Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عکسِ قاموسی!

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ


من و رویا یهویی که نه، واسه سفرمون به جنگل های شمالِ شرقیِ آریزونا در فصلِ زمستونه! خیلی محکم فشار میداد، دادم در اومد همونجوری که میبینید در تصویر!

فقط اگه ببینم این عکسِ شخصیمو جایی انتشار دادین یا جایی تو مجازی درز بکنه؛ اینبار مستقیمآ نفرینِ مورچه های صحرای کالاهاری تهدیدتون میکنه!

پسرا هم چشما رو درویش کنن :| 


باحال باشید ;)

  • ۹۵/۱۰/۱۵
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

  • Lady cyan ※※
  • ^____^
    عکسش چه پر عشقه اصن!!!
    پاسخ:
    مگه میشه من و رویا باشیم و عشق همیجور نپاچه؟! ;)))
  • دچــ ــــار
  • ایده قشنگی بود عکس :)
    پاسخ:
    درجریانم ;))
    ممنون!
    😂😂😂😂اینم از همون ژستاست که فقط واسه عکسِ!نبود که قیافشو سانسور نمیکردی ملت نبینن واقعیتو:دی! فک نکنم منظورو بفهمی:/
    پاسخ:
    :/ 
    ما با ملت صادقیم! اهل تزویر و ریا هم نیستیم :/ 
    پیشگیری بهتر از درمانه :/ از الان ب فکرشم و روش غیرت دارم ;)))
    + هیچ وقت گیراییِ خودتو با بقیه شبیه ندون ;))))
    :// حالا شما که گیراییت بالاست دیدی نفهمیدی:دی!
    میگم قیافه شو سانسور کردی که مشخص نباشه به زور فقط تو عکس بغلت کرده:دی!
    ایکیو دورقمی:)
    پاسخ:
    برو خانم
    برو ما رو سیاه نکن :)))
    در هر صورت قضیه برمیگشت به همون  :))) بحث هم نداریم :)) 
    بعدشم! من سعی کردم.بحثو سوق بدم به یه طرف دیگه :/ 
    عامیب :/
    بعدشم تر اینکه کلا جمله ت مشکل داشت!  ولی بواسطه ی هوشِ بالام فهمیدمش :))
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • نمیشه عکستونو به عنوان به زوج موفق سیو کنم؟؟ فقط واسه خودم به هیچکسم نشونش نمیدم؟  D:
    پاسخ:
    میشه! فقط جایی درز نکنه بی زحمت :))
    الان عکس‌ت رو به اقدس و عفت(درست گفتم دیگه همینا بودن ؟!) نشون دادم دوتایی به شدت عصبانی و با ماهیتابه و اسید دارن میان سراغتون 
    خلاصه گفتم مراقب باشی !
    در ضمن ینی چی که بینشون تبعیض قائل میشین هان ؟!
    پاسخ:
    :/
    :|
    اونا خودشون در جریانن خانم :))) کاملأ توافقیه قضیه :))))
    از تِد منصف تر نداریم اصن :))
    بعدشم! من سعی کردم.بحثو سوق بدم به یه طرف دیگه :/ 

