Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سه حرفیِ جمع و جور

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ


دست بر کیبوردِ گوشی میبرم، برایِ گره زدنِ جملات بهم، برایِ دوختنِ پُستی با طعمِ عشق! 

همین ابتدای کار، به احترام سه حرفیِ مقدس، پلک هایم را پایین میکشم! ریه هایم را به صرفِ نفسی عمیق، میهمان میکنم و تک تکِ سلول های خاکستریِ مغزم را با تصوراتم از عشقی که تجربه نکردم، قلقلک میدهم تا باز هم مرا شرمنده ی تخیلاتم کنند! و چقدر سخاوتمندانه هیچ خیال و تصوری را از من دریغ نمیکنند این خاکستری های دوست داشتنیِ من.

و اما عشق! همین سه حرفیِ جمع و جور و مظلوم، که این روزها چه دختر و پسرِ چهارده ساله، چه مادرِ بی مسئولیتِ بیست و شش ساله و چه پدرِ خشنِ سی و هشت ساله، تواناییِ تاختن بر جسمِ لطیف و حساسش را دارند. آخر مگر این سه حرفیِ کوچک و نازنازی، چقدر توان دارد که اینطور بی رحمانه به سمتش حمله ور میشویم؟! خدا سر شاهد است که حق نیست این همه کم لطفی! بگذریم جانانِ تِد! بگذارید کمی رویاپردازی کنم محضِ رضایِ رویایِ تعبیر نشده یمان!

الان که فکرش را میکنم میبینم چقدر قانعم برایِ عاشقی کردن؛ چقدر ساده میبینم عاشق بودن را در کنارت و چقدر صادقم برای این عشقِ با تو! 

عشق در نظرم خیلی میتواند پیشِ پا افتاده و ساده باشد؛ درست مثل همان چترِ صورتیِ خال خالیِ دوره ی دبیرستانت! همان جایی که به عمد چترم را با خود نیاورم و باکِ بنزینِ ماشین را پر نکنم و خودم باشم و تو باشی و چشم های گُنده ی شکلاتی ات و این گِله، که چقدر دیوانه ای تو پسر! باکِ بنزین را پر نکرده، سادیسم داری مگر که هوسِ خیابان گردی به سرت زد در این شبِ بارانی؟! من هم در پاسخ به شکلاتِ شیرینِ چشم هایت، چیزی جز شیریّتِ دندان هایِ تازه مسواک زده ام ندارم که با یک پوزخندِ خبیثانه، حرصِ نگاهت را در بیاورم و با لبخند بگویم: چترِ صورتی ات را باز کن که باران منتظرِ قدم هایِ ماست! تکان بخور خانم خانما!

چترت را باز کن که بوسه هایِ باران بر صورتِ چتر، بوسه ی آغوشِ من بر دوش هایت را میطلبد! سردیِ هوایِ امشب، گرمایِ عشقِ تو را میطلبد و تا خودِ رسیدن به خانه، با کلی جمله ی عاشقانه، گوشِ چپت را نوازش کنم و سرت هم بر شانه ی راستم خوابش ببرد و توانِ بیدار شدن نداشته باشد! عشق مگر شاخ و دم دارد که اینقدر سخت و پیچیده اش میکنند؟! عشق همین چترِ صورتیِ خیس و قدم های دوتایی زیرِ باران بود که گفتم!

گاهی اوقات عجیب دوست داشتنی تر میشوی! درست همانجایی که لب به غذا نزده؛ با همان نگاهِ معصوم و دختر بچه طورت، دست به چانه منتظری تا ببینی واکنشم به غذای شور شده ات چیست! دقیقأ آنجایی که قدِ بلندم را به رخت میکشم با کوتاهیِ قامتت را در برابر خودم، به سخره میگیرم تا حرصت در بیاید و بالش به دست به دنبالم بیفتی و سر آخر، با در آغوش کشیدنت تفهیمت کنم، فلسفه ی کوتاهیِ قامتت را! 

