Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

فصلِ امتحانات

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

دوستت دارم ولی این ماهِ دی را صبر کن

کافه گردی ها بماند برای بعد؛ فصلِ امتحاناته بی صاحاب!


با اندکی بسیار(!) تحریف #صادق_ابراهیم_زاده


📸شبنم ‌روان


+ به زودی یه وبلاگ میزنم با مضمونِ همین متن های کوتاهِ ادبی و شعر! گفتم یه خبر داده باشم ;)


  • ۹۵/۱۰/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۴۷)

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • امتحان خر عسد
    پاسخ:
    اسب هم است حتی
    بله;-)
    پاسخ:
    خا :)

    ۲۰۰صفحه امتحان دارم فردا خوندنی نیستن تمرینن:/یه پاراگرافم باید اماده کنم برا فردا چند روزه دارم میخونم تازه شده۱۲۰ صفحه۸۰صفحش احتمالا میمونه صبح منهای برگه هاییکه خودش داده و پاراگراف:|||||
    پاسخ:
    واقعا جا داره خدا قوت بگم :))
    خداقوت دانشجو :))
    دوستت دارم ولی تمام عمر را صبر کن!
    کافه گردی ها بماند برای بعد؛ فصل خواستنت به سر آمده...

    منم با اندکی بسیار تحریف کردم!

    + آدرس وب جدیدتون رو به ما هم بدید :)

    پاسخ:
    تحریف هاتون مستدام :)))

    + تو یه پست مستقل خبر میدم حتما
  • گلبول سفید
  • دی ماه، چه با امتحان و چه بی امتحان ماه مسخره ایه. :| فقط نمی دونم چرا از چپ و راست ملتِ دوست و آشنای من متولد دی ماهن، همش مشغول تبریک گفتنم. :|

    راستی، یا ابولبلاگا!
    الان که بدجوری درگیرم، ولی برنامه ریختم نهم بهمن ماه بشینم همه ی یادداشتای ساندارکو بخونم (اینقدر دقیق!) صر
    پاسخ:
    :))) 
    کلأ هرفصلی ک توش امتحان باشه داغانه :))

    + حتما این کارو کن :))
  • گلبول سفید
  • صرفاً به این دلیل گفتم که میدونم چقدر نظرات گهربارم برات مهمن و فکر نکنی مخاطب سرد شده! [تف به هرچی خودشیفتس!]
    پاسخ:
    اصن به حرمت غیبتت تا دو هفته ساندارک منتشر نخواهد شد ;))
    من متولد دی ماهم! :|
    اصلا هم مسخره نیست... ماه قشنگیه... گرمای وجود دی ماهی ها سردی دی رو قابل تحمل میکنه!

    پاسخ:
    خب باشید :)))
    خیلی هم داغانه ;)) با این امتحاناش :)) سقف هم نداریم اینجا :))
    یعنی بی صاحابا
    بی صاحاب 
    ://
    پاسخ:
    واقعا!
    اصن مرگ بر هرچی امتحانه که همش هم توهین به شعور دانش آموز و دانشجوعه :///

    پاسخ:
    تف به ذاتشون :))
  • آندرومدا :)
  • اومدیم و رفت خو =|
    از اولین بازدیدکنندگانش منم ^^
    پاسخ:
    شیکر خورده :/ :)))
    مگه الکیه؟؟ :))

    قرار بود کسی نفهمه تا افتتاح رسمیش ها :/ حالا جایی لو ندینش تا آماده شه!
    دلت بسوزه!!! من دیگه دس ندارم ^__^
    پاسخ:
    دلم سوخت :( 
    نفرین همه ی خدایانِ هندو بر گندم
  • پرتقالِ دیوانه
  • دی فقط 23 ـُمِش خوبه :دی
    حتما آدرسو بده تا دنبالت کنیم -_' گفتم اطلاع داده باشم@_@
    پاسخ:
    هیچش خوب نیست
    علی الخصوص 23 امش :()))

