Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من باب پیشگیری بهتر از درمان است و اینا

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

میدونم الآن یه عده میگن چرا به آزادی ملت تعرض میکنی یا چرا به حقوق بشر(!) یا حقوق شهروندی ملت احترام نمیذاری؟؟ یا مگه فضولی؟؟ دوست داره هرکاری دلش میخواد کنه با خودش! ولی خب حرف من در راستای سلامتی جسم هستش و به جان عفت که میخوام دنیا(دختر همسایه کوچه پایینیمون که در خونه شون سبزه) نباشه ولی عفت باشه، من قصد تعرض به آزادی کسیو ندارم!! فقط یه توصیه ی پزشکی میخوام کنم؛ اونم من باب شعار پیشگیری بهتر از درمان است!

خانم محترم! دوشیزه ی مکرمه و مجلله! گلی از گل های بو نشده ی بهشت!! الهه ی زیباییِ نیکو سرشت! آیا وکیلم شما را... عه ببخشید! اشتباه رخ داد! داشتم عرض میکردم! شما خانم محترمی که تو دمای زیر صفر درجه که انسان بنی بشری با چهار لایه لباس و ساندویچ طور میاد بیرون تا مغز استخونش تیر میکشه و تا یه هفته زیر پتو جمله ی من شکر خوردم رو تکرار میکنه که چرا کم لباس پوشیده، چجوری با ساپورت و گردن نپوشیده میای رژه میری تو خیابون؟!! به جون اقدس که میخوام عفت نباشه، ولی اقدس باشه، ما راضی به سرما خوردنت نیستیم!!! با یه شلوار ضخیم و شال و کلاه هم پرچمت بالاس!! همینجوریشم کویین بودنت رفته تو چش و چالِ مدل های مجلات آمریکایی! تو فقط لباس گرم بپوش نچای یوقت از دستت ندیم خدایی نکرده! صنعت مدلینگ دنیا به حضورت نیاز داره خب! گردنت هم نشون ندی به جون عذرا همه ی جامعه ی جهانی به این درک رسیدن که انسان موجودیس دو پا که گردن هم دارد طبیعتأ! چرا اینقدر خودتو زجر میدی خب خواهر من؟!! 

فمنیست ها بهشون بر نخوره حالا؟؟!!! واستین واستین!! طبیعتأ این قضیه ی توصیه ی پزشکی واسه بعضی از آقایون هم صدق میکنه! مثلأ اون آقا پسر عزیزی که رفته هزینه کرده چند میلیون و خورده ای برنامه غذایی و باشگاه و هورمون و آمپول و سیب زمینی و ... اوکی کرده که هیکلش بیاد رو فرم و سیکس پک هاش بره تو حلق صنف بدنسازان کارولینای شمالی و دور بازوها و دورهای دیگه ی بدنش بره تو هر جای هرکی، خب نوکرتم من! تو بدون تیشرت داداش کوچیکت هم پیش ما رونی کولمنی! چرا خودتو با اون تیشرت خفه میکنی خب؟!! اولأ که تنگه و فشار میاد بهت، دومأ هم کوتاهه، سومأ هم نازکه و سرما میخوری که داداچ! بدون تیشرت داداشت هم همه ی اجتماع بشری به این اجماع رسیدن که انسان در دروه ی جنینی از یه جایی به اسم بند ناف تغذیه میکرده که بعد تولد بندش رو میکنن تبدیل میشه به ناف! خب خیلی امر طبیعی ایه که تو ناف داری! به جون بلقیس من هم دارم! ولی خب دلیل نمیشه بیام بنرش کنم که همه ببینن! خلاصه که اشتباهی نپوچ داداچ! سرما میخوری سیکس پک هات اذیت میشن!

جا داره در پایان عرائضم از جامعه ی بشری اگر تعرضی، تجاوزی چیزی که شد به حقوق بشر و آزادی و اینا عذر بخوام و از خداوند جان و خرد کز او برتر اندیشه برنگذرد طلب مغفرت و شیکر خواری کنم! باشد که این گناه عظیم را بر من ببخشد و جمیعأ رستگار بشیم!

آمین!

  • ۹۵/۱۰/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۸)