گاهی اوقات عجیب به دلم بیشتر مینشینی! آنقدر زیاد که دل درد میگیرم از وزنِ زیادِ عاشقی ات! درست همان جا که یادم رفته لیستِ خریدت را تهیه کنم و دست به پهلو سرت را کج میکنی و نگاهت را خصمانه، که: حواست کجاس آلزایمری! چند بار بهت گفتم لیست یادت نره!

کسی نیست به او بگوید آخر خوش انصاف، مگر شوقِ دیدنِ چشم هایت، حواس برای آدم میگذارد که اینگونه شاکی میشوی؟!

گاهی اوقات آنقدر جذاب میشوی که هوس میکنم نوشتن را نصفه و نیمه به حالِ خودش رها کنم و بروم! درست همین حالا که چای آورده ای و میخواهم با قندِ آب شده در دلم، آن را بخورم...


+ مخاطب نداشت!


  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

عخیییی ، چقد خوب بود :دی :))))
۱_ چتر صورتی داریم؟ چرا من ندیدم تاحالا! :/
۲_راجب اون خواستگاری دخترا از پسرا بود؟ نوشته بودی ، پس عشق چی ... اینطور ک تعریف کردیم و قراره پسره هم دختره رو دوست داشته باشه خب پسره باید پیشقدم شه دیگه! :/ به این نتیجه رسیدم! :/
پاسخ:
قابل نداشت :))
1. ریخته تو بازار :)))
2. خب پسره ک خبر نداره! پسره باید خبر دار شه ک عشق بوجود بیاد! 
خیلی قشنگ بود...خیلی
پاسخ:
قشنگ خوندی حتما
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • علاوه بر متن، عکس هم خیلی زیبا بود؛
    فقط خصمانه رو اون آخرا با بی‌دقتی نوشتین فکر کنم.
    پاسخ:
    مچکرم.
    متن رو زده بودم انتشار در آینده. میخواستم برم درستش کنم قبل انتشار، یه کاری پیش اومد.
    ممنون ک.گفتین.
    آخییییییی این چقدر خوب بود:))
    چقده دلچسب بود اصن:))
    اصلا درستش نیست قد به رخ کشیدن:///داغـــــــــان خان://

    پاسخ:
    سپاس : ))
    فلسفه رو نخوندی مگه داغان :/
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • واسه ذخیره‌ی عکس باید اجازه بگیریم آیا؟
    پاسخ:
    نه بابا! راحت باشین.
    قشنگ بود:)
    واس همین به بی مخاطب بودن‌ش گیر نمیدم ;)
    پاسخ:
    سر فرصت یه پست درمورد بی مخاطب بودن مینویسم :))

  • شادوَرد __
  • با اجازه من از همین کنار رد میشم-_- 
    ولی خییییلیی خوب بود:)
    پاسخ:
    عه عه! چرا؟ :))
    خیلیییی ممنون.
    عاشقانه هایت را خریداریم : ) ) ) ) ) )
    پاسخ:
    شماره حساب بدم؟! :)))
    یه جمله هست که میگه...
    "دوستت دارم بی هیچ بهانه ای، شاید دوست داشتن همین باشد"
    دوست داشتن و عاشقی کردن زمانی زیباست که بی بهانه و کاملا ساده باشه... برای عاشقی کردن نباید دنبال کارهای عجیب بود... همین که تا آخرش بمونی یعنی عاشقی! گاهی فقط بودن کافیه تا ثابت کنی عاشقی...
    ولی افسوس که بعضی ها همین رو هم بلد نیستن...

    + خیلی زیبا نوشتید... حین خوندن خیلی لذت بردم :)
    پاسخ:
    چقدر عالی گفتین و کامل. خیلی ممنون. عشق، ساده ش خوبه و بی بهونه بودنش :)) 
    خیلی ها بلد نیستن!