    کل اینکه نفهمیدی و بااین جمله پوشوندیش:دی!
    باشه اصن شما فهمیدی:)
    پاسخ:
    دیگه اینو نگی چی بگی :)))
    :)))
    اون خرسه شومایید؟
    حالا چرا ززوزه؟:)
    پاسخ:
    نمیشناسید مگه؟! :/ 
    تلویزیون و مجلاتِ پر تیراژ رو نمیبینید؟؟ :/
    :)))
    زوزه واسه گرگه :/ 
    این فریادِ عاشقانه س ;)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • خدایِ منننن!*_____*
    نی نی تون کو پس؟:دیییی
    تِد منم یه بار که تو جنگل بودین عکس گرفدم ازتون
    حالا برات میفرستم :دی
    حلال کن خلاصه :دی
    پاسخ:
    نی نی رو هنوز ب نتیجه نرسیدیم راستش ;)))
    خدایانِ مصری لعنتت کنند ای پرتی :)))
    ازت نمیگذرم :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • بیا آتلیه مجانی در اختیارشون گذاشتم اونوقت اینه جواب من؟
    لنز دوربینم بره زیر پلکت ایشالا :دی
    هر وقت به نتیجه رسیدید اسمشو بذارید رویتِد:دی خیلی شیکه:دی
    آدم با عمه اش اینطوری برخورد میکنه؟
    داداش کجایی که بیای ببینی چی تربیت کردی!
    پاسخ:
    آتلیه مجانی یا مرکزِ جاسوسیِ سیا؟؟؟ یا ویکیلیکس؟؟؟؟ هااان؟؟
    عکس شخصی ملتو چیکار داری؟!
    عمه هم عمه های قدیم!! 
    واالاع!
    حالا دیگه من نمیدونم پس فردا عکس گذاشتی که نصف صورتت با اسید رفته بود نصفشم با ماهیتابه کبود شده بود نگی چرا نگفتی !
    پاسخ:
    :))))
    نه دیگه
    حواسم هس :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • همه چیزِ تو و رویا به من مربوطه! باید حواسم باشه ملت چشمتون نزنن!
    یکم قدر بدوووون!!!
    پاسخ:
    هعییی
    استقلال هم نداریم :)))
    نکن برادر من:| نامحرمی گفتن:)))
    پاسخ:
    :)))
    نامحرم کیه؟؟؟
    همون رویا که تو بغلته ناقلا:)))
    پاسخ:
    شما تازه ب جمع ما پیوستین
    در جریان نیستین گویا :))
    چه عکس خووووبی ^__^ :)))
    واقعا دستم درد نکنه با این عکس گرفتنم ^_____^ :))
    باید از عکاس تشکر میکردی تد
    پاسخ:
    شما گرفتی مگه؟!! چقدر صاحاب پیدا کرد :)))
    دفعه بعدی ایشالاه :))
    ای جااااان
    پاسخ:
    :)))
    :)))
    پاسخ:
    :()))
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • استغفرالله :|
    حیا کن ننه :|

    =)))
    پاسخ:
    دیگه دیره ننه :)))
    بیا بریم واسم بگیرش :)))
    :))))
    خدا حفظ تون کنه برای بلاد بلاگ!

    + عکس های شخصیتون رو چرا میذارید همه ببینن؟! یعنی چی آخه؟! :|
    پاسخ:
    ممنونم :))

    + شماها رو محرم اسرار میدونم دیگه :))
    ما چاپخونه داریم! کارت دعوت مراسم ، چاپ عکسا، کارت پستال ، ولیمه ، آش پشت پا، آب حوض، خفه کردن ننه قمر! خلاصه در خدمت هستیم! 
    آریزونا هم خوش بگذرد!

    پاسخ:
    اون قسمت خفه کردن ننه قمر رو ب شدت موافقم ;))) فقط کِی؟؟ :))
    مچکرم ;)))
    فقط پسرا چشاشونو درویش کنن؟ اوفف بر تو باد! #نه_به_تبعیض_جنسیتی :|
    پاسخ:
    تف ب این تبعیض :)))
  • آندرومدا :)
  • من احساس میکنم از ذوق چونان فریاد میکشد =\
    یاد کارتون دلیر افتادم...
    پاسخ:
    از کجا فهمیدین؟؟؟ :)))
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • خخخخ