:)))اونوقت من فردا شب عروسی دوستمه مذهبین حتی بزن برقصم نیست بعد برا زیر پیراهنم(تاروی زانوإ)یه ساپورت ازین کلفتا گرفتم..بابام میگه خیلی خوبه ها ولی یه چی پات کنی بهتره:/
پاسخ:
درود بر شرف پدر :))
  • پوکرفیس :|
  • من که امکانات ساپورت پوشیدن رو ندارم ولی پوشندگانش می‌گفتن حتی از شلوارم گرمتره. :|
    پاسخ:
    تلقیین میکنن ;))
    خب اگه لباس گرم نپوشن و مریض نشن...بدون عکس"منو و سرم(serom:) همین الان یهویی" چیکار میخوان بکنن؟!^-^
    پاسخ:
    :))))
    میخوام بدونم آیا ساپورت اون دنیا هم ساپورت میکنه؟!
    پاسخ:
    من ک فکر نمیکنم!
    عفت
    اقدس
    عذرا
    .
    .
    .
    ؟!
    پاسخ:
    و ادامه دارد ;))
    (-:این افراد باید یه سر به دیوارای مهربانی بزنن شاید ندارن بنده خداها...
    پاسخ:
    طفلیا ;(
    شیخنا فرمود در این مواقع سکوتی پر معنی بنماییم :)
    پاسخ:
    پس بنمایید ;))
  • شمیم عشق
  • بسییییی خندیدیم ... ! 
    پاسخ:
    نوش جان
    «دورهای دیگه ی بدنش بره تو هر جای هرکی» :|
    + نمیدونم چرا توصیه پزشکی میدی خندم میگیره :/
    تد همون بهتر که به جای این حرفا کوک بزنه! والاع
    ++ سخت نگیر، ما ملتی هستیم که ادمو میکشیم بعد میبریمش بالا دستامون!!!
    پاسخ:
    ;)))
    + هععیی
    :))
    پاسخ:
    (:
    لابد میتونن که میپوشن و امتحـان کردن و سرما هم نخوردن !
    من خودم یه دوس دارم اینطوریه ! چه اشکالی داره اصن ؟! :)
    گیر ندین باو
    شمام اگه سیکس پک دارین بندازین بیرون لذت ببریم ، والا :دی
    پاسخ:
    باشه 
  • پرتقالِ دیوانه
  • من فقط میگم جمله رو نوشتی جلمه و صحنه رو ترک میکنم
    پاسخ:
    ممنون بابت نظر سازندت!
    :)))))))))))))))))))))
    باید در تایید پست بگم: والا 
    بخدا من با پوشش هیشکی مشکلی ندارم , ولی واقعنی با مقنعه و روش شال و دستکش و دو لایه شلوار و کاپشن سرما بازم سعی در نفوذ به مغز استخوونم داشت ...
    جان اقدس , مرگ عفت , قسم به چشمان عذرا نحوه بیانتون عالی بود :)
    پاسخ:
    والاااع :))
    لطف دارید
  • دخترِ انار :)
  • کاملا مشخص که فقط رویا قسم راستتونه ها یادم باشه بعدا بهش بگم :دی
    پستم خیلی خوب و درست و ازین صحبا اح‌سنت خدایتان خیر دهاد :)
    پاسخ:
    عاخ عاخ :)))
    تشکر!
    عفت
    اقدس
    عذرا
    .
    .
    .
    رویا؟!
    .
    .
    ؟!
    پاسخ:
    رویا و دیگر هیچ ;))
    فازشون چیه ناموسا؟ادم با شلوار کتونی میره بیرون یخ میزنه😂😂😂😂حالا اینا با ساپورت میرن بیرون از درون کوره دارن؟
    و اینکه در کل قسمت های پست قیافه ی من این بود:😂😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    خوشحالم ;)
  • زهرا هستم
  • :| دلیل اینکه پسرا مارو با ساپورت مسخره میکنن همین آدم نماهای ساپورتی پوشن که هر تیریپ آدمی ساپورتشون نمیکنه :دی

    بخدا ما سرجاش ساپورت میپوشیم :/
    پاسخ:
    سرجاش کوجاس مثلا؟ :/
    :)) ب خدا من آشنایی تخصصی ندارم با اینجور چیزا :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چقد باحال بود 

    الان دوره ی عروسک گردانیه .. خودشونو درست میکنه بعدشم تو خیابونا راه میبرن برای عموم آزادن ... 
    پاسخ:
    ممنونم : )
    چی بگم دیگه...
  • گیره 📎📎
  • سلام:)

    اتفاقا همین دیشب واسم سوال شد :/ اینا چی میزنن ک سرما رو نمیفهمن؟:/
    پاسخ:
    سلام
    والاع جای سوال بود :))
  • 💗 miss fatemeh 💗
  • بسیار عجــــــیب :////
    سرما داداچ بیا برو تو چشم اینا بلکه حست کنن یه اتفاقی بیوفته ! پودر شدیم ما اینجا :///
    الهی عمت به قربونت بره پسر با استعداد و فهمیدم :))))))
    پاسخ:
    خیلی عجیب
    :)))
  • فدایی رهبر
  • ما را هم دنبال کنید...
    آقا!!!!
    عفت و اقدس و عذرا و رویا....
    بقیه پسرای همسایه بی یار موندن که:دی
    +پستتون بسی جای تامل داره!
    پاسخ:
    زورمون زیاده خانم :)))
    + : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • خو چرا درستش نمیکنی واقعا؟:دی
    پاسخ:
    خستم
    خسته :))
  • آشـــفتهـ ⇜...
  • آمین
    پاسخ:
    : )
  • روشــنا ...
  • دمتوووووووووووووووووون گررررررررررررررممممممممممم
    خیلی باحال بود خانوادگی خندیدم:))
    پاسخ:
    خواهش
    خانوادگی؟
  • روشــنا ...
  • بله! 
    خب موقعی برا خودم میخوندم مدام میخندیدم خانواده بهم گفتن دیوونه نبودی که اینم شدی!منم بلند براشون خوندم!
    پاسخ:
    اها
    خدا رو شکر پس : ))
    اینم از اون طنز ها بود هااا
    سلام
    این دفعه که یکی از همین آدم ها رو دیدم ازش میپرسم چجوری تو این سرما اینطوری میان بیرون، نتیجه رو متعاقبا اعلام خواهم کرد :)))
    پاسخ:
    کدوم طنزها دقیقا؟ ;))
    سلام
    متعاقبا منتظرم پس :))
  • پسته خانوم
  • من هم موافق این پیشگیری بهتر از درمان و اینام...
    و حتی اونا!!!
    پاسخ:
    درود بر شما :))