    + لطف دارید شما.
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • یک کلمه "محشر" بود :)
    پاسخ:
    دو کلمه خیلی ممنون :))
  • آندرومدا :)
  • زل زدن به آندرومداشون =] به آسمون =]
    پاسخ:
    :)))
    این رویاهای تعبیر نشده 
    چه خوب بود 
    پاسخ:
    لطف دارید
    خوش اومدید در ضمن!
  • پرتقالِ دیوانه
  • فلسفه کوتاهی قامتت را :))))
    میبینم که یه ایطور چیزایی تو خودت برا خودت داری :دی
    نابودمون کردی در این وقت و ساعت-_-
    مییییفهمیییی چی میگم یااا نهههه؟:دی
    پاسخ:
    کف کردی؟ :)))
    ما خیلی چیزا تو خودمون داریم پُرتی جان :))))
    نابودیت مستدام :)))
    نح :)))
    اول بیا سره قیمت توافق کنیم . بعد به مرحله ی شماره حساب برسیم : )
    پاسخ:
    قیمت پیشنهادیم چک سفید امضاس :))
    به شماره حساب نمیرسه اصن :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • واقعا نح؟؟؟؟ واقعا نحححح؟؟؟؟
    اینجا خانواده نشسته وگرنه برات میشکافتم:دی
    نابودیه خودت مستدام -_- خرس دراز قامت @_@ :/ :دی
    پاسخ:
    یاه ;))) لهجه رو حال کن :))
    خصوصی بشکاف خا :))))
    برو پرتی!! برو تا آب پرتقالت نکردم :)))
    چک سفید و پُـر واسه حساب خالی چه فرقی داره : )

    پاسخ:
    فرقش تو برگشت خوردنِ چکشه :)))
    بسیاااار زیبا
    یخورده زیادی عاشقونه بود ک ،یه لحظه فکر کردم عاشقم :)))))


    پاسخ:
    ممنونم :))
    حواست باشه دیگه :)))
    بله خیلی ها بلد نیستن... و همین خیلی ها چه ضربه ها که به بعضی ها نمیزنن...

    بگذریم...
    رویا خوبه؟! :))
    پاسخ:
    لیاقت ندارن بعضیا : )

    سلام داره خدمتتون از تو مغزم :))
    هنوزم فرقی نداره چه واسه 20 ملیارد دلار چ واسه 100 هزار تومن بری زندان 

    تازه اولی کلاس بیشتری هم داره 
    پاسخ:
    :))))))
    با زندان موردی نداری؟؟؟

    عشق چون آید ،برد هوش دل فرزانه را :)))
    چحوری حواسمو جمع کنم؟ 
    ( گریه ی حضار لطفا)
    پاسخ:
    :)))))))
    از گوشه هاش بگیر جمعش کن
  • پرتقالِ دیوانه
  • جرات داری دست به من بزن!!! درسته عمتم ولی بازم دلیل نمیشه @_@ :دی راپورتت رو به رویا میدمااا
    پاسخ:
    :))))
    رویا تو سرِ منه :)))
    دست کسی بهش نمیرسه جز خودم :))
    بیا خودت برو تو آب میوه گیری :)))
    خب پس مرافب مغزتون باشین :)
    پاسخ:
    چشم : )
    مرافبم ;))
    دست و انگشت کم میارم :))))
    پاسخ:
    کمکت میکنم :))
    اگ یه چیزی رو بخوام ( البت با تمام وجود ) حاظرم براش زندان هم برم : )
    پاسخ:
    اووووپس :)))
    ارزششو نداره پس عاشقانه های من.
    نمیخاد  کمک کنی، بجاش پولشوحساب کن :)))))
    پاسخ:
    شما؟؟ بجا نیاوردم :))
    وقتی زیر چشمتو کبود کردم ،بجا میاری:)))))
    پاسخ:
    یا خدا :)))
    داری صاحب عکسِ پست قبلی رو تهدید میکنیا :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • من هر کسی نیستممم
    من پرتقاااالم پرتقااال کبیییر
    پاسخ:
    بیشین بیریم بابا! 
  • پرتقالِ دیوانه
  • حالا که رویا چمدونشو جمع کرد از مخت رفت
    میفهمی دنیا دست کیه :دی
    پاسخ:
    دنیا دختر همسایه ماس! مثل موم تو دستای منه :))
    هــــــع حاجی منو از چی میترسونی؟
    من عمرمو باختم تو منو از اون خرسه پیر میترسونی؟ :))))
    پاسخ:
    :))))))