    چه رویای قشنگی :دی
    پاسخ:
    چشم حسود کور ;)))
    ینی قدتم تو عکس ب رخ کشیدی ://
    پاسخ:
    هلاکِ دقتتم :)))
  • فاطمه علے
  • خخخخ عکستو بردار غیرتی میشم
    پاسخ:
    ؟؟!
    :)) بگین در جریان باشم^_^
    پاسخ:
    نمیشه :)))
    باید برید بخونید از اول تا متوجه شید :))
  • منِ ناشناس
  • فک کنم یکی عکستون رو پخش کرده
    اخه یه جادیگه هم دیدمش:)
    پاسخ:
    امنیت نداریم دیگه
    اه ;))
    نیگا تو رو خدا!!!! :))))))))))
    پاسخ:
    :)))
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • عاغا یه سوال بشدت ذهن منو درگیر کرده :|
    من چه گناهی مرتکب شدم که میخواین خفه م کنین :|
    اصن دلتون میاد؟ ننه به این خوبی :|
    تد توام بشدت موافقی؟ :|
    خعله خب باشه تد به هم میرسیم :|
    میرم میگم معتاد و مفنگی، قاتل و دزد و...ای دختر بت ندن :|
    پاسخ:
    برو بمیر اصن :/ :)))))
    با عمه م میرم :))))
    عمه پٌرتی :))))
    من از دیشب تا حالا همش میام این عکسه رو میبینم و میخندم :)))
    ژست شما توی عکس خداییش خیلی عالیه :)
    اصلا عظمتی دارید توی این عکس... وصف ناشدنی!
    پاسخ:
    چه خوب : )
    ای بابا
    ای بابا
    :)))
    عینک دودیِ من کو؟؟! :)))
    من تو این عکس بیشتر درد دیدم تا عشق : )
    پاسخ:
    زاویه دیدت رو عوض کن خب : ))
    از اون زاویه عشق خرکی دیدم : ) اون فریادت من و کُشته 
    پاسخ:
    دیدی زاویه ت مورد داشت؟ :)))
    خیلی تلفات داشته ;)))
  • مجتبی مطوری
  • 😂
    پاسخ:
    😉
    بطور خلاصه هم نمیشه؟
    :|
    :))
    پاسخ:
    نح :)))
    هِـــــــــــــــی سناتور :))))

    هنوز عقد نکردید و  اینجور همو بغل کردید؟!!! -_-

    حیا کن پسرم حیـــــــــا کن :))
    پاسخ:
    یه بغل ک این حرفا رو نداره ;))))
    فردا جمعست بلاگ خلوته بریم سراغش خفش کنیم بره رد کارش؟
    پاسخ:
    پاش لبه گوره خودش بابا :)) 
    ولش کنیم خودش میمیره :))
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • :|||
    هنوزم نفهمیدم...اخهههه چرااااااا :|
    پاسخ:
    کلا باهات حال نمیکنیم چون :)))
  • آندرومدا :)
  • تازشم یه بار با رونالدو عکس گذاشتم نامردا تهمت زدن فتوشاپه.  من میدونم اینا حسودن -.- اصنشم نمیخوان پیشرفت منو ببینن -.- 
    پاسخ:
    بترکن الهی :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • میگم تد! من از تو و نینیتونم عکس دارم الان تو گالریم یافتم ://// دیگه خیلی دااری بی حیایی میکنی @_@
    پاسخ:
    مسلمون نیستی پرتقال! میفهمی؟؟؟ مسلمووووون نیستیییی!
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • اها
    خب بگین اینو از اول
    پاسخ:
    الان اوکی شدی دیگه؟؟ :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • به ننه من چیکار داریییین؟؟؟؟
    تیه بار دیگه به ننه بی حرمتی کنی عکساتو پخش میکنم
    پاسخ:
    بروووو باباااع! پرتقالِ داغانِ کپک زده :/

    خوب کامنتش دوتا از من بالاتر بود!
    مجبور بودم! مجبور!
    آب حوضی شغلیه که همیشه با خفه کردن پیرزنا همراه بوده!
    دم دست بود خوب!
    پاسخ:
    :)))))
  • پرتقالِ دیوانه
  • رو کنم عکساتو حیثیتت بره؟؟؟؟
    پاسخ:
    برو هر اسیدی میخوای بخوری بخور :/
    مردم مرد های قدیم!
    نچ نچ!!!
    +چقد پست گذاشتی تد خوب!!
    پاسخ:
    رستاک هم رستاک های قدیم :/

    + نذارم؟ :))
    من تازه اومدم

    پاسخ:
    تا الان کجا بودی مگر؟ :)))