    شک نکن!
    آندرو مدا میگم بیا باهم صحبت کنیم تو بگو آدرس وب چیه بعد باهم کنار($) میایم :)
    پاسخ:
    همانا مواظب باشید تا موردِ غضبِ بت های مصری قرار نگیرین!!!
    نترس !
    قبلا با بت های مصری هم کنار ($) اومدم ;)
    پاسخ:
    گاوهای هندی چی؟؟؟ :)))
    توهین به دی ماه رو بر نمیتابم -___-
    پاسخ:
    آیینه بدم ک برتابید؟؟ :)))
    تِد دلت خوشه هاااا
    مگه امتحانا دِی و بهمن میشناسن؟ لامصبا مثه رگبار زدع میشن :/
    پس کافه رو.بیخیال شو -_-
    پاسخ:
    با همین دلخوشی ها نفس میکشم :))
    کافه رو نمیشه بیخیال شد بی صاحابو :)))
    خودمم شاکیم...
    همیشه روز تولدم امتحان داشتم! یا ریاضی یا عربی!
    پاسخ:
    پس شما هم یه نفرینی چیزی کنید ;)))،
    پس بی زحمت خیلی عمیق نفس نکش :))))
    پاسخ:
    موافقم
    پیاز هم خوردم تازگیا :)) 
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • =)
    پاسخ:
    : )
    گاوها که خیلی راحت تره یه چهار تا علف هم بزاری جلوشون باهات کنار میان دیگه نیازی به استفاده از روش های دیگه ($) نیس 
    پاسخ:
    گاوهای هندی فرق دارن :/
    سیر نخوری صلواتو محمّد پسندانه بفررررس :D
    پاسخ:
    اللهمممم صل علیی محمد و آل محمد :))
    نفرین مورچه های باغچه های حیاط مادربزرگم بر عربی!
    با ریاضی مشکلی ندارم :)
    پاسخ:
    :))))
    نفرینِ عقرب های کویر لوت بر ریاضی :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • خیلی تحریفت نامحسوسِ اصن  :دی
    +شعر خوب بذار تو وبت من کش برم واسه شعرانه های سه شنبه هام  :دییییی
    پاسخ:
    حال کردی؟؟ :)))
    + دزد :))
    نوچ فرق ندارن :/ 
    حالا اینا مهم نیس با خودت چجوری میشه کنار اومد ؟
    پاسخ:
    دارن :/
    فقط پول! رویا رو هم اگه پیدا کنی میشه البته :)))
    میگم ندارن بگو چشم دِهَع -___-
    رویا که فعلا نمیتونم دنبالش بگردم ولی آرزو چرا داریم  بدددم ؟
    خب شماره حساب بده راس ساعت ده امشب آدرس رو میدی منم هرچقدر خواستی میریزم به حسابت
    پاسخ:
    نح :/
    منصرف شدم اصن :)) حال ندارم :))
    آره :// 
    ایندفه رو حرف من حرف بیاری میگم افرادم بریزن سرت 
    پاسخ:
    افرادم داری؟ :))))
    دمت گرم بابا :)))
    لطفا به آهنگِ موجود در پست آخرم توجه کنید :دی
    پاسخ:
    اصبرو :)
    بله پ چی ;)
    منو دست کم گرفتیا -__^
    پاسخ:
    دیگه حساب کار عامد دستم :))
    :D
    پاسخ:
    :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • خیلی اصن چشَمو گرفته تحریفت  :)  :دی
    +نه که شوما شب تا صب زیر نور شمع و این صبتا شعر میگی و اصن منم ک فقط از شاعرای دیگه کپی مینُمایم  :|||  برو از خدا بترس  :||
    پاسخ:
    حق داری :))

    + من فرق دارم با همه :))
    رفتم :))
  • منِ ناشناس
  • منم فردااولین امتحانمه ولی هیچی نخوندم وقصددارم برگه سفیدبدم.
    پاسخ:
    خداقوت پهلوان :))
  • شادوَرد __
  • فک کنم مثل عکس گوشه وب برای استادا یه دست تکون بدین نمره کامل بگیرین:) اخه چرا اینقدر ترسناکه؟!
    پاسخ:
    جذبه رو خواستم ب رخ بکشم :)))
  • آندرومدا :)
  • اره اصن من بهش گفتم بره... اون روز عکس فانوسیش پخش شده بود شاکی شده بود. میگفت غرور من توی اون عکس لهیده شده =\
    پاسخ:
    :||
    انتقام میگیرم :))
  • پسته خانوم
  • کافه گردی با تو در دی ماه می چسبد عجیب
    گور بابای همه، استاد و درس و امتحان
    امیر حسین زاهدی
    پاسخ:
    بح بح
    تحریف ک نداشت؟ ;))
    اصن ارزش کار وقتیِ که قید امتحان و بزنی باهاش بری بیرون:!
    پاسخ:
    درس نخونم چجوری شکمشو سیر کنم؟
  • دچــ ــــار
  • تو خیلی خوبی:)
    +در جریان هستی؟ 
    پاسخ:
    تو خیلی خوب تری
    + در جریان هستی؟؟ ;))
  • پسته خانوم
  • خیر...
    من نتونستم مثل شما تحریف کنم، مال شما اصلا معلوم نبود
    :))))
    پاسخ:
    طبیعیه خب
    کار هرکسی ک نیست :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • ^_^
    یاد دوران مدرسه افتادم اون موقع با یه بنده خدایی دوست بودم یکسال بزرگتر از من بود بعد درس خون هااا میگفت ایام امتحانات فقط روزی نیم ساعت صحبت کنیم و اونم دو تا یه ربع :)) یه ربع صبح که انرژی بدیم به هم یه ربع شب که راحت بخوابیم :)) اون سال سر رقابت با اون معدل هر دوی ما 20 شد :)) 
    پاسخ:
    چه باحال
    تا باشه از این رقابت ها!
    در ضمن! چه عجب از اینورا و اینا :))
    وای چه باحال مینویسید.
    خوشم اومد شدید.
    شدم پایه ثابت وبلاگتون.
    پاسخ:
    خوب میخونید :))
    البته اینو ک تحریفش کردم ;))
    باعث افتخاره!
    چه شکل کافه سفیده ^_^
    حتما معرفی کن وبلاگ تازه رو
    پاسخ:
    خیلی قیشنگه :))
    حتما!
    تحریف هات همچنان مستدام :))

    من تا پارسال استرس امتحانای دی ماه و خرداد رو داشتم اما الان بدتره باید برای امتحانای دانشگاه بخونم ://///

    موفق باشی :)
    :/// اینم حرفیه! ولی خب یه ساعتِ دیگه!
    پاسخ:
    گیر دادیا داغان :/ :)))
    امان از این امتحان ها :)
    پاسخ:
    صد امان از این بی صاحابا :))
    حالا ادرسشم میگین اطلاع داده باشین یا ن؟ :/
    پاسخ:
    اطلاع میدم به وقتش!
    عه چرا نفرینم میکنی؟!!
    حسود :/
    :))
    پاسخ:
    حقته خانم :)))
    😂😂😂😂بعد امتحان برین اصن.دیگه حله!
    پاسخ:
    حالا شد :))
    اصن امتحان فتنه ی امریکاست برای سست کردن بنیان خانواده های ایرانی!!
    پاسخ:
    مرگ بر نظامِ سلطه