  • پرتقالِ دیوانه
  • من این همه بی حیایی رو برنمیتابببممم
    پاسخ:
    آیینه بذار بجات برتابه :)))))
  • پرتقالِ دیوانه
  • الگوی بلاگستانو نیگا تروخدا:///
    پاسخ:
    پ چی :)))
    افتخار هم کنین :))
    مراقب :|
    دیوونم کرده این تب لت!
    با این اشتباهات تایپی آخرش کار دست خودم میدم!

    پاسخ:
    : )))
    ارزششو نداره بابا :)
  • پرتقالِ دیوانه
  • باید زنگ بزنم هماهنگیا رو بکنم که خلع مقامت کنن

    پاسخ:
    مشخصه هوسِ زندان کردی :))
    تبلت البته :|
    خدا رحم کنه... با این وضع چطور قراره کنکور بدم!
    پاسخ:
    :))))
    خیلی قشنگ بود.
    حیف بی مخاطب بودا.
    پاسخ:
    مچکرم
    حیییعف :))
    :// نه دیگه من از اونجایی که فهمیدم شخص کوتاه قدی توی گوشه ای از این دنیا توسط یه بلند قد به سخره گرفته میشه دیگه هیچی ندیدم😂😂😂
    ولی خب حالا با فلسفه باشه موردی نداره:دی!
    پاسخ:
    کور نمیری صلوات :))
    به طرز عجیبی به دل نشست(-:
    پاسخ:
    لوس نبود؟ :/
    :))
    چندیست دریافتم..من واین کلمه ی سه حرفی ابمان توی جوب نمیرود:)
    پاسخ:
    جوبتو عوض کن ;)))
  • دختریم ...
  • خوشمان آمد ...
    پاسخ:
    آه بانو :)) سپاسِ بی کران!
    :))) جوب فروشی سراغ دارید مگه؟*_^
    پاسخ:
    انتهای همین خیابان
    چهار راه بلاگستان
    سمتِ راست
    فرعی سوم
    جوب فروشیِ برادرانِ جوب فروش(به جز اشکان)
    قسطی هم میدن تازه
    چه خوب بود نوشتتون 

    وبتون دنبال میشه 
    خوشحال میشم به وب منم سر بزنید 
    پاسخ:
    خوب خوندید :))

    سریدم :)) 
    ایشالا به زودی مخاطب دار بشه ^__^
    پاسخ:
    خدا از دهانت بشنوه :)))
  • بانوچـ ـه
  • خوب بود خیلی
    باشد که همه همینقدر صادقانه و ساده بگیرند عشق رو.
    پاسخ:
    خیلی تشکر! 
    امیدوارم!
    به اطلاع می رساند ک خاب قبول دارم ؛ من اصولا عصن شروع میکنم ولی خواستگاری ک نمیکنم ک! اینقد طرفو میکشونیم تا علاقه مند شه :) 
    همون میشه دیگه :دی :) 
    +خودمم نفهمیدم چی گفتم :|
    پاسخ:
    عجب خبیث :))) 
    امیدوارم طرف تیز باشه و تو تله نیفته :)))
    + من فهمیدم ولی
    در اقساط چند ماهه اونوخ؟!:)))
    پاسخ:
    اونو باس توافق کنین :))