه س! سوار نشدی ک
    😂نه نشدم:/ الاغه نمیفهمه که یهو پرتمون کرد پایین:/
    پاسخ:
    تجربه نداری حرف نزن :/ داغانِ بی تجربه :/ :)))