Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

به نظرم...

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

به نظرم اگه قبلِ هر اظهار نظری درمورد هر موضوع و بحثی که درموردش، سلیقه و تفکرات مختلف وجود داره، یه «به نظرم» اضافه کنیم و بگیم، خیلی خوب میشه!


  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

کاملا موافقم!
پاسخ:
دمت گرم پس :))
  • 💗 miss fatemeh 💗
  • مختصر و مفید :)
    از کسی که پشتش گرمه غیر از این انتظار نداشتیم !
    پاسخ:
    ممنون : )
  • پسته خانوم
  • توی هر اظهار نظری کاملا مشهوده که فرد داره از نظر خودش استفاده میکنه
    به نظرتون اگه نیازه بگیم پاورقی کنن

    پاسخ:
    اتفاقا لازمه بگن تا مشخص شه که نظر شخصیه و ممکنه با نظر بقیه متفاوت باشه تا یه وقت به سلایق متفاوت بر نخوره! اینجوری جمع بسته نمیشه و کل و اصل زیر سوال نمیره به نظرم!
    بله درسته... از این موضوع ضربه زیاد خودم!
    پاسخ:
    امیدوارم دیگه نخورید!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • من تا جایی که یادم بمونه این‌کار رو می‌کنم. از بعضی بحث‌ها جلوگیری می‌کنه.
    پاسخ:
    درسته!
    به نظرم نظرتون کاملا درسته 
    پاسخ:
    تشکر!
  • پرتقالِ دیوانه
  • خو وقتی یکی یه پست میزاره تو وبلاگش یعنی داره نظر خودشو میگه دیگه
    هوم؟
    پاسخ:
    مگه من وبلاگو گفتم آخه :|
    کلی گفتم من! 
    مثلا من از صدای فلان خواننده خوشم نمیاد، واسه احترام به طرفداراش بگم به نظر من صدای فلانی خوب نیست و با سلیقه ی من همخونی نداره!
    اوکی؟!
  • پرتقالِ دیوانه
  • خو نفهمیدم منظورتو چرا پوکر میشی؟ 
    حالا توضیح دادی
    فهمیدم
    میخوای از قرصام به تو هم بدم؟
    پاسخ:
    نصفه شبی حال کردم پوکر شم :/ :)))
    خدا رو شکر ک فهمیدی :)
    من خودم دارم :/ 
    گاهی وقتا زیاده روی می کنیم...موافقم.. اما شاید فقط از سر خیرخواهی باشه.
    امیدوارم بهتر بشیم :) 

    پاسخ:
    منم امیدوارم!
    اوهوم ... حداقل از حکم بودن و امری بودن جمله کاسته میشه ...
    آورین ... رو سفیدم کردین مادر :)
    پاسخ:
    دقیقا!
    +
    چقدر مادر دارم من :)))
    شما دایه نبودین احیانأ؟ :))
    پست مادر توسط فاطمه خانم رزرو شده :))) یه دایهٔ مهربان و فداکار کم داریم ؛)))
    بنظرم نظرتون درسته:)
    مثل همون ایموجی خنده است که میذاری که طرف بفهمه شوخیِ!
    پاسخ:
    باریکلا :)
  • یک دختر شیعه
  • مبافقم✋
    : )
    پاسخ:
    سپاس!
    به نظرم باید موافقتمو اعلام کنم:)
    پاسخ:
    مچکرم!
    نه دایه دوست ندارم ... مادری هم مبارکشون باشه ، دختری ، خواهری ، حداقلش خاله باشه میپذیرم :)
    پاسخ:
    خاله تصویب شد :)))
    چقد همه حرف گوش کنن به نظرم:دی آخرشم میشه اضافه کرد:-D
    پاسخ:
    فقط اولش :))
  • پسته خانوم
  • بله حرفتون درسته

    پاسخ:
    : )
  • نَـــنِــه قَمَـــــر
  • به نکته باریکی اشاره کردی
    پاسخ:
    قابل نداشت!
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • بسی موافقم
    پاسخ:
    : )
  • 💗 miss fatemeh 💗
  • سناتور کدوم فاطمه مادرته؟؟؟ :دی
    منم عمتم!از همین الان بگما ^__^
    پاسخ:
    نمیشناسی واقعا؟! :))
    عمه خیلی پست خطیریه ها :))
  • دخترِ انار :)
  • کسی تو کامنتاش اشاره نکرده بود نظر رویا مقدم تره؟
    اصلا چه معنی میده تا نظر رویا هست بگید به نظرم؟
    هان؟
    به نظرش
    والسلام
    حرفم نباشه
    :)))
    پاسخ:
    :))))))))))
    دهانمو بستید اصن :)))
    من تسلیم اصن :)) 
    حرف رویا بشه من خلع سلاحم :))
  • فراکنده🌌 --
  • گاهی حکایت با پنبه سر بریدنه :))
    پاسخ:
    لازمه گاهی ؛)
  • دخترِ انار :)
  • اح‌سنت :)
    پاسخ:
    ممنون : )
  • میلاد امینی
  • چقدر زیبا. موافقم
    پاسخ:
    تشکر!
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • یا مثلا اینجوری
    #نظر_شحصی
    :دی
    پاسخ:
    اینم میشه : )
  • 💗 miss fatemeh 💗
  • عب نداره ! آگاهم !
    در راستای حفظ حقوق عمه ها عمت شدم ;))))
    پاسخ:
    درود :))