Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

اخم تو و ترسِ من

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ


به ابرویت قسم ‌وقتی غضب کردی یقین کردم

که می خواهی مرا با یک نگاه از پا بیندازی....


#فاضل_نظری 

📖 کتاب


  • ۹۵/۱۰/۱۴
  • Neo Ted

نظرات (۱۹)

  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • چقد عزیزه این دخی =)
    پاسخ:
    خیلی
  • زیر نور ماه
  • شعر زیبایی بود

    ممنونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قابلی نداشت
  • خانومِ حدیث ^_^
  • ووی خدا اینووو [ایموجی چش قلبی]
    شعر عالی  :))
    پاسخ:
    ووی خدا اونووو :))
    فاضل است دیگر!
    ^_~
    همون همیشگی:دی
    :-P
    پاسخ:
    :))
  • منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
  • خخخخ اینو @_@
    واقعا ترس داره :/

    شعر زیبایی بود :))
    پاسخ:
    خوف داره اصن

    دمِ فاضل گرم!
    :||
    پاسخ:
    :/
  • منِ ناشناس
  • هم شعرشزیبا بودوهم عکسش
    پاسخ:
    ممنون
    آشوب همان حس غریبی ست که دارم... وقتی که به لب های تو لبخند نباشد...

    فکر نمیکنم بی ربط به پست تون باشه :)
    پاسخ:
    خیلی هم مرتبط و زیبا بود
  • ✿دخترے از تبارِ غرور✿
  • شعرهای جناب نظری همیشه دلنشین اند...
    سپاس
    پاسخ:
    دقیقا
    ممنون از شما
    شعر های جناب خودم همیشه دلنشین اند...

    پاسخ:
    دقیقا
    ممنون از خودم!!
    پاسخ:
    :)))))
    الان تیکه بود؟؟
    ینی فقط حسرت میخورم کاش اندازه فاصله ی بین دو انگشت وقتی میچسونیشون بهم ؛ درون من هم ادبیات وجود داشت و امشب زجرکُش نمیشدم :/
    پاسخ:
    چراااا
  • ساحل آرامش
  • اینکه اصن ابرو نداره طفلی:|
    ابروهاش پیدا نیستن تو عکس.کمرنگن
    پاسخ:
    داره خانم
    شما دقت کن :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • صورت بچه رو تمیز میکردی تد
    پاسخ:
    مگه میشد نزدیکش شد؟؟
    هیبتو ببین عاخه :/
  • دچــ ــــار
  • یک پلک زدن فاصله از تو تا من:)

    پاسخ:
    بح بح :))
    ای جانم قبلش ماکارونی خورده😍😍😍
    پاسخ:
    خیلی هم دوست داشته گویا! گفته بهش بدن دوباره، ندادن شاکی شده :))

    ینی قشنگ معلومه اقدس و سایرین نفوذ بالایی دارن!

    ای اقدس ذلیل^_^

    پاسخ:
    عجججبب :))
    چرا ربطش میدی به مسائل قاموسی؟؟! :))
    ماکارونی خورده:// یه چی درست حسابی میدادن بچه بخوره بابا://

    فاضل نظری شعراش خییییییلی خوبن:)))
    کامران رسول زاده هم به قشنگیِ فاضل نیست ولی قشنگه!مایل بودی میتونم کتاباشو معرفی کنم:)
    پاسخ:
    از ماکارونی بهترم.مگه داریم؟

    خیر! مایل نیستم ;))))
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • اخعیی عزیزززم:)چ نازه
    شعرم خیلی خوب بود
    پاسخ:
    مچکرم : )
    ماکارونی خوردع؟ ^.^
    پاسخ:
    اوهوم